rangchev 6 #1 Публикувано 3 Януари, 2016 Здравейте колеги и честита и успешна нова година!Искам да попитам 2 неща.1:Има ли отношение vsa системата към 4x4 задвижването.Т.е.ако изключа vsa-а от бутона,веднага ли при тръгване от място примерно в/у дълбок сняг ще включи едновременно и предно и задно предаване и обратно,ако е включена vsa системата,при тръгване първо ще товари в/у предното предаване и чак когато пребоксува ще включи и задният диференциал или няма никакво отношение vsa-a към 4x4!?Питам от чисто любопитство понеже днес правих малко екстремни планински разходки и поруших по различни терени и ми направи впечатление,че когато изключа vsa-a, и съм в дълбок сняг,тръгвам някак доста по-уверено и по-лесно.Може и да си внушавам,ако може някой да обясни! 2:Някой може ли да даде съвет как и от къде мога да си изключа системата за измиване на фаровете.Става въпрос за CR-V 2,150 к.с. бензин,2006 год.Просто в тези условия ми се струва излишно да мия и фаровете всеки път когато пръсна на стъклото,а и тея пръскалки на фаровете ми имат огромен разход на течност тъй като пръскат с голямо налягане.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #2 Отговорено 3 Януари, 2016 VSA и 4х4 не ска пряко свързани 4х4 се включва при пребоксуване на предните спрямо задните колела - т.е. вероятно би имало индиректна връзка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #3 Отговорено 3 Януари, 2016 Пръскалките се елиминират с махане на бушон или по практично като си монтираш модул за дневни и го вържеш на дългите, аз направих така щот и ксенона иначе бачка нон стоп... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #4 Отговорено 3 Януари, 2016 Пост #5 в тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99830&do=findComment&comment=1057448998 Индиректно, индиректно, колко индиректно са свързани VSA u DPS?! VSA e пряко свързана и работи едновременно с TCS, ако изключиш VSA-то означава, че си изключил и TCS-а. После TCS-a сработва точно, когато сработва и DPS-a, при пробуксуване на едно от предните колела. Тoчно това обаче се оказва проблем. Например наближаваш продължителен, хлъзгав наклон. За изкачването му са ти нужни обороти, мощност, въртящ момент и включено 4х4. Да, ама в момента, в който пробксува едно от предните колела сработва и TCS-a, и оборотите, барабар с мощността и въртящия момент се оттеглят Следователно (не е само мое мнение), при потегляне на почти равен, хлъзгав участък VSA/TCS e добре да е включено. Обаче при по-тежък офроуд тази система трябва да се изключи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #5 Отговорено 3 Януари, 2016 Изключен ВСА , тръгване по заледено с газ и задницата тръгва да занася. Включваш и няма такива работи (право напред). Предполагам че ВСА при потегляне работи изцяло отпред и само в случай на едновременно пребуксуване отпред задейства и отзад. Като съм правил експерименти по стръмен наклон с включен ВСА отзад не пребоксува щото зацепват 2-те предни и тръгва. Мои впечатления. Не знам дали е така наистина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #6 Отговорено 3 Януари, 2016 За тръгването според мен е по- добре да е с включен VSA, но понякога трябва да го изключиш за да изкачиш някой стръмен наклон и то със засилка, който с включен VSA не межеш да изкачиш /попадал съм в такава ситуация/. Може ли само някой да ми каже има ли проблем ако VSA го включвам и изключвам по време на движение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #7 Отговорено 3 Януари, 2016 По принцип относно пръскалките за фаровете, аз процедирам така - когато искам да измия само предното стъкло, с лостчето за светлините изключвам за малко късите(габаритите си остават) пръскам си на стъклото и после пак пускам късите( предполагам знаеш, че те пръскалките са вързани със светлините и работят, когато си на къси или дълги). Да сигурно има възможност да се изключат за постоянно, но на мен ми се струва, точно сега когато всички отпред те засипват с кал, луга и други не е излишно отвреме на време да изплакнеш и очите(фаровете) Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rangchev 6 #8 Отговорено 4 Януари, 2016 Към колегата Bongo789.Колега бушонът който споменаваш да махна,отделен ли е само за пръскалките на фаровете или как? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #9 Отговорено 4 Януари, 2016 Модулът за дневни е 30 кинта и е перфектен, тва е по-добрия вариант...мисля, че е само за тях без да съм сигурен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #10 Отговорено 6 Януари, 2016 Относно пръскането на фаровете, точно така е както е казал колегата, при изкл. фарове не пръскат. За VSA и 4х4. VSA е системата за стабилност на колата, която не ти позволява да се завъртиш и при поднасяне изправя колата. Ако е изкл. като даваш газ предните гуми пребоксуват и тогава се вкл. задните да помагат и 4-те започват да въртят с пълна сила. Ако е вкл. VSA, даваш газ до дупка, предните колела превъртат и се вкл. задните, НО колата не се форсира, работи на 1000-1200 оборота, гумите се въртят бавно и те изкарват от поледицата по-бързо и по-безопасно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #11 Отговорено 23 Януари, 2016 Модулът за дневни е 30 кинта и е перфектен, тва е по-добрия вариант...