Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.09.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    Нов член на клуба. CRX - Del Sol. Малко напудрен. Купих го днес. Харви се справи прекрасно с дърпането. Трансформацията от D16W1 в W5 си каза думата. На баирите със 70-80. Иначе не съм качвал над 120 км/ч. По CRX-а няма пипано освен видимото на снимките. Има дребни задачи по него. Всички промени са одобрени с документи тук в Германия. Това е засега.
  2. 2 точки
    Нема да работи, защото Един такъв кодекс, съпътстван с нов ЗДвП трябваше да се напише преди 30г., когато започна замяната на морално и физически остарелия соц автопарк със "западни" автомобили. Горе-долу тогава трябваше да се насочат усилия към изграждане на пътна мрежа, способна да поеме драстично увеличаващия се автопарк. Към настоящия момент НЕписаният кодекс на пътя се пише от париимащите. Колкото по-голямо и лъскаво е возилото, толкова по-големи са правата на пътя. Яла да видиш, какво става на острова. Магистрала - 3 ленти. Ограничение - 70мили/ч.(113км/ч). Във бавната лента преобладават камионите (56м/ч = 90км/ч), в средната тези със 56-70м/ч и в бързата онези със 70-75-80м/ч. Във час пик трите ленти са пълни с МПС-та. След половин-един час каране в такава обстановка добиваш чувството, че светът е спрял. Усещането е, че колите не се движат, само некви дървета и пътни знаци се местят покрай нас. Няма засичане, няма присветване. Пускаш мигач и ако не първия, втория след теб е светнал с дълги да минеш пред него. Няма значение дали си с 20-годишна Опел Корса, или с чисто ново Мазерати. Далеч съм от мисълта, че тук всичко е розово. Намират се и неадекватници, и тарикати, и идиоти, но като цяло културата на движение е на светлинни години пред тази в България. Друго - контрол. Няма полиция, има само камери, камери, камери и камери. И национална база данни за автомобили и шофьори. Всяка една камера на пътя следи за изрядността на колата и шофьора денонощно. По всяко време компютърът знае имаш ли пътен данък, ГТП, Застраховка, Книжка, глоби, наказания ... На третата секунда, ако нямаш нещо, мониторът светва в червено и свирка, и на следващата отбивка зад теб се лепва полицейска кола, и си понасяш последствията. Няма значение, кой си - мияч на чинии, или депутат. Тааа, тетака. В България няма желание това нещо да се случи. Нито от властимащите, нито от простосмъртните.
  3. 2 точки
  4. 1 точка
    Някои новинарски сайтове също го споменаха това (Линк)
  5. 1 точка
    https://m.olx.bg/ad/disk-za-navigatsiya-honda-honda-versiya-3-c0-za-2018god-CID360-ID6u49G.html Здрасти. Оттук съм си купувал и няма проблеми!
  6. 1 точка
    Здравейте Линк: https:https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA 5W30 0.946 L 5 Х 0,946 L Стойност на поръчката: (5*7.49 )*1.9775 = 74.06лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* Поздрави !
  7. 1 точка
    Винаги съм се старал да се придържам към правилник, но от скоро реших да мина на съвсем спокойно шофиране. Забелязах едно, ако преди времето за пристигане съм го подобрявал с 5 минути (не съм се движил много силово), то сега закъснявам с 20 минути мах. Дистанцията е около 200км. Изпреварвам винаги примерно, но сега се радвам повече на път, природа, компания и свалих доста от напрежението върху себе си в опит да предусетя действията на останалите на пътя. Спечелих комфорт, спокойствие, намалих умората и малтретирането върху автомобила, та и разхода минимален. И за какво, 20 минути отгоре. Въобще не ви агитирам да правите същото, агитирам единствено към повишено внимание и безопасни маневри за всички на пътя.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Привет колеги ! Вече втора година ползвам HDS със софтуер V3.101.015 на руски и XHORSE HDS USB кабел , като имам и преходника с трите пина за OBD I . Поръчах от Китай и ключове и чипове за имобилаизера на смешни цени ! Доста работа свършиха те (двата уреда) , помогнах и на баща ми , които кара същото Харви като моето (1999г.) , така и на съседи с Харвита , а и на колеги от тук , които ми писаха на лични..... На никой до сега не съм отказал и взел пари за помощта ! Просто им помогнах като колеги ! Те пък ми разказаха и дадоха доста полезна , даже безценна информация за което съм им благодарен ! Т.