Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.07.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Капков тест 4 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 234100км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 10000км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 55 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 26.07.2023г. 8.Мото часове около 185 9.Изразходвано гориво 900л.газ и 130л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма,или минимален около 2-3мм от макс на щеката. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Двигателя работи много добре с това масло. Изглежда добре,но листа явно се е наклонили и капките са тръгнали в единия край. Следва смяна близките дни.
  2. 2 точки
    Тя ще си остане несравнима. R.I.P.
  3. 1 точка
    Ядрото на горната капка, изглежда като сърце, очевадно му харесва масълцето. От колко км колата е при теб?
  4. 1 точка
    На 14 лазарника е моята Хондюшка. Не й дават годините.
  5. 1 точка
    Колко пари си приготвил за този мерак? И като казваш любителски, можеш ли сам да си ревизираш двг, да му подмениш биели и бутала, за да го подковеш и разредиш?
  6. 1 точка
    Не е слагано допълнително, и моята го има - 2,4 фейс, седан. Там някъде се намира резонатора на филтърния въздухоприемник, вероятно процепите са с цел обезшумяване.
  7. 1 точка
    Новото е добре забравено старо. През 1884 г. е представен първият стандартен за производство електрически автомобил, който може да бъде възпроизведен и продаден на публиката. В началото на 1900-те години 1/3 от всички превозни средства на пътя са били електрически? Те започват бързо да изчезват около 1920 г. с въвеждането на бензина от Хенри Форд. Фердинанд Порше - основател на едноименния спортен автомобил, произведен през 1898 г. създава първото в света хибридно предложение, което се захранва както от електричество, така и от двигател с горене. Mercedes-Benz предлага и електрически модел, наречен Mercedes Mixte, през 1906 г. Тази кола е приета като такси в градовете и дори е разработена в състезателна кола през 1907 г. Почти виждаме прераждането на старата технология. Снимка е на група работещи на ток камиони във Великобритания, през 1917 г.
  8. 1 точка
    Давам обратна връзка по темата, тъй като проблемът вече е решен. Причината беше, че бяха сложили неподходящи ксенонови крушки. По спецификация трябва да са D4S, а бяха сложили D2S (така купих колата). Понеже D2S работят на по-ниско напрежение от D4S, управляващия блок го отчита като грешка и ги изгася (в последно време беше почнал да гаси и двете крушки и реално нямах фарове). Благодарение на сервиза на Бултрако в София беше отстранен проблема - те ми казаха да сложа D4S крушки (както си е посочено и в книжката на колата) и вече имам светещи фарове.
  9. 1 точка
    https://www.facebook.com/reel/1225623298145692
  10. 1 точка
    Разбира се но трябва да е плътно залепена, целта е самата ламарина да не изпада в резонанс който всъщност предава шумът от вън вътре, физика. https://edu.uni-sz.bg/book/24.AF_Fizika s osnovi na biofizikata-StAtanasova/moit-6.2.html
  11. 1 точка
    А трансмисия, както и спирачки, окачване, укрепване на купето? По-високата мощност ги изисква. Това е голяма кола, не е за "резки движения". За "дръпки" пък е само на предно предаване, таа ... Единствения + ще е магистралата и изпреварвания, но това е вече въпрос на манталитет. И нещо от личен опит - с 300 коня просто останалите ти пречат повече!
  12. 1 точка
    Добре, някой ще отговори за техническата страна на въпроса..., ама кажи каква е целта да е 300-400 коня една кола, за гонки из улиците ли, за свирене на гумите от светофар до светофар ли...?
  13. 1 точка
    Не мога да отговоря, но: А кога една кола става бегачка... и защо? Странни мераци, ама нейсе... Дали при постоянното свирене на гуми, няма нещо... съединител, полуоски да дадат фира бързо?
  14. 1 точка
    Времето лети, Сивика временно бе по майстори, та след 3 месеца капнах пак след нови само 1400 км - половината градски. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – MANN FILTER W610/6 4) Общ пробег на автомобила – 413384 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 3644,6 км . Долният трип е нулиран с наливането на маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско 2550км / градско 1096км – приблизително 70% / 30% 7) Средна скорост за пробега около 75км/ч извънградско и около 25 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация – 197 дни (зима - пролет - лято) - 5.01.2023 - 23.07.2023. 9) Мото часове – около 80 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 300л. газ и 30л А95. Колата пали на бензин и до минутка минава на газ, като в движение няма довпръскване. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 20-тина км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3 л. След първата капка долях свежи 0,4л. - да е на макс за лятото. 13) Разход на масло за периода 0,0 литра, както и да се юрка моторчето. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло – специалната апокрифна формула на Фена за разработване (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км.