мисля, че е само за тях без да съм сигурен... Привет. Къде могат да ми сложат такъв модул? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #12 Отговорено 26 Януари, 2016 Модулът за дневни е 30 кинта и е перфектен, тва е по-добрия вариант...мисля, че е само за тях без да съм сигурен... Привет. Къде могат да ми сложат такъв модул? почти навсякъде където монтират аларми взеха ми 55лв. с монтажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weskodilow 2 #13 Отговорено 27 Януари, 2016 И едно тъпо питане-къде се намира бутона за VSA,щото купих джипа предимно за зимата,за баирите към вилата,но май няма да се възползвам от това,щото счупих крак и временно съм инвалидизиран до Април,а тогава вече сняг няма и удоволствието от него остава мечта за другата зима.Моделът ми е CRV2 2003г.Имам книжките,но никъде не видях такъв бутон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #14 Отговорено 27 Януари, 2016 Не го търси, при теб няма VSA. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weskodilow 2 #15 Отговорено 27 Януари, 2016 Блаодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taygarman 0 #16 Отговорено 11 Януари, 2017 От коя година в CR V Хонда започва да има VSA система? От горните отговори разбрах, че 2003 няма, но по нататък? И 2003 щом няма тази с-ма, има ли нещо подобно или само ABS? И постоянно зацепена (раздатъчна кутия)??? Моля? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #17 Отговорено 11 Януари, 2017 От 2005 нагоре (фейслифт) при европейските. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #18 Отговорено 11 Януари, 2017 ...И 2003 щом няма тази с-ма, има ли нещо подобно или само ABS? И постоянно зацепена (раздатъчна кутия)??? Моля?Няма нищо подобно на VSA. п.п. Какво разбираш под "постоянно зацепена (раздатъчна кутия)"? По-скоро, какво разбираш под "раздатъчна кутия"? Питам, защото "постоянно зацепена раздатъчна кутия" навежда на мисълта, че предния и задния диференциали получават еднаква мощност, въртящ момент, или, каквото там получават. Понятието "раздатъчна кутия"(още повече пък постоянно зацепена), някак си не се връзва със системата RT-AWD на Хонда. Иначе, онова второто 4х4 возило в подписа ми си има раздатъчна кутия със всички екстри, включая постоянно зацепване (т.нар. "блокаж"). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ба'т Ачко 1 #19 Отговорено 3 Януари, 2018 On 11.01.2017 г. at 1:29 PM, dindin said: От 2005 нагоре (фейслифт) при европейските. Здравейте, и в този ред на мисли да попитам и аз за моята англичанка 2005 фейслифт, всички фейслифтови дизели 2.2 i-CTDI - N22A2, трябва да имат VSA система или зависи от оборудването на конкретният екземпляр? питам защото моята няма бутон за вкл. - изкл. на VSA който трябва да се намира до круиз-контрола ако не се лъжа, не светва и лампа на таблото за чек на VSA при не запален мотор на контакт обикновенно в жълт цвят на почти всички марки и модели автомобили, не обичам да си тормозя колите освен ако няма причина, за това и не съм пробвал по екстремни маневри за да видя дали ще се включи ако поднесе, приплъзне или пробоксува просто още не съм я изкарал на сняг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #20 Отговорено 3 Януари, 2018 Аз си мислех, че всички фейс модели трябва да имат VSA. Я снимай копчетата. Ако се върже на компютър трябва да може да си каже има ли - няма ли. Много странно, че го няма копчето и не светва лампата. Какво има над круиза тогава? Някои нямат темпомат (круиз-контрол). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ба'т Ачко 1 #21 Отговорено 3 Януари, 2018 (Редактирано) 4 hours ago, dindin said: Аз си мислех, че всички фейс модели трябва да имат VSA. Я снимай копчетата. Ако се върже на компютър трябва да може да си каже има ли - няма ли. Много странно, че го няма копчето и не светва лампата. Какво има над круиза тогава? Някои нямат темпомат (круиз-контрол). Ето ги и бутоните; круиз или темпомат не знам кое е по правилно, шибидах и реглаж на светлините Климат контрола или климатроник, подгрев на огледала + задно стъкло и coolBox или както си му викаме ние хладилна джабка-Жабка не знам кое е правилно и тук малко оф-топик за да не пускам нова тема макар че, с толкова голям внос на англичанки в България май няма да е зле да се направи нова тема, - та въпросче за по-компетентните: има ли начин да се преправи електронната частт на таблото с моментният разход и изминатите мили и галони да стане в километри и литри? снякой софтуерен