Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.02.2023 in all areas
-
2 точкиХич не го мисли, ако ще я караш оправи я и толкова. И напред. Мисленето да или не само ще те поболее. Ако смяташ че за 2000 ще намериш свясна кола се лъжеш. В момента цените са луди. Намери майстор, смени гарнитурата и толкоз. И ако ти гори литър на 10 000 хич не си прави труда да пиша друго освен гумички.
-
2 точки
-
1 точкаПускам тая тема,защото имам огромен проблем в няколко града като Добрич примерно.За какво става въпрос? Пропан бутана,както и нафтата се купува на килограм ,а се продава на литър.Тук най-стария бензанджийски номер е играта с относителното тегло. Как ни лъжат? Купуват цистерна 20 тона ПРОПАН БУТАН. Кантара тегли само течната фаза/ както като зареждате газ за вкъщи/. Колко течна и колко изпарена фаза има в един съд зависи само от външната температура и налягането. По БДС лято и зима трябва да ви зареждат на 12 бара.На всяка колонка има манометър и на всеки съд за сухранение преди помпата и след помпата има манометър. По време на зареждане на газ в колата трябва да виждате налягане 12 бара.Ако е по-голямо търговеца се набутва,ако е по-малко купувачът се набутва.Ако ви зареждат на 10 бара ви набутват 20%.Ако ви зареждат на 8 бара ви набутват 35-40%.Бензанджиите не могата да разреждат и удурдисват пропан -бутана химически,затова единствената им далавера е с относително тегло.В прав текст 30 литра при 12 бара и 30 литра при 8 бара са различно количество газ,което вие плащате. Молбата ми е по градове и марка бензиностанции да съберем инфо за това кой как лъже.Като давате данни моля вписвайте в следния формат: Град или път примерно Е78,посока София около Ловеч.Бензиностанция Ром петрол. налягане...16 бара. Относсно бутилките... Ако на бутилката ви пише 30 литра, може да сте сигурни ,че събира 30 литра вода.На български ,това са 34 литра газ при -10 , 32 литра при 0, 30 литра при 20 градуса и 28 литра при 30 градуса. Това важи ако нямате ограничител за ниво 80%. Ако в бутилката има ограничител отношонието е подобно но с по-малък процент.Нормално е ако лятото събирате 25 литра .зимата да събирате 28-30 литра. Много е важно ако видите ,че ви зареждат под 12 бара да споменете ,че ще пратите Държавен контрол Е- БИМ.Това е институцията ,която проверява ,сертифицира и управлява кантари,теглилки и измервателни уреди.Така измамените ще намалеят драстично. Актовете са от 5000 лв нагоре.
-
1 точкаТочно там е на всички и това е нормално. Има писано за това.
-
1 точкаХарчи 2 на 8 км.но като ще се отваря поне да се направи всичко,щото ме дразни.сигменти и гумички задължително.шлайв глава.напасване клапани.питам се дали в бултрако още продават части за толкова стари модели.гарнитура най добре от тях,ако е на добра цена,болтове старите.СВаляне главата и при майстори за шлайф,напасване клапани.Има такива фирми,правят това .
-
1 точкаСам си си отговорил. Карай си колата с кеф човек и не се вкарвай в ненужни сериали.
-
1 точкаНищо повече не съм правил. Искам да видя дали като се затопли ще остане проблема. Чакам да се влошат нещата и тогава пак ще ровя. Ще ви държа в течение.
-
1 точкаЧе е гарнитура,е гарнитура.Сега въпроса е колко ще излезе ремонта и стрували си.Щото като я отворя и сегменти ,и гумички,и лагери,водна помпа,ангренаж,масла,антифриз.Близо 1000 с труд.Е че тя колата струва толкова.
-
1 точка99И аз последно време имам същия проблем с антифриза.Изкарва антифриза в разширителни съд и не го връща.Прави го по байр или като е по натоварена.Не съм сменял нищо,само антифриза.няма ефект.В града за сега не го прави, но не се знае лятото.Като изкара повечето,почва да загрява.Леко е твърд горния маркуч.Според мен и според повечето теми е гарнитура.Не помага нито смяна водна помпа,нито антифриза,нито термостат.Повечето колеги с този проблем накрая сменят гарнитура.В момента гледа цени на части и пресмятам.
-
1 точкаКакто се оказа точно от некачественно гориво от бензиностанцията но Бай едикойси. По честа смяна на този филтър и всичко си идва на мястото.
-
1 точкаНаправих го и го написах. "Зареждането е около 14,15v при изключени консуматори, а при включени фарове, подгрев на задно стъкло, парно на 3 и радио е 13,98V" Уж всичко е наред но...
