Голяма сага при мен с тия полувалове и карета. Ако на някой му се налага да взима вътрешно/външно каре/полувал втора ръка, пробвайте ги на колата. При мен се наложи 3 пъти смяна заради различно вътрешно каре първият път а после самото каре не беше ок. Вътрешното от другата кола вкарваше такива вибрации, че можеше да ти счупи ръцете при рязко ускорение. На вид обаче нямаше такива белези т.е нямаше големи луфтове и беше ок. Афтърмаркет карета не е добре да се слагат, защото не изкарват много, това важи и за афтърмаркет полувал. Най-добре е ОЕ, независимо, че цената е по-висока или втора ръка ако са читави. За справка нови цените са - ОЕ вътрешно каре 530лв, ОЕ полувал с 2-те карета комплект 1350лв. Мерси много на Цецо от сервиза в Овча Купел - Мотобокс, че ме прие няколко пъти извънредно. Мерси и на бързата реакция на @Pep0, с който си пращахме полуоски напред-назад по куриерите докато разберем какво се случва.
Понеже нямаше как вече да ходя в сервиза от днес за вчера си смених вътрешното каре сам. Срязах централният тампон за да видя каква е драмата с полувала който Цецо от Мотобокс каза, че е опасен за каране. Ето състоянието му :
Този тампон само външно е гумен, вътрешно е метален и трябваше с флекса да го режа. Ако някой реши да го маха превантивно да знае това. Износването на полувала се вижда ясно, доста е изтънен. Може би щеше да изкара още малко но не се знае колко. Независимо, че сам си поддържам колата в повечето случаи това не го видях, гледайте внимателно при инспекция всяка година. За да илюстрирам, става това ( снимката е от нета ):