Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.08.2022 in Мнения

  1. 2 точки
    Не е Хонда ... то и мотор не е, ама ... Спасих от скрапа ето това Миналия уикенд съседа ми го подари. Беше го "понесъл" за скрап. Не е каран от година и половина, седи си така на дъжда. С личният ми автодоктор го запалихме. Работи, но само на ниски оборити, не ще да се форсира. Явно ще се чисти цялата горивна система. Като заработи перфектно, а той ще, следва проверка, на всичко останало. Таа, тетака.
  2. 2 точки
    Сложете си Лед крушки и нито ще ви грее, нито ще ви консумират кой знае колко мощност. Аз нямам Лед единствено н мигачите и стоповете по разбираеми причини, но на габарита отпред съм взел по-силни Лед и ги ползвам за дневни. Супер са! Така и не включвам фарове, а карам само на габарит
  3. 2 точки
    Здравейте, бих искал да споделя накратко какво установих след неколкодневно проучване на въпроса с маслото за задния диф...трябва да се слага или хондовското ATF-Z1 или DPSF-II за Acura. DPS-F НЕ Е маслото за задния диф на Легендата
  4. 1 точка
    за ATF-DW1 вече казах по-горе, по-ново масло, по-тънко...което го прави подходящо за скоростна кутия, но не и за диф. Препоръчва се замяната на Z1 в кутията с него, могат да се смесват при ъпдейт, но обратното не е препоръчително...т.е ако в кутията има DW-1 да се слага Z1. Относно DPS-F и аз мислех, че е аналог на DPSF, но на няколко места срещнах, че са различни...в няколко големи сайта за масла не го дават подходящо за Легенд и след като прочетох в линка по-горе (дето казвам, че ме е съсипало...) от официалното представителство на хонда в Ирландия, вече изтрих DPS-F като масло за заден диф на Легенд... В заключение остават: DPSF-II (което съм слагал 3-4 пъти), но в момента го няма в АТО24 и ATF-Z1...
  5. 1 точка
    По-интересно и болезнено става, с всеки ден. За тези, които са малки. Които до скоро следяха пазари. Прецакват ни самите държави, на които плащаме данъци. Банки, през които минават разплащанията ни. Фондове инвестиционни и частни, които уж носят доходност. Вкл. пенсионни, които едва събират, за да платят заплати, уж? Само чета, не е лошо да знаеш, защо и къде си спонсор. Има следващ подкаст. По интересни стават. Колкото възможностите се блокират.
  6. 1 точка
    всъщност в ato24 го има: https://www.ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html
  7. 1 точка
    Здравейте, бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html Вид и количество: HONDA ATF-Z1 4 L 1х4L Стойност на поръчката: (55.96)*1.9775 = 110,66лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  8. 1 точка
    Длъжен! – тази фраза ме убива. Всичко, за което съм длъжен, е записано в данъчния кодекс. Всичко, което не бива да правя – в наказателния. Останалото е по мое желание. Има три вида хора – част от проблема, част от решението му, или част от пейзажа. Робърт Де Ниро
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Че стават на газ стават, за мен малкият мотор е по-модерният, по-добрият, въпреки че ми идва слаб, имай предвид че купето е тежичко и за да тръгне му трябват обороти, както на всяка хонда. Но разходът е много приличен, на мен с комби ръчка за 10к км ми дава 8.5 средно. С газ предполагам ще спестиш някой лев, но предполагам ще стане по-мудна. Големият не съм го карал, колегите могат да споделят, от това което съм чел знам че разликата във вървежа не е фрапантна. Естествено харчи повече и като сложиш и газ, може да влезеш във филма.. Най-добре, ако ще караш на газ, си сложи сам, не я купувай с газова, златно правило. За оборудването, има най-високото и при двата двигателя. Пак от колеги, дизелът е много добро решение, добър вървеж, приличен разход, липсват проблемите на европейските печки. Успех
  11. 1 точка
    Добре дошъл и наслука в търсенето! Намираш време и подхващаш раздела за Акорд 8. Има доста материал, а ако нещо не срещнеш, значи не е обсъждано поради липса на необходимост, тоест не създава ядове. Това което срещнеш ще има решиние от вече потърпевши и споделили. Бензиновите мотори са 2.0 и 2.4, като и двата ги има с ръчка, или автоматик. И за 2-те кутии тема с патила закономерно няма да намериш - тоест, каквото си избереш. Най добре придобий лични впечатления с огледи и тест драйв по автокъщите, и ще си прецениш кой мотор, кутия и ниво на оборудване ще ти допадне, а останалото е въпрос на бюджет и малко късмет.
  12. 1 точка
    Докато бяха светнали, при прехвърляне газ / бензин не изгаснаха. Изгаснаха след изтриване на грешките...
  13. 1 точка
    Безспорно , диоден ДРЛ е по-добре от къси, но габаритите имат друга функция и заради нея, много по-нисък интензитет, а % от дългите е компромисно решение, но работещо прилично за превенцията. Включени къси светлини е "Соломоновско решение" и то от немай къде.
