Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.08.2021 in Мнения
-
2 точкиИма, има. В тази същата държава Германия изхвърля остарелите си дизелОци! Германия няма да изпусне толкова евтина боклуджийска кофа. Всичко се договаря под масата. В EU макар и с по-висок стандарт, не е много по-различно. Нали и за дневните светлини пак се сдушиха с производителите и приравниха условията за шофиране в слънчева България до тези в субполярна Финландия! Всички крушки по купето бяха ми изгорели! Не можех да видя бутона с който да си затворя шибедаха та зяпах и си играх на напипване половин час вместо да гледам пътя! Навън пече та се къса, ама ти ще светиш фаровете! В същото време в тъмното обикалят наркомани на колелета без светлини и тях никой не глобява! Маймунска логика. И какво им пречи СО²? Той дори е полезен за растенията които произвеждат кислород! Даа пречи им, но само този от частните коли! СО² от заводите на Гуу Гъл и Епъл не пречи, нали? Защото трябвало да има повече потребление, печалба е това! Как ще хрантутим иначе през 2030 2 милиарда китайци и още толкова индийци?
-
2 точкиКолеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
-
1 точкаЛеджънда даже си е по-добра 1000 пъти от модерните малолитражки с турбо! И газовете ти са даже под нормите. Бях гледал в едно предаване на "Да продадеш колата си" че въглеводородите трябвало да са под 15 части на милион, ако не се лъжа, за да мине преглед. При теб, колко са? 9? Е? Какво повече искат? А и нищо не може да се сравни с голям по обем двигател, нито като отговор на газта, нито като удоволствие от шофирането, нито като дълговечност. Единствено разхода е по-голям, но защо единствено нас Европейците разхода ни боде отзад? На американците защо не им пука? Заради акцизите. 50% акциз + 20% ДДС На всяка бележка за гориво ми го пише. Крив ни е икономическият модел. Опитват се да въртят колелото все по-бързо, но така то накрая излиза от оста си... БТв, още нещо, всъщност дори и разхода не е толкова висок. Последно бях поддържал постоянно 140 на магистрала с изпреварване с пълна газ на всеки 5 минути, разхода излезе 12/100. Градското, ако спазвам ограничението дори с нашенския бензин става 14 /100. Колкото на Мерцедес S клас на дизел.....
-
1 точка
-
1 точкаАй, бат Цецо, пропуснал съм те Ами като че ли не усещам голяма умора. До морето (Созопол) с 2 спирания за кафета (деца, жена, етц..) и цигарка, не съм усетил проблеми с кръст, гръб, ръце. Не се сещам да съм го карал повече от 2.5-3 ч. без спиране обаче. То там е тънкия момент. Сумарно също, макса ми е 5 ч. Виж ако ти се събират 8-10 ч. каране на ден, пак е друга бира В сравнение с леджънда, мисля че е малко по-зле. Него го карах на евро трипа май и по 3-4 ч. без спиране и никаква умора не съм усещал. Мисля че сумарно на ден правих макс 8 ч. каране (ще те излъжа)
-
1 точка@emonai напомням, че тука идеята е хората да влизат и да помагат, не (само) да търсят. За справка - всички колеги, които са Ви отговорили в темата. Иначе честито - ясно беше, че това е подминат срок за обслужване, и както са Ви писали, е можело да се нулира от менюто.
-
1 точкаАко взимаш предния втора ръка тествай таблетката, иначе и видимо здрав да е ,но със скъсала се вътре таблетка ще е неефективен. Иначе страничния и задния ако са видимо здрави и свежи ,пре спокойно можеш втора ръка да си ги вземеш, същото важи и за тези на кутията , но за тях може да питаш в бултрако на каква цена са, защото може да не е толкова фрапираща разликата в цената с тази на афтермаркета.
-
1 точкаЗа който се интересува. Стъклоповдигача, който купих нов с бялата букса, оградена в синьо, е за фейслифтовите модели. Взех от англичанка механизъма. Работи и на моята, само че нямам функцията за автоматично вдигане и сваляне на шофьорското стъкло, както и заключването на същото.
