Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.07.2018 in all areas

  1. 1 точка
    Има го в ръководството, сега ще потърся снимките Sent from my YD206 using Tapatalk
  2. 1 точка
    За пореден път: bosch 0 450 906 442 Сложи този и ще се оправи... Особено ако влиза в сервизен режим и дава "fuel pressure lower than expected".. Успех!
  3. 1 точка
    Здравей, и аз ще се включа с една 5 л. туба ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40 Сумата от 30 лв. ще я пусна в понеделник сутринта
  4. 1 точка
    Никога не съм се качвал във FR-V. От прочетеното в 'нета оставам с впечатление, че третата предна седалка не е много функционална. Карал съм всякакви размери ванове с три седалки и мога да се съглася с това твърдение, не е удобно да се возят трима дълго време. Нямам представа, колко е голям багажника на колата, а ти явно ще слагаш и газова бутилка в него. Сега, дъщеря ми (сега е на 10г) израсна в CR-V след втората си година. Първите две се вози във Volvo V40 с кожен салон. Споменавам кожен салон, защото това е най-доброто за почистване на вода, мляко, повръщано и храни. Имам представа, как смърдят седалка и мокет пропити с мляко. Като размери CRV-то е перфектно за 4-членно семейство. Имах 2 такива 1-ва ген., а сега съм със 2-ра ге. Всичките автоматик, бензин. Ходили сме на екскурзия във Франция, четирима възрастни и малката в детско столче с прилежащия багаж (куфари и детска количка), и не сме се чувствали некомфортно. Съпругата ми през тези години смени 3 Сивика, един 6-та "англичанка" и два 9-та ген., но при всяко пътуване над 100км сме ползвали CRV-то, въпреки почти 2 пъти по-големия разход на гориво. До 2-ра ген. CR-V резервната гума е отзад на вратата и газовата бутилка се събира в пода на багажника без да намалява обема му. За двигателите - колкото повече, толкова повече. По-малкия двг в никакъв случай не е по-икономичен. Казвам го от личен опит - едната 9-ка на съпругата ми беше 1.4 i-vtec, другата 1.8 i-vtec. Разхода е еднакъв. Сивик 6 със 1.6 автоматик гореше, колкото CR-V 1 със 2.0 автоматик. Другото предимство на CR-V е 4х4. Това не оскъпява обслужването на колата. Не споменавам ремонти по системата, защото такива, на практика, не се налагат. Това кардан, диференциал и полуоски изобщо не са причина за притеснение. Мисълта ми е - въпреки, че си харесал FR-V, направи един тест и на CR-V. Може пък да ти легне на сърцето.
  5. 1 точка
    Здравей, За мен Shell Helix Ultra 0W-30 ECT C2/C3: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html 1 х 4 литра + 2 х 1 литър = общо 6 литра Сума за плащане ~ 83 лева. Днес ще ги пусна по банка. Получаване с Еконт, на лично ще драсна данни. Поздрави!
  6. 1 точка
    Това не е проблем, така работи алтернатора и просто се примиряваш (или не съвсем - има "лечение", но като се запознах с работата на системата, реших за себе си, че не е добър избор). Винаги, когато няма висока консумация (например работи само двигателят, без никакви консуматори като фарове, климатик, вентилация, нагряване на задното стъкло), алтернаторът преминава в състояние на слабо зареждане - около 12.6 волта. Можеш да го пробваш с волтметъра за запалката, като видиш ниското напрежение, само включи фаровете и веднага ще иде на около 14.0. Ако потърсиш малко из форума, ще намериш теми, в които е обсъждано. Моля да ме извиниш, много ми се спи и нямам възможност да го направя вместо теб. Из интернета: "Honda dual mode charge", "Honda dual charge" и т. н. Решението е да намериш модул, който не следи напрежението и се задейства просто при контакт. Малко да се саморекламирам, виж какво съм направил аз, защото това спадане на напрежението също ми попречи - имах си модулче, което автоматично задейства при 13.2 и се връзва директно към акумулатора - елементарно за монтаж, но уви. Та виж в крайна сметка как го направих, разбира се с помощта на друг колега, който го направи преди мен и ми показа кое и как: И между другото - супер яко се е получило с милиционера, сигурно е умрял от яд, че не те е глобил. Успех!
  7. 1 точка
    Парите преведни по банкова сметка.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Използвам темата, за да не отварям нова да споделя и аз. Колата е CR-V III GEN с мотор N22A2. При последното ми посещение в БУЛТРАКО на приемчика им Богдан /много свестно момче/ му направи впечатление леко потракване от двигателя. Откачиха ремъка и шума остана. Посъветва ме да сменя ангренажните вериги, според него шумът е от тях. Така се и оказа. Преди седмица минах процедурата, но не в БУЛТРАКО, а в провинционален сервиз /по съвет на EMICHA, с когото проведохме доста дълъг разговор по телефона преди да се хвърля с рогата напред/ при майстор, на който имам пълно доверие и поддържа колата ми от както я имам .. отнема наистина 2 дни .. много разглобяване. Работата е много пипкава и не е за човек, който не го е правил. Аз предпочетох да сменя целия комплект от 9 елемента /плъзгачи, обтегачи и двете вериги/ плюс трите зъбни колелета /колянов вал, балансиращ вал и помпа/. На празен ход колата работи като муха в момента .. относно прословутите шумове, след смяна на тези елементи, при мен ако не си внушавам, може би има нещо, като съвсем леко жужене и то след 3000-3200 оборота. Като цяло съм доволен от крайния резултат. Да вметна само, че всички елементи замених с оригинални на Хонда, а не с алтернатива. Ето и малко цени за да съм по-актуален: 1. Оригинален ангренажен ремонтен комплект без зъбните колела - 1100,00лв - с майстора ми ги поръчахме от някаква варненска фирма, с която той беше работил и преди това/ако някой се интересува ще го питам за име на фирмата/ .. В БУЛТРАКО цените са малко по-красиви. 2. Зъбно колело колянов вал - 109,00лв 3. Зъбно колело балансиращ вал - 70,00лв 4. Зъбно колело маслена помпа - 99,00лв 5. Труд - 300,00лв 6. Куриер - 17,00лв Време - 2 работни дни. ТОТАЛ: 1695,00лв Само за информация на колеги, на които им предстои този ремонт и се чудят, дали да ползват алтернативен комплект вместо оригинален .. от фирмата която купих оригиналния комплект ни предложиха и на ASHIKA на цена 350,00лв, също без зъбните колела, но на мен не ми се рискуваше. А ето и цените в БУЛТРАКО, ако някой се интересува: 1. Голяма верига - 203,50 2. Водачи - 3 бр. съответно: 86,00лв; 102,13лв и 66,28лв 3. Обтегач - 301,80лв 4. Зъбно колело голяма верига - 186,10лв това в горната част .. сега надолу: 5. Малка верига - 136,20лв 6. Водач - 25,97лв 7. Водач - 99,90лв 8. Обтегач - 256,18лв 9. Зъбно колело колянов вал - 227,00лв 10. Зъбно колело балансиращ вал - 73,90лв ТРУД - 320,00лв Време - 2 работни дни. ТОТАЛ: 2084,96лв Дано да съм бил полезен! И ТЕ ТАКА.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...