Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.12.2023 in all areas

  1. 1 точка
  2. 1 точка
    Има една метална втулка на рейката към кормилната щанга, която се разбива и може да се смени. От нея също се получава тропане.
  3. 1 точка
    Да се проверят все пак и накрайниците на рейката, особено външните.
  4. 1 точка
    Ако няма следи е възможно да няма общо със случката и скоро да не сте вдигали над 100. А може и ударът да е бил касателен, а не директен. Вижте от вътрешната страна на вратата има ли буферно тампонче (като на снимката), което опира в купето. Ако е в долният и край, развийте го малко, за да излезе навън. При затваряне на вратата, тя ще ляга в купето по-прибрана в горният край на рамката за стъклото. Не прекалявайте за да не стане трудно затварянето или бутонът за плафоните да не остане недостатъчно натиснат. Ако това не даде резултат, може да пробвате и друго: Свалете стъклото до долу. Ако потъва изцяло във вратата, огънете рамката му към купето. 2мм в горния край ще са достатъчни. При отворена врата и свалено стъкло, опрете се с гръб на колонката, подпрете с коляно в горния заден край тапицерията на вратата и с ръце дърпайте горния заден край на рамката кум себе си - в посока към купето. Може да не усетите че поддава, но резултат ще има. Разбира се, методът е прост, но за добър резултат е важна подходящата, а не прекалена сила на напън. Ако имате съмнения в метода, или възможностите си- не опитвайте! В сервиз ще направят същото, но поне няма да им е пръв опит.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    То като с колите. До един момент гонеха изпипване на всичко, а после взеха да спестяват тук-таме щот клиента не разбира ча па толко, а и илектромобилите навлизали. Май последните формули са кат за последно и ще дирим отлежали и неотваряни запаси.
  7. 1 точка
    Здравей колега. Карам същата кола от две години и съм доста доволен. Това което мога да ти кажа е че при огледа трябваше да извикате специалист които да свърже колата с компютър и да провери хибридната батерия на колко % здраве е. В моя случай се оказа че е на 25% и трябваше да се смени. Съответно ми смъкнаха 2000лв от цената. За маслото не слушайте масйторите и не слагайте 5w30. Слагайте САМО 0w20 оригиналното на Хонда и то това на което пише че е за хибриди. На мен това ми смъкна разхода почти с 1 литър на 100км и самата кола работи по-добре. Колата си иска хубав бензин. Силно ви препоръчвам да зареждате премуим горивото на Шел. С него имам най-добри резултати. Ако имате още въпроси, тук съм.
  8. 1 точка
    Вече си имаме тема за похвали и оплаквания, реших да се възползвам. Няма да ползвам шаблона просто не е подходящ за случая. Фен още веднъж искам да ти благодаря за коректността. Някой ако се съмнява дали да пазарува от него, нека не го прави! Евала, брат дано има повече хора като теб!
  9. 1 точка
    Да, нещо не е наред тук и това е моето безпрекословно следване на указанията в "презрения сървис мануал" - така добре посочен и заострен към моето внимание от уважават съфорумец! Та какво е това регулиране на клапани на мотор предназначен да работи на бензин с монтирана алтернативна горивна система-Еми съвсем естествено!!! Термодинамичните процеси протичащи в мотора снабден с друг вид гориво, различен от проектирания, изпитан и вложен от производителя, а именно "ХОНДА" са свързани с някои условности касаещи тахната дълговечност. 1. По-къс живот(в моточасове) поради различно термично натоварване не предвидено от производителя 2.Несъвместимост на повърхностите(бутала, клапани, водещи втулки на същите) със последващите химически съединения следващи горенето на източници на енергия различна от бензин. 3.За да не спамя и аз темата ще кажа: Автомобилът е един! И той е на бензин! Всякаквите опити да бъде принуден да работи на различно от бензин гориво са обречени на бавна и мъчителна агония, съпроводена с даване на пари по знайни и незнайни "корифеи" в алтернативните горива! 4.В заключение да кажа: Никой не е по-умен от конструктора(създателя на Вашия 10-годишен Нов автомобил), затова следвайте и четете какво Ви пишат създателите му!
  10. 1 точка
    Здравей колега, и аз не съм стругар нито фрезист, брат ми е програмист настройчик на машини с ЦПУ и има опит със изработването на детайли, но технологията на изработване и заложеното да се изработи обикновенно от проектанта са две различни неща, в този случей става въпрос за заданието което би следвало да е инженерната работа, смятане на толеранси, температурни раширения, подпор на материал, казвам го като инженер не че съм свършил работата на такъв, в случея проверих какъв толеранс се предписва за такава сглобка, видях че руския чертеж е сходен и го използвах. Описах какво съм правил, сега искам да опиша и какъв е ефекта . За лявата втулка ще се постарая повече със дизайн и подпор на материал също и с технология на изработване, търся шлайф машина с която мога да направя финната обработка, ще пиша отново като има развитие, надявам се да съм полезен. Все пак ще е полезно за всички ако споделиш "Митко" какъв размер предлага твоя човек, може аз да съм пропуснал нещо Поздрави и благодаря за коментарите
  11. 0 точки
    Хората са написали размера на джантите и гумите. Как може да караш с различни от предписаните?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...