-
1 точкаКакто си и мислех, тези нови стикери са пунта мара и нямат нищо общо с екологията. Днес минах с единия си автомобил ГТП. Газанализаторът погаза перфектни резултати и на бензин, и на газ. Накрая - евро 2. Обяснението беше, че макар автомобилът да покривал нормите за евро 3, понеже в големия талон пишело Евро 2, та затова евро 2. А за газта не давали никави преференции. Та, всичко е за пари. Не за екология. Но ние сме свикнали да ни стрижат и да стоим все на последно място в класациите.
-
1 точкаИ 34 годишната взе "изпита". На година минава няколкостотин км, та е имала нестабилен празен ход с наднормени стойности, но са се "смилили" над нея с хипотезата от стар бензин. Над 2000 об/мин си е ОК и не дими и на минималните.
-
1 точкаПавка, бъркаш се. Екохартийките се обвиняват затова че: поскъпна техническия преглед с 40%: просто принудиха пунктовете да накупят някакви джаджи(все от някъде трябва да си избият разходите)+стойността на тази голяма лепенка, която сама по себе си е напълно излишна, освен за оня чичко с печатницата. Контрола можеше да се затегне и при досегашното положение, като се "електронизира" изцяло процеса по преминаване на прегледа, а не както и сега: едно отчита газанализатора, а какво се въвежда ръчно в системата е друг въпрос. Кога ще се затегне контрола над качеството на предлаганите по бензиностанциите горива или викаш и за това са виновни екохартийките. Мен също не ме кефи да карам зад някой димилник, но тези хартийки няма да решат проблема с чистотата на въздуха в големите градове, просто още един начин за стригане на населението!
-
1 точкаТози регулатор обикновено сдава багажа защото не се сменя филтър купе който е задръстен и няма поток от въздух.
-
1 точкаЗдравей колега , Провери дали има предпазител и дали е здрав , би трябвало да има . Ако е здрав , следва да стигнеш до вентилатора и да провериш дали стига ток до него . Ако има , значи му е дошло времето . Ето тук може да видиш как се разглобява. П.П.И сподели какъв е бил проблема след като го отстраниш. Успех !
-
1 точкаАз като ги гледам тия данни нищо не разбирам, няма гранични стойности за измислените им еко категории. Всичко ми напомня за отчитанията на топломерите. Гледаш и не верваш на ушите си. Пълна пародия.
-
1 точкаЦялата работа е за пари. Ако има в Бг 2 милиона автомобила по 4 лв. - това са 8 милиона в бюджета от въздуха. В коя друга европейска държава има подобна простотия - според мен никъде. Същото беше и с газовите уредби, с регистрационните номера които сменяхме 3 пъти поне (в Европа и в момента има 30 годишни коли, които още са с 30 годишния си номер и могат да се движат в ЕС) и т. н...
-
0 точкиЖена решила да зарадва съпруга си за 20 годишнината от сватбата и го завела на стриптийз… На входа ги посреща красива дама: -Здрасти, бай Иване. Жената погледнала лошо мъжа си, а той ѝ рекъл: -Спокойно, скъпа, познавам я от голф клуба… След това седнали на бара, а барманката казала: -Бай Иване, пак ли уиски с лед? Жената отново откачила и започнала да нервничи, а мъжът ѝ я успокоява: -Не се ядосвай скъпа, познавам я от клуба по покер. Тя знае, че само уиски пия… След няколко минути дошли 2 стриптизьорки и казали: -Бай Иване, обичайния танц ли искаш? Жена му не издържала и си тръгнала бясна, той я гони и я успокоява… Тя се качила в такси и той я последвал вътре… Тя продължила да го псува и да го удря, а таксиметровият шофьор рекъл: -Бай Иване, кофти к*рва, а?
-
0 точкиРазхода не ме тревожи. На газ в левове харчи колкото "малолитражка" на бензин, но и тя вече е 1.20лв. Народът ни е търпелив - има 5-вековен опит! Само вицовете показват тлеещия вулкан: Не обичам да са фала че одя по скъпи места, ама току що се връщам от 1 бензиностанция.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00