Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.04.2018 in Мнения
-
4 точкиКупих си китайски ендоскоп - играчка и от любопитство, и жив интерес, погледнах в цилиндрите. 1-ви. 2-ри 3-ти 4-ти Свещи NGK ZFR5FIX-11 иридиеви на 52 790 км. и 5 години. Гориво - бензин 95. Момата е 19 годишна "англичанка" от Италия. Докато дойде при мен, е изминала 242 500 км. на собствен ход. (142 500 км по километраж) Сега е на 299 910 км.
-
4 точкиИскам и аз да се включа в темата. От скоро съм горд притежател на Харви и за щастие живея недалеч от Дупница , така че като прочетох за fenabg във форума реших и аз да се възползвам от услугите му. Първото ми посещение беше за смяна на маслото в раздатката и скоростната кутия , момчетата направиха всичко което пожелах и ми казаха ,че има още някои неща , които трябва да се направят по колата , но тъй като нямах много време се разбрахме да отида пак след известно време. При второто ми посещение трябваше да се сменят доста консумативи , помолих и за реглаж на клапани тъй като явно никога преди това не беше правен. Момчетата свалиха картера и капака на двигателя и като се започна едно лъскане - бях изумен. За първи път виждам толкова съвестна работа. През цялото време бях до тях и на всеки мой идиотски въпрос получих изчерпателен отговор. Другото което ме впечатли , че имаха налични почти всички части , гарнитури , филтри и най-вече огромен избор от масла и течности за любимите ни Хонди на страхотни цени. Със сигурност от тук нататък дори и за най-дребното нещо ще им досаждам . Още веднъж Огромно Благодаря на Иван и Милен. Дано има повече хора като вас .
-
3 точкиДойде време и аз да се завърна отново в отбора на Акордите. Благодарение на колегата @pepur търсенето приключи и се сдобих с невероятен Акорд с K24, в безупречно състояние
-
3 точкиЗдравейте отново! Ето че дойде време да напиша за развитието по темата. Смених термостата , капачката , антифриза и радиатора и от тогава около 2500 км. всичко е наред. Явно е било заради фалшива капачка и заради неразреденият антифриз. Благодаря на всички отзовали се!
-
2 точкиПри всяка смяна на гуми малко гресчица на шпилките и малко на главинката.Гайките винаги се подвеждат на ръка.20 години никакви грижи..
-
2 точкиЕфекта беше следния: Гайката тръгва, прави няколко оборота, след което е ни напред, ни назад, а шпилката превърта - т.е. шлица ѝ заминава. Не посмях да развъртя и последните 2 гайки, защото нямаше да има как да стигна и до сервиза. Карал съм с 30-40 км/ч с три полуразвити гайки, които дрънчаха яко. Щом се е наложило да отрежат всичките 5, значи и последните две са били в същото положение. При монтажа на гумата в началото на зимата, всички гайки на това колело бяха затегнати (пренатегнати) с един и същ гайковерт. Другите три колела бяха ОК, понеже за тях ползваха други гайковерти.
-
2 точкиА защо по дяволите четеш само последното мнение ? . Ако беше прочел и първото, където пише за 2-3 превъртели шпилки при опит за развиване, щеше да разбереш и за какво е било нужно рязането им .
-
2 точкиСменям филтъра на купето всяка година, преди летния сезон. Всеки път прилагам и метода на колегата NOS със салициловия спирт. Пръскам навсякъде по пътя на въздуха, където мога. В кутията на вентилатора, кутията на филтъра, топлообменика на климатика, отворите на въздуха долу в краката. Пръскам и новия въздушен филтър. Първият път пръсках и в решетките на арматурното табло, но салициловият спирт като изсъхне, оставя бял налеп, който се чисти трудно в решетките. Затова повече там не пръскам. Добавям (залепям по периферията) към филтъра на купето и отрязано парче с активен въглен, което се използва в кухненските абсорбатори. Намалява частично отровите от изгорелите газове, на колите пред теб, в задръстване. Вече 5-та година нямам миризми в купето!
