В тоя ред на мисли, на мен въпросната ситуация ме завари в Павел баня, а аз съм от Шумен. Та се пращаха ключове по Еконт, притеснения дали проблема, ще е в ключа или не.
Като цяло може ли, трябва да се избягват такива електроника - мое мнение!
Не, хардуерен е не може да стане. Корпуса на кутия от 2.0 не може да стане на блок 3.0.
Аз съм сменял поне три кутии на Опел защото търсих перфектните предавателни числа за моя стил на шофиране и много добре знам за какво иде реч. @Markony им сменя зъбните колела за да промени предавателните числа и той е наясно как стоят нещата та може да го потвърди.
С HDS нулирах на ново позицията на дросела нулирах PCM и пуснах да си направи проверките. Предполагам това е обучението. И да върнаха се оборотите от преди чистенето на дросела, които са 650 об. Незнам при автомата толкова ли трябва да бъдат? Знам само, че колата на 1100 об се караше ужасно. Сега вс е ок или поне както си беше. Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Пиша за следващия с подобен проблем. Решиха проблема при мен, поради това че единия ключ е клониран без да е вписан в компютъра като се прецака съм разбъзикал компютъра и затова и двата ключа който са с един код не тръгвали. Минах със смяна на чипа и вписването му в компютъра.
Вероятно е от датчика за температура, имах такъв случай с друга кола. Показваше 120 градуса, а реално си работеше нормално на 90, които показа след смяната на датчика. Може да е повреден при свалянето на главата, или в буксата да е проблема.
Масло HFS-E Engine Oil Honda 5W-30 4л. или 5W-40, има го на много места с различна цена. В бултрако е 160 в други сайтове 100. Защо е такава разликата в цените или едните са ментата?