  14. 1 точка
    Здравей, ако си решил въпреки всичко да правиш промивка със специално промивно масло, имам останала една не отворена туба от това + още около 300-400 мл от друга. Около 4.4 л общо.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    40 хил км на газ с е много проверете ги ,на 25 хил км е добре тачно сега. Това ще ви покаже дали трябва да се прави по рано от 25 хил км.
  17. 1 точка
    Брошура фейслифт (UK): CR-V.pdf Ръководство за употреба (БГ): honda-2007-cr-v-owners-manual-Europe_BG.pdf (благодарение на друг колега) Инструкции: Стелки: 07mats.pdf Електро-хроматично огледало (US): 07mirror.pdf Спойлер заден капак (US): 07spoiler.pdf Спойлер заден капак: 08F02-SWW-6000-96EN00.pdf Електро-хроматично огледало: 08V03-SWW-6000-96EN00.pdf
  18. 1 точка
    Тъй като в другата тема се обсъжда липсата на читави бензинови CR-V на пазара и високата им цена, ще си позволя да драсна няколко реда с обобщение на моите впечатления от автомобила. Колата я карам от 2017 г., вече е на 182 хил. км., 2008 автомат + executive. Концепция: Казват, че Хонда първо проектират даден автомобил съгласно своите виждания, а после оставят на маркетинговите специалисти да се оправят с промотирането и продажбите както намерят за добре. CR-V очевидно няма проблем с второто, защото е един от най-продаваните SUV за времето си. Пробивът става още с изключително успешната втора генерация, а трета стъпва върху нея с малко модернизиране, актуализирана визия и нови двигатели: бензиновият R20 и дизеловите. Най-важното според мен е да се разбере, че това не е и няма за цел да бъде мощен луксозен джип или off-road звяр, а скромен семеен автомобил, с който да возиш децата на училище и да отидеш на почивка. Външен вид: Формата и излъчването на колата, въпреки че са вече поостарели, според мен още се вписват добре в цялостната картина на родния автопарк. Общо взето, автомобилът не бие на очи, но е достатъчно разпознаваем. С 18 цола според мен изглежда по-масивно и по-добре. За някои е дразнещ моментът с постепенното провисване на задницата и разкрачването, но това се лекува лесно (Повдигане на купето CRV III). Практичност: Една от най-силните страни на автомобила. Задните седалки се сгъват и мястото за багаж може да стане огромно - ако не се лъжа 2000 литра обем. На мен лично никога не ми се е налагало да ги сгъвам, а имам и резервна гума в багажника заради газта. Да не говорим, че имам и релси на тавана за куфар. В купето е изключително просторно и приятно. Мястото на задния ред е повече от достатъчно. Жабки, джобове и ниши за дреболии също има бол. Откъм проходимост съм изключително доволен. Колата е достатъчно висока. 4x4 сработва автоматично и доста добре. Не се е налагало да го ползвам за по-дълго време, обаче много държа да го има. Сигурност и стабилност на пътя: Още една силна страна. Освен, че е богато оборудвана с въздушни възглавници, колата разполага със стандартните скоби ISOFIX за столче, както и с доста добра VSA система (Vehicle Stability Assist) за устойчивост при завои и против поднасяне . На пътя стои изключително стабилно за височината си и имаш усещането за сигурност при всякаква скорост и пътни условия. Позицията на шофиране е много удобна - висока и с добра видимост. Спирането е напълно адекватно по всякакви стандарти. Зад волана се чувстваш уверен и най-вече спокоен. За мен това е решаващо при избора на кола. Управляемост: Тук ще повторя горното, а освен това колата е изненадващо маневрена за габаритите си. Воланът е неочаквано директен и отзивчив за такава едра и тежка машина, още повече, че при мен рейката е електрическа. Още един плюс, но това все пак е Хонда. Мощност и икономичност: Специално бензиновият R20 е достатъчно мощен за целите на автомобила - семейни пътувания. Както всеки атмосферен двигател, колкото повече обороти развъртите, толкова повече ще върви. Тягата започва да се усеща на 3800 оборота. Няма никакъв проблем и нищо страшно да се натиска до червената зона - 6500 оборота. Силата на този двигател в комбинация с автоматик е при магистрално шофиране с плавно увеличаване или намаляване на скоростта. Тогава се заключва хидротрансформаторът и е напълно реалистично да поддържате 140 км/ч на @2500 оборота. В други държави по други пътища спокойно би се пътувало и със 160-170 км./ч. Другата сила на автоматика е адаптивността спрямо натоварването, т.е. при по-натоварен автомобил превключва по-динамично, за да запази тягата. Добавям и "вълшебния" бутон D3. Това, че като натовариш колата нямало да върви, са някакви фантазии. Очаквано, на автомобила му липсва аеродинамика. Съответно въпреки всичко не може да бъде толкова икономичен, колкото се е искало на японците. Средният разход на бензин при мен (60/40 извънградско/градско) е малко над 10 на 100. На който това му е проблем, слага газ и забравя. Обслужване, поддръжка и ремонти: Обслужването, предвид класа на автомобила, за мен е сравнително евтино. Някои суми са цитирани в тази тема. Основният разход е за гуми. Най-важна е редовната смяна на масло: двигател, скоростна кутия и диференциал. При R20 е задължителен редовният реглаж на клапани - поне на 40 хил. км. Двигателят R20 е с верига, както казах - атмосферен, изключително надежден и здрав. Не е капризен на масло, т.