Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.03.2023 in Мнения

  1. 3 точки
    Правилно си прочел, важно е как е обслужвана кутията, по принцип е много здрава Айсин, моята беше TF80-SC 6степенна, там където си се насочил мисля е 5 степенна, първото ХЦ е добро за работна кола, не бих казал, че не е устойчиво по завоите, дори напротив - дълго междуосие и широк автомобил, единствения му минус, конкретно за случая е това, че е по-висока, но там където ще излезеш с него няма автомобил нормално комби, което да те последва.Освен това не мисля, че е непродаваема , както казва колегата по-горе, Волво си имат малко, но силна агитка, моето го продадох буквално за един месец откакто бях пуснал обявата.И пак да кажа - важно е да има проследяемост и история в поддръжката , единствения минус на Волво, като цяло е, че е не е особено маневрено.Но да Волво имат подразделение PENTA за двигатели за морски съдове, правят камиони и всякаква верижна техника от багери до фадроми и т.н. (незнам какво общо има това с питането на колегата), колата създава много сериозно усещане за сигурност на пътя, нещо , което дори в Ауди не е толкова силно изразено.Имаше някъде в нета един клип с едно хц70 втората генерация в челен сблъсък с камион скания, заснето от друг автомобил с видео регистратор.....................нямам думи и пази Боже, но шофера беше жив. Дори и атмосферен бензинов мотор да вземеш на това хц70 ако не си агресивен шофьор на пътя ще ти върши работа - приготви се само за малко по-висок разход и задължително газифициране. А поговорката, която и друг път съм чувал "Волво - вечно твой" - може да се интерпретира и като нещо с което не искаш да се разделяш, аз съм живия пример - ама толкова много да съжалявам, че нямам думи и ще си поправя грешката.За мен (без да правя реклама) няма СУВ в този сегмент, който да ми дава това усещане говоря измежду Q5,X3,малкия джиБ на Мерцедес, че му забравих модела, за японците не говоря, защото са много далеч (пак да кажа за да не се обиди някой - според мен и моите виждания), а съм ги карал всичките и не за по километър или два. Да -Волво поне на книга не е толкова надеждно колкото Хонда или Тойота, но в крайна сметка аз предпочитам, като тръгна на дълъг път да ми е кеф, а не да се чудя от лайстните на вратите ли се чува тоя вятър, от уплътненията на вратите ли е, от тънката тенекия ли е, защо вътре е толкова шумно при 100км/ч (за Тойотата говоря, Хондите сте една идея малко по-добре), защо по дяволите тоя мотор дето е уж 158 коня е толкова спрял и т.н.
  2. 2 точки
    Амии, много е "валяжна". Все едно караш SUV, но седиш ниско. Беше ми неестествено за кола, но позицията е типична за крос кънтри. Тая беше дизел и много не вървеше, но пък сме ходили все с пълна кола и спокойно до Германия неведнъж. Иначе не напряга в управлението, но обезателно пробвай. В сравнение с Акорда, ще ти се стори "хлабава" като пътно поведение. От към качество не помня да е имало драми, но и не съм я следил и поддържал аз, докато се продаде на безценица. Друг колега дузина години по-късно си взе същата. Той вече нещо патеше с турбото и едвам я продаде след време. Каза че от Волво са абсолютно прави със слогана си "Вечно твоя".
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/honda-0w-30-acea-c2-motorol.html Вид и количество: HONDA 0W-30 ACEA C2 MOTORÖL 2x4L + 4x1L Линк: https://ato24.de/en/honda-0w-20-type-2-0-motorol.html Вид и количество: HONDA 0W-20 TYPE 2.0 MOTORÖL 1x4L Линк: https://ato24.de/en/honda-5w-30-hfs-e-motorol.html Вид и количество: HONDA 5W-30 HFS-E MOTORÖL 1x4L + 1x1L Линк: https://ato24.de/en/honda-ultra-mtf-iii-4-l.html Вид и количество: HONDA ULTRA MTF-III 4 L - 2x4L Стойност на поръчката: (2*57.15 + 4*14.79 + 56.20 + 50.89 + 12.95 + 2*55.80)*1.9775 = 801.09 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* - изпратени данни по Viber
  5. 1 точка
    Днес покарах малко 0W-30-ката, та капнах да съхне, понеже не е ясно кога пак, а е на почти хилядарка, ама от 3 извънградски и 30-тина км градско - за 66 дни.
  6. 1 точка
    Чети там. Бученето е тестов режим на noise cancelation системата, но нещо друго е окъсило. Нейният модул е в заден десен калник - зад усилвателя.
  7. 1 точка
    Здравей, Линк: https://ato24.de/en/ravenol-vmp-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL VMP SAE 5W-30 -> 2x4L -> 2x€58.42 = 116,84€ Линк: https://ato24.de/en/motul-6100-synergie-10w-40.html Вид и количество: MOTUL 6100 SYNERGIE+ 10W-40 -> 1x1L + 1x5L -> €8.99 + €27.99 = 36,98€ Линк: https://ato24.de/en/ravenol-transfer-fluid-tf-0870-dtf-1.html Вид и количество: RAVENOL TRANSFER FLUID DTF-1 -> 1x1L -> 20,95€ Стойност на поръчката: (116,84€ + 36,98€ + 20,95€ )*1.9775 = 345,61 BGN Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря!
