Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.01.2023 in Мнения
-
3 точкиНе си струва парите, вземи това https://oilgroupbg.com/масла-mobil/mobil-1-esp-formula-5w-30-1-литър.html Но го вземи точно от там, да не попаднеш на някое менте.
-
2 точки“Юнак без рана не може” Шофирането си идва със своите плюсове и минуси. Всички сме преминали през такива случки и това е нормално. Нищо непоправимо не е станало. Важното е да не се отказва, заради такива дребни неща. Само напред! Да ще му е гадно и ще го мисли 2 дни, но после всичко ще е точно и пак с усмивка на лицето. А на баща му се падна още едно нещо за оправяне за бъдещия списък с неща. Живи и здрави!
-
2 точкиПрилагам пълен списък с всички о-пръстени, семеринги и уплътнения за ремонт на хидравличната помпа: Маркуч за високо налягане: 91304-PA6-003 O-RING, 7.8X1.9 - датчик (превключвател за налягане, 12 N.m) 91370-SV4-000 O-RING, 14.4X1.9 - откъм помпата Помпа: 91048-P2A-003 BEARING, RADIAL BALL, 17X40X12 - лагер 91249-PNC-003 SEAL, POWER STEERING PUMP - семеринг вътре в помпата 91345-PAA-A01 O-RING, 13.0X1.9 - О-Ринг на пластмасов щуцер (най - честата причина за разпенване на течността) 91346-PLA-003 O-RING, 23.8X2.4 - О-Ринг вътре около оста 91347-PAA-A01 O-RING, 16.7X1.8 - O-Ринг на клапан за налягане (49 N.m) (внимателно отвъртане чрез нагряване) 91347-PLA-003 O-RING, 12.7X1.8 - O-Ринг на пружина за препълване (29 N.m) 91348-P2A-003 O-RING, 51.0X2.4 - O-Ринг вътре в помпата 91349-PNC-J01 SEAL, PUMP COVER, 64.00x2.5 - Уплътнение за корпуса (голямо и кръгло) 91349-PNC-003 SEAL B, PUMP COVER, 16.36x2.2 - Уплътнение за корпуса (малко и елипсовидно) Малките лентички вътре в помпата: 91343-PNC-003 SEAL, RUBBER - едната от гума (черна) 91344-PNC-003 SEAL, SLIPPER - другата от тефлон (бяла, светла) PDF и видео как се ремонтира помпата: Хидравлична помпа.pdf Видео с разглобяване и сглобяване (тук той ползва червена течност, а трябва да е цвят - олио, Honda PSF-S) Сглобява се в обратния ред с динамометричен ключ и с внимание кое къде е било! Целият комплект от списъка струваше ~ 64 лв. + 13 лв. ДДС с доставката от Япония (~2 седмици) от Amayama. Успех на всички, които ще ръчкат помпата!
-
2 точкиПиши му, или се чуйте. Ще ти отдели време, а по-натам и ден за монтаж. Другото си е негова работа, а ти само ще я ползваш с благодарности.
-
1 точкаАз съм му оставил няколко месеца преди да оправям екстериора от предишни бели (да свикне с нея) и това с щетата е неминуем процес, който приемам нормално.
-
1 точкаБях описал проблема подробно в моята тема но да го направя и тук, вероятно не всеки гледа и рови по-дълбоко по форума. Та от известно време се появи едно неприятно виене около ремъка на Type R-a. Там бях сменял ролките, рециклирал и алтернатора, не бях пипал само водната помпа и компресора за климатика. Поради невъзможност от моя страна, оставих колата в Мотобокс за реглаж на клапани и да се прегледа климатика. Взех я, сменили бяха 1-та ролка ( тази на обтегача ), защото им се е сторило, че не е ок. Всичко беше наред точно 1 седмица след което колата изви отново. Ролката която бяха сменили ( лагера в нея ) се предаде. Бяха пренабили лагера с читав но пък то се прецака бързо. Поради това, че имаха доста работа си взех почивен ден за да си сменя направо с нова като съответно купих ролка комплект: Колата стана тиха така, както трябва да бъде.....за около 1 седмица. Започна отново да вие но по друг начин и по-силно, което адски ме вбеси. Не съм очаквал да започнат да се разпадат бая неща едновременно. Махнах ремъка да разбера този път от къде е проблема и се оказа...компресора на климатика. Проблема с този компресор е пословичен в UK форума. Доста се оплакват и там от климатичната система в тези коли. Производител "Sanden", за мен лично доста некачествен. При мен грижата бе в самият лагер на ролката която се върти постоянно. Всичко е чудесно само, че за да се извади компресора, трябва да се разглоби цялата предница на колата - маска, греда, ролки, обтегач, ремък , алтернатор, PCV-клапан, тръби климатик и тогава се стига до компресора. Заех се и го свалих и ето проблема : Колата на трупчета и компресора долу...