Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.10.2023 in Мнения

  1. 5 точки
    В маслото не слагай никакви добавки!!! Никога и под никакъв предлог! Ако искаш тоя двигател да работи дълго време. Няма значение на кой производител. Хубавото масло си има всичко необходимо. Ето резултати от хадо: https://forums.hondabg.com/topic/109073-виене-на-маслена-помпа-след-добавка-хадо/ За бензина нямам наблюдения за XADO. Не знам и какво съдържат. Доверявам се на доказани производители, а не на "Големият маркетинг". Ползвам на Pro-Tec и мога да кажа, че вършат работа. Особено Oxicat чисти ламбда сондите и катализатора доста прилично.
  2. 3 точки
    Това е ти е най голямата грешка,още преди да си почнал да я поддържаш!! Ако пък те е посъветвал майстора,смени майстора!
  3. 2 точки
    @ceco_accord @dandilov не се похвалих изчаках да мина с Хондата под дъгата че дори и две против уроки. Днес продължавам с разкрасяването. Преди след
  4. 2 точки
    @Rakeem, съгласен съм за 100к км и смяната им, даже по-често..Трябва смяна през определени километри или време, защото иначе става така както при мен. Не съм съгласен обаче, че не е голяма философия и че се прави лесно със стяга. Инструменти и то хубави си трябват при ремонтите, повярвай ми. Трябват и специализирани такива които като ги нямаш, нищо не правиш а се мъчиш като грешен дявол. Давам ти веднага бърз пример - преди време, когато ми се наложи, не си купих фуния за смяна на маншон, защото забравих. Тръгнах да правя смяната на маншона с бутилка от Кока Кола 2 литра. То става ама колко псуване отнесе цялата операция и колко време ми отне, не искам да ти казвам. Хубава стяга за шарнири комплект с накрайници за различни размери е 200лв. Като цяло, хубавите инструменти които ти вършат работа, не се чупят често и работят са скъпи. И си трябват специализирани, не става 1 ключ и 1 клещи за всичко. Това с фурната и фризера няма да го коментирам. Днес реших да действам, че ако го отложа, не се знае кога ще имам време. Разглобих полуоската която купих като бях сигурен, че трипода е същият на 2-те карета....да ама не е същият. Макар каналите на 2-те карета да са еднакви, триподите като размери са леко различни, съответно лагерите не пасват.. Понеже имам и такъв трипод от Type R, там също има разлика в трипода и лагерите...Общо взето, греда. Бях отписал ремонта вече и щях да пускам теми и да търся отново карета и полуоски обаче се сетих, че преди повече от 12 години съм купувал вътрешно каре за Прелюд от магазин на Цар Симеон в града. Не знаех дали го има въобще още този магазин, гугълнах го, намерих тел и се обадих ( беше 11.30 а работят до 13.00 ). Питах ги дали имат и се оказа, че имат налично. Направо отидох и купих ново. Спомням си, че тогава когато го сменяха вътрешното каре на Прелюда в Юби Ко, още когато работеха с части на клиенти, бяха казали, че надали ще изкара много. Е, кара все още, колата се кара от близък а километрите които е изминало са над 100 000км вече. Марката обаче беше различна и беше Made in Taiwan. Това си е чист китаец. Тук единствено ме притесняваше да не тресе като набирам, нищо друго. Темите за Акорди и вътрешни карета са доста не само в този форум а принципно. С афтърмаркет карета тресяло и тн.. Захванах се със смяната му и всичко си пасна както трябва. Сложих свинска опашка от едната страна, защото нямам подходящи клещи за опъване на скобата. Пробвах доста неща но не успях да я направя така както трябва да стане при голямата. Всъщност, доста маншони се продават със свинки опашки в комплекта та това не е никакъв проблем изначално. Всичко беше наред при събирането освен 2 неща - спирачните маркучи бяха останали зад амортисьора и.....трябваше отново да свалям вилицата с 2-та болта и да местя амортисьора леко за да минат маркучите пред него. Изредих малко роднини и събрах колата. Второто беше, че гайката на долният шарнир при максималното му затягане превъртя...Това не е проблем докато не трябва да се сваля шенкела отново. Но както е написал колегата @Rakeem, така или иначе ще се сменят по-често та пак ще го сменя когато дойде време за тампони на носачите. И без това тези шарнири са смешни пари. Трябваше да продължа с калника, че гумата го беше изкривила и пасажерската врата не се отваряше. Махнах го и го изправих леко с ръка там където беше голямата кривина към вратата. Всичко беше наред и стана както е бил. Другата кривина от към арката обаче реших с гумен чук да пробвам да я изправя...Е недейте да правите моята грешка, стана грозно. Наръби се и като намеря друг калник, ще сменя този. Ще трябва да сменя и мигача. Самият той е здрав но крачетата се откършиха при монтажа му. Доста е остаряла пластмасата му. След цял следобед работа, събрах цялата кола и я тествах на магистралата с 140/км, общо взето колкото тя позволява и колкото е ограничението Не тресе, не бие волан и този път, всичко вече е "6". Ще трябва да направя това и от другата страна ( без карето ) обаче хич не ми се занимава в момента....
  5. 1 точка
    Здравей! Линк: https://ato24.de/de/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (50,95-15%)x2,15=93,11 лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Благодаря!
  6. 1 точка
    Здравей, Наско, Моля за: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-rep-racing-extra-performance-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL REP Racing Extra Performance SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (72.95-15%)*2.15 = 133.33 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади Благодаря!
  7. 1 точка
    Здравей Наско! Ето и моята поръчка: линк: https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html 3 бр. х 0,946L х 13,99 = 41,97 х 2,15 = 90,25лв. линк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html 1 бр. х 5L х 59,95 - 15% промо = 50,96 х 2,15 = 109,56лв. обща сума 90,25 + 109,96 = 199,81лв (200 лв.) Начин на плащане - - наложен платеж Начин на получаване - - чрез куриерска фирма, подробности на ЛС. Благодаря предварително!
  8. 1 точка
    Напротив, части има и то доста в чужбина. Да кажем в amayama е 60 евро съединителя. Доставката е 20 евро. Тук имаше колеги които поръчват от там, има и тема. Ето този номер от HR-V 2000 година : 38924-P2A-006 - 59.36 euro COIL SET, SOLENOID В USA също го има. През Бултрако, цената на съединителя е 340лв което е доста повече от amayama да кажем. Поръчай си го от чужбина и след около 2 до 3 седмици е при теб.
  9. 1 точка
    SNG/Топливо Самоков - 11 бара, с 2 коли - 9.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Пътят на младия самурай. Битка с външния свят заради хармонията на вътрешния мир. Дадох му съвет да намери фолиа с подходящ цвят, та временно да не го дразни жестоката действителност.
  12. 1 точка
    абсолютно поддържам, като за да не се грижи само за колата, но и за себе си - качествен карбонов филтър купе с честа смяна
  13. 1 точка
    Като бивш собственик на Акорд 5 твърдя, че 6 не е чак толкова голям, но определено и двата са далеч от маневреността на доста по големи коли. Това имаше нещо общо с управляемостта по път със завои, но не помня каква точно беше връзката. За оборудването решаващата дума е била на първият собственик, но определено кола без автопилот не бих си причинил по собствено желание. Иначе това ми е темата. Не съм писал скоро, но тия дни ще ходим на преглед преди зимата и ще актуализирам малко информация.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...