Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.07.2022 in Мнения
-
2 точкиИзвинявайте, ако съм пропуснал нещо, че четох малко по диагонал. Климатикът на Акорд 7 работи идентично при навигацията и обикновеното радио. Както и при фейс / преди фейс. Доколкото разбрах, това, което авторът иска да направи, е да си променя ръчните настройки като изрично е изключил ползването на компресора. Много е лесно: 1. цъкаш Ауто 2. настройваш каквото искаш по настройките 3. Цъкаш A/C Off Т.2 и т.3 могат да се изпълнят и в обратен ред, резултатът е еднакъв. Ако пропуснеш т.2 , всичко остава в автоматичен режим освен ползването на компресора. Колата ще продължава да опитва да постигне зададената температура ползвайки външния или вътрешния въздух, парното (ако е нужно), посоката и силата на въздуха. Посоката и силата могат да се променят или оставят автоматични. Двете климатични зони също работят както и при Ауто. Въздухът няма да се загрява от парното, ако температурата в купето е по-висока от зададената.
-
1 точкаЗдравейте колеги, ето как ще се проведе поръчката: 1. Въвеждате номера на рамата на автомобила в този сайт, намирате си частта по схемите и копирате парт номера. Ако имате затруднения пишете за да Ви помогна, но преди това все пак си направете труда да опитате сами ! 2. Пишете пост с това, което Ви интересува за да Ви дам цени. Обемни части като калници, капаци, стъкла и подобни излизат прекалено скъпо да се транспортират от USA и Japan, затова за момента не. Могат да се докарат само от UK, но там трябва да видя какво се случва сега след Brexit. 3. Аз ще Ви дам цени, а Вие ще потвърдите или откажете поръчка. 4. Събираме парите преди да поръчам частите. Вече правя поръчките на друг принцип. Поръчвам на всеки частите веднага, след като ги заяви и плати, за да се събират на склад и да са готови за изпращане. 5. Като се събере един кашон части около 25-28кг ги изпращам насам. Доставката е около 15 дни, митническото освобождаване 7-15 дни. Общо взето времето зависи от това колко бързо ще съберем един кашон. За момента имам на склад готови за изпращане за мен 10.6кг. 6. Когато частите пристигнат всеки ще си каже как му е най-удобно да си ги получи. За контакти на лични , FaceBook или 0898 885426
-
1 точкаНякой бъдещ колега да го предпазя ,за малко да я купя ,но след бърза справка по номера на шасито се отказах ,прилагам линк към обявата в mobile и снимки преди да бъде внесена в Бг. Колата е с върнати 100000 км и е била доста огъната https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11657371512731963
-
1 точкаТова е когато духа на предното стъкло, ако се изпотява, да го изсушава. Понеже открай време имам голяма влага в купето и страхотно изпотяване на предно и задно стъкла, зимата слагам на обдухване на стъклото и компресора мисля, че тогава е включен. На другите положения, освен стъклото не знам, но и няма за какво да е включен...
-
1 точкаДа, знам го Али. Като за парите си е добър, особено на фона на алтернативите в момента. 👍
-
1 точкаМалко информация: След намаляне на налягането на delta P = 1250 mbar и адаптация. Разхода на газ падна с около литър т.е. изминати около 500 км (60% магистрала със скорост 130- 160км/ч и 40% извънградско скорост 30-90 км/ч) и две дозареждания - среден разход 10.5 л/100км това всичко с включен климатик. Няма го досадното придърпване и замисляне при подаване на газ.
-
1 точкаХодих на оглед за бялата от горния пост. Въпреки по-постните екстри, колата е в топ състояние и е възстановена наистина качествено и с нови части. Продавачът също е свестен. Не пожела да направи разумен компромис в цената, затова няма да е моят автомобил. Но, въпреки всичко, препоръчвам ако има колеги, които търсят в момента, да отидат и да я видят. На живо колата стои много по-добре, от колкото на снимки.
-
1 точкаЩях да пиша (поиграх си с настройките), ама видях, че си без навигация и може да не е същото като при мен. Дай снимка на включен екран, за да видя, какво показва. Само за протокола - при мен, въздухът, който влиза през всички духалки минава през радиатора на парното. Не мога да вкарам свеж студен въздух директно отвън. Мисълта ми е - когато температурата е настроена на минимум кранчето на парното е затворено. Обаче, мисля си, че има вероятност радиаторчето на парното да е топло, т.е. да се загрява леко обратно през изходящия маркуч. Така че ...
-
1 точкаИ аз го имах абсолютно същия проблем. Пробвал съм какви ли не модели банани и винаги точно на това място пропускат. РЕШЕНИЕТО: Шарнирни чистачки бош (мисля че ECO се води серията). Чистят повече от перфектно и не пропускат никъде.
-
1 точкаГледам доста собственици се оказахме. Не е ли време за една Legend среща?
-
1 точкаДва пъти зареждах, и двата пъти ме питаха за отстъпката, но не беше талона в мен, а в колата и викам- другия път. Още преди да влезе в сила това, един познат ми завижда, че щял съм да зареждам бензин с отстъпка, а той не можел. Щото има нова кола от магазина купена, ама защо точно не можел не го и питах. Познат, дето съм му все в услуга за какво ли не. Викам- това е подигравка и още един начин да разделят хората на основа- за едни може, за други не. Много иска и газова да си сложи, но уви, ще му отпадне гаранцията. И тук е онеправдан и аз съм по-добре от него, щото моята е на 1/4 век и свободно мога да си слагам каквото си искам. Ето това, поевтиняването на отношенията, е по- страшното от поскъпването на суровините.
