Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.09.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Да. И да. Ще издържи и повече. Аз още си го карам моя шестак, който е на 400 хил км.по километраж(реално може и над половин милион да е). Модел 99та.
  2. 2 точки
    Здравейте, От 10-ина дни имам проблем с реклами. Случва се само при първото отваряне на форума, след като е минало известно време от затварянето му. Отварям форума и кликвам на която и да е тема, в който и да е раздел. Веднага се появява това Всеки път рекламата е различна. Махам го и продължавам с четенето. Затварям форума, затварям браузъра, затварям всички апликации на телефона. Ако веднага отворя форума и кликна на тема, реклама не се появява. Ако го отворя след, да кажем 1ч, пак се появява след кликване на някоя тема. Телефонът е дърт китайски боклук с Андроид, браузърът е гугл хром в десктоп режим. Мобилен режим не ползвам и не знам дали се появява, и там. На таблета (Самсунг) изобщо не се появява. Във всички други форуми не се появява. Таааа, проблемът в моя телевизор ли е, или във форума? Някой друг с такъв проблем?!
  3. 2 точки
    Здравей Прочети тази тема - цялата ... писал съм я преди 6 години и аз се сблъсках със същото нещо , написал съм симптомите и решението ... проблема го реших тогава срещу 1500 лв. , иди на диагностика при специалист защото най вероятно е хидротрансформатора - така както го описваш , и не слушай квартални майстори ,че ще смениш цялото окачване плюс някое и друго каре без да има някакъв резултат . Хубава вечер
  4. 2 точки
    Разходът 1-1,5л/10 000км не е малък. С масло няма да се оправи. За сегменти си. При предимно градско, маслото трябва да се сменя на много по-кратък интервал! С оглед на последната информация: Shell Helix Ultra 5W-30 ( "чистoтo" Ultra) е много добър бюджетен вариант за този режим на шофиране. В по-високият клас масла, много добър избор би бил RAVENOL SSO 0W-30. И задължително смяна на 5 - 6 хил. км. максимум! Ако искаш да отложиш, малко във времето, ремонта. Горенето на масло няма да избегнеш, но поне ще е в по-малко количество. А и няма да дозадръстиш мотора с допълнителни отлагания. Даже ще го поизчистиш малко. Шел и Равенол купувай от общите поръчки на форума, за да е сигурно, че няма да попаднеш на менте. Понеже в БГ се продават всякакви "чудесии", опаковани като оригинални. Обади се на Ronin7 (Наско). Мисля, че има в наличност Shell Helix Ultra 5W-30 и може да ти изпрати веднага.
  5. 1 точка
    С кой мотор е колата? При добро обслужване ще е вечно твоя.
  6. 1 точка
    Кауфланд? Това нещо със спекулата и уж "голямата отстъпка" идва от Германия. Печели държавната хазна от допълнителното ДДС и затова никой не прави нищо, а потребителите страдат. Лично съм бил свидетел как за 24 часа цената става двойна, и после, хоп, от дъжд - на вятър 50% "отстъпка"! Това ни доведе до ситуацията да харчим 75% от доходите си за храна като добичета, а шефовете на хранителните вериги да ни отминават с Ламборгини и Ферари.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Като сме започнали да се включа и аз RDX advance 2016г. Вече е в контейнера и я очаквам в Холандия скоро.
  9. 1 точка
    Да се запиша и аз в мини клуба - 2013 RDX Tech FWD, от Далас. Тъмно сива със светъл салон. Спечелих я на майтап от търга на смешна цена, даже не можах да си сваля и снимките. Сега започва чакането
  10. 1 точка
    Такива присадки не знам дали ще спрат теч от семеринг, но със сигурност ще запушат дренажните отвори на буталата, при маслосъбирателните сегменти. Особено при Джаз-а. Смяна на семеринга е решението, ако проблемът е от него.
  11. 1 точка
    Хубаво е да смениш течността на съединителя чрез източване от долна помпа,там е спирачн течност Дот 4. Молкото казанче в коша.
  12. 1 точка
    Хоп, и аз влизам в мини клуба с 2016 Advance Междувременно търся фирма или човек, който доставя едрогабаритни части с контейнер, че съм без една врата
  13. 1 точка
    На 10-ти ( преди "Черния им Петък) цената си беше 160лв./бр. съответно 320лв. комплекта ( първата снимка) На 11-ти вече цената е 220.67 и да, тогава свалят с 40% на 132.40лв или 264,80лв комплекта. Реално отстъпката от 160 на 132.40 е 17.25%, а не рекламираната 40%.
