Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.11.2018 in Мнения

  1. 3 точки
    Обработих всичко до момента (за пълнота): Капката на 6244 км Развитието от 0км до 6244 км: Инверсия на "пилата" (за нагледност). Не бива да си вадим изводи за замърсеността на маслото от нея: Ако не се е случило някакво разливане на капката, докато е пренасяна, ясно се вижда, че ядрото се е разпаднало. Краевата зона (пръстенът) се е размил. Отделно, има осезаемо нарастване на обводняване на маслото - къдравия край на капката. Напълно е възможно обводняването да е причина за разпада на ядрото. От информацията за експлоатацията на маслото знаем, че маслото не е наситено с мърсотия. Напротив, едва наскоро е започнало да се забелязва на щеката. Водата влияе негативно върху пакета добавки, като влошава функционирането му.
  2. 3 точки
    Здравейте, колеги, Поредната капкова проба на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 купено от ato24 с общите поръчки от форума. Първа проба направена на 30.07.2018, изминати 52км. Втора проба направена на 08.08.2018, изминати 564км. Трета проба направена на 28.08.2018, изминати 1270км. Четвърта проба направена на 17.09.2018, изминати 2087км. Пета проба направена на 04.10.2018, изминати 3001км. Шеста проба направена на 18.10.2018, изминати 4096км. Седма проба направена на 07.11.2018, изминати 5204км. Това е осма проба направена на 26.11.2018, изминати 6244км. Ето и подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 47 хил. км.; Общ пробег на автомобила – 269 563 км; Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Маслен филтър – HAMP; Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 6244 км.; Период на експлоатация – 28.07.2018–26.11.2018; Обем на налятото масло при смяната – 3.9л.; Доливане - няма; Предишно масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Цикъл(извънградско/градско) – 40/60%; Средна скорост – 38км/ч.; Моточасове – около 164 м.ч.; Изразходвано гориво – 656л. пропан бутан и 50л. А95; Пробата е взета от напълно загрял двигател, 11 мин. след гасене; Сушена е 26ч. на стайна температура; Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км.; Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия.; Сканиращо устройство - Samsung SCX-4825FN; Прикачам за сравнение предишните проби. П.П. Все по-отчетливо започва да се вижда на щеката до къде е нивото на маслото. Нещо обаче ми се струва, че ядрото този път не е толкова добре изразено, както при предишната проба. Да не би да е започнало да се разпада?
  3. 3 точки
    При мен още със закопуването само 1 работеше.Всичките съм ги сменил(че и на колеги от форума сменях :)) с най-обикновенните от по 5лв и няма проблем всичко си работи нормално.Ако решиш по този път да минеш пиши лично ще ти дам разяснения и снимки.
  4. 2 точки
    Общо взето картината се припокрива с предходния скан. Това е важно, за да отхвърлим скенера като причина за вида на капките!
  5. 2 точки
    За да избегнем съмнение за разливане, мисля да взема още една проба утре. Вече имам достъп и до друг, по-нов скенер (Canon MF416dn) и ще сканирам и на него, въпреки че за достоверност си мисля, че е по-добре всички проби да са на едно и също устройство.
  6. 2 точки
    Здравей колега. Моя съвет е да не бараш инсталацията. Това с машинките на централното е слабо място на нашите коли. Има писано много за това. Моите също не работят. Работи само шофьорската. Машинките се казват актуатори и аз съм се насочил към поръчка от алиекспрес. Ето примерен линк https://www.aliexpress.com/item/4pc-set-Door-Lock-Actuator-Front-rear-Left-right-Side-For-Honda-For-Civic-Accord-For/32831485478.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.5efe2e0efVg9Sp Друг вариант е смяна само на моторче или четки, но там се разглобява самата машинка. Поздрави
  7. 1 точка
    Здравейте! От скоро съм собственик на автомобил Honda Accord VII 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp) , от която съм много доволен на първо виждане. Имам няколко въпроса тъй като нямам отговора на тях и не ги откривам в досегашните теми пуснати във форума. В момента след близо 600км навъртяни с колата виждам,че колата си харчи средно 13-15 градско, което според мене си е висок разход ( има и по високи , но не е 5-7 на 100км ) . Имам въпрос. Препоръчват ми да сложа BRC не знам точно наименование , не съм добре запознат за груба стойност около 1300-1500лв. Въпроса ми е, какво вие бихте ми препоръчали, да сложа ли или да не сложа газово. Слушах за някакви клапъни който нещо ставали с тях и не си заслужавало газовот. Други познати ми казват, сложи ще се родиш , всяка кола има проблем с тези клапъни. Отново повтарям, не съм запознат, затова търся решението от вас, хора който предполагам,че бихте ми помогнали в избора на това.