е. не е задължително да е скъпо, "пълна" синтетика и прочее, стига да отговаря на спецификациите. Според моите наблюдения за този двигател е допустимо да харчи масло във високите обороти, говорим над 4000. Колко точно ще харчи зависи от стила на шофиране. Обаче не е нормално да харчи на спокойни обороти, ако е така - има проблем. Харчът на масло е по-скоро дразнещ, отколкото проблемен факт, тъй като трябва да се следи редовно нивото, особено преди и след дълъг път. Има си датчик за нивото и по принцип светва жълтата лампичка, но аз лично никога не го оставям под средата. Петстепенният автоматик е утвърдена през годините собствена разработка на Хонда и при редовно обслужване и нормална експлоатация е сравнително безпроблемен. Задното предаване е на принципа на двете помпи, т.е не работи постоянно, а само при необходимост и не товари задвижването; освен това не разчита на датчици и електроника, а на хидравлика. Относително здраво е, а проблемите идват от липса на обслужване. Рано или късно при нашия модел се разваля климатроникът. Има различни решения на проблема, вижте темата Хронични заболявания на климатроника. Неочаквани и извънредни ремонти при добре поддържано CR-V не би трябвало да излязат. Окачването е сравнително здраво, но с остаряването след 150 хил. км. почват замените на накрайници, шарнири и други стандартни неща. Като цяло колата е надеждна, а части има на всякакви цени. Чисто козметично лакът на нашите коли според мен е не е достатъчно здрав и дълготраен, лесно се драска и рано почва да дефектира. Колите, купувани нови в БГ, не съм чул и виждал да имат проблем с корозия. Слаби места са подкалниците, които се накъсват, както и гумените уплътнения на лайстните на вратите Комфорт и екстри: CR-V не е ориентирана в премиум сегмента, но е над средно ниво. Возията е ОК: твърда, но не чак неприятна. В града по дупки и релси клати доста. Иначе седалките са сравнително удобни. Най-важното е, че след дълъг път никога не се чувствам изморен. От шумоизолацията има какво още да се желае. При висока скорост бученето идва главно от вятъра, заради лошата аеродинамика, както и от гумите. Лично аз като избирах реших, че единственото допустимо ниво е екзекютив. Така имаш поне минимален лукс. Степенувам по важност за мен: пълен ел. пакет с прибиране на огледалата, подгряване на стъклата и огледалата, панорамен покрив, подгряване на седалките, кожен салон (задължително светъл), ел. шофьорска седалка, мултифункционален волан, сензор за дъжд, cruise control, двузонов климатроник, аудио система със субуфер, парктроник, автоматични светлини, измиване на фарове и т.н. Липсващи екстри са дневни светлини, обдухване на седалките, ел. пътническа седалка, отделна вентилация на задните седалки (май при американките има), регулиране на фаровете и други. Камера, навигация и мултимедия съм монтирал отделно, не го броя за екстра към модела. Качеството на материалите в интериора е по-добро от средното, фронталната конзола е приятна, с интересно съчетани текстури, при мен няма скърцане и паразитни шумове вътре. Като обобщение мога да кажа, че като съотношение качество/цена и плюсове/минуси не виждам алтернатива на този автомобил, за която да си заслужава да го сменя в момента, въпреки годините му. Нищо чудно, че и други колеги не си продават читавите бройки. Така че който е решил, да се мята смело ако намери нещо запазено!
  19. 0 точки
    Престанете да го хвалите, живея близо до него и още не съм оспял да се вредя. Едвали му трябва толкова много реклама. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
  20. 0 точки
    Какъв е този сервиз, какво е това чудо? Така като чета, ще взема да запазя и аз. Не, че ми трябва за нещо. Пък може до тогава да ми и потрябва. Това е като, както си вървиш да видиш голяма опашка пред магазин. Няма как - спираш и се нареждаш и ти. Не знаеш какво е, ама няма начин щом толкова хора са се наредили, да не е за нещо или изгодно, или дефицитно. Деформации от 90-те години, кво да прайш... На 19-ти септември очаквайте в раздел "Пазар" тема "Продавам час за Слави за 21-ви септември".
  21. 0 точки
    Пернишка мъжка компания разпива. По едно време един от компанията иска съвет. - Пичове имам връзка с омъжена жена, имато няма да споменавам, дали да продължа връзката или да сложа край????? - Само без глупави коментари, ако обичате!!!! След кратко мълчание, един от компанията проговаря: - Абе я, че я пребием мойта за всеки случай........
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...