Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.01.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    В двигателя се сипва първоначално по-малко масло и се гледа щеката, за да няма сакатлъци с препълване. Всеки може да сбърка, аз на това бих отдал случая. Не виждам как ще излезе 5л, ще влезе пак толкова и ще се окаже толкова препълнен. Евентуално ако старият филтър е бил за друга кола, някакъв огромен, а новия по-малък. Имал съм такива случаи – на стария сивик бяха сложили някакъв буркан 400мл. Но чак такава разлика…
  2. 2 точки
    Джаджата работи с импулс, в случая е направен да се получава по индукция но може и директно според мен. Ако не си загубил интерес мога да ти предложа да пробваш следното - както сам си установил до всяка бобина отиват три кабела, номерирал съм ги по номерата на пиновете от конектора на самите бобини като трябва да уточня че схемата която имам е на К24А3 мотор но предполагам че и на К20 ще е такава дори и да има разлика в някой от цветовете на кабелите. 1 - жълто/зелен (по схемата за К24А3) > това е кабела на бобината за първи цилиндър по който идва импулс от ЕКУ и от който можеш да вземеш сигнал за брояча на мото-часове. На всяка бобина този кабел е с различен цвят и по това ще се ориентираш ако цвета е друг. Според мен няма значение от кой цилиндър ще вземеш сигнал, важното да е от този кабел идващ от ЕКУ. Започни пробите през резистор 10Ком и намалявай резистора докато тръгне. 2 - черен > винаги маса в японските автомобили - на всички 4 бобини е с еднакъв цвят. 3 - черно/бял > този е плюс/захранване, понеже нямам схема точно на К20 мотора то ще се ориентираш по това че на всички 4 бобини цвета е еднакъв, пък и като включиш на контакт ще измериш 12V.
  3. 1 точка
    Маркетинг. Здраво и яко като диамант. https://lubricants.petro-canada.com/en-bg/brand/supreme
  4. 1 точка
    Petro Canada SUPREME[emoji769] Synthetic Най-новата опаковка
  5. 1 точка
    А, като сложи нова батерия , почисти ли платката от мазгоча който се е насъбрал с времето и влияе на работата. А отиде ли на майстор да замери дали при всяко натискане излчъва сигнал , или само светва лампичката а сигнал няма. А каза ли , дали е оригинално заводско дистанционно или някакъв афтърмаркет модул или аларма или снимка на самото дистанционно , че да знаем за какво иде реч. Писна ми, е най лесно да се каже.
  6. 1 точка
    Батерията сменял ли си я, защото и аз имах такъв 'проблем' и след смяна на батерията се реши.
  7. 1 точка
    @Mkilla Преди време бях чел за оем свещите и като цяло за оем частите, че квалити контрола е на по-високо ниво и от там цената скача. Все пак големите фирми не могат да си позволят да тестват всяко едно нещо, което излиза от поточната линия, поради простата причина, че количествата са огромни, а всеки един уважаващ себе си производител на автомобили държи на качеството и от там частите, които влага в колите си трябва да са на високо ниво, респективно оем частите, които са брандирани с логото на автомобилната марка не са случайни. Аз лично съм попадал на много негативни мнения за НГК, вече не знам поради какво, дали заради това, че марката търпи много подбив от ментета или заради различните производства, но ако ще слагам такива свещи то трябва да съм сигурен в произхода или ще заложа на Денсо.
  8. 1 точка
    С тези цени по моргите са ме отказали отдавна. Преди 20к скъса лява полуоска. Цялата нова беше 300лв. за цялата. 44306-SEA-N00 - Euro Driveshafts (axles) Left=670mm, HO-8-192, уточение, че това е за автоматик. Нямам тресения или тн. от тогава. Ако може човек сам да си я достави от Полща излиза и по-евтино https://www.przeguby.pl/en/onlineshop/. Неудобството е, че се чака.
  9. 1 точка
    Общо взето даваш 7-8-9 бона за кола на 15 години, която аз лично преди няколко взех за 5500, че и с напречни греди, ква е тая инфлация на тия кенефи по време на криза, не знам, тва с данъка буквално е най-малкия разход на една кола, да не говорим, че регистрацията тряя и да я отпишеш като разход, просто щото е задължителен, но пък нека ти споделя, за да ти е окей, че моята е края 2003, евро 4 регистрирана, по талон от Швейцария беше така. А иначе си свободен да извадиш документ от Хонда, щото действително Евро 4 е нямало, но наще отговарят на стандарта въпреки това. Преди регистрация ще приложиш документа, ще помрънкат евентуално, ама ще ти я регистрират, ако откажат отиваш при шефа на КАТ и със спокоен тон обясняваш ситуацията и помолваш.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Антифриз бол по магазините, има уреди като хидрометър, които се ползват, за да се установят разни неща, обзалагам се, че на твоя му няма нищо, но все тая, слушай и действай по упътването, на 200 хил, или 10 години, нали така? Впрочем пластмасата, която представлява "горивния филтър" със сигурност ще надживее всичко друго по колата, и уж се сменя на 120 хил, а не на 80, но след дъжд качулка общо взето, нека да има за майсторите работа, там има една цедка, тя е малко по-важна, ама съвсем малко. За спирачната течност и най простата dot 4, ще е наред, отново бол по магазините, цени също. За свещите може да се предприеме следното нещо, взимаш такива по 7-9лв и на 25-30хил сменяш, или купуваш иридиви и си свиркаш още 90-100хил, абсолютно е все тая какво решиш. Веригата освен, че може да се провери, според обтегача и, не белезите, щото ако е извън тях, абе малко си закъснял, може и да се чуе, трака, отделно, често излиза едно кодче, то ще ти подскаже момента кога да слушаш и правиш - P0341. А и филтър купе, няма нужда да сменяш на 10к, следвай упътването, кви са тия разхищения, 30к, плюс минус, нека го спазим, чувал съм, че смени ли се по-рано или по-късно спира да пали, същото важи и за другите неща в упътването...
  12. 1 точка
  13. -1 точки
    Ето защо така мисля: 1: Искаш силов тунинг на К20 (който е доста по-скъп от това да вземеш К24)! 2: Нямаш финанси за К24, пък за силов тунинг имаш! 3: Според теб К24 не е кой знае какво, и разликата е почти никаква спрямо К20 (тук явно мнението ти не се базира на практика) 4: В стоковия си вариант К24 е над 190 коня, ако това не е кой знае какво, наиситна ще ти трябват поне 10К лв. да изкараш нещо над 200 коня на К20. Никой не те напада, а много хора идват тук да търсят решение/мнение постфактум, и после се сърдят. Писано е за К20, потърси и ще видиш какво може и колко струва.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...