  15. 1 точка
    Тест първи за др. кола. Е тука ми е интересно. 1) Масло – Fuchs Titan GT1 5w40, маслен филтър - не знам какъв е сложил майстор. 2) Автомобил – VW Polo V 2010г., 1,4 бензин, 85к.с. 3) Общ пробег на автомобила - по километраж 143690км., реален - по две. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1290км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 200км. извънградското, останалото градско. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 21.04.2023г. до 23.07.2023г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 130л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,4л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло - няма. 13) Последните 1000км. са без катализатор. Качвам снимкa и ПДФ цветен, 600dpi. Снимката не много добре, но ПДФ е ОК. Test Fuchs
  16. 1 точка
    Здравейте, Втори тест с масло – Amsoil XL 5W30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Amsoil XL 5W30 3) Маслен филтър – Amsoil EA 15K12, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –192 070 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6022 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 95/5; 7) Средна скорост – 78 ; 8) Сезон на експлоатация – от 31. 05. 2023; 9) Моточасове – 77 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 620 литра DS Oil, Shell (България)б Knez Petrol (Сърбия), MaxiLine, EDO, M1 Petrol (Унгария), AVIA, AGIP, TOTAL (Германия),Carrefour, Auchan,TOTAL (Франция); 11) Kтм = (л.620 / 4.3 л.) ≈ 144;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура (даже малко отгоре J); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км. Режим - рядко над 4000 об./мин., в Германия, където е разрешено и повечко, като мисля, че имам лек спад 1-2 мм на маслото по щека. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (business laser Xerox). Тестъте е около 5600 км. след първия.
  17. 1 точка
    По същите причини (климата във Варна), Ноември си купих всесезонни Hankook Kinergy 4S2. До сега една единствена сутрин имаше температура -2 и се държаха добре. При 4 градуса ако тръгна по-рязко и просвирват. Лятото при по-високи температури ако просвирват много не само при потегляне, но и при завой може да си сложа старите летни, които имат още около 2-3 години живот. Избрах ги на база няколкото теста в които се позиционираха на хубави места. Улучих и прилична промоция при един от търговците.
  18. 1 точка
    Аз ходя при Симо в Обеля като не ми направят баланса като хората в сервиза, където ми стоят гумите на хотел. Последно мисля, че ми взе под 40лв за баланс с такава машина, но беше преди около година. Пробвах и при Ванката в Младост 3, но твърде много забихме в разни детайли и перфекционизъм, като накрая ми каза, че няма как само с баланс на такава машина да ми оправи биенето във волана (вече 4 пъти след такъв баланс е изчезвало биенето на същите гуми) и ми обяви 140лв за оптимизиране на гума с джанта и баланс + 3ч да му оставя колата и избрах да си пробвам късмета другаде. Пичовете от автогуми.бг имат сервиз на черни връх и също имат такава машина ама цената е близка до трицифрена. Аз от Симо съм най-доволен, стяга се динаметричен ключ, гумите се мият задължително (основно да не си цапат те машината, едва ли е за друго), гумите се помпят по данните на колонката. Отделно и взима най-евтино от всички и работи най-бързо. Недостатък е, че не работи с часове и затова процедирам да ходя някъде месец след "натоварения" период по смяна на гуми. Ако някой не се справя с намирането на координатите да ми драсне на лс, но в гугъл си излизат по ключови думи всичките 3 споменати места.
  19. 1 точка
    Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
  20. 1 точка
    Колега, по спомени, ще ти опиша процедурата, тъй като и аз със закупуването на колата, видях, че половината табло е тъмно. Та: 1. Регулираш си волана така, че да е максимално ниско. 2. След това ще забележиш, че около стъклото на километража има една черна пластмаса. Хващаш я в долната част и издърпваш смело към теб. Би трябвало не особено трудно да остане в ръцете ти. 3. След като я махнеш, ще видиш, че самия километраж, се държи на 3 болта - 2 са отдолу и се виждат директно, а третия е най-отгоре. Развиваш ги и трите и след това внимателно издърпваш километража към теб. Внимаваш обаче с буксите му, които са отгоре и са една синя и една черна. Запомни коя къде влиза и ги изключи, за да остане таблото свободно в ръцете ти. 4. След това е най-лесната част - обръщаш таблото отзад и виждаш цокълчетата на крушките - мисля, че бяха черни. Завърташ всяко и го издърпваш към теб. След това отделяш крушката от цокълчето и сменяш. Крушки си вземи 10 броя (в магазините ще ти предложат 1.2 вата и 2 вата, като аз избрах вторите и проблем няма). Съветът ми е да смениш и работещите крушки, защото ще видиш, че старите са доста помътнели и съответно светят по-слабо. Затова смени всичките с нови и така светлината на таблото ще ти е еднаква навсякъде. И още един съвет - погледни си централната част на арматурното табло вечер. Виж дали там светят всички крушки - би трябвало врътките на климатика да са осветени, радиото също и забележи - трите бутона отдолу - за рециркулацията, климатика и размразяването. На половината коли, които гледах, като купувах моята, тези 3 бутона не светеха, включително и на моята. Там смяната е по-трудна, особено ако си с климатик, а не климатроник, защото трябва да се маха централния панел на таблото. За мен вече това е рутинна задача и го правя за 3 минути, но аз съм с климатроник и реално имам да развия само 2 болта и няколко щипки. Всичко друго е електронно и е на букси. Поздрави и успех с начинанието - това е едно от нещата, които доставят огромно удоволствие като видиш резултата на тъмно, вечер
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...