Ще пробвам и на Ледженда.
Отпускарски попътувахме 1240 км романтично със Сивика. От Ледженда е далеч, но е доста по-тих от преди обезшумяването. До колкото може да се вярва на приложението от телефона, амплитудата според извънградските скорости е от 78, до 82 децибела. Над 120 км/ч се качва още, малко, но до 90db стига чак като опра телефона в говорителите на вратите. Както и преди - около Б колонката на лявата врата е по-шумно от на дясната, което вероятно е нормално. Като цяло мястото на водача е по-шумно и заради огледалото, което е по-отворено спрямо насрещният поток от дясното, но с това няма как да се преборя. Затворих го към стъклото в движение (за проба) и свалих 2 db-ла, нооо...
Остава работа по рамките на вратите и пред тях, в калниците, както и в моторния отсек, но там не знам какво да правя, освен до където ститам да облепя щита зад двигателя. Не знам дали ще има ефект и от облепянето на предния капак с K-flex. Разликата между гладък и грапав асфалт е 3-4db, но основният звук е от мотора, не толкова от генерацията и вятъра - при скорост до 120, което е крейцерският максимум на тая колца, а и синковеца више не кара.
Днес свалих и лявата праг-пластмаса. Както и предполагах - нещата са по-добре от дясната, която върви и мизерства до банкета.
Последните 2 снимки са за любителите на калобраните. Да - пазят външно боята, но отвътре е свърталище на кал и задържаща се в нея с дни влага.