Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.04.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Гресирането на главината има смисъл, но не мисля, че гресирането на шпилките е добра идея. Със сигурност НЕ Е необходимо, ако гайките се затягат близо до предписаното усилие, а не от безмозъчен гумаджия. Моите не са 20г, но от над 5г изисквам да си ги стягам сам, с ключ с рамо около 60см стягам само на ръка, дори не с максимално усилие и нямам проблеми от никакво естество. 100те НМ се постигат, като на моя ключ с рамо 60см приложите 17кг усилие, всеки може да го пробва на кантара вкъщи и да види, че изобщо не е много. Скоро имах възможност да проверя с каква сила натягам и се оказа, че е над 100НМ, не си играх да видя, колко точно е, но според всички гумаджии, които са ги развивали били "хлабави" и "ще се пребиеш някъде така".
  2. 2 точки
    Дойде време и аз да се завърна отново в отбора на Акордите. Благодарение на колегата @pepur търсенето приключи и се сдобих с невероятен Акорд с K24, в безупречно състояние
  3. 2 точки
    След доста търсене най - после отново съм в отбора с Акордите. Колата е с К24 мотор, и външен type s пакет. В повече от безупречно състояние. Без никакви забележки от към мотор кутия окачване и купе. Искам да изкажа искрени благодарности към колегата @pepur за коректното отношение и прекрасния автомобил който ми продаде! Обърках раздела. Ще помоля модераторите да прехвърлят темата в правилния раздел.
  4. 1 точка
    Изпуснали амортисьори на 70-80 % заменени със чисто нови двойно действащи газови на Монро,по меко возене като усещане,за високи скорости по магистрала Тракия ще тествам края на юли,тръгнали са и тампоните на тази щанга която е хваната за купето и задния мост не знам как се казва,поръчал съм и тампони.. чакам да дойдат ще има смяна и се надявам това сейкане по пътя да изчезне!
  5. 1 точка
    Здравей колега, Благодаря за отговора! Бях се отчаял, че никой не пише. Много полезен съвет и мисля да се възползвам от него. Аз самия тези дни стигнах до това решение докато изчетох всички форуми и изгледах една камара клипчета в youtube. Сега след, като имам толкова подробно обяснено как да изпера коланите ще тествам със сигурност. Поздрави, още веднъж благодаря и със сигурност ще пиша какъв е резултата.
  6. 1 точка
    Здравейте , и аз ще се включа за 1-ви май . https://www.ato24.de/de/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html 4 броя. 4х 11,49€ = 45.96€ . 1,9675 = 90,43 -5% 86лв . Благодаря , пращам парите до ден ... два. Изпратено от моят HUAWEI GRA-L09 с помощта на Tapatalk
  7. 1 точка
    Здравейте не съм се включвал до сега в тези поръчки. Мога ли да взема маслото лично в София? За моя модел от профила кое бихте препоръчали? Гледам тоя рЕванол много го поръчвате а дори не съм го чувал. https://www.ato24.de/en/castrol-edge-0w-30-titanium-fst.html https://www.ato24.de/en/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html Благодаря предварително. За колко време идва поръчката?
  8. 1 точка
    Японската легирана стомана /неръждавейка/ ръждясва в България... Та идеята е приложима във всяко винтово съединение ,което има резба,освен спирачките.
  9. 1 точка
    опори(тампони) на макферсона...оказа се че тези пущини са qkiq дерт....големите ментета на пазара се късат преди да ги сложиш,освен това са двупосочни(един тампон може да се сложи и в ляво и в дясно),което оказва допълнително значение за светкавичното късане на гумата.миналия месец смених (ПАК) по-миналогодишната каяба(ляво) и миналогодишната каяба(дясно) и имаше видима разлика между двата тампона....а като се сравниха с ОЕМ -ските разликите светнаха....само ще спомена че оригиналните са си само за ляво или дясно с различен оем номер ..
  10. 1 точка
    При всяка смяна на гуми малко гресчица на шпилките и малко на главинката.Гайките винаги се подвеждат на ръка.20 години никакви грижи..
  11. 1 точка
    Купих си китайски ендоскоп - играчка и от любопитство, и жив интерес, погледнах в цилиндрите. 1-ви. 2-ри 3-ти 4-ти Свещи NGK ZFR5FIX-11 иридиеви на 52 790 км. и 5 години. Гориво - бензин 95. Момата е 19 годишна "англичанка" от Италия. Докато дойде при мен, е изминала 242 500 км. на собствен ход. (142 500 км по километраж) Сега е на 299 910 км.
  12. 1 точка
    Това е работещо решение: https://www.drive2.ru/l/9802236/
  13. 1 точка
    При бензин, след 8 - 10 хил. км на маслото не са му останали почти никакви миещи свойства и такива - да задържа мърсотията в себе си. Каквото мило, мило... От тук нататък само ще отлага глеч по мотора. Много поздрави на "майстора"!
  14. 1 точка
  15. 0 точки
    Сигурно е предупреждение, като за мъжете означава, че се очакват леки вълни и трябва да внимават, за да не потопят лодката , а за жените - че чайника плаче . Иначе казано, (по-принцип) жълтата индикация е предупреждение за ниско ниво на маслото. п.п. Може да е ниско нивото на маслото - провери го и ако е нормално, значи датчика за това ниво ти дава ядовете.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...