-
1 точка
-
1 точкаЕто развръзката: Закарах колата при Слави, който ме предупреди, че може да се наложи смяна на лагера, ако сваля главината. Наложи се рязане на всичките 5 шпилки/гайки и подмяната им с нови. Извадих късмет, че джантата беше стоманена и имаше лесен достъп до шпилките. Ако това се случи с алуминиева джанта, където гайките влизат във вдлъбнатини, единствения вариант за махане на колелото ще е разрязване на цялата джанта. В крайна сметка отървах смяната на лагера. Цялото това главоболие ми бе причинено при монтаж на зимните гуми в Диана на околовръстното. За да не ви се случи и на вас, изиксвайте проверка на силата, на която са настроени пистолетите - не трябва да превишава 110-120 Nm.
-
1 точкаАлооооо..... Има ли будни,или всички спят като форума? Поздрав за сомнамбулите, с най-любимата ми песен :
-
1 точка
-
1 точкаТова е работещо решение: https://www.drive2.ru/l/9802236/
-
1 точкаПроблема решен ! Явно когато съм натягал ремъка горната шайба е мръднала в предварение. Днес я поразглобих малко наместих отново белезите и сега всичко е 6 .Отново благодаря на отзовалите се
-
1 точкаКолега аз върших това преди месец,.но направо смених цялата полуоска,начина е същия.масло не изтича .само внимавай ,ако сваляш цялата полуоска при връщането на полуоската да влезе цялата в кутията.защото аз не я сложиш докрай и на първия завой излезе.добре че карах леко и бях наблизо.просто корпуса на карето трябва да долепи да корпуса на кутията.
-
1 точкаПри бензин, след 8 - 10 хил. км на маслото не са му останали почти никакви миещи свойства и такива - да задържа мърсотията в себе си. Каквото мило, мило... От тук нататък само ще отлага глеч по мотора. Много поздрави на "майстора"!
-
1 точкаПрикачвам 2 ръководства за Acura RL, които открих през последните дни на английски език. Основното ръководство е за модел 2008г. А другото ръководство е за навигационната система. То е за модел 2007г. Знам, че има разлика между Акура и Хонда, но открих двата файла за доста полезни и разликите в табло/волан/меню са нищожни. Надявам се да са полезни на някой. acura-legend-manual.pdf Acura-2007_rl Navigation system manual.pdf
-
1 точкаКолеги, най-накрая намерих консуматора който ми смъкваше акумулатора за 3-4 дни. Оказа се дръжката на задната ел. врата. От водата която се завихря отзад беше доста корозирала оста на самата дръжка и все едно постоянно седеше натисната. Консумацията беше 0,20, след раздвижване и смазване (не успях да я сменя че се разглабя мноооого), консумацията си падна на 0.01 при заключена кола. Подготвил съм друга такава и при първа възможност ще видя да я сменя. Така като гледах се сваля целия заден пластмасов панел на вратата за да може да се извади това нещо, така ли е?
-
1 точкаWestin Safari front bar from US had to be customized as V´s in US have different subframe so install kit does not fit Mucho gracias to @Кръчмонавта for the help Boost meter connected.. New brake lines and fluid..
-
1 точкаДаже с малко чалъм, шпилките могат да се сменят, без да се сваля главината.
-
0 точкиИ на мен ми е за сефте, след като за пръв път посетих такива "професионалисти" като Диана. Гайката се поставя директно в гайковерта, който пък е настроен на максимален въртящ момент...
-
0 точкиМъж в командировка получава СМС: Информираме ви че вашето съпружеско задължение бе успешно погасено на 2 транша.
-
0 точки
-
0 точки- За да събудя интереса към музиката купих на детето си цигулка, но нищо не излезе. - И при мен стана така, когато купих куфар на тъщата.
-
0 точки- Абе Хасане, ти като не можеш да се грижиш за толкова много деца, защо си ги направил? - Щот мноу ми аресва технологията бате.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00