Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.08.2021 in Мнения
-
3 точкиЕ как да не похваля японците за Легендарното им създание! 10 дена отпуска - пълна кола, естествено на климатик. Около 400 км магистрала, където требе да си в лявата лента (тоест 140+км/ч), 100- тина км градско и още поне 2х100 за проходи и апокрифни малки и лоши пътчета (в които режими си харчи над 15/100, щото не достига скорост за 5-а предавка), а останалите около 1000 км по федерални шосета с изпреварване на трафика, който на много от участъците просто бе като влак с 20-тина вагона, трудно оставящи място да се вмъкнеш в колоната. Абе много коли има в тая държава - пречат на Ледженда да си плува крейцерски със 100-120 - където е най-икономичен. Компа показва бензин, но целият trip A е минат 100% на газ. Сметнах бележките - 231,5 литра (но има още малко в баката), което си е 13/100 - съвсем приемливо за условията и пробега. Маршрут: Монтана - покрай Плевен та в Русе - през Габрово - вр. Шипка и Бузлуджа - Пловдив - леко в Бургас до Созопол - наобратно през Бургас та на Свети Влас - Обзор - Варна - покрай Шумен в Русе - В. Търново - Монтана. България - земя като 1 човешка длан, с Ледженда необуздан.
-
2 точки
-
1 точкаЗдравей, Наско! Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-30 1x4L = €24.04 Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-40 4x1L = €23.76 Линк: https://www.ato24.de/en/ford-formula-f-5w-30.html Вид и количество: Ford Motor Oil Formula F 5W-30 4x1L = €21.96 Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-mtf-2-sae-75w-80.html Вид и количество: RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 2x1L = €30.98 Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-htc-protect-mb-325-0-concentrate.html Вид и количество: RAVENOL HTC - Protect MB 325.0 Concentrate 2x1.5L = €15.90 Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-professional-engine-cleaner-400ml.html Вид и количество: RAVENOL Professional Engine Cleaner 1x300ml = €9.99 Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-petrol-system-cleaner-300ml.html Вид и количество: Ravenol Petrol System Cleaner 1x300ml = €7.95 Линк: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 2x0,354 L = €13.98 Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-dot-4.html Вид и количество: RAVENOL Bremsflüssigkeit DOT 4 1x0.5L = €5.49 Стойност на поръчката: (€24.04 + €23.76 + €21.96 + €30.98 + €15.90 + €9.99 + €7.95 + 13.98 + 5.49)*1.9775 = 304.64лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаЗдравейте, бих желал да поръчам : Линк: https://www.ato24.de/en/honda-antifreeze-type-2-3-785-l.html Вид и количество: Honda Antifreeze Type 2 3,785 L - 1 бр. Стойност на поръчката: 29.99 ,€ х 1.9775 = 59, 31 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точкаceco_accord се оказа прав беше разтрошен катализатор. Сменен е с алтернативен,засега всичко е наред.
-
1 точкаАко имш възможнот се ориентирай към бензин, бензин-газ. Дизела страда от всички болести характерни при лошо качество на горивото - дюзи, турбини, не знам ДПФ ако има. Дизел има смисъл ако пътуваш често на дълги разстояния.
-
1 точкаПрилича да е пистов ремиък. Едни майстори преди години ги мажеха/ремъците/ с малко веро и за определено време имаше ефект.....
-
1 точкаНе е от кутията, но си виж топлозащитните екрани по изпускателната система и гърнетата. По-скъпият вариант е разтрошаване на керамиката в катализатора. Ако е от там - като го тупнеш с юмрук, ще се чуе.
-
1 точкаЧаст 2. На бързо да ви разкажа за една голяма грешка, която доказва, че човек не трябва да живее в миналото. И такааа, след доста доста време една вечер при случайно ровене в Мобиле се натъкнах на черна 6-та купе с D16-ка в област Русе. Колата от снимките изглеждаше горе долу добре, стокова, права и без някакви видими сериозни косури. Мене ме интересуваше колата да е права, не удряна, да няма гнило и да е черна . След дълга и трудна комуникация със собственика и на страхотана дата 2-ри февруари, се отправих към Глоджево. Който не е ходил до там, няма идея какво приключение е пътя и то когато си тръгнал с ниска кола + отвратителното време. Там заварих нещо което беше сдъфкано и изплюто, но заради сериозното разкарване взех колата почти на пук. Най-кошмарното ми пътуване през живота , колата нямаше радио, фарове, спирачки (едното предно колело задържаше), гуми, мощност, чистачки, а интериора и беше покъртителна кочина. Живи и здрави се прибрахме в София, на следващия ден на път за работа колата спука водно съединение. Маслото течащо през годините си беше казало думата и маркуча се беше размекнал, сменх маркучите и капачката, нов антифриз и поне този проблем беше решен. Технически нещата не бяха много розови имаше си доста работа по колата. Двигателя, течеше целия, не вървеше, светеше чека и т.н Имаше липсващи успокоителни тампони, колата беше грешно зацепена, свещите бяха тотал, реглаж на клапаните не беше виждала от както е внесена в България. Оправихме тези основни проблеми + спирачките. Вътре цялата кола се разглоби, всичко се изпра изчисти и сглоби на ново, с много части от старото купе. Доста работни часове се хвърлиха по колата докато заприлича на нещо годно за движение по пътя. Но като теглих чертата и видях до къде съм стигнал и какво остава реших че не ми се занимава повече, полирах я, дооправих някои други неща, като счупените странични огледала и продадох колата след като я бях върнал към живота, поне до някъде.. Накрая колкото и да приличаше от 50 м на старото купе, нямаше нищо общо. За щастие бях успял да си откупя джантите белите BSA-та и си ги запазих. В част 3 ще има най-накрая Б-серия в тази тема .
-
1 точкаТъй като в другата тема се обсъжда липсата на читави бензинови CR-V на пазара и високата им цена, ще си позволя да драсна няколко реда с обобщение на моите впечатления от автомобила. Колата я карам от 2017 г., вече е на 182 хил. км., 2008 автомат + executive. Концепция: Казват, че Хонда първо проектират даден автомобил съгласно своите виждания, а после оставят на маркетинговите специалисти да се оправят с промотирането и продажбите както намерят за добре. CR-V очевидно няма проблем с второто, защото е един от най-продаваните SUV за времето си. Пробивът става още с изключително успешната втора генерация, а трета стъпва върху нея с малко модернизиране, актуализирана визия и нови двигатели: бензиновият R20 и дизеловите. Най-важното според мен е да се разбере, че това не е и няма за цел да бъде мощен луксозен джип или off-road звяр, а скромен семеен автомобил, с който да возиш децата на училище и да отидеш на почивка. Външен вид: Формата и излъчването на колата, въпреки че са вече поостарели, според мен още се вписват добре в цялостната картина на родния автопарк. Общо взето, автомобилът не бие на очи, но е достатъчно разпознаваем. С 18 цола според мен изглежда по-масивно и по-добре. За някои е дразнещ моментът с постепенното провисване на задницата и разкрачването, но това се лекува лесно (Повдигане на купето CRV III). Практичност: Една от най-силните страни на автомобила. Задните седалки се сгъват и мястото за багаж може да стане огромно - ако не се лъжа 2000 литра обем. На мен лично никога не ми се е налагало да ги сгъвам, а имам и резервна гума в багажника заради газта. Да не говорим, че имам и релси на тавана за куфар. В купето е изключително просторно и приятно. Мястото на задния ред е повече от достатъчно. Жабки, джобове и ниши за дреболии също има бол. Откъм проходимост съм изключително доволен. Колата е достатъчно висока. 4x4 сработва автоматично и доста добре. Не се е налагало да го ползвам за по-дълго време, обаче много държа да го има. Сигурност и стабилност на пътя: Още една силна страна. Освен, че е богато оборудвана с въздушни възглавници, колата разполага със стандартните скоби ISOFIX за столче, както и с доста добра VSA система (Vehicle Stability Assist) за устойчивост при завои и против поднасяне . На пътя стои изключително стабилно за височината си и имаш усещането за сигурност при всякаква скорост и пътни условия. Позицията на шофиране е много удобна - висока и с добра видимост. Спирането е напълно адекватно по всякакви стандарти. Зад волана се чувстваш уверен и най-вече спокоен. За мен това е решаващо при избора на кола. Управляемост: Тук ще повторя горното, а освен това колата е изненадващо маневрена за габаритите си. Воланът е неочаквано директен и отзивчив за такава едра и тежка машина, още повече, че при мен рейката е електрическа. Още един плюс, но това все пак е Хонда. Мощност и икономичност: Специално бензиновият R20 е достатъчно мощен за целите на автомобила - семейни пътувания. Както всеки атмосферен двигател, колкото повече обороти развъртите, толкова повече ще върви. Тягата започва да се усеща на 3800 оборота. Няма никакъв проблем и нищо страшно да се натиска до червената зона - 6500 оборота. Силата на този двигател в комбинация с автоматик е при магистрално шофиране с плавно увеличаване или намаляване на скоростта. Тогава се заключва хидротрансформаторът и е напълно реалистично да поддържате 140 км/ч на @2500 оборота. В други държави по други пътища спокойно би се пътувало и със 160-170 км./ч. Другата сила на автоматика е адаптивността спрямо натоварването, т.е. при по-натоварен автомобил превключва по-динамично, за да запази тягата. Добавям и "вълшебния" бутон D3. Това, че като натовариш колата нямало да върви, са някакви фантазии. Очаквано, на автомобила му липсва аеродинамика. Съответно въпреки всичко не може да бъде толкова икономичен, колкото се е искало на японците. Средният разход на бензин при мен (60/40 извънградско/градско) е малко над 10 на 100. На който това му е проблем, слага газ и забравя. Обслужване, поддръжка и ремонти: Обслужването, предвид класа на автомобила, за мен е сравнително евтино. Някои суми са цитирани в тази тема. Основният разход е за гуми. Най-важна е редовната смяна на масло: двигател, скоростна кутия и диференциал. При R20 е задължителен редовният реглаж на клапани - поне на 40 хил. км. Двигателят R20 е с верига, както казах - атмосферен, изключително надежден и здрав. Не е капризен на масло, т.е. не е задължително да е скъпо, "пълна" синтетика и прочее, стига да отговаря на спецификациите. Според моите наблюдения за този двигател е допустимо да харчи масло във високите обороти, говорим над 4000. Колко точно ще харчи зависи от стила на шофиране. Обаче не е нормално да харчи на спокойни обороти, ако е така - има проблем. Харчът на масло е по-скоро дразнещ, отколкото проблемен факт, тъй като трябва да се следи редовно нивото, особено преди и след дълъг път. Има си датчик за нивото и по принцип светва жълтата лампичка, но аз лично никога не го оставям под средата. Петстепенният автоматик е утвърдена през годините собствена разработка на Хонда и при редовно обслужване и нормална експлоатация е сравнително безпроблемен. Задното предаване е на принципа на двете помпи, т.е не работи постоянно, а само при необходимост и не товари задвижването; освен това не разчита на датчици и електроника, а на хидравлика. Относително здраво е, а проблемите идват от липса на обслужване. Рано или късно при нашия модел се разваля климатроникът. Има различни решения на проблема, вижте темата Хронични заболявания на климатроника. Неочаквани и извънредни ремонти при добре поддържано CR-V не би трябвало да излязат. Окачването е сравнително здраво, но с остаряването след 150 хил. км. почват замените на накрайници, шарнири и други стандартни неща. Като цяло колата е надеждна, а части има на всякакви цени. Чисто козметично лакът на нашите коли според мен е не е достатъчно здрав и дълготраен, лесно се драска и рано почва да дефектира. Колите, купувани нови в БГ, не съм чул и виждал да имат проблем с корозия. Слаби места са подкалниците, които се накъсват, както и гумените уплътнения на лайстните на вратите Комфорт и екстри: CR-V не е ориентирана в премиум сегмента, но е над средно ниво. Возията е ОК: твърда, но не чак неприятна. В града по дупки и релси клати доста. Иначе седалките са сравнително удобни. Най-важното е, че след дълъг път никога не се чувствам изморен. От шумоизолацията има какво още да се желае. При висока скорост бученето идва главно от вятъра, заради лошата аеродинамика, както и от гумите. Лично аз като избирах реших, че единственото допустимо ниво е екзекютив. Така имаш поне минимален лукс. Степенувам по важност за мен: пълен ел. пакет с прибиране на огледалата, подгряване на стъклата и огледалата, панорамен покрив, подгряване на седалките, кожен салон (задължително светъл), ел. шофьорска седалка, мултифункционален волан, сензор за дъжд, cruise control, двузонов климатроник, аудио система със субуфер, парктроник, автоматични светлини, измиване на фарове и т.н. Липсващи екстри са дневни светлини, обдухване на седалките, ел. пътническа седалка, отделна вентилация на задните седалки (май при американките има), регулиране на фаровете и други. Камера, навигация и мултимедия съм монтирал отделно, не го броя за екстра към модела. Качеството на материалите в интериора е по-добро от средното, фронталната конзола е приятна, с интересно съчетани текстури, при мен няма скърцане и паразитни шумове вътре. Като обобщение мога да кажа, че като съотношение качество/цена и плюсове/минуси не виждам алтернатива на този автомобил, за която да си заслужава да го сменя в момента, въпреки годините му. Нищо чудно, че и други колеги не си продават читавите бройки. Така че който е решил, да се мята смело ако намери нещо запазено!
