Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.07.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Това е "Нещото", с което се става Хонда фен! Всеки по своето си време, вече половин век! honda-civic-evolution.webp
  2. 2 точки
    Дойде ред и опресних течността на скоростната кутия. Изтекоха 3.2 литра, съответно сложихме същото количество Honda ATF DW1 и стигна до макс. на щеката. В сервиза смениха и въпросния външен филтър с оригинален такъв. Предходното обслужване беше на 135 хил. км. без смяна на филтър, сега на малко над 180 хил. Съкратих интервала, тъй като колата се кара доста градско. С течение на времето се беше появило едно леко придърпване в ниските предавки и на ниски обороти - особено се усещаше след каране по инерция или след легнал полицай. Проблемът е обсъждан и в други теми. Не знам кое точно помогна, но с въпросната смяна симптомите отшумяха.
  3. 2 точки
  4. 1 точка
    Здравейте, Една поръчка и от мен: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA SYNTHETIC BLEND 5W30 0.946 L 4 Х 0,946 L Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-engine-oil-sae-5w-30-premium-fuel-economy.html Вид и количество: TOYOTA ENGINE OIL SAE 5W-30 PREMIUM FUEL ECONOMY 1x5L + 2х1L Стойност на поръчката: ( 4*6,49+1*40,95+2*9,59)*1.9775 = 170,25лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря предварително! Поздрави!
  5. 1 точка
    Не всички хондови автомати имат такъв външен филтър. И да не влияе пряко на работното налягане, симптомите с лашкането са от ниско налягане, а то се предизвиква от затлачване на цедки по соленоидите и др. финни каналчета, така че смяната му е полезна.
  6. 1 точка
    Привет Ronin7, Ето и моята поръчка: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html Вид и количество: PETRO CANADA supreme-synthetic 0W30 - 4х1L Стойност на поръчката: ( 4*6.29)*1.9775 = 49,75 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер: EКОНТ офис - гр.Варна; улица "Бели лилии" номер 20
  7. 1 точка
    https://www.google.bg/maps/place/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BE%D0%B1%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5/@42.6492478,23.4043255,194m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x40aa877dfc413845:0x3dd1c02438846587!8m2!3d42.6493813!4d23.4041774 Благодарение на Чавдар /Човека от поръчките за масло, предния;-) / аз ползвам подемник под наем в тази атомивка. 10 лв/час
  8. 1 точка
    Привет колега, Идеята на форумите е да се споледеля информация, а не да се слагат оценки на предходни коментари. Ето защо аз ще споделя моя опит с точно този лагер - от тази и от предишни автомобили. Лагера наистина е пластмасов. Номера му е 51726-SJF-004 и е еднакъв от двете страни. Тампона който е върху него е ляв и десен. Мойте лагери изкараха почти 290 000 км. И нищо им няма. Не се прецакват лесно. Нито бързо. Аз го сменях наскоро заради прогресиращо усилващо се скърцане от дясно (и по слабо от ляво) отгоре. Лагера се продава заедно с тампона - купих на NTN SNR KB674.04/5 за по 60 лв на страна. Аз лично си правих ремонта - не да дам на "майстор" и после да пиша какво ми казал/измислил (за да не го занимава повече с мен) по форумите, както се случва в 80% от случайте. На базата на това какво видях, а и какъв предишен опит имам, смятам че този лагер и тампона нямат нищо общо с твоя проблем. Купих нови гуми. Монтираха ги. Балансираха ги. Колата тръгна осезаемо в ляво. ???? Колата носеше леко в дясно с предишните. Казвам: Бре, мам.... *!*!*. От кога не съм ходил на реглаж??? Година + Отидох на реглаж - всичко в зелено. Обаче колата тегли. Младежа казва - ето разпечатката, ами незнам, може да е от гумите.... Казвaм си: да бе - от гумите, нали са кръгли всичките.... Проверка на налягането, еднакво. WDF ???? И ги размених - лява с дясна - само отпред. И колата се оправи...Нямам обяснение.... Но съм го пробвал и стана. Предишния ми автомобил - Мазда Премаси (купуван от Варна !) - винаги ходеше в дясно. На какъвто и да реглаж отида - навсякъде каваха - ето протокола, всичко е ток. Най накрая отодох на так наречения 3Д стенд - или 3Д геометрия. Спецялна измерватена система мери разстоянията между предварително зададени от производителя точки по купето - отдолу, отгоре, къде ли не и ги сравнява с база данни. Оказа се че целия кош, моторния отсек, двата рога, са малко вдигнати нагоре - малко, разбирай милиметри, но различно от двете страни - роговете са извън/сочат нагоре спрямо равнината на пода на колата. Примерно 1мм от едната страна и 3 от другата. Резултата беше че единия амортесьор реално е закачен с 2 мм по високо от другия и пружината му не оказва същия натиск въру колелото някак си .... и колата винаги ходеше в дясно .... Според мен, няма абсолютно никакъв начин да износиш лагера с толкова че колата да си променя посоката. С една дума - почни от простите неща - размени гумите. предни със задни. или леви с десни. Провери им налягането. Виж за изтекъл амортесьор. Провери пружините - рулетка и мериш от земята до една и съща точка на двата калника.....
  9. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
  10. 1 точка
    Никой не говори за качеството на ремонта. Връщането на километрите си е абсолютен опит за въвеждане в заблуда, което е форма на измама. Хипотезите на Наказателният кодекс са ясни, и ако се прилагат, така, както трябва, ще се замислят преди да вършат това. Но.... знаем как е у нас. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  11. 0 точки
    Е то това е глобалния проблем на "човечеството"..50% не им харесва дизайна ама ще го купят. Пари ще вземат на заем, гладен ще ходи ама ще си вземат ,за да е БМВто. Не го кефи ама трябва да е БМВ ,иначе "изпада" от трибуната. Вече е втора ръка човек хаха Болни, болни и недоволни
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...