Започнах да чета какъв му е проблема или по-точно какъв не му е. При мен трябваше да се смени лагера на ролката. Прочетох, че той е с размер 35/50/20, така пишеше навсякъде и купих такъв. Естествено, трябва да се избие и старият такъв от самата ролка. Приятел с 1.8 двигател Сивик, който беше сменял при него целият съединител ми прати и той неговата стара ролка. Както се досещате, то на 1.8 и 2.0 са различни, защо? Това може да каже английският мозък който е сглобявал колата: Тръгнах да набивам новият лагер и.....отново греда! Лагера вътре е с размер 35/48/20 - разлика от 2 десети Ще пропусна хранилката която отнесе компресора, ролката и всичките му части. Дори не бях проверил при избиването какъв е размера, защото бях сигурен в това което бях прочел по разните сервизни каталози. Оставих този лагер ( поръчван онлайн и чакан 2 дни ) и отидох да купя друг, този пък правилният размер за мен - 35/48/20 в магазин в София. Казвам за мен, защото има няколко размера лагери в тези компресори но за това по-късно. Нямаше Nachi в магазина а американски някакъв, уж добър но..3 пъти по-скъп от японският. Както и да е, купих го, нямах друг избор. Последва набиване в ролката: При набиването трябва да се внимава за да не тръгне на криво лагера както стана при мен заради менгемето което не стяга в 1 равнина ( защото е старо и се клати леко ). Най-лесно е да се подложи нещо отгоре ( да кажем 1 дъска или дебело желязо ) и да се набие с чук а пък най-правилното е да е на преса. Запомнете думите ПРЕСА. Пренабих лагера, сложих го на компресора доволен и.....ролката криволичи. При избиването на лагера предният ден с големия чук, не бях подложил под ролката правилно основа която да поеме удара и съм я разцентровал. Та трябва ПРЕСА. Вероятно всеки сервиз има такава и за 5 мин ще свършат работа но...човек се учи. Все пак моят съединител беше за смяна така или иначе, целият. Сервизното ръководство казва, че разстоянието между планката която се намагнетизира и ролката трябва да е от 0.35 до 0.65мм. При мен вече беше 0.67мм измерена с луфтомера. Просто щях да закърпя положението за известно време. Занесох компресора в сервиз за климатици. Хората там като го видяха и казаха, че 2 еднакви коли да дойдат, ще са с различни компресори като части ( което не е точно така ). Тук идва момента от по-горе за лагера та попитах ги изрично защо на лагера пише, че е един размер а излиза друг и ми отговориха с вдигане на раменете. Така били... Друг приятел скоро смени съединител на неговият Сивик 2.2 дизел. Той също смени съединител на компресора ( около 200лв е комплекта ), само месец след това, компресора отново не работеше. В момента са и празници и както се досещате, колата си стоеше на подпори, компоресора не работи, не знам и кога ще заработи и дали ще е той, има ли смисъл да се прави, нов китаец ли да търся и все такива въпроси ми изникват в главата. Започнах да обмислям вариант как да си подкарам колата, защото така тръгнал този ремонт може да се проточи доста във времето. Сетих се, че има и такива коли без климатик. Прочетох, че може да се направи bypass и да се сложи ремък от кола без климатик което е и най-логичното. Събрах цялата кола, сглобих всичко и купих ремък като се дават 3 вида като размери с малки разлики - от 1285мм до 1295мм. Аз взех 7PK 1290. Зацепих новият по-къс ремък ( около 40см по-къс ) и всичко си тръгна както трябва, тихо и спокойно. Въпросът сега е при кой да рециклирам компресора. Обадих се на Autofix, защото са хвалени във форума и могат да поръчват и алтернативни части, както и на други магазини за авточасти. Autofix могат да намерят обаче само ОЕ съединител ( 500.00лв ) което не ме устройва ценово, защото такъв афтърмаркет съединител в чужбина ( Allegro да кажем ) е 60 евро, като вероятно ще се насоча към такъв ако тук някой не ми свърши работа. Ако някой има наблюдение към сервиз за автоклиматици които си разбират от работата, знаят какво правят, имат опит и са читави, нека даде инфо за да мога да занеса компресора и да го ребилднат. Бих си сменил сам и съединителя и маслото на компресора но предпочитам да е фирма занимаваща се само с това, за да могат и после да напълнят системата и да дадат гаранция.