  8. 1 точка
    Чопър, ако ще купувате най-добрия вариант имате ли финансовите възможности над 600 кубика и нагоре. Не се притеснявайте дори и да нямате голям стаж с мотоциклет. Ниската позиция на седалката дава по-голяма стабилност и при повечкото килограми на машината, а по ниско оборотните двигатели не предразполагат толкова към неразумно шофиране, но и в никакъв случай не подценявайте ускорението на "тракторите". При турърите по-големите кубатури са малко по-трудни за управление от млад и неопитен водач особенно ако е и по-дребничък. И най-важното не робувайте на марки! Вземете този, който ще вие най удобен и най-запазен!
  9. 1 точка
    Първото и най-важно нещо е да изкараш категория. После си направи сметка на парите!!! Покупка на мотор е лесна работа, после идва изваждането - гуми, филтри, масло, верига, накладки, свещи и още куп дребни неща. Екипировката също гълта бая. Ако смяташ да караш с някакво канче, тип цукало и плетени ръкавички по джапанки се откажи още в самото начало. Фирмена каска (чисто нова!!!), яке с твърди протектори на рамене, лакти и твърд гръб. Може да има място за поставяне в самата подплата, а може и да си купиш само гръбен протектор. Важно е да не е от пресован дунапрен. Пластмасов, да покрива целият ти гръбначен стълб чак до края. Ръкавици - задължително кожени с протектори на кокалчетата. Панталони с твърди протектори на колената и допълнително подсилени на таза отстрани. Ботуши с твърди протекции на глезените, или поне усилени. Каска - КАЧЕСТВЕНА, на всяка цена!!! Слагай си боне, или карай със шалче. Едно, че няма да те точкова някоя оса или пчела и друго ти пази врата от изстиване! В началото се научи да спираш и тръгваш без затруднение. Тренирай някъде където няма трафик. Научи се да качваш и сваляш скоростите плавно. При спиране натискай задната спирачка първо и после обирай внимателно с предната. Никога не я стискай прекалено силно!!! Като натрупаш опит ще смениш начина на спиране. Но, за сега се придържай към моя съвет. Никога, ама никога не разчитай на другите водачи, че са те видели. Не, не са, защото нямат практика или не им пука. Трябва сам да се пазиш и да внимаваш за това което предстои. Карай разумно без да се засилваш, защото едно излизане от пряка или обратен завой може да ти костват живота. Не се престроявай в последният момент и не изпреварвай от вътрешната страна! Спирай по-рано и си оставяй дистанция пред теб поне една кола. Съобразявай се с пътната настилка и времето. Винаги карай добре екипиран! Желая ти успех и дано не съм те уплашил :-)
  10. 1 точка
    И аз да препоръчам Маркони. За да не пиша дълго ето прочети постовете ми тук Ето и отзиви от други колеги
  11. 1 точка
    Русе ти е по близо,потърси колегата Маркони,ще останеш доволен,че може и да почерпиш после!
  12. 1 точка
    Или тук: https://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_select_VIN_C20
  13. 1 точка
    Да, обърках се от старата ми хонда, където пишеше Cruise main, но както и да е. Важното е, че си се ориентирал за кво става на въпрос.
  14. 1 точка
    Темпомат вече много варианти има готови решения като на колегата CARPERA за 100-200-300лв само инсталираш.Пък ако си по вещ в електрониката няколко мои колеги си направиха с Ардуино(на Сивик и Приус тествано и работи).
  15. 1 точка
    Проблема го има и при други коли с директно впръскване, решението е лесно.Сипвате от скъпия бензин и си свиркате. 95- не изгаря напълно в цилиндъра. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  16. 1 точка
    Ако срещнеш трети "механик "във Варна, който ти каже, че тая кола няма детонационен датчик и не знае нищо за него, ще обявим морската столица за опасен за хондаджии, град. А ти със здраве да си караш колата, ама вземи напиши в търсачката, детонационен датчик CRV и ще ти се завърти главата от теми за този проблем при втората генерация.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...