  8. 1 точка
    Извинявам се, видях че има подобна тема и този коментар би следвало да е предназначен за нея!
  9. 1 точка
    Над половин година след смяната нямам оплаквания, не е кой знае колко време все пак. Оригиналните май не са скъпи, бях ги гледал в coxmotorpars.uk, че бяха по 25 паунда, така че по-добре директно такива. Аз просто не се бях подготвил и взех от по-скъпите, каквито има.
  10. 1 точка
    Намажи наоколо с обезмаслител, измий със силна струя вода и гледай следващите дни от къде ще протече...
  11. 1 точка
    Удържаме я в "добрия тон", но няма да остане гола.
  12. 1 точка
    Една проба на CRV 4 генерация с пълна сервизна история на реални километри тук в Италия, където всичко се подлага на съмнение от ваша страна. 1) Honda CRV 2015 R20 2) масло оригинално 0w-20 3) маслен филтър оригинален 4) общ пробег на двигателя 123480 км. 5) пробег на маслото 12360км 6) цикъл извънградско/градско 70/30% 7) сезон 07.04.2022/13.03.2023 8) мото часове приблизително 250 9) два резервоара бензин и около 1200л газ 10) обем на налятото чисто масло 4л 11) доливане няма, в момента е на средата между мин и мах. Пп. Колата от нова е с монтирано АГУ BRC и се обслужва в оторизиран сервиз на Honda. Първата снимка е с малко изкуствена светлина. Капката е взета на загрял двигател БЕЗ да се изчаква известно време. Забравих да спомена предишните 6 смени на маслото само със същото. Смятам, че е редно това да се публикува в раздела на модела. Така ще отпаднат доста въпроси относно обслужването на двигателя.
  13. 1 точка
    Е-е-е, стига бе Цецо. Тя ще стане шарена като циганска булка.
  14. 1 точка
    Да, знам, да успокоя човека, че не е само той. Много са факторите, които влияят. Горивния процес ако не е наред всичко в кофата. Но стигнах до извода, че не си заслужава да се пипа. По-честа смяна и това е.
  15. 1 точка
    Няма страшно, аз да напомня за моята история, която вече е в миналото.
  16. 1 точка
    Vesi-искрени съболезнования !
  17. 1 точка
    Руските форуми ги зарежи.Всичко зависи от поддържка, масло и стил на шофиране.Имаше статия за 1.8 на CIVIC 8, който беше минал 800 000км. В една група във Фейсбук беше показан 2.0 на CIVIC X за пазара в Северна Америка също на 800 000км.2.4 на този Акорд не е по-долу от тях.
  18. 1 точка
    Аз съм "производител на части" Имам само едно качество на тия части. Плащам на един ПР и на един специалист по маркетинг. Плащам на една хакерска група ,която прави проучване в интернет на клиентите и нагласите. Правя си 10 марки/бренда. Пакетирам едни и същи части в различния кутии .Добавям малко цвят за разнообразие.Разхвърлям си производството в 3 континента.Конкретно Индия ,Пакистан ,Турция ,Ирак, Иран, Афганистан,България, Румъния,Македония, още 10-на страни в Южна Африка...Идеята е евтина работна ръка.Аз съм Китаец, а вие сте...?
  19. 1 точка
    Хонда на пътя няма да те остави. Поне мен не е, вече 23 години и нямам намерение да сменям бренда.
  20. 1 точка
    Мисля че ако тази тема съществува още няколко години (и ако Евро съюзниците-чиновници не се прецакат) в нея ще обсъждаме само китайци. И без това, нещата отиват като в оня виц, "дето китаецът навсякъде по планетата може да си купи родно производство". Който има време (превъртайте рекламите) и разбира руският, или просто гледа, ще схване видеото, а за останалите - превод на няколко ключови изречения: Китайците нямат традиции и просто копират, но вече не буквално. Правят го бързо, без чудене и настройки по Нюрбург ринг, просто електричките се държат превъзходно заради спецификата си. Другото е като в нормална скъпа кола с всички екстри, но на половин цена! По-добро от Тесла и по-нормално от нея. Китайците категорично не ги пускат нито на европейският, нито на американският пазар. Икономически войни, и защо - ами, просто обикновените потребители плюят на всички брендове. Просто им трябва нормален автомобил - нормален, хубав, удобен, голям, комфортен, бърз - ето го! Но вие не можете да си го купите. Защото в европейските всичко е сложно и скъпо и ако "това" се появи на пазара им, естествено всички ще купуват това. Фактически, европейците не допускайки китайските автомобили, негласно признават че те са на достатъчно добро ниво и просто се страхуват. Това е отговорът! Да уточня че Донг Фенг от дузина години произвежда Хонди за азия, и вероятно тази е с технологията на новото хибридно HR-V, с ДВГ за "рендж екстендер". Колата е с италиански дизайн, пневматично окачване и 1000 N/m, 860 км запас на хода, 4,6 сек. до 100 ! Емиии ... ???
  21. 0 точки
    Добър ден, общината ли е? - Да, кажете? - Бихте ли ми казали някой виц? - Какъв виц господине, тук се работи ... нямаме време ... - Ха, ха - този беше много добър.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...