Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.10.2022 in Мнения
-
3 точкиНе е много по темата, но..........имам и дизел и газ/бензин извода ми е : по-добре 20 газ отколкото 8 нафта, а за да даде 20 газ на дълго ще е някой V8, а кефа там е.......................макар, че и те вече станах доста икономични, познат сложи на Ескалейд газ и каза, че на дълго му гори 16-18, предполагам Софийско градско няма да е повече от 25, демек 25*90ст. след отстъпката = 22,50лв/100, Тундра е още по-икономична............
-
3 точкиМетро станция във Вашингтон. В студена януарска сутрин, мъж с цигулка се спира и започва да свири произведения на Бах. По това време около 2000 човека преминават през метро станцията, тръгнали за работа. След около 4 минути... мъж на средна възраст забелязва музиканта, спира се за няколко секунди и продължава. След около 6 минути... цигуларят получава и първия си долар. Една жена хвърля един долар в шапката му и продължава. След 10 минути... 3 годишно дете се спира, но майка му го дърпа за ръката да продължи да върви. Това се случило с всички деца минали от там. За 45 минути непрекъснато свирене, само 6 човека се спрели пред музиканта, за да послушат за малко. 20 човека му дали пари, а около 2000 го отминали. Мъжът събрал 32 долара. След 1 час музикантът спрял да свири, а метро станцията заглъхнала в тишина. Не се чули аплодисменти, никой не отишъл при музиканта, да го поздрави. Никой не разбрал, че това е Джошуа Бел, един от най-големите виртуози в света. Той изсвирил 6 от най-трудните за изпълнение произведения писани някога. Цигулката му струвала 3,5 милиона долара. Два дни по-късно, Джошуа Бел изнесъл концерт в Бостън. Всички билети, на средна цена от 100 долара, били разпродадени. Той изнесъл същия едночасов концерт със същите 6 произведения на Бах. Мястото на човек е там, където е оценен по достойнство!
-
1 точкаЗдравей Наско, това е моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (49.99 + 1*12.59)*1.9775 = 123.76 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по REVOLUT Начин на получаване: - до офис на куриер
-
1 точкаhttps://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html HONDA ATF DW-11x4L 63.92*1.9775=126.50 лв Парите ще бъдат преведени по сметка Начин на получаване: Чрез куриер.
-
1 точка
-
1 точка#note Ще мърка, но само ако я галиш!И аз бих я галил с Моbile....
-
1 точка
-
1 точкаНе че променя много сметките, а само за да сме достатъчно точни - по борд компютър или колонка? 10% разлика не ми се струва реалистична. При мен разликата е по голяма, примерно при тежко градско на газ съм засичал 30% отгоре, а средно ми е поне 20%, което се приема за нормално. Това при пробег на газ вече 30 хил. км.
-
1 точка
-
1 точкаТе са 2 различни - около язовир Огоста. Храмовете на изселените и заличени при създаването му села Живовци и Калиманица. И до двете може да се стигне с (височка) кола. Но не винаги, особено до този с отделната камбанария, ако язовирът е пълен - обикновено пролетта и лятото.
-
1 точка@Legend91, докато нещо се счупи, ще си го изплатил 10 пъти тоя двигател с разликата от цената. @honda_japan, предупредиха ме за това специално на "R-a ( К20Z4). Трябва хубава настройка и пак след 100 000км ако я карам да започна да се оглеждам за глава. При мен обаче след 5000rpm минава само на бензин а и от време на време си я пускам магистрално на бензин. С реглажа на клапаните ще ми е интересно, защото за над 50 000км, не се наложи реглаж обаче само на бензин. След още 15-20к км ще отворя капака и ще видя как е тогава. Иначе спор няма, от началото на Юли до днес съм минал само с тази кола 6000км вече. 12/100 x 2.80 = 34.00лв 13/100 x 0.83 = 11.00лв За 6000км са към 1400лв разлика а аз дадох за газ 1200лв т.е вече съм я избил за 4 месеца.