-
1 точкаПоне да беше малко наясно колегата ,а не чел тука ,чел там.Отговаря навсякъде и е едно и също. Знае само : клапани регулирали ли са?Маслото оригинално ли е ?Смени маслото това е менте.Филтъра? Свещи кога са сменяни? Маслото какво е като не е течливо? Забравил си да кажеш ,че стартера върти ремъка,който върти водната помпа, която пък ако не си с концентрат антифриз на -40 поне ,вътре е станало на каша и турбината на водната перка също затормозява паленето.
-
1 точкаЕдва ли ще е замръзнало ,както си писал. Тогава при -20 дай да не палим двигателя ,че коляновия вал вземе се разбие като титаник в заледеното масло. Пък за греста в алтернатора няма да коментирам.
-
1 точкаДобавяме още снимки.Счупен колянов вал, малко преди белята колата е сменила вериги, водни помпи и т.н..
-
0 точки@Peko Това така и не го направи,направи го и напиши стойностите. Алтернатор трябва да се ревизира.
-
0 точки
-
0 точкиИз потайностите на мъжката епилация - Отзиви за мъжки гел за депилация Veet: " След като ми казаха, че яйцата ми на външен вид напомнят стар растафар, реших да направя решителна крачка и да си купя този гел, понеже предишните опити за бръснене не се увенчаха с успех, освен това едва не си счупих гръбнака в опити да достигна особено трудно достъпните места. Падам си малко романтик, затова реших да направя това за рождения ден на жената - нещо като втори подарък. Поръчах си гела предварително. Тъй като работя в Северно море, се мислех за корав пич и мислех, че предишните отзиви са писани от жалки офисни плъхове... О, събратя мои по нещастие, колко грешах само! Изчаках, докато половинката ми легна да спи и, намеквайки за приятна изненада, отидох в тоалетната. Отначало всичко вървеше нормално. Нанесох гела на съответните места и зачаках. И много бързо дочаках. Отначало почувствах топлина, който след няколко секунди се смени от непоносимо парене и чувство, което мога да сравня единствено с усещането, когато се опитват рязко да ти обуят гащи от бодлива тел, като в същото време се опитват да те подхвърлят нагоре към тавана. До тази вечер не бях особено религиозен, но във въпросния момент бях готов да повярвам във всеки един бог, само и само да ме бе избавил от адското парене около гъза и от пълното унищожение на кренвирша и яйцата. Стараейки се да не си прехапя долната устна, се опитах да отмия гела в мивката, но единственото, което успях, бе да пъхна снопче косми в дупката. През завесата от течащи сълзи някак си се измъкнах от тоалетната и се насочих към кухнята. Когато стигнах там, вече не можех да ходя, така че последните метри до хладилника изминах пълзешком. Изкарах тавичката на фризера и открих там ваничка със сладолед, махнах капачето и я тикнах под себе си. Облекчението бе фантастично, но не за дълго, понеже сладоледът се разтопи и адското парене се завърна с нови сили. А и ваничката бе твърде малка, така че не успях да бъда от полза на дупката на задника си. Започнах да ровя из фризера, надявайки се да намеря нещо - сълзите вече бяха толкова обилни, че почти нищо не виждах. Напипах пакет, в който, както после се оказа, имаше замразени бобени кълнове, и го разкъсах колкото се може по-тихо. Грабнах няколко кълна и безуспешно се опитах да си ги набутам между бузките. Не помогна - а и на всичкото отгоре гелът проникна в правото черво и сега там все едно работеше реактивен двигател. Надявам се, че никога през живота си за втори път няма да си мечтая в кухнята внезапно да се бе оказал снежен човек - гей. Разбирате ли колко ниско бях готов да падна, само и само за да отмине болката? Единственото решение, което хрумна на изтерзания от болката ми мозък, бе внимателно да пъхна едно кълнче там, където досега не бе раснало ни едно растение. За съжаление жена ми дочула странните звуци от кухнята и решила да провери какво става. Когато влезе в кухнята, завари потресаваща гледка: аз лежа на пода, вирнал задник, от който капе ягодов сладолед, и си тикам фасул в гъза с думите "О-о-о, какъв кеф...". Това несъмнено я шокира и тя закрещя. Не я бях чул да влиза и това така ми изкара акъла, че червото ми се сви в спазъм и кълнчето с немалка скорост излетя към жена ми. Мда, ясно, че бобен кълн, с който пърдят в твоя посока в 12 часа през нощта, не е изненадата, на която тя бе разчитала... а и на следващия ден трябваше дълго да обясняваме на децата къде изчезна сладоледа... в общи линии, благодарение на Veet може да се лишиш не само от космите на тялото си, но и от достойнството и самоуважението си!"
-
0 точкиМисля че колегата @Peko ме разбра. Специални за колегата @z_chakarov пояснение маслото не е течливо,усилието да се задвижи двигателя е в пъти по -голямо при студен старт на минусови температури. Това с пускането на фаровете,не е препоръчително на акумулатор който не е в кондиция,а 80% от нашите на са,пояснявам карани на къси разстояния. Почти пълен заряд акумулатора получава единствено свален от колата и сложен на зарядно.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00