Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.11.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    Да, изолацията е по-важна даже и от типа на отопление. Имам 2 северни стаи със много скапана дограма и близо до нея винаги е студено. Гледал съм с термо-камера, с която съм оправил много "течове". Общо взето повече от 2.5 чувала за 24ч не съм горил никога. Дори като е било под -20. Други значими неща при мен: на калкан съм с друга къща, а покрива е много добре изолиран и имам 3ти етаж, който не се ползва, но там парно няма. Та моят съвет е ако не знаете къде бяга топлото да се викне някой с термо-камера, който разбира
  2. 2 точки
    Днес ,приключих с операцията по връщане към живот, на акумулатора. Докато се дозареждаше, успях да видя ,че показанията на дисплея са се вдигнали до 13,7 V . Четирите чертички от скалата не мигаха. Днес сутринта, зарядното изглежда е минало в режим на поддържане, защото показанията бяха 13,1/13,2 V , като се меняха през секунда две. Колата си запали , алтернатора си зарежда до 14,6 V , сега остава да видя утре какви ще са му стойностите, след като преседи двайсетина часа. Евентуално мога да отида и до акумулаторджията да го изтества, но това утре след контролното замерване.
  3. 2 точки
    1) Автомобил – Honda Jazz 2005, L13A1; Закупен на реални (доказано!) 197168км. 2) Масло – Ford Motor Oil Formula F 5W-30; Налято на 197232 км. 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила в момента на вземане на пробата - 198260 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1028 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - неизвестна; 8 ) Сезон на експлоатация – 18.09.2021г. - 13.11.2021г.; 9) Моточасове – неизвестни; 10) Изразходвано гориво - бензин около 59л. А95Н. 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 13) Доливане на масло – 0,5 л., след изминати 800 км. 14) Преди смяната на маслото беше направена бърза (Flush) промивка, за 10 минути на празен ход, с "RAVENOL Professional Engine Cleaner 300ml". 15) По сервизна история, маслото е сменявано всяка година, (до 2020) със Shell Helix HX8 5W-40, като е изминаван годишен пробег от 15 000 до 20 000 км. Ха сега да видим сега какво се случва тук...!? Искам коментари всякакви. Не се притеснявайте!
  4. 1 точка
    @meneldor, страхотна изолация! Явно трябва аз да мисля в тази посока. Иначе и аз имам стаен термостат обаче при него е до 0.3 десети максимум т.е да кажем при настройка 22 градуса той прави 22.3 и спира горелката която минава на пауза. При 21.7 я пуска отново. Въпросът е, че повече от 15-20 минути не мога да задържа тези 0.6 градуса и то при положителни външни. Вече при минусуви става по-тежко Степените са за киловатите т.е модулира спрямо нуждата от повече или по-малко мощност. Да кажем 2 ра степен пали на 9kw,минава до 20kw и като направи температурата на водата пада на 9 отново. Нагоре цифрите са други и там вече зависи от външната температура и изолацията която нямам.
  5. 1 точка
    Котелът ми е безименен, имам познат с такава фирма и ги сглобяваха извън Бг после ги вкарват. Управлението е Fumis. При мен степени няма, имам външен wireless термостат, който е сложен в една от стаите и е нагласен на 23С. Включва пак като падне на 22С, но ако не е прекалено студено навън този един градус пада за около 3-4 часа. Тази крива не е линейна и ако навън е примерно 13-15С вкъщи температурата няма да падне под 21С цял ден при неработещ котел. Естествено не всички стаи държат еднаква температура. Ако не се ползва някоя стая изобщо я намалям от термовинтила(всеки радиатор има). Температурата на водата е настроена да гаси на 62С ако външният термостат не е изгасил преди това. Пазя си история по дни за последните 3г колко чувала съм изгорил.
  6. 1 точка
    абе доста боклуци посъбрало като за 1000 км...при мен нещо такова става към 3-4 к км. да няма нещо скрито?