-
1 точкаНе достатъчно налягане на горивото в рейката! А от какво се получава? - Проблемен горивен филтър; - Задръстена цедка на горивната помпа; - Горивна помпа за смяна; - Неизправен регулатор на налягането на горивото в рейката. При появяване на гореописания проблем само при студено време, в повечето случаи виновникът е горивната помпа. Трябва да вдига налягане поне 3 bar на изхода на помпата. Ако е по-ниско от 2,5 bar - смяна на помпата. Това при положение, че цедката й не е задръстена!
-
1 точкаМожеш да отвориш капачките на късите светлини и да видиш крушката отзад. Или по-лесно светни към стена от 5–10м и виж как изглежда на стената. Ксенонът светва за момент силно, после слабо и следващите 15тина секунди добива пълна сила. Халогенната крушка светва с пълна сила в началото и няма промяна. Също така всеки от двата фара образува различно „петно“ на стената. Ксеноновите изглеждат нещо такова като на първата картнинка (подобно на __/‾‾ ) , а халогенните нещо такова като на втората (само __/ като ъгълът е по-тъп). Също така на фара някъде трябва да пише.
-
1 точкаЗа още по-нагледно: Видео с гумичките елринг: vlc-record-2022-09-21-12h39m59s-гумички елринг.mp4-.mp4 Видеото от днес с Виктор Рейнц: vlc-record-2022-09-21-12h46m29s-гумички виктор рейнц.mp4-.mp4
-
1 точкаДа споделя след ремонт на главата, какво се случи и при мен. За съжаление сложих гумички "Елринг", без да се заинтересувам по-подробно поради добър предишен опит с тях. След ремонта - пушеци при първоначално палене с отчетлива миризма на изгоряло масло - всички знаете какво означава това - гумички на клапани. Пушекът се изчиства за 20-30 сек след палене, но ако престои пак няколко часа - отново пушек при първоначално. Колата отново при майстора ми, на който имам много голямо доверие - реши за всеки случай да провери и клапанчето на маслените пари от картера, но естествено не беше оттам. Изключи колата и след няколко минути огледа стеблата на клапаните с ендоскоп - сухи. След няколко часа обаче престой пак с ендоскопа се видя, че на единия цилиндър са омаслени. Купих гумички Виктор рейнц, нова смяна - без грам пушек от ауспуха при каквото и да е палене. Отделно се зарових по технически характеристики и установих защо "Елринг" са проблемни. 1. Размерите на сртеблото на клапана на нашите хонди според сервизното ръководство са следните или приблизително 6.6 мм: 2. Гумичките които продават Елринг за за клапан 7 мм, което е супер странно - всмукателни: - Изпускателни 3. Сега гумичките на Виктор Рейнц, които явно са правилния размер: Извод: Никога не слагайте Елринг
-
1 точкаКолега, оправи ли проблема? При мен се получи абсолютно същия резултат преди 3 години, след ремонт на глава и смяна на клапани. За да не се мъчиш излишно, ще ти споделя моя опит и как го разреших. Първоначално бях сложил гумички Elring, че "били най-хубави". От същата марка и гарнитура за капака на главата. Първо тя протече като стара лейка, а разхода на масло беше близо 700мл на 1000км, при все, че преди ремонта на главата, тази кола на пипаше изобщо маслото. Смених отново гумичките, като този път сложих Victor Reinz. Разходът на масло спадна,но първоначално не изчезна напълно. След около още 5хил км обаче спря изобщо да пипа масло. От тогава вече съм правил три смени на масло, като за 10 000км спада от максимума, на средата между минимума и максимума. Слагам Q8 5W40 Междувременно обаче, по въпроса се изказаха всякакви майстори, специалисти по Хонда, самураи и шогуни: "Te хондите така си харчели нормално масло", "Хонда не била кола за пропан-бутан", "Скапвали сме ги тия коли с газовите уредби", "От високата температура на газта, цилиндрите си променяли формата и ставали като бурета", "Нищо не ставало от този двигател вече" и т.н. Така че, ако все още не си се оправил, слагай едни гумички Victor Reinz и потърпи още няколко хиляди километра. Твърде вероятно е нещата да се оправят и при теб по същия начин.
-
0 точкиЗа следваща смяна искам да се поглезя с: Mobil 1 ESP 5W-30 или Redline High Peformance 5W-30 Двигателят е R20, бензин/газ, сменям на 10 хил. км., 60/40 градско/магистрала. Според вас с кое ще мърка повече?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00