-
0 точки
-
0 точкиабе тоя разход с газ до ламарината няма да го постигнеш Само за пример мога да дам х5 М50D уж дизел уж харчи малко. На пълната газ София-Бургас пълен резервоар почти
-
0 точки
-
0 точкиОт автофорум Въпрос: "Здравейте! Имам Honda Accord 85год., двигател В18А, купе СА2. Та от няколко дена карбуратора взе да се ебава. Въпроса ми е: има ли някой схема (чертеж) на този карбуратор, или нещо подобно. Предварително Ви благодаря!" Отговор: "През 85-а на априлският пленум на ЦК на КПСС бе избран М.Горбачов. Започна перестройката. Тука наще също поеха курса. 89-та падна Берлинската стена, бай Тошо също падна. После Лукановата зима, дефицит, купони... СДС, митинзи, избори, Ж. Желев, борците. 96-та, Жан, хиперинфлация, митинзи, Костов, реформи, валутен борд. Почина майка ми... Реформи, деноминация, нови банкноти. СИК, ВИС-2.. 98-ма синът ми тръгна на училище. 99-та войната в Югославия, разведох се, приватизация, пирамиди-фараони. Настъпи 21-ви век! Падат кулите-близнаци в Ню-Йорк. После идва Царя, пак реформи, затварят енергоблокове, България в НАТО, Първанов, Станишев...Умира татко... България в ЕС. Тройната коалиция, женя се за втори път. 08-ма световна криза. Борисов-1. Обама е първият чернокож Президент на САЩ. Симеон Дянков с постната му пица, и пак реформи. Магистрали, интернет. Войната в Ирак. После в Либия. Тероризъм по цял свят. AC/DC в София! И Мадона също. Орешарски. Пеевски. Пак протести и митинзи. Оставка! Кой? Борисов-2. Реформи. Магистрали, саниране и т.н. Аварията във Фукушима. Войната в Сирия, Путин, Украйна, Крим. Цената на нефта уа Барел пада драматично. Атентати в Европа. Брекзит, Тръмп, а руски хакери хакват всичко. Бежънци и мигранти...Чупя крак. Москов. Пръстови отпечатъци. Шарли Ебдо. Цунами... Ражда ми се дъщеря! Избори. Ген.Радев -Президент. Пак оставка. Нов служебен кабинет. Реформи... Корнелия Нинова и Нова Република. Да, България! Нов Световен Ред и нов бардак със стари курви,..мда. Прощавайте, ако съм пропуснал нещо. А на тази Honda, чак сега почнал да й се ебава нещо карбуратора! Ай стига бе!"
-
0 точкиРуски турист иска да купи кибрит в нашенски магазин. Показва кутийката на продавачката и пита: - Спички есть? А продавачката отговаря: - Няма, само с футболисти останаха..
-
0 точкиФермер чука на вратата на съседа фермер. Отваря деветгодишният му син. - Здравей, баща ти в къщи ли е? - Няма го, излезе. - А майка ти? - И тя. Отиде с него. - А батко ти Пешо? - И него го няма. Но кажете какво Ви е необходимо, аз знам къде са всички инструменти на татко. Фермерът си мърмори нещо под носа, след което леко неуверено казва: - Виж сега, работата е там, че моята дъщеря е бременна от брат ти Пешо... Момченцето се замисля и казва: - Дааа, ще трябва да говориш с татко. Аз знам, че за бик взема 500 лева, за шопара по 150 лева, ама за бате Пешо колко ще ти иска... не знам!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00