  7. 1 точка
    След няколко разговора днес с бултрако ми обясниха любезно, че колата не попада в обхвата ма сервизна акция за подмяна на лайсни. Обясниха ми любезно и че за презалепване на челното стъкло използват външна фирма и не гарантират че описания проблем ще е решен. Казаха пе са имали случай в който пак така на един акорд му течало, те извършили тея манипулаци плюс му подменили всички уплътнения, подложки и щипки и проблема си е останал. Като след време въпросния колега им е казал че е открил проблема в гредата която слиза към стъклото отвътре и сложил силикон и се е оправило. Аз им казах че няма видими мокри петна и че се просмуква под ттаблото, а те казаха и че при въпросния не е имало, както писа колега по горе, явно зависи накъде поема водата. Посъветваха ме да потърся специализиран сервиз за стъкла и докато не съм напълно убеден да не предприемам манипулацията. Някак си все не ми се иска да мисля че е от тази греда тъй като при дъжд количеството вода е много а не само да покапва все си мисля че при толкова голямо количество би избило някакво петно пи тая греда. Следващото което мисля да направя е гледам че има някакви фирми за установяване на течове във автомобил с някакви инфрачервени уреди и термонещо си. Дано се устснови, за всеки случай мога да се опитам да разкача тази греда, има ли нещо сложно и дали ще се справя сам?
  8. 1 точка
    Нямаш проблем да я повдигнеш половината и подпреш на стойки, стига крикът да има достатъчно височина. Бъди много внимателен с подлагане на неща между крика и колата защото в края на хода си, крикът има голямо хоризонтално изместване, а колелцата му сигурно са тесни и немного лесноподвижни. Подбери твърда и гладка повърхност, за да не потънат колелцата и крикът да остане на място докато вдигаш.
  9. 1 точка
    Въпрос: Кой е минусът на всяка Honda? Отговор: Минусът на акумулатора.
  10. 1 точка
    Да, точно така! За 90% заряд, плътността е с печатна грешка! Трябва да се чете: 1.265 ! Едно време си го бяхме коригирали в "ксеро-копията".
  11. 1 точка
    Съжалявам за премеждията ти. Може да отвориш една тема в секцията за сервизи - така ще помогнеш и на други да внимават с този сервиз. За съжаление това е типично поведение на нашенски майстори. Сменят ти здрави части и не решат проблема и като ги питаш защо:"Ами те си бяха за смяна".
  12. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Ще отсъствам от утре до неделя, затова тези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам, опаковам и ще ги изпратя днес, а тези които са за лично получаване може да се взимат до края на деня или в неделя!
  13. 1 точка
    Честит Ви рожден ден на СЪЗДАТЕЛЯ !
  14. 1 точка
    @Emicha 13.3/13.4V не са достатъчни за пълен заряд. Това е напрежение за поддържащ (консервационен) заряд. След като ги достигне тези 13.4V, смени зарядните и включи лидълското докато направи всичките си режими.
  15. 1 точка
    Определено опитай с поправка - има фирми, които разглабят фарове, полират рефлектори и стъклото и после се сглобява. Аз имах такъв проблем с единия ми фар и за сега е добре. Оказа се, че предишния собственик е правил настандартни отвори за провертрение, а и корпуса имаше някаква пукнатина. Фирмата, в която ходих, се намира в София, ако те интересува, мога да ти я изпратя на лично.
  16. 1 точка
    Прошката не променя миналото на човешките отношения, а бъдещето им. Гневът е самонаказание за чужди грешки. Ще ме прощавате, ако някому - нещо ...
  17. 0 точки
    Кое е транспортното средство на 4 колела с най-високата консумация? Пазарската количка в супермаркета - около 100 лв на обиколка!
  18. 0 точки
    Та на кратко, момчета както винаги във филма яко. След като в събота в 16:00 следобяд ми се обадиха да ми кажат за транзистори ли бяха , кондензатори ли бяха така де аз не помня пък да не говорим за мошенниците дето ме излъгаха. Майстора по електрониката Каза, приятел днес вече е късно в понеделник ще поръчаме частите и по обяд следобяд ще ти звъннем за резултат. Понеделник сутрин , все още нямаше 9:00 се звъни и ми се казва колата е готова от събота вечерта, бяхме е оставили да видим как се държи, но това беше разговор с управителя, които даже не знаеше какво да ме излъже и той не знаеше какво беше сменяно диод, транЗистор или мозък..... Припалвахме е, правихме си кръгчета с нея да видим при трускане или загряване проблема ще се появи ли пак, но е Ок. С Тези проверки с кръгчета си мисля, че ме плъзнаха по пързалката понеже при добре свършена работа и добро запояване няма смисъл от тези бла бла бла, друго ме навява на мисълта и акумолатора е разкачан понеже всичко беше занулено по таблото също така и настройките на плеара в колата. За гаранция отговора беше да не съм ти сменял таблото, че да искаш гаранция. Демек очакваме скоро отново включване. Цена за 2 диода или транзистора с максимална цена 20лв и свалено от мен табло поднесено на тепсия , ремонт = 200лв.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...