ъпгрейд или нещо подобно? С километража се свиква ама пусти сметки дето все трябва да правя всеки път като погледна в хипнотизиращата лентичка на икономайзера ми идва доста сложно иначе (много ме кефи една такава семпла и изчистена). Моторетката пак малко оф-топик... добра е, и за нея имам питане ама май ще е в общата дискусия... Първо да си мина и аз по реда при Дидо- (Миямото) в понеделник да я види за да не дрънкам празни приказки, за това момче все хубави работи чувам... и се надявам и аз като многото ми познати които го препоръчаха да остана доволен. и пак оф-топик ама не мисля че е за нова тема да питам тия решетки до плафона за къ'в бяс са там че им се чудя става месец и не намирам нищо освен едно мнение някъде мярнах че имало обемни датчици, което млко ме съмнява прекалено са големи според мен?!?! Редактирано 3 Януари, 2018 от Ба'т Ачко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #22 Отговорено 4 Януари, 2018 3 Хонди като твоята видях в AutoTrader-а и всичките са така - без копче за изключване на VSA. Ако и на таблото не ти святка като дадеш на контакт... ... c'est la vie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ба'т Ачко 1 #23 Отговорено 4 Януари, 2018 10 hours ago, dindin said: 3 Хонди като твоята видях в AutoTrader-а и всичките са така - без копче за изключване на VSA. Ако и на таблото не ти святка като дадеш на контакт... ... c'est la vie Ми не!!! Нъцки, нема светлинка в тунела, и светеща ламба нема... пфуу... ам'чи то те май всички англичанки са така... сега имам друга дилема с хидравликата на мойта "Конда" както я нарича Жената... като почна да навивам геврека волана започва да пулсира все едно се опитва да ми върне ръката в обратната посока... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #24 Отговорено 30 Юни, 2018 само бензина има маи на феислифта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandar_Stoyanov 14 #25 Отговорено 6 Юли, 2018 (Редактирано) На 1/3/2018 at 18:29, Ба'т Ачко написа: Ето ги и бутоните; круиз или темпомат не знам кое е по правилно, шибидах и реглаж на светлините Климат контрола или климатроник, подгрев на огледала + задно стъкло и coolBox или както си му викаме ние хладилна джабка-Жабка не знам кое е правилно и тук малко оф-топик за да не пускам нова тема макар че, с толкова голям внос на англичанки в България май няма да е зле да се направи нова тема, - та въпросче за по-компетентните: има ли начин да се преправи електронната частт на таблото с моментният разход и изминатите мили и галони да стане в километри и литри? снякой софтуерен ъпгрейд или нещо подобно? С километража се свиква ама пусти сметки дето все трябва да правя всеки път като погледна в хипнотизиращата лентичка на икономайзера ми идва доста сложно иначе (много ме кефи една такава семпла и изчистена). Моторетката пак малко оф-топик... добра е, и за нея имам питане ама май ще е в общата дискусия... Първо да си мина и аз по реда при Дидо- (Миямото) в понеделник да я види за да не дрънкам празни приказки, за това момче все хубави работи чувам... и се надявам и аз като многото ми познати които го препоръчаха да остана доволен. и пак оф-топик ама не мисля че е за нова тема да питам тия решетки до плафона за къ'в бяс са там че им се чудя става месец и не намирам нищо освен едно мнение някъде мярнах че имало обемни датчици, което млко ме съмнява прекалено са големи според мен?!?! Относно оф-топика с решетката до плафона. При мен точно там (вместо тези решетчици) ми се намира джоба, в който си държа очилата. Моята е бензин преди фейслифта. Да не би да имаш някакво хендсфри и там да са сложили микрофони, това е само предположение, не съм чувал до сега да има таква хонда с фабричен хендсфри. Редактирано 6 Юли, 2018 от dindin Не виждате ли като цитирате нещо, че е цитирано 2 пъти?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandar_Stoyanov 14 #26 Отговорено 6 Юли, 2018 Преди 2 часа, Aleksandar_Stoyanov написа: Относно оф-топика с решетката до плафона. При мен точно там (вместо тези решетчици) ми се намира джоба, в който си държа очилата. Моята е бензин преди фейслифта. Да не би да имаш някакво хендсфри и там да са сложили микрофони, това е само предположение, не съм чувал до сега да има таква хонда с фабричен хендсфри. Колега до колкото видях във ebay това отгоре е сензор за аларма. Прилагам ти линк: https://www.ebay.co.uk/itm/02-06-Mk2-Honda-CRV-i-Vtec-RD8-Front-Roof-Map-Light-Assembly-With-Alarm-Sensor/253726476688?fits=Model%3ACR-V|Plat_Gen%3AMK+II&hash=item3b1346c990:g:95QAAOSwQE1bOq0l Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valen_v 0 #27 Отговорено 25 Декември, 2018 Гледам разни схеми и се чудя, има ли начин да се монтира някой друг сензор или каквото там липсва от системата и фейс лифтовете 2006 които нямат да станат с VSA. Запознатите да кажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове