Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.08.2023 in all areas

  1. 1 точка
    Аз сложих подсилени айбах, и се изправи задницата и се вдигна, вярно скъпичко е, но лесно се сменят, няма нужда от майстори. Е, само трябва да вземеш от някой винтов калъп за свиване.
  2. 1 точка
    Телефона му го има. Звънни му по-телефона. Ако не вдигне, като види пропуснато обаждане ще ти върне. Цена мога само да предполагам, но ще го спестя защото не обичам да слагам стойност на чуждия труд.
  3. 1 точка
    Пъхаш едножилен кабел в двупиновата букса да я окъсиш и даваш на контакт. Броиш дълги + къси премигвания на жълтата лампа. Ако ти трябва съдействие за тълкуването на грешката заснеми видео и ще я проверим.
  4. 1 точка
    И 2-те коли ме кефят еднакво - всяка по различен начин. Това което дава Сивата кофичка на 100, от Легена мога да го получа отвъд 200, ама скъпи са снимките от КАТ. А младежът споделя че от втората му липсва само вентилацията на седалките. Другото му било достатъчно - аскет нещо си пада. Трябва да питам някой жичкажия, дали може да му сложи кикдаун бутон под педала на газта и да го върже към климатика, та да го спира временно (на пауза) при газ до ламарината. Те тогава би бил оптимално щастлив.
  5. 1 точка
    Здравейте, ако някой все пак някога потърси, както мен преди дни, нещо за осветлението на пепелника на Акорд Купе CG4, ето кратко инфо от мен. Нямам възможност за снимки: Инструменти - Кръстачка-отвертка. За предпочитане по-остричка. Трябва ви задължително късо рамо, така че гедоре (тресчотка) с рамо, от най-дребните. Ще ви трябва и дълга кръстачка. 1. Сваля се пепелника. 2. Шината, в която се плъзга пепелника (от която сте го извадили току що) се държи на три винта. Единият е в дъното на шината и се вижда, ако човек се наведе. Аз започнах с него. 3. Другите ДВА винта се намират на близката страна на шината. Завити са вертикално. С тези два винта имах проблем - адски малко е разстоянието и никакви инструментчета не влизаха. Имах къса дебела кръстачка, но върхът ѝ беше ръждясал и не хващаше. 4. Тук идва малко по-пипкавата част, поне за мен така се оказа, така че или вземете жената с вас или някой майстор с фини ръце и малки пръсти. ламаринката (шината) пада в ръцете ви. Лампата е захваната за дупката на ламарината доста стабилно, но трябва просто да завъртите фасунгата с кабела вертикално (или обратно) и излиза сама. 5. Лампата е диодче. Сменяте я нежно. 6. Пробвайте лампата преди мъката с обратния монтаж (включете габарит и изключете). Кабела при мен беше адски къс, така че обратното монтиране успя да го свърши жена, аз нямаше да успея със сигурност. Просто не можех с пръсти да вкарам обратно целия кабел с крушката , така че пластмасовите ушички да влезнат, след което да завъртя за да се застопори, докато през цялото време китката ми е сгъната... Подозирам, че с криви клещи ще стане много по-лесно. 7. Обратния монтаж на ламаринката (шината) е елементарен. Аз лично отново започнах с далечния болт в дъното за да ми държи ламарината. Надявам се на някой да помогне след време тази глупост... Поздрави.
  6. 1 точка
    Здрасти Слави! От доста време чета твоите отговори и имам добро мнение за теб, че си човек които се интересува и почти винаги съветите ти са правилни и от доста време се каня да ти напиша. Но за метановите системи знам, че си силно против и предполагам, че е така защото не си се поинтересувал достатъчно. Карам менатова хонда /СР-В - 98 г., 128/ вече 20 000 км. с обикновена метанова уредба, на която монтажа и струва 50 лв., нови менбрани за стар изпарител - 55 лв. и още други дребни разходи до 130 лв. Бугилката е 8.5 кг. имах си я от предната кала. Общо монтажа на системата и частите ми излезе 280 лв. Частите ги купих от София, а монтажа направих в провинцията. Сега да посмятаме малко, за цената на горивото и ремонта на главата:1.Моята хонда е италианка, купих я на 200 000 км. и преди това не е карана на газ или метан. Доста пазена, но стара. Тази старичка тояга според мен има, няма живот още 5 - 10 г., зависи как я подръжам. 2.На бензин в София, ми гореше около 12- 13 л., та дори някога и 14 л. по 2.55 лв. излиза 30.66 лв. за 12 л, 33.15 лв. за 13 л., и 35.7 лв. за 14 л. или средно 33.17 лв. на 100 км. 3.Метан в София е 1.73 лв. на килограм, тоест 9 кг. по 1.73 прави 15.57 лв., казвам 9 кг. защото винаги те лъжат, но по газостанциите повече лъжат. С тези 9 кг. метан в градски условия изминавам 150 км. при най - лошите условия и парите си остават 15.57 лв., а в извънградско 170-180 км., пак за 15.57 лв.4.РАЗЛИКАТА СЛАВИ е - 17.60 лв. на 100 км. в градски условия, а за извърградкото където колата изминава повече км., няма да смятаме. На 1000 км. спестяваш 176 лв., а на 10 000 км. - 1760 лв.:D/> .5.В София ремонта на една глава струва 16 к. и л. по 25 лв. - 400 лв. и най- добрия майстор иска 100 лв. надница. Има и по евтин вариант да ремонтирав в пронивцията, тоест стъпваш на 250 - 300 лв. и ще те целуват където искаш. До сега съм правил 1 път реглаж и се оказа, че главата си е ОК, има съвсем малко износване, около 0.5, 0.7, което означава че ще издържи минимум 50 000 км., които прави РАЗЛИКА М/У бензин и метан 8800 лева. Тя самата кола струва 5000 лв., това означава, че ако караш с обикновена метанова уредба за 5 години си купуваш ново СР-В. А ако дадеш 400 лв. за ремонт ще караш още 50 000 км., което пък означава, че си купуваш още едно СР-В и ти стават две:D/>. Така, че завод за глави не ти трябва Слави:D/>. Вярно е, че калата губи около 30 процента от мощтноста си с обикновената метанова уредба, но и на бензин СР-В не е състезателна кола. На равен участък съм я изпробвал и съм дигал и 160 км./на метан/ или поне толкова показваше на километража :D/>. При положение, че отзад возя две кукли /дъщери/ не ми трябва бърза кола, а икономична, за да остават пари за сладолед:D/> , а ако ти се кара бързо просто натискаш един бутон и вадиш 50 лв. за 100 км. :D/>. Ще ми бъде приятно да напишеш ако знаеш разбира се и други аргументи за обикновената метанова уредба, може пак да смятаме:D/>. Пожелавам ти здраве, штастие и да можеш да си караш колата на горивото за което е произведена:D/> .
  7. 0 точки
    Само жена може да ти "чете 2 часа конско" и да завърши с "Просто нямам думи"!
  8. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...