Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.03.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    Бе като отиде на сервиз ,ангренаж ,дросел,аванс ,клапани ..нещата ще си дойдат.
  2. 1 точка
    Откиха ремонтирания тунел на Витиня. Сигурно в моя чест. По новините изглежда по-широк и светъл, ама там знаят как да го докарат като помпозна новина. На живо е така: VID_20210319_144934.mp4
  3. 1 точка
    Като нов собственик,това ти е най-малкия проблем.Обслужи колата и тогава виж как върви.Двигателя ти е 100 коня до 4500 оборота.Като дефинираш какъв е бил баира ще ти кажа на коя предавка се качва.
  4. 1 точка
    Днес маркучът пристигна. Успокоител, май няма. Като духна в него, не усещам никакво съпротивление. Единствения плюс, вероятно ще е по-големия му диаметър и се надявам, да ми олекне воланът. Като го монтирам, ще споделя, дали има разлика.
  5. 1 точка
    Стандартният пет-степенен си е. Колата е съмнително евтина.
  6. 1 точка
    Аз знам и съм казал на питащия какво масло трябва.
  7. 1 точка
    Хубаво наддаване сте спретнали а с какви хлабини е мотора ? Та да му се препоръча масло.
  8. 1 точка
    Не е с масленни регулират се.
  9. 1 точка
    За разлика от други коли съм забелязал, че на нашата почти нищо не се губи като разкачиш акумулатора. На моята с навигация трябва единствено да си настроя светлината на таблото и мерната единица на нави-то. И моментния разход на борда губи. Всичко друго като час, навъртяни км, радио станции и тн си ги помни както жена помни кога си сгафил
  10. 1 точка
    Конкретния цилиндър ще работи на 70% и пак няма се опича. Да маха катализатора . Дори да е бил на ред вече е стопен. Скоро ще търси и двигател.
  11. 1 точка
    😀Здравейте! Искам да ви споделя и моите премеждия по темата. След леко съприкосновение с много висок легнал полицай някъде в Сл.бряг в началото на март, започна да се чува странен шум при подаване на газ. В два сервиза ( срещу затвора и на Мария Луиза (за живеещите в Бургас)), ми казаха, че катализатора е заминал и трябва да го сменя, ако не искам части от него да запушат другите гърнета. В трети сервиз (под надлеза Вл. Павлов) ми предложиха светкавична замяна в рамките на час, на уж нов - за 140 лева, който бил за Хонда Джаз. Супер, казах си...😠и още съжалявам! Оставям настрана циганските номера за това да се докопат безплатно до питата на стария катализатор, измислените проблеми със старите болтове за ламбда-сондите, добавка на 20 лв. за допълнителен труд и т.н. Оказа се някакъв АБСОЛЮТЕН БОКЛУК със заличен номер, който ми вдигна разхода на бензин с близо 2 л. на 100 км.(не съм сменял навиците си на каране или марката гориво, а се осланям изцяло на показанията на бордното компютърче) и ужасното боботене при скорост над 80 км/ч. За повече сигурност си направих диагностика на двете ламбда сонди - работят си нормално! 😦Сега си бия главата за глупостта... и търся хубав нов катализатор, защото наистина евтиното винаги излиза скъпо! Извинявам се за дългия пост, но е добре повече хора да знаят.
  12. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Изтегли си най-добре GIMP Portable. Прилагам пилата и инструкция. Directions.txt пила.txt синусоида.txt
  15. 1 точка
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    На мен ми се е случвало това няколко пъти през годините назад. Не знам от къде и не знам защо. Един път след 3-4 опита да го затворя, просто изгасих колата, ресет на акумулатора и после всичко беше наред.
  18. 1 точка
    0 - смени майстора 1- не ти трябва 2- не , не е от него 3 не 1 литър Някоя помпа вероятно е тръгнала и не отцепва добре съединителя но е малко вероятно , щом 2ра влиза. смени си маслото в кутията 1.8 литра ти трябват . Ако няма кой да ти прати линк от де да си ги купиш аз ги имам винаги на склад . ''От чужбина пък там всичко е по на далавера.''
  19. 0 точки
    Започни с изпускателнатя система. Имах същия проблем с една друга, неХонда кола. Катализаторът беше се раздробил и запушил задното гърне. Стигал съм до 1-ва на баир. Разбрах го случайно - на един баир се чу лек гърмеж, колата взе да реве като без гърне, и като тръгна нагоре, няма стигане. На върха спрях, задното гърне се беше откъснало от тръбата и висеше на тампоните. п.п. Маркони ме изпревари, ама все пак ще се изкажа.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...