Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.05.2023 in Мнения
-
2 точкиСлед 1400 км и едно ходене до София и обратно да споделя: На магистралата се държи много стабилно, пътуващите се возят комфортно, шума учудващо е на прилично ниво /бях чел ревю, че е доста шумна, явно са направили подобрения/. С трима души и багаж и скорост 100-110 докара разход 18.6 kWh. На Църна маца имах още 20км оставащи и спрях да заредя за 16 мин. /станцията е DC 150kW/. След това 37 км градско из София: 11.6kWh Равносметката: 32 лева Пловдив-София-Пловдив и 60-70 км градско из София. Както Цецо писа: идеалната градска кола!
-
2 точкиЗдравейте, Случих на черна алкантара при тапицерката и резултата е супер на вид и допир. Меката подложка под алкантарата също е подменена и вече не е сплескана а много готина. Цената на всичко беше 60лв.
-
2 точкиОбикновено гърбиците на вала се износват от недобро двигателно масло, недостатъчно честа смяна на масло или лоши навици на шофиране. Аз съм този, който праща валовете от Канада. Отворил на над 200 глави на такива двигатели, но изключително рядко съм виждал нащърбена кобилица дори при вал със силно проядени гърбици.
-
1 точка
-
1 точкаПри 2.0 мотора е 282мм а при теб колега може би е по големият305мм но най сигурно по вин.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, споделям проблем и разрешаване. На моят Акорд (от Швейцария е) му се отлепиха и двете лайсни на предното стъкло. Позакрепих ги малко, обадих се в Бултрако, провериха, че колата подлежи на безплатна сервизна акция и си запазих час. Оказа се че лайсните са ок, но щипките са счупени. Поръчаха ги, чаках около 2 месеца, отидох пак, оставих колата за 1 ден, хубаво да стегне лепилото и така, сега изглежда ок, въпреки, че едната в края не ми изглежда много добре залепена, но това е резултатът. Не съм плащал нищо, доволен съм. Успех
-
1 точкаКакво означава това? Таблото ли свети така? Ако е така ще трябва да се мине на диагностика да се види. Аз моята си я карам на газ. За сега нямам грижи. Важно е инсталатора на газовата уредба да е чувал, че Хонда има V6 мотори защото попаднах и на такива. в този линк има колега който продава части. отзивите са добри
-
1 точкаКомпромис с гуми не прави. Все пак това е мотор и от тези гуми ти зависи живота в доста по-голяма степен от автомобила.. Аз така се уших с едни Mitas Touring, че сега на всеки завой се пързалям и изтръпвам.. Грях ме е да ги изхвърля, но натам вървят нещата.. Повече за тази марка не искам и да чуя.. Вече само гуми от премиум класове с нов дот.. Колкото и да ми е скъпо..
-
1 точкаСлед 30км. градско с VW Polo 2010г. 1,4 бензин 85 к.с. - ДВГ. работи равномерно, държи 750 оборота на празен ход и вътре не се чува въобще. Като се форсира се чува ръмжене, според мен малко повече от нормалното. Видимоста е добра. Стегнато вози, но не твърдо. Лесно се управлява в града, кормилото се върти с минимално усилие. Отпред е достатъчно широко. Аз съм 1,85 и ми е добре, но зад мен е доста тясно. Единствено ключа /сгъваем/ стърчи доста от кормилото и ако съм по напред седнал с коляното го закачам. Тоест мога да дръпна седалката по напред за да има повече място зад мен, но удрям ключа с коляното. Като вървеж очаквах да е по пъргава колата най -вече първа, втора и особенно в ниските. Може побрема да е само при мене, предстои да пробвам същия двигател в др. кола. Може и аз да съм забравил как се кара бензин и усещането от него, но определено очаквах да развъта по бързо и само тоава ми е забележката към момента. Ще видим по на там и разхода на бензин и най-вече на маслото как ще е.
-
1 точкаКой кат назе. Фемили трип с 2 коли. Сиковеца имал бални снимки с класа на пещерата Проходна, а тамо не сме били. Обаче обещал да вози 3 девойки. Предложих му Леджо, но той си иска Сивушко, макар че по празниците ни вози с големата Хонда. Майката му ми вика, айде и ние, че не познава пътя, та аз отпред, а той по мене. Иначе съм доволен от него. Кара премерено, по ограниченията, не отговаря на провокациите ми и над 100 ми "разтяга ластик", а не да се пъне да ме гони. За 300 км преход, само 1 дупка уцели. Даже мигач дава, да го изпреварват бързаците. Късметлия съм с това момче, а и Сивикът му приляга и ме радва как стои на пътя. Той си го кара като пенсионер, а аз го ръчкам кат тинейджър, все едно сме си разменили ЕГН-тата. Но все пак е мой наследник. На влизане в Монтана спираме един до друг. Свалям деснио джам и му викам - 1 светофарна гонка? Нави се. Даде газ, врътна гуми - дадох му 1 кола преднина, но още Леджо бе на първа, когато го резнах. Все пак имам по 1 Сивик на всяко от 4-те двигателни колела. Най ме радва че си "знае гьола", а и девойките се изкефиха - хлапашка ни работа, но "жив е живота". VID_20230414_165234.mp4
-
1 точкаИзвън темата: Опитай да цитираш малка част от поста на който отговаряш, не е необходимо всичко, че и снимки... (триеш излишното). Попълни си и профила (инфото под аватара, подобно на нашите), за да се избегнат излишни въпроси в бъдеще за други теми...
-
1 точкаДнес бяхме с колегата @JapCar да огледаме колите той може да каже как вижда разликата, аз я знам защото бях като него преди но нека той да сподели първи впечатления защото аз ще съм пристрастен. За мен ефекта е потресаващ. Има студия бол просто потърси в нета в твоя град, аз моята си я правих сам с помощ от тубата. Иначе обещаните снимки на подлакътника и корите на вратите как са станали...
-
1 точка
-
1 точкаhttps://honda-solaray.bg/product/350/spirachna-technost-bf-ultra-dot-4-honda-0-5l.html 500мл ще ти стигнат да източиш през всеки апарат. Трабва до се свали и измие казанчето хубаво с обезмаслител. Аз наляха това разфасофки та е 1 л ще ти остане да смениш и на съединителя Ако си с ABS
-
1 точкаЗдравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. Картинката не е много приятна за гледане Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети,
-
0 точки
-
0 точкиЛеко офтопик: днес си мих предното стъкло на бензиностанция на запален мотор и авточистачки. Голяма тъпня. Не го правете! Или чистачките да не са на авто или колата да е изгасена
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00