-
1 точкаКакто се е доказала много пъти, от значение е как се кара. Не може да караш душманската, газ и спирачка постоянно, гонки с немски автомобили, които са по-бързи и динамични от моята хонда и да искаш да ти е здрава. Лек педал, леко каране и колата е топ.
-
1 точкаСледя във фейсбук двете най-големи групи за Civic 10 в Северна Америка. Има вече няколко теми за най-голям пробег. Рекордьорът засега е със снимка на километража на 444 хиляди мили, не километри. Но е с 2.0 двигател. Карал Uber в Балтимор да изкара пари за къща. Беше го сметнал, че 2 години, по 10-12 часа на ден, ще може да докара нужните пари. Пише че е сменил стартер, алтернатор, климатична система, свещи, колан на шофьорското място и механизма за отваряне на вратата за този пробег. Иначе за 1.5T има вече доста хора с 200 000+ мили и нула проблеми.
-
1 точкаОбщо казано 0-30 и 5-30 имат разлика при много студени температури. При темп. около 0°C например няма гаранция, че едното ще е по-„течливо“ от другото. За сметка на това, за да се постигне по-голямата разлика между „студения“ и „топлия“ вискозитет са нужни малко повече магии / усилия от производителя. Генерализирайки, може да направим извода, че между двете масла 5-30 ще е по-„стабилно“, което може да означава по-предвидимо поведение при резки смени на условията (например рязко увеличаване на товара и оборотите) или по-дълготраен живот преди „пропадане“ на вискозитета, поради наличието на по-малко добавки за подобряване на вискозитетния индекс. Но това си остават просто разсъждения и предположения и само производителите знаят истината за продуктите си. Макар че тези предположения са подкрепени от форум-потребители, утвърдени със значителен опит в индустрията. Не говоря за нашия форум :). Лесната препоръка е: ако наистина ще палиш двигателя в много студен климат, 0-30 може би е по-добър вискозитет. Ако не го очакваш, 0-та не ти е от полза и съответо 5-30 може би е по-добрият избор. Ако не е ясно: твърдението, че 5-30 ще бъде харчено по-малко от 0-30 при стар/износен двигател може да е валидно само ако харчът е на лице към края на сервизният интервал. А ако има засилен харч на масло в края на сервизният интервал, то ресурсът на маслото е приключил и смяната е закъсняла.
-
1 точкаИмах такъв проблем точно със сивик 8. И аз си мислех, че е от резервоара, но не беше - прекалено ясно се чуваше. Една от вратите се беше напълнила с вода. Това е, защото сивикът има едни странни тапички върху дупките на дренажите и не е трудно да се запушат: Не знам каква функция имат, но на друг модел не съм виждал. След като ги свалих изтекоха сигурно 2-3 литра вода. Та пробвай, дали не е от там. Редакция: Чак сега видях какво е написал @thelastbonbona. Подкрепям.
-
1 точкаАз също чувам плискане, когато напълня резервоара догоре, но имах и друг случай - вратите ми събираха вода, понеже дупките се бяха запушили.. свалят се гумените тапички, измиват се от калта и с някое шишче извадих къде що успях да достигна листа.
-
0 точкиТвоето "прасе" е добро прасе! Каквото и да му сипеш, все ще го "яде". Но! Защо искаш да дадеш €14.99 /1 L за това, а не €11.99 /1 L за по-добро и вече изпробвано масло?
-
0 точкиОтивам в местнио КАТ, че дръжавата искала да ми подновява книжката - изтича и срока на годност. На входа питам полицая какво и как. Не го познавам. - Споко. Заради пандемията с "кОвидо" имАаме вътрешно разпореждане и не глобяваме за просрочена валидност. - Държиш ли на всички категории де ги имаш? - Еми, да, знае ли се. Шепне ми на уше, сякаш е неква тайна завера: - Отиваш за медицинско (еди къде си) и ще минеш бръже. После па ми се Обади. На регистратурата: - За медицинско, за книжка съм. - Аа, те теа кабинети, само казваш за кво си и после па при мене. Отне ми 10 минути с чакането. Секи само пита "Как си", а аз "Благодаря, добре". Подписи, печати, рап, рап и готово. Ако това е преглед за владеене на оръжие за непредумишлено убийство - б@х тАа дръжава. На рецепцията: - Бравос на вас! Учудващо бързо минах. - 63 лева за което. Ако бях взел направление от личната и ида на друго място, щеше да ми е по-евтино (и със същото качество на прегледите), но щях да затрия половин ден. Цялата система от институции се е навързала като свински черва! Иди я оправяй, ако искаш да висиш с часове пред тежки врати. Обратно в КАТ. Полицаят го нямаше. Тегля номерче, карат ми се: - Защо не сте си сменили СУМПС, при смяна на постоянен адрес и ЛК"? - Така ми казаха колегите ви тогава, да си карам, "В книжката не пише адрес". - Е, ние за какво сме по гишетата? Преглътнаха го. Взех бумагите и ги попълних, па се върнах на гишето. Пътем прегледах разпечатката с всичките си регистрирани нарушения и че в последната колона навсякъде пише "платено", с изкл. на 1 - "изтекла давност". Поискаха 25 лв за "обикновена поръчка + 2 лв за нов син талон. - Е, това талонче нали ще отпадне? - Господине, щом ви вземам 2 лева, значи още не е влязло в сила. - Ааа, ясно. Кое му е ясното, не ми е ясно, ама нали сме на тясно. Бог високо, парламент далече. След 2 седмици да съм заповядал да си взема новата книжка и талон. Настоящите не ми ги взеха. Ени уей. Това ми струваше общо 90 лв и 1 час, включително разходката с колелото до края на града и обратно.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00