Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.09.2022 in Мнения

  1. 3 точки
    Аз пък избирам колите си от сърце, но се грижа за тях почтенно. Каквото и да им се случи под моя опека, си е моя отговорност и себеуважение. Не псувам предният им стопанин, или да му мисли следващият.
  2. 3 точки
    Ако искаш заповядай до София, няма точка ръжда по ламарините 1.4is 90кс с газова, нов съединител, обслужена и готова за каране с 2 комплекта гуми с джанти. Пиши на лично ако решиш но няма да е за 2000лв.
  3. 2 точки
    Единственото предимство на БТ е, че разполагат със софтуер. За съжаление претенциите, цените и името им на официален вносител и сервиз не са подплатени с достатъчно високо качество на услугата. За обслужване са ОК, но има ли проблем, по-добре човек да си намери друг доверен сервиз, особено ако е по-взискателен. Това е моето лично мнение. Иначе съм съгласен, че прекалено много се дъвче темата за маслата. Но...много хора влизаме във форума да се разтоварим от ежедневния стрес като пофилософстваме на любимата тема - автомобили. Не сме се вманиачили толкова. Просто, както каза @ceco_accord , форумът има и социална функция.
  4. 2 точки
  5. 2 точки
    То и тялото на човек е кожен варел със сърце, който му е необходим по принуда. Дай и за него да не се грижим сега, понеже така или иначе е с предизвестен край. Да не говорим, че го доверява на колата си, и ето връзка между двете. Нормално е в Хонда форума темата на разговор да е такава. Който не го кефи, има фейсбук, сватбата и бг-мама, където обсъждат къде по-важните неща в живота.
  6. 1 точка
    Здравей, ето моята поръчка Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 5L+1L Стойност на поръчката: (49.99 + 12.59)*1.9775 = 123,75 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени чрез Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря
  7. 1 точка
    Приплъзва ли - приключил е. Между другото, като го сменяш, задължително смени и маховика! Причината защо го казвам е, че когато купих моят акорд, миналия собственик беше сменил САМО съединителя и след точно 3 месеца хвърли кърпите заради маховика и трябваше пак да го сменям, но поне смених всичко.
  8. 1 точка
    Отиваш и гледаш всички са ок на снимки и писания от продавача, на място о чудо хиляди забележки. Като го питаш защо така,продавача ни лук ял ни мирисал. За обявата заслужава да се види кората и покара.
  9. 1 точка
    Само, че това е 1.5 vtec-e. Нека 90-те коня не те лъжат, че е 1.4. И за тези пари, няма какво да й се гледа толкова. Виж рейката, дали не е разтропана. На англичанките им се разлепят таваните, а и гумените уплътнения са им слабост. Но пак - за тези пари... До 2000лв това е моят фаворит. Може и това. Човекът е писал "Хора с 3000 лв в джоба да не ми звънят ". Ти, нали не си с 3000, значи може
  10. 1 точка
    https://bg.no-hero.org/p2008-2067
  11. 1 точка
    Значи че при първото палене,няма гориво в горивните пътища,докато подкачи въртиш. Винаги евтините консумативи,си го връщат тъпкано после,просто трябва да заболи за да се разбере. При мен този проблем се беше усложнен и от неправилно регулирани клапана,просто майстора е правил каквото си иска,сменх майстора и всичко заспа. Ти кога си ги регулирал. Моят горивен е на МАНН,не го сменям всяка година че да пестя от него дори да е 100лв.
  12. 1 точка
    Не съм майстор и дори не разбирам много от механика, но скромният ми опит ме кара да си мисля, че щом си карал 40 000км без проблеми и след това се е появил проблема, то най-вероятно се е бъгнала системата за самонастройване на съединителя. Вероятно е трябвало да скочи на следващият зъб, но се е бъгнала. Когато покритието на съединителят се изхаби до някаква степен, системата за самонастройване трябва да скочи на следващ зъб(има общо 7), понякога обаче системата бъгва и когато подаваме повечко газ, реално погледнато съединителя приплъзва(това, което ти наричаш форсиране). При мен го имаше същият проблем и се оправи "от само себе си" след 8000км. Създадох тема по въпроса, можеш да я прочетеш. Ето видео, което показва как работи системата за самонастройване
  13. 1 точка
    Не е рисков монтажа на газова при този модел мотор, рисков е майстора. Моята е на 140 000 км с газ (26 000 са при мен). Има монтирана система за мазане, ама колко маже тя си знае Все още не съм посещавал газаджия, за подмяна на филтри и каквото е нужно друго. Скоро ми предстои смяна на бутилка понеже наближава 10 години. Никакви забележки към работа на мотор и мощност. Зареждането е монтирано при капачката.
  14. 1 точка
    Виж отдолу педала ,и жилото в коша при мотора ,проследи пътя му до дросела от педала на газта.
  15. 1 точка
    Вероятно си изчел достатъчно и си преценил - дерзай! Жив и здрав, и да са пофалиш кат го земеш, а времето ще покаже дали булката е читава, или ша ти земе здравето. Важното е че има кой да го прави и разбира се - дано не се налага.
  16. 1 точка
    Малко късно се включвам в темата, но може би не е късно и аз да дам една перспектива. Според мен потребителски кредит за автомобил е абсурдно неоправдано - особено предвид, че автомобилите над 20 000лв се обезценяват значително по-бързо. А няма да си купиш много повече автомобил за 30-40, спрямо такъв за 15-20. Не бих купил американски модел автомобил, какъвто еквивалентен няма в европа (MDX, Pilot и тн) - по-трудно се препродават, по-трудно ще взимаш части, особено ако стане някоя беля и трябва да купуваш броня/врата и подобни едри части. Така и аз бих те насочил към CR-V 3 или Lexus RX 2006-2011. Лексусът включително в хибриден вариант. Вече има сервизи за батерии, заменят отделни клетки евтино и надеждно, а клетките не са много. Лексусът е по-луксозен, по-голям. Докато CR-V-то е изключително практично. Ако караш по-малко градско и държиш повече на комфорт - Лексусът. Иначе CR-V-то.
  17. 1 точка
    Добре де, как от Акура паднахме на Мерцедес, а накрая ударихме дъното с Рено? Че то така, по-добре нов Дъстър !
  18. 0 точки
    Има огромно значение за маслото дали си карате хондата в Сахара или Аляска.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...