Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.09.2018 in Мнения

  1. 2 точки
    Не обичам да возя излишни неща, а мрежите съм закачал само веднъж, колкото да видя как става и стоят. Често обаче са ми пречили, ограничавайки равния под на трюма или стандартния обем на багажника в 5 местния вариант на седене. Някои Версии на комбито нямат тази екстра и там капаците на облегалките са затворени, но при наличието на мрежи, свалянето им отваря грозно зеещи отвори с видимата конструкция на облегалките. Отдавна им бях "вдигнал мерника", та отпускар човек -заех се със случая. Демонтажа не е труден, но има специфика. Под капачките в предната част има видии и по 2 черни болта. Задните обаче са скрити и трябва да се свалят страничните капаци на корубите, да се извадят настрани горните кори и чак тогава има достъп за 2-та задни болта на всяка от мрежите (камък 10-ка). Минимално грамотен технически човек не би имал затруднения. На дясната (по дългата мрежа) има повече видийки, но капачетата им се виждат и няма как да се пропуснат. После идва умуването за материал и технология на рязане, и снемането на размери. Формите са стандартни, но позициите на 4-те отвора за винтовете "леко танцуват", така че ако някой реши да ги маха, сам ще си мери прецизно по своите облегалки. Аз ползвах фолиран с черен мат поликарбонат (за да се изреже мързеливо на "чичо Лазер"). Някой ден може да го претапицирам, ако срещна по-близка като текстура и цвят материя. Правоъгълниците са високи 165мм, малкият е дълъг 445мм, големият 645мм, а закръглението по ъглите е R6 mm. Дупчих със свредло 6,5мм, а конусните легла врътнах леко с 10-ка. За винтове взех 6 х 20 с конусни глави -жалко че в Практикера нямаше поцинковани в черно и с вътрешен шестограм -щеше да изглежда "по-учено". Конзолките обаче са с денивелация и под ъгъл, та се наложи да подлагам мебелни клинчета (ако знаете какво е това) -свършиха идеална работа, а и лесно се режат и дупчат. Подготвих си всичко, намерих сянка и задействах пъкления план по премахването на ненужната екстра и олекотяването на задницата с 6 кила. :) Изсипвам малко снимки (без описание на всяка от тях), но смятам че текста е приемливо ясен, а те са само информативни.
  2. 2 точки
    Абе, важно е като решиш да го мериш, да го мериш по един начин без да се увърташ в разни схеми, студено, топло, 5 мин, 1час. Пример, или решаваш на топъл точно 15 мин. след угасването на ДВГ, т.е. всеки път това ти е отправната точка за мерене нивото на масло, или да кажем 2ч. след гасене на ДВГ, като разбира се гледаш положението на колата спрямо равнината в която е, да не е различно. Както успееш да го възприемеш по-добре за теб, така го прави.
  3. 1 точка
    Ето защо в населени места и особено в града ограничението е 50 км/ч: https://www.facebook.com/djlodzkie/videos/1626849327560355/?hc_ref=ARS2dPpEaqKu8heWBT85OFbGLn5cCe3VS3KaP6-KE-9-UZC2BboF4Fpoh-RflUrWDXQ&__xts__[0]=68.ARCr4Y3eU59O0HCqGGu5XxV8iRUEoi2cXeJVMVeAkmCA6UhHhVa2nAByW7UBMM_mzAfHNvKYd3Th9VmJrMPNBWWcZeiWVvZnw9DHAiExMh7M4wJZiEhTgGuvkWk1hDUqKl1MzNB92rrlTG-CcyWGf82QyM5o0kh9fqgdGG8SWG4-aTVGBGRsqrjlhi1zkn9kFVnimznmanVIMISCUbUoMSrbT3GAonmawrCAlySSwKk&__tn__=FC-R
  4. 1 точка
    Мерси за включването и съвета, така и смятам да направя. Не мисля, че някой тук изрази допускане, че маслото променя обема си, а по-скоро че при топъл/доскоро работещ двигател, маслото още не си е намерило пътя додолу. От мин до макс на щеката около 1л ли е – някъде има ли официално инфо за това или някой да е тествал?
  5. 1 точка
    +1 за Dunlop, държат много добре на мокро.
  6. 1 точка
    Колега, моторното масло не променя обема си когато е студено и загрято, за разлика от маслото за автоматични трансимисии (и антифриза също), която щека има две мерки, според това дали маслото е студено или загрято. Маслото се измерва на студен двигател и трябва да е до макс. резката, когато колата е паркирана на равно място. Ако е до средата долей още 300-400 мл да го докараш до макс. Ако нямаш масло го карай така, но гледай да не падне под минимума в края на пробега му.
  7. 1 точка
    Точно така е и това съм написал, но по друг начин. Прочети пак "На студено е под максимума, а при топъл мотор е по средата."
  8. 1 точка
    Чавдаре здравей, моля те за мен: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30, 2х1L Стойност на поръчката: (2*10,79)*0,95*1,9675 = 40.34 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД на 4.09.2018 Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила Поздрави !
  9. 1 точка
    Не пълнете на колегата главата с глупости.Да го направи на макс и да не се притеснява,няма да го удави.
  10. 1 точка
    Да, само на студен и при възможност на едно и също място, защото всяко малко отклонение в наклона на парко мястото влияе на отчетеното ниво. Така най-лесно може да хванеш колко масло харчи, и дали харчи. Не мисля, че е добре проверка на топъл ДВГ да е критерий за доливане на момента, поради същата причина която си изтъкнал.
  11. 1 точка
    С този размер съм на другия ми автомобил,като гумите са DUNLOP bluresponse.Силно ги препоръчвам,тихи и с добро представяне на сухо и мокро.
  12. 1 точка
    Ето какво ми пратиха от английския сайт за авточасти, упътвания за сваляне на задното стъкло и на допълнителното стъкло със стопа: Honda Civic 8 Rear Window Disassembly Manual.pdf - http://docdro.id/d0yEFMk Honda Civic 8 Extra Window Disassembly Manual.pdf - http://docdro.id/S2HTvjB
  13. 0 точки
    Незнам колега какво си се запекъл за тази кола очакваш накой да се е свързал и ако наистина е хубава колата(едва ли) ДА ТИ КАЖЕ отиди вземия ти аз ще взема друга.И жена да продава колата май само ще знае къде се налива бензина.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...