Евала на хондаджийте, доста сигурно не са от форума, но за мен си се доказа това, че марката и колата правят шофьорa и винаги ми е по спокойно пред мен или зад мен aкo видя хонда. Има и изключения, но пак карат дори и бързо във рамките на разумното и със акъл, но основно повечето които карат хонди карат разумно със мигачи и по правилник. Сега при ограничение 50 кара със 55 или 60 но това не е чак такъв проблем особено на някой булеварди който е само за хранилките. Аз мисля, че хора които търсят здрава и не толкова чуплива кола искат да стигнат без проблем от точка А до точка Б без някакво екстремно каране ако пътя не позволява. Това е хонда и всеки със който говоря и не е имал или карал кола от марката казва , знам че са здрави, доволeн ли си и т.н. и това са без рискови шофьори, нищо че хонда се свързва със бърза кола.
Други марки като , волво , хюндай , нисан , шкода ,мазда, дори такива които са също здрави и надеждни се карат от хора които търсят конфорта и безпроблемното пътуване, но ca малко по скъпи и за поддръжка от масовите шофьори. Проблема е че спортните автомобили , мерцедес , бмв ,и голфаджийте за мен са към тая група, защото много по рядко засичам някой със хонда 200 + коня да я натиска градско, ама голф 1.9 тди 200 коня примерно, опушва на всеки спрял светофар, иска да кара 20 годишна кола да и обръща километражa, но не си дава сметка че тая кола спирачната и система не и е за тия километри. Но това е политиката на тия фирми и това продава , примерно много от младите взимат курсовете и бмв или мерцедеси по 160-170 + коня или голф дори да нямат пари, пак са по често към тези марки, но по евтините и търсят бързо каране така е модерно да била поне 150 коня и така.
Иначе скоро имах 2 случaя който пак ми затвърждават, че марката определя манталитета и какво може да се очаква. Излизам от улица за 3 лентов път задължително на дясно, естествено отдясно е със паркирали коли и трябва да се престроя преди кръговото за крайна лява лента ще въртя. Засичам мерцедес, не точно засичане той ме застига аз съм дал мигач преди това и съм във средна лента и карам малко пред него със мигач и със внимание, той кара бавно и почти да го изпреваря той е със предимство ест, защото мислех, че ме пуска почна дa натиска и да блъска и псува.
Също от днеска непозната марка кола, само че аз съм на главен път, преди започване на мантинела от черен път отбивка човека излиза и дава мигач,намалям и той ме изчаква и кара пред мен и той със внимание не тръгва, накрая малко преди мантинелата разбра, че го пускам и излезна даде аварийни за това че съм го пуснал. Tук е ползата от къси, дълги, но някой път това поне аз го разбирам като изчакай минавам, също така и пускам те минавай, та за това според сигуацията и пак човек може да се обърка.
Смисъл цялата глупост която изписах, не е само дали е скъпа или евтина колата , просто си има определeни марки коли които превличат комплексарите. Да вземат да ги забранят тия марки. Да вземат да ги забранят и на нови шофьори до 80-90 коня коли, първите поне 3 години и ако нямаш нарушения тогава 100 + коня. Ако имаш нарушения първия път за 6 месеца без книжка, при повторно за 2г след това без и така. Ама не им е това целта , ние тука сме дарители , колкото повече млади шофьори, толкова повече пари за катаджийте.