е.. -взаимно си помогнахме ! Но...... се сблъсках и с някой проблеми които за сега аз не мога сам да разреша, защото и аз не мога да знам всичко ! А знам и виждам , че тази техника може още много повече ! Има ли в София или наблизо колега/и , които ползва тези уреди за диагностика и настройки и..... още много неща които могат да правят, но аз не знам всичко , за да обменим информация и опит ? Мисля , че ще дръпнем много напред , ако обединим усилията си взаимно ? За колегите които прочетоха това , но не им стана ясно за какво става въпрос и защо пиша тук давам следната информация : HONDA HDS е : - ПРОФЕСИОНАЛНА ДИАГНОСТИЧНА АПАРАТУРА ЗА HONDA и ACURA ТОЗИ СКАНЕР Е ПРОФЕСИОНАЛЕН/ДИЛЪРСКИ И ПОЗВОЛЯВА: ПЪЛНА ДИЛЪРСКА ДИАГНОСТИКА ЧЕТЕНЕ И ИЗТРИВАНЕ НА ГРЕШКИ В ЧЕКИТА ПЪЛНА НАСТРОИКА НА ДВИГАТЕЛЯ РАЗПОЗНАВАНЕ НА ВСИЧКИ НАЛИЧНИ ДАТЧИЦИ И КОНТРОЛЕРИ В АВТОМОБИЛА, КОДИРАНЕ И ПРЕКОДИРАНЕ, АДАПТИРАНЕ НА ВСЕКИ ЕДИН ОТ ТЯХ, ПЪЛЕН И ЗАДЪЛБОЧЕН ТЕСТ НА АВТОМОБИЛА С МНОГО НАЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ, ТЕСТ И ИНФОРМАЦИЯ НА КОНТРОЛЕРИ, ЗАКЛЮЧЕНИ ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ И ДОСТЪПНИ САМО ЗА СКАНЕРИ С ДИЛЪРСКИ ПРАВА НА АВТОМОБИЛИ ОТ МАРКИТЕ HONDA/ACURA. ВКЛЮЧИТЕЛНО И РЕФЛАШ НА ЕЛЕКТРОННИ БЛОКОВЕ. ПЪЛЕН КОНТРОЛ НА ЕКУ (КОМПЮТЪРА НА АВТОМОБИЛА ) ПЪЛЕН КОНТРОЛ НА ИМОБИЛАИЗЕРА НА АВТОМОБИЛА И НЕГОВОТО ПРЕПРОГРАМИРАНЕ ДОБАВЯНЕ НА НОВИ КЛЮЧОВЕ И ИЗТРИВАНЕ НА СТАРИ И.....ОЩЕ МНОГО НЕЩА Интерфейс: HONDA HIM EVOLUTION OBD-2 кабел XHORSE HDS USB кабел 3-пинов кабел HONDA OBD I RS 232 кабел. Захранващ модул Софтуер : V3.101.015 на руски CD/DVD с кабел диаграми. Указания на руски
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Поредното изнервящо пътуване на юг по т.н АМ "Струма", която никога няма да се завърши...На края на магистралата, на голямото кръгово при Благоевград имаше голямо задръстване и естествено хитреците не се редяха в дясната лента, откъдето трябва да се завие за малкото кръгово, а се бутаха отляво, пререждаха и засичаха. В това число и няколко хонди, и то CR-V III. Браво, колеги, само така! Ние, балъците, нека си чакаме!
  12. 1 точка
    Гюма (хладилник) си е същия от 1999г. до 2007/8г. гори еднакво 10л. бензин на 100км. 2.0 куб. 150 коня... Аеро-динамиката е променена след 2010г. - ма те държът цена не моим се докопаме до тях...
  13. 1 точка
    Проверете за такъв бутон в багажника
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Здравейте на всички, отдавна не съм писал за развитието на нещата около вибрационният проблем с моето CR-V. Какво се случи до момента: 1. Както вече споменах първо смених задните дискове, което значително подобри нещата, но не ги елиминира напълно. 2. В последствие смених 5-те тампона на диференциала , допълнително коригираха, част от останалите вибрации, като не ги премахнаха напълно 3. Оказа се, че Хонда не предвиждат реглаж на по вертикалната съосност за гумите на задния мост . В моя случай задна дясна гума беше на ръба на допуснимите градуси във V наклона. По-точно на границата от 6,5 градуса по следния начин - \ . Това се оказа голям и масов проблем свързан със стабилността и пораждащ вибрации при нашите Хонди. Може да разгледате http://www.topix.com/forum/autos/honda-cr-v/T10S8ANT2GDUJOMRI и особено http://www.crvownersclub.com/forums/14-problems-issues/9273-vibration-acceleration.html има доста оплаквания свързани с нашия проблем 4. Във връзка с този проблем се наложи да купя after market регулируеми щанги ( Хонда не предлагат вариант на оригинални такива с регулиране ....има по разни руски сайтове с оригинални кодове, но всъщност това не са оригинални щанги от Хонда ) . Та купих тези : http://www.meganracing.com/product.asp?prodid=1084&catid=25 - доста солени, но генерално съм доволен . Паралелно смених ексцентричните болтове и тампоните за тях. http://malkom.eu/52387-S7A-000 и http://malkom.eu/52388-S7A-013 . В момента съосността е перфектна и вибрации почти не се усещат. Остана да сменя демпферния тампон ( скъсан е ). Както виждате след доста усилия и средства, съм близо до етапа, в който ще докарам прекрасната ми Хонда до минимално - забележими вибрации....Отдавна съм се отказал от мечтата да изчезнат напълно. Повярвайте ми постигнах огромен напредък сменяйки описаните по-горе неща. В началото вибрациите бяха ужасни. Към настоящия момент са едва доловими. Успех на всички борещи се колеги с този явно чест проблем при нашите иначе прекрасни коли. Извинявам се, че толкова време не съм споделял решенията , но така или иначе наскоро поприключих със описаните по-горе манипулации. За всякакви коментари или помощ съм насреща .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...