Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.01.2023 in all areas

  1. 2 точки
    РЕШЕНИЕ От нова аз. Намерих решение на проблема сад свързването на ELM237. В профила на колата изберете ръчно протокола от снимката (за 2000 бензин), дайте на контакт и се свързва без проблем. Инсталирах си CarDoctor на телефона, че той го засече, та тогава го избрах в Torqe Pro на навигацията и веднага се свърза. Дано това свърши работа на някого. Устройството е ELM237 Bluetooth mini от горната снимка. Вероятно v1.5 защото е много старо.
  2. 2 точки
    След като сложих гуми с параметри като на оригиналния при мен разхода в града е 17-18/100. За 3,5 АТ е даже много добре като не пропускам да настъпя повечко и да чуя гласа на V6.
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Изгледай това видео. Дано ти е от помощ.
  5. 1 точка
    Колеги, отварям нова тема, каквато струва ми се няма във форума, а може да бъде много полезна. Идеята е да споделим лични впечатления от конкретни марки резервни части за Хондите ни, от които сме останали доволни или обратно. Собствениците на автомобили, с годините са натрупали известен опит с различните марки части. Като един от тях, наскоро направих едно интересно откритие (на база известни проучвания), а именно: Рейтингът на различните брандове авточасти може да бъде различен в зависимост от автомобилилите за които са предназначени. Веднага обяснявам - някои производители са фокусирани към осигуряване на части за европейски автомобили и само по задължение (към каталозите) предлагат части за азиатски (японски и корейски) коли, много често на неконкурентни цени и/или препакетирани от други производители. Например, срещал съм публикации, че в кутии на Lemforder за корейски марки, всъщност има CTR, но на двойно по-висока цена. В тази връзка, общоприетият рейтинг на авточасти, може да бъде различен специално за Honda. Затова предлагам, всеки който има желание и някакъв емпиричен опит да го сподели тук. Ето и моя неголям принос: Blue Print - отлични маслени, въздушни и поленови филтри. Горивен не съм пробвал. Мнения? Ashika - веднъж взех маслен филтър - не изглеждаше зле, но се оказа, че единият от приложените О-пръстени не е точен размер. Няма да повторя. Mahle - сложих такъв горивен филтър - изглежда супер. От дългогодишен опит с тази марка никога не съм имал оплаквания. INA - ролка за свободен ход за алтернатора - отлична, като всичко на INA, което съм виждал. Предложения за обсъждане на брандове, фокусирани и към азиатски автомобили: Blue Print, CTR, Kavo Parts, 555, Febest, Ashika, Delphi, Meyle и всякакви други ...
  6. 1 точка
    Здравейте, Поръчката ми е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html Вид и количество: Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection - 6 x 0.946L Стойност на поръчката: 6*12.95*1.9775 = 153.65 лв. Начин на плащане: Revolut (154лв.) Начин на получаване: лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Не Благодаря предварително!
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Ай, ся - не бъди расист - и те са ора, и не всички са мургави! А ние сме си за обиждане и ни "обиждат" - кой, къ мое! Преди 20 г. китайците бяха по-зле от нас, а сега ??? Индия върви по техния път! Маркетолозите на Хонда не спят! Къде е Европата в плановете им? А ние пак ще си ходим обидени. "Ооо, беднийй ...". "Какво тук значим някакви си личности", дет караме "по-нов" внос?
  9. 1 точка
    Хондовите автомати в градско и задръствания са така. 18/100 в тези условия за 2.4 АТ си е нормално. 2.0 АТ е около 15-16 л, а моето 3,6 АТ е 20/100, ама, ай, ся - другаде му е ареала.
  10. 1 точка
    Амии аз в крайна сметка си поръчах вериги Ще пътувам до Франция и не искам някъде да ми треснат глоба за без вериги. Взех Konig XG-12 Pro.
  11. 1 точка
    Някой виждал ли е как изглежда японският паспорт... А знаете ли кои са най известните ястия в Япония.... От няколко дни в България се вихрят кукерските празници.... а някой знае ли каква е ситуацията в момента и в Япония... Някой ще каже съвпадение...дали? БЪЛГАРИЯ И ЯПОНИЯ По повод 1 300-годишнината от създаването на България, през 1981 г. Тодор Живков получил поздравителна телеграма от Японския Император, в която императора приветства държавния глава на държавата, която според японските исторически извори е на 6 000 години и от същия този НаРод е и Рода на императорската фамилия и че Благодари на Българите че са поставили основите на Япония като държава. Естествено Живков се уплашил от реакцията на Москва и отговорил, че негово светейшество Императора се е объркал и, че България става на 1 300 години а не на 6 000 години, но от Япония пак отговорили, че не се бъркат и тогава във втората телеграма обясняват за историческите извори в Япония и кой я е създал. Тодор Живков на три пъти посещава Япония: първият път е водената от него българска делегация на международното изложение EXPO - 70 в Япония. После Живков още два пъти посещава Япония. По време на своя мандат, като президент, Петър Стоянов също е посрещнат с високи почести от император Акихито. Императрицата им предоставя лично своята спалня, като всяка сутрин им се носят цветя. На 14 декември 2004 г. като премиер на България Симеон Сакскобургготски е на официално посещение в Япония и е поканен от император Акихито на лична аудиенция и чаена церемония. Според официалното съобщение никой друг премиер не е канен на подобна височайша церемония. Обяснението е, че поканите на Императора се дължат на "изключителната политическа и държавническа личност на българския държавен глава". За сведение по протокол японският Император се среща само с пет високопоставени чуждестранни личности в годината. Според участник от делегацията на визитата на Живков на учудването му от особеното отношение към него и обръщението "братовчеде" той му обяснил, че японските легенди сочат началото на благородническото потекло на Императора (той се води син на Слънцето) от конен народ, дошъл в Япония от Азия 1000 г. Пр. Хр. и създал военната организация и военни традиции в Япония."
  12. 1 точка
    Само да споделя, че миналата година прехвърлих и грижата за хондата тук. До момента съм правил предимно обслужване - смяна на масла и филтри, включително на автомата, реглаж на клапани и дребни ремонти. Заедно с обстоен и компетентен преглед на автомобила, препоръки и търпеливо обяснение по всички повдигнати от мен въпроси. Доволен съм и препоръчвам на всички, търсещи качествена услуга и стандарт на обслужване.
  13. 1 точка
    Страх лозе пази. За 35 години шоф. стаж само веднъж съм слагал вериги и няма повече да повторя, камоли сега с SH-AWD-то. Майката му е не "къ ша излеза, а да не влазам дет не требе". Но вече има и други типове "вериги", а не само синджирите от миналия век. То и зима нема, поне в ниското, а който е "алпиец", дано намери нещо по-деликатно за окачването, но и гребящо достойно. Обаче легне ли колата "по корем" в пряспата, няма да помогнат.
  14. 0 точки
    Мотобокс / Юби-Ко / Омбре + още няколко апокрифни, които столичани знаят как се именуват и къде точно се намират. Процедурата си е пипкава, но моделът е вехт и ясен. Нищо сложно, освен техническия термин, който няма общо с известно унгарско ястие.
  15. 0 точки
    Айде, сефтето е готово. Аз съм виновен. Забравих нещо дом и го накарах да се върнем. Слязох на улицата и го оставих да паркира на заден пред гаража, а в страни има един тръболяк за тупане на килими. Как го е уцелил по светло - незнам. В тъмното преди малко се справи добре.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...