-
1 точкаАйде, сефтето е готово. Аз съм виновен. Забравих нещо дом и го накарах да се върнем. Слязох на улицата и го оставих да паркира на заден пред гаража, а в страни има един тръболяк за тупане на килими. Как го е уцелил по светло - незнам. В тъмното преди малко се справи добре.
-
1 точкаУвереността не е нужно да се показва на пътя за сметка на безопасността. Знаеш добре до какво води това. Не говоря за конкретната ситуация, а за отношението към движението на пътя. Просто моите 5ст
-
1 точкаАко не е влязла в авариен режим или ако махнеш грешката се връща в нормален режим на работа - взимаш добавка за DPF ... качваш се на магистрала ... пускаш си Waze ... настъпваш я плавно до 3000 оборота на 6-та и караш така 20-30 минути ... Ако се оправи - добре ... ако не - приготвяш трицифрена сума за "пране" или алтернативния вариант с премахване. Ако си екофен може да си купиш и нов ... избора е твой. Успех
-
1 точкаВидеото е добро, както и темата - полезна, така че "умната, иначе русата". А ако ще е "блондинката" - с нея, за малко и после следващата.
-
1 точкато се прави в Лодз Полшав завод на Венол засега само за руския пазар...не е ясно в момента как се развиват нещата, ама бай Игор Шевчук си знае работата - Равенол, Венол, Авено и т.н...
-
1 точкаЗдравейте. Имам такава - седан, мотор 1.8, US модел. Спрямо разпространения хеч бек модел ,тук имаме един доста по голям и удобен автомобил,което всъщност можете да прочете навсякъде. Особенно в комбинация ,която не е хибрид ще забележите чувствително по големия по обем багажник. Продължаваме с далеч по добрата визия и представяне на пътя заради задното окачване,което вече е измислено и решено по интелигентно.Не е на права греда и комфорта е на друго ,по високо ниво. Тук, в Европа масово разпространен е седана с хибриден двигател,който всъщност е онзи малък 1.3 двигател с 8 свещи ,ведно с присъединен ел.мотор и батерия с пренебрежими капацитети и за да стане още по интересно върви със скорости тип вариатор,в допълнение на който, страда динамиката и всички тези изброени неща крият "изненади" на вторичният пазар. За мен лично това не беше вариант и заложих на класическата изпитана рецепта - добре познатия двигател R18 sedan US версия. Части за модела има доста,намират се спокойно като цените са много конкурентни.Общо взето автомобила е рай за каране и рай за поддръжка. Използвайте добри масла и консумативи ,препоръчани за тази Хонда и тя ще ви се отблагодари с дълговечност и надеждност. Ако имате въпроси ще помагам. Със здраве
-
1 точкаЕмии, доволен съм. Не ме е стряскал. Кара плавно, държи пътя уверено (до осевата линия), връща газта когато го изпреварват и е предвидим участник в движението. Само дупките са му проблем че няма добра представа къде вървят десните гуми. Викам му - За всяка уцелена щи вземам по 50 стинки - смеем си се. Накарах го да изпревари 1 тир, и после му викам - Е сега си в капан! Ако не караш с над 90, тоя ще търси как да те изпревари. Избяга му. Сама на 1 Т- образно кръстовище понечи да тръгне преди идващата отляво кола, но го възпрях, защото още не е усвоил бързото стартиране. По тая причина в Плевен и Търново карах аз, а също и по нощната магистрала, щото дясната лента е кофти от тировете, а за лявата още няма кураж. Но като за водач на 1 ден и 400 км стаж - бива.
-
1 точкаЗдравейте колеги, Миналата седмица монтирах един панел, с цел замяна на заводското радио на Хондата със стандартно. Поръчах този панел. Държа да ви споделя, че съм много доволен от комплекта. Има всичко необходимо за монтаж на единичен или двоен ДИН както и необходимият кабел преходник към евро букса. Пасва много добре. Споделям опита с вас в случай, че някой има предвид да сменя неговият.
-
1 точкаДам,подлежи на ремонт..всички семеринги бяха опечени и са били причината за разпенването.Отново имам безшумен волан .
-
1 точкаЗдравейте,Аз имах същия проблем с DPF и също ми се беше качило нивото на маслото преди да ми се запуши DPF-а. Имайте в предвид, че колата трябва да се каеа само с масло за DPF, това си го пише на самите масла. Тук съм описал доста подробно моите проблеми с този филтър преди да го разкарам:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=66720&st=0&p=1057243797&fromsearch=1entry1057243797
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00