Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.07.2018 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте. Поздравления за темата за двигателно масло, част 1-ва, 2-ра и 3-та. Определено надгради и надхвърли по значимост, широкообхватност и развитие темата на Subaru форума. През изминалите месеци с удоволствие чета и следя, какво споделяте за двигателните масла апликирани в Honda двигателите. Отначало като нерегистриран user, а в последствие, когато темата остана само за регистрирани такива се регистрирах за да бъда с вас. Във връзка със стандарта на GM Dexos1 Gen2, бих искал да споделя, че е съставен главно за справяне с LSPI в проблемните двигателите с директно впръскване. Лятото на 2017г към централата на API имаше петиция от водещите азиатски производители и американски, спешно да се създаде нов стандарт, който да включи в себе си тестове (освен на GM) и на други фирми (напр. Ford). От около 20 Май 2018 започна лицензирането му и той се казва API SN PLUS. Вече с излизането на бъдещия ILSAC GF-6, последния ще обедини всички до сега тестове и ще редуцира до минимум LSPI. Един бърз поглед в TDS на Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 показва, че е по последните тенденции за справяне с LSPI: API SN PLUS, GM Dexos1 Gen2, но си е ориентиран и към приложения изискващи SN, SN-RC, ILSAC GF-5. Поздрави.
  2. 3 точки
    Какво е за теб "почистване" ? Също, "евтино" е разтегливо понятие за едни или други. Реално ако имаш проблеми - тогава го мислиш, а "почистването" сигурно е частично рециклиране, или смяна на целия инжекторен елемент (според вида на самата дюза) и съответното настройване. И накрая, по-правилния въпрос би бил: Къде може да ми отремонтират и настроят дюзите качествено и с правилния стенд. Ето ти една полезна тема за различните видове дизелови системи, прочети я и ще се ориентираш какво може да очакваш: https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=218785
  3. 2 точки
    И едно допълнение, почти 3 години по-късно : Преди 20-на дни, сменявах преден ляв тампон на макферсона и веднага отидох на реглаж в същия сервиз , при Стефан, на Люлинския тунел. Имаше нужда от лека корекция отпред и я направи. Естествено погледнах и останалите стойности и Всичко си беше в нормите. Имаше само едно малко разминаване , на задно ляво колело - стойността вече беше леко подминала границата и навлизаше в червения сектор. Да уточня, че от тази страна, беше единствения тампон, който не бях сменил /НАВ-003/ и още тогава беше към края на допустимото отклонение -1,40 / виж последната снимка/ , а сега беше към -1,50. Някога като остане време, може и него да го сменя .
  4. 1 точка
    Аз с Мотул имах подобен проблем, ако и Yacco е наистина така, то най-добре излиза да се ползва оригинален Тотал, поне е на половина на цената и на двете прехвалени марки.
  5. 1 точка
    Защото е с подобно качество като Мотул-а. И двете масла са на база Група 2+. За същите, а дори и по-малко пари може да се купи много по-добро масло. Едно време като карах един Фиат Браво 1.6, Yacco-то започваше да изчезва при изминати 4 000км, а хидравличните повдигачите "чукаха" при първите минусови температури. Смених го на 5 000км и с последвалия Тотал нямах такива проблеми през оставащата част от зимата. И двете масла бяха 5W-40.
  6. 1 точка
    Колега, отиди при Цецо. Човека си разбира от работата, а и има същия акорд като твоя. На 31.10.2016 г. at 14:54, vassilp написа: Цецо се премести на 7-ми километър на Цариградско шосе. Улицата се води "Магнаурска школа" №11. Движиш се по локалното платно от "Интер Експо Център" и на последната пресечка / преди мeхана " При братовчеда" / завиваш наляво. Кара се покрай "Коутс България" и в дъното на улицата се завива надясно. След около 100 метра е новият му сервиз.http://www.bgmaps.com/link/925B487C10559C4CCE520F16A41ABD34 На 31.10.2016 г. at 11:03, user2 написа: Колегата по-горе е оставил негов телефон, може да му звъннеш: На 10.05.2015 г. at 16:21, danielangelov написа: 0898 26 45 27 - Цецо.
  7. 1 точка
    Здравей колега, Аз лично сложих Билщайн и съм доволен, но те са си по цифра и трудно се намират. Първо бях си поръчал Каяба, защото отпред сложих такива и съм доволен, но като видях че са произведени в Чехия ги върнах и взех БИЛЩАЙН. Ако искаш бюджетни вземи Монро, един приятел сложи такива на неговата преди 3-4 години и са си ок, само че возията става още по твърда и задницата на неравности подскача още повече. За други марки не мога да ти кажа впечатления. Ако взимаш Монро внимавай от къде, че има много ментаци на пазара. Поздрави!
  8. 1 точка
    Здравей! Откривам с Ravenol SSV SAE 0w30 1x4л. + 2х1л. от същото. https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html 34,95 + 2х9,95=54,85евро х 1,9675 - в четвъртък ще преведа 107,00лв.
  9. 1 точка
    BG ръководство: http://dox.bg/files/dw?a=42609d860c
  10. 1 точка
    1.....Ами качи се и покарай една седмица и може да си промениш мнението.2.....Най-добре се мятай на едно колело , така хем ще си много ЕКО, хем ще минаваш най-икономично. 3.....Вярвай ми, че е около 8/100 4.....Рав 4 е друг случай и не коментирам. 5.....Да, позна- Хондите са по-икономични и са едни от малкото, които се доближават до зададените разходи от производителя / лъжат по-малко :)/ . Няма смисъл да се води отново тема, бензин или дизел - всеки сам си преценява.
  11. 1 точка
    Никога не наливайте нищо различно от HONDA PSF в хидравликата
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...