Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.12.2022 in Мнения

  1. 2 точки
    Имах предвид, че ако се използва по-висок вискозитет при такива двигатели, се получава по-голямо хидродинамично триене в лагерите, съпътствано с отделяне на по-висока температура, което пък води до локални прегрявания, вредни и за маслото, и за лагерите. Това от една страна. От друга - няма да има доър поток на маслото през маслосъбирателните сегменти и дренажните отвори на буталата, които са минитюризирани, от там пак прегряване на маслото (и то в едни от най-горещите точки на двигателя). От там закоксуване на маслосъбирателните сегменти с последващите, съпътстващи беди. В турбото нещата стоят още по-трагично. А едно добре избрано истински синтетично 0W-20 не може да го уплаши температурата, а и ще циркулира, съответно и ще охлажда по-добре. Като ще се избегнат проблемите по-горе. Но, при новите двигатели, честата смяна на маслото е задължителна, ако искаш тоя двигател да живее... Абе, както е казал народът: "Козата си сака пръч!"
  2. 2 точки
    Здравйте! Да се похваля и аз с един топ монтаж от Markony! Колата е Акорд 8, 2.4, Type S. ГУ е монтирана в началото на Октомври, но мнението ми закъснява, тъй като исках да се уверя, че всичко ще е наред и след тест! Изминати над 6К км. Разхода с моето шофиране е повече от задоволителен 12-12,5! Да разкажа малко повече за монтажа: 1. Звъннах да запазя час! Разговорът ми с Бранко продължи доста време за да уточним желаното от мен. П.с По-голяма бутилка, защото не обичам да правя множество спирания по време на пътуването ми от т. А до т. Б. 2. Оставих му автомобила, но не успяхме да се срещнем лично в уговорения ден, тъй като ми се налагаше да пътувам по-рано до Русе. 3. В следващия ден беше започнал монтажа, като своевременно и мигновенно ме уведомяваше за монтажа, със снимки и доста информация. 4. Очаквах, че монтажът ще бъде стандартен (монтиране на газовата и това е). Монтажът при него включва, регулиране на клапани, почистване на капака на клапаните, ултразвуково почистване на бензиновите дюзи и супер коректно отношение! П.с. Един ден, когато купя по-хубава хонда монтажът отново ще е при Markony! Успех!
  3. 1 точка
    Дани, не знам какви са им допуските, но знам какви термични натоварвания въздействат на маслото при тези двг, което би следвало да е съобразено от производителя. 0в20 масло ще е станало на водица през летните жеги. Като гледам актуализациите на компаниите, всички минават на по-дебели масла с тези двигатели, макар и първоначално да се препоръчвали нисковискозни. Явно са се усетили, че няма да мине безпроблемно гаранцията, пък и това си е удар по имиджа, а има голяма конкуренция. Цецо, тезата ми е, че една кола с правилна поддръжка трябва да изкарва минимум 10г. без проблеми, не са много хората, които могат да си позволят да сменят нова кола на 5г., а много повече са хората, които въобще не могат да си позволят нова кола и ще дойде моментът да опрат до тези играчки, които вече вземат превес и след няколко години всичко достъпно за средната класа ще е такова.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Спокойно! Това се едни от твойте свещи. https://www.denso-am.eu/catalog/pv/120218/part/IK20TT Перфектен избор и за газ. Разковничето е да са оригинални! Иначе ще се вкараш в много драматичен филм. Успех! П.П. Все така не мога да проумея, защо още има хора, които слагат газова уредба на такъв икономичен двигател?!? Щетите по двигателчето, на джаз-а, не могат да се "избият" от разликата в цената на горивото...
  6. 1 точка
    Сега да представя филтърът, който аз ползвам от доста години. До сега сърце не ми даваше да разрежа някой, но накрая любопитството надделя! Маслен филтър NITTO 4HM-113. Произведен от Shanghai Nitto Filter Co Ltd. (предполагам в китайското подразделение на Nitto Kogyo Co Ltd.). Поръчан от amayama.com. Доставен от Осака, Япония чрез услугата - International E-Packet (with tracking). Преди 2020г. изглеждаше така: През 2020г. изглеждаше така (кутията е същата): А тази година пристигна Made in Japan! Преди да пристигне последната пратка, реших да разрежа сивия. Противодренажният клапан е оранжев, силиконов, много еластичен и гъвкав. Възвръща моментално първоначалната си форма след прегъване. Металната кутия е изработена точно и прецизно. От вътре е абсолютно чиста. Няма и следа от оксидация. Филтриращият елемент също е изработен точно и прецизно. Снадката на филтърната хартия е без метална пластина, но е залепена и пресована здраво. Филтърната хартия е положена специфично за Nitto - може да се види ясно след разрязването на макарата. Не знам какво е предимството на това конструктивно решение, но явно има някакво предимство. Nitto си знаят най-добре... Хартията, а и макарата са залепени здраво. Няма мърдане на конструкцията. Хартията е сравнително дебела и доста влакнеста, но е една идея по-тънка от тази на Mahle OC617. На просвет почти не прозира. Виждат се по една-две микро точици на около 25 см2 площ. Като цяло отстъпва по този показател от тази на Mahle OC617, но все така е една от най-добрите хартии, които съм "изследвал". Височината на филтриращата част е 5,9 cm, a дължината на филтърната хартия е 126 cm, което прави полезна филтрираща площ от 743.4 cm2 – много добра! Байпас клапанът е метален с пружина. Отваря се при натиск от 0.72 kg. При диаметър на отвора 8.07 cm се получава налягане от 1.408kg/cm2 = 1.38 bar - добър резултат! Байпас клапанът ще отваря, когато е необходимо. Заключение: Здрава конструкция. Правилно работещ байпас клапан. Относително много добра филтрираща способност. Иска ми се, филтърната хартия да е малко по-дебела, като на Mahle, но и така ще предоставя добра филтрация на маслото. Много добър филтър, нищо, че е правен е Шанхай. Явно японците контролират добре качеството там.
  7. 0 точки
    За пръв път на световно първенство зрителите по трибуните са по-богати от играчите на терена.
  8. 0 точки
    Ядене, платено от друг, не съдържа никакви калории! Габровска поговорка.
  9. 0 точки
    ....Или по-скоро е имал три пъти бустеро на аванта..?
  10. 0 точки
    Негърка отива на гинеколог. Доктора я качил на стола, накрал е да се разкрачи, гледал няколко минути внимателно и ударил по масата: - Това е - реших! - Какво, докторе?! - Взимам си черно Порше с червен кожен салон!
  11. 0 точки
    Монах и монахиня пътуват с камила из пустинята, а камилата да вземе, че да издъхне. Трагедия! Монахът казва на монахинята: - Е, сестро, явно тук ще умрем. Но дай да си представим, че вече сме в Рая, да свалим тези окови - дрехите си и да чакаме Всевишната благодат! Свалят дрехите си, а монахинята гледа монаха в областта между краката и пита: - А какво е това? - Това, сестро, е коренът на живота. Ако го поставя в теб, ще се роди живот. - И какво чакаш?! Заври го в камилата и да тръгваме!
  12. 0 точки
    Седят двама старци на пейката. - Ееех, като бях малък се напикавах, а отскоро пак почнах. - Е, то народът го е казал - дето е текло, пак ще тече.
  13. 0 точки
    Когато клиента тръгне да избира хардуер и софтуер за монтажника , нещата не отиват на добре...
  14. 0 точки
    По време на любовна игра: - Муцка, само си представи разходите - памперси, храна, играчки, дрехи, след това училище .... - Добре, давай отзад ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...