  14. 1 точка
    Здравейте колеги Проблема е решен ! Оказа се че е хидротрансформатора.Вчера си взех колата и в момента всичко е на ред. Хидротрансформатора е рециклиран , кутията е инспектирана /там всичко беше ОК/ и беше сменено цялото количество масло. Ще обобщя всичко което съм прочел и направил ,надявам се да съм полезен на всички. На първо място симптомите. 1. В самото начало при скорост от 40 км/ч.,1500 об. На 3-та предавка със леко подаване на газ и при много леко изкачване се получава едно леко придърпване/претрисане, вибрация ,притръпване /.На този етап много трудно може да се диагностицира .В повечето случай го отдаваме на неравна пътна настилка или нещо случайно тъй като момента на притръпване е твърде кратък. 2. На втория етап след около 3-4000 км. Това притръпване започва да се усеща и при скорост от 35 ,40 ,45 км/ч. ,лошото е че не винаги го прави . 3. На третия етап след още 3-4000 км. Притръпването вече се усеща постоянно при скорост от 35 до 45 км/ч.след което изчезва.. Тук обаче оборотомера започва по време на притръпването да се движи леко стъпаловидно до момента в които превключи на четвърта и ако продължите така без да променяте позицията на педала на газта в момента който достигне 70 км/ч на 5 предавка оборотомера започва да играе с около 200 оборота нагоре на долу без определен ритъм и след като премине 80 км/ч. нещата се оправят . 4. Четвъртия етап е при който вече хидротрансформатора започва да приплъзва осезаемо и тогава вероятно ще светне Чека,тъй като оборотите на двигателя и на първичния вал се разминават доста извън зададените параметри./до този етап не съм стигал-това е от прочетеното в литературата/. Диагностиката на проблема. Тук идва първата грешка която се допуска , когато не се доверим на специализиран сервиз, а на „общопрактикуващ“ майстор. Винаги се започва от вътрешно каре най- често дясното което е след междинната опора /то по принцип си има определен луфт ,тъй като то е буквално нанизано върху полуоската и не лагерува в лагера на опорта,там има единствено един графитен семеринг/ .Аз също го смених и ефекта беше нулев /сега си имам едно напълно здраво оригинално каре /. Ако продължите с налучкване после ще стане , лявото каре ,кардана ,тампони на двигателя на кутията и т.н. ..всичко това около 2000+ лв. – без никакъв ефект. Най накрая някой майстор ще ви каже „Ами тя си е така“.Аз стигнах само до дясното каре , а между другото ходих и в Бултрако Варна ,но там не успяха да диагностицират проблема, според тях това е от софтуера на кутията ?? Диагностика може да си направите и сами за ориентация , но само за ориентация, после идете на специализиран сервиз . След като колата започне да притръпва включете D3 и тогава ако изчезне със голяма вероятност е хидротрансформатора. Причината и че фрикционния диск е износен и не може да осъществи плавно заключване на хидротрансформатора. За решаването на проблема има няколко варианта 1. Бултрако – цената на нов хидротрансформатор – 3115 лв. без монтаж ,със монтаж и подмяна масло… предполагам 4000+ лв. 2. Вие ако можете да си го смените около 1900 – 2000 лв. от Япония доставка. Може и чрез колега от форума.Пак ще трябва да смените маслото т.е плюс около 200 лв. пак от форума.От Бултрако маслото е 320 лв. 3. Рециклиране на вашия хидротрасформатор, инспекция на кутията и съответно пълна подмяна на хидравличното течност Аз избрах 3 вариант.Тази процедура я извърших в гр.Мартен при Любо .Това отнема 1 седмица и цената според мен е много добра – 1400 лв. с една година гаранция. Изключително доволен съм от ремонта , надявам се да няма проблеми . Ако някои колега желае с удоволствие ще му предоставя координати на сервиза , нека да пише на лични съобщения. Темата е приключена. Благодаря на всички колеги който се отзоваха .Надявам се да съм бил полезен !
  15. 0 точки
    Лив ауто (Любо и Невян) правят всякакви трошливи премиум автоматици, както и точно такава като твоята кутия ревизираха преди няколко години. Колата още си е ОК. Жужи ти нещо в главата, ама как да разберем от кво е, като няма "ни звук, ни вопъл, ни стон"??? Инжекторите се чуват, но доста тихо. По-скоро е "тръгнало" лагерчето на някоя ролка. То би могло да си променя тона с темперирането на мотора.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...