Jump to content
Sign in to follow this  
Д.Методиев

Препоръка за хонда акорд

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

До скоро карах сивик 1,5 бензин 115 коня. 

Доста време не бутвах нищо по нея така че реших направо да я сменя.

Спрях се на хонда акорд бензин 1999- 2001.

 

Кажете къде им са слабите места на акордите и какъв е най читавия мотор. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

До скоро имах такава (сивата от подписа ми) 2.0 автоматик. Карах я 11 години и по тея 2 агрегата нищо извънредно не съм правил, освен консумативи и смяна на предната сонда, но и тя си е консуматив. По малките мотори ще харчат не по-малко, но ще бега по-слабо -колцата не е лека. Разгледай теми по повод Акорд 6 из форума и търси читава и гледана. Продадох я с носталгия и за добра цена, щото знам колко достоен автомобил е.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че който и двигател да избереш, няма да се съжаляваш, стига да са полагани съответните грижи за двигателя. Единствено от 1,6 бягай.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами според мен двигателят ще ѝ дойде много слаб. Мен постоянно ме питат за моята 1,8 дали е достатъчно мощен за това купе, но на мен ми е добре. Това е иначе предполагам, че като надеждност двигателят не отстъпва по нищо на другите. Конкретно този екземпляр е и малко постен откъм екстри, не знам ти какво търсиш все пак де.

 

Не съм много в час с кодовете на двигателите, но това което пише в профила ти, мисля, че става въпрос за Сивик 6-та генерация, който е същите коне като Акорда 1,6, но и с ~200 килограма по-лек.

Edited by Knoxville

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тежко му идва купето колега :):yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм с http://www.cars-data.com/en/honda-accord-1.6i-ls-specs/16519 вече на 30к километра от година и половина. Не разбирам кое му е слабото на тоя мотор, върви добре и гори 10-11/100 газ. Може би защото не съм фен на светофарните драг стартове и скоростите над 140. Определено не е "бегачка", но съм обиколил страната вече няколко пъти с нея.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази кола стои от поне 2 години, не че трябва значи нещо...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм с 1.8 карал съм и 2.0 на приятел и разликата във вървежа не е голяма. Взех я преди 2.5 години за 7000 лв. и до ден днешен никакви ядове и ръжди. Пиша цената, на която съм я закупил за да си свериш часовника малко защото цената на тези коли не е паднала чак толкова много поне не и на читавите. Както ceco_accord е писал, че я е продал с носталгия и на добра цена същото ще кажа и аз когато тръгна да продавам моята. Според мен запазен и гледан автомобил под 4700-4800 лв. в момента не може да се намери с който и от двата мотора да е. В една друга тема колегата Boiski беше описал много от тези коли които се продаваха преди 2-3 месеца. Една основна разлика между двата мотора е наличието на втора ламбда сонда при 2.0 и май някакви ядове при газифициране, но на тази тема нека се изкажат по-запознатите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За конкретния модел не мога да се изкажа, но да изкажа моите впечатления. Карам Акорд 8-ма генерация, 2.0 л, бензин, 156 коня.

Теглото на колата заредена до горе без пътници го дават 1470 кг. Когато съм сам в купето не мога да се оплача във вървежа, набира си много прилично. Да не говорим, че е много икономична 5.3 л/100 км. Обаче като кача още 2-ма души или пък сложа малко повече багаж в багажника и се усеща разлика чувствително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всъщност точно за това говорим. За мен съотношението 10кг на 1 кс е минимумът за нормално и безопасно шофиране. 1.8 моторът е на лимита за Акорд 6 и то при сам човек, а като се натовари с хора и багаж и отиде на 13 към 1 вече е неприемливо. Авторът на темата да си преценява, а съветът ми към него е първоначално да събере по-достоен бюджет и да търси читава кола (препоръчвам 2.0 АТ), а не да се надява в последствие да я постегне. Мойта я продадох за 6 пари, без човека да се пазари, защото вече се беше нагледал на такива за 4-5 и му предстоеше наливане на поне още 2. Да не се приема като отчайване, но ситуацията е такава, моделът е достоен, а читавите екземпляри държат висока (за кола от миналия век) цена. Все пак е Хонда и то -Акорд.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги.

 

Сивика издържа още 3 месеца :punk: .

И сега дойде момента да си купя акорд.

Харесал съм си този http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455130470170911&slink=1hzvfw

 

Мисля, че е читав и запазен. Мисля тази седмица да ходя да го видя.

От към екстри куца, но пък изглежда стегнат .

Също така говорих с човека по телефона и ми смъкна 500 лв от цената.

 

Дайте мнение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кукла, не пуши ли и няма ли ръжди - много е добра.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Погледни дали е ти е мокър багажника, долу в краката и под седалките. Ако тече, то там ще се събира водата. Като я палиш, виж дали ти светват всички лампи и тези на ABS + ESP. Не трябва да гаснат едновременно! Колата няма темпомат, така че това е максималната цена за автомобила.

Двигателят е доста тих, когато е обслужван редовно и да знаеш, че добър, не гори масло (поне моят). И се кара с 5w30.

Търси всички книги към нея + тази за обслужване-ремонт. Успех с огледа.

Edited by vesivanova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колцата изглежда пазена и от "суха" държава. Калъфка на волана или тапицирането му ще ти е грижата в салона и стелки. Виж дали "тапетите" на вратите и тапицерията на тавана не са тръгнали да се разлепят. Първите се правят лесно, тавана си е играчка, но се прави. Предната броня си е така. Страничните и части, опиращи в калниците, с годините (особено лятоска, от жегите) се отварят. Капакът над десния фар е повдигнат нагоре, но може някой да си е играл с тампончето в този му ъгъл. Моторното пространство изглежда ок. Мисля, че си струва 3-те пари. Не мисля, че търговеца се е заигравал с някакви реставрации, защото дори фаровете не е полирал, което се прави лесно. Иначе няма как да е преди 2001-ва, понеже е фейслифт, а за км -божа работа, но не бих се учудил да са верни.

Edited by vesivanova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като говорих с търговеца ми каза, че е от Италия.

 

Благодаря за съветите, дано някой не ме изпревари :|.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Погледни дали е ти е мокър багажника, долу в краката и под седалките. Ако тече то там ще се събира водата. Като я палиш, виж дали ти светват всички лампи и тези на ABS + ESP. Не трябва да гаснат едновременно!

 

Не ,че е толкова важно,ама тия коли нямат ESP. Колегата по-горе явно е има предвид SRS (въздушните възглавници).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, внимавай. На обявата написано 100к, но на една от снимките е 118к. Няма как някой да ме убеди, че кола на 16 години може да е на 120к. Това са под 10к КМ на година. Но все пак всичко е до лично усещане, поне за мен. Моята отидох, покарах я, погледнаха ходовата част и я взех, дори без диагностика да е правена, просто се "усещаше", като моята кола. Преди това бях ходил да гледам няколко други и само, като седнех вътре, нямаше такова чувство. А пък и щом, дори по телефона, без оглед, на цена от 3500 е свалил 500лв, имай си едно на ум.

Edited by vesivanova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, извинявайте SRS-а.

Агентите правят магии, за да минат метъра. Вадят лампи, пускат от тази за абс и тн... изобщо лудница. И това не е само в България. Онези, уж германци или бг италианци, също го правят.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3000 лв. за читав екземпляр фейслифт .... трудна работа колега , верно че няма никви екстри освен климатроник , ама като гледам педалите колко са износени и бутоните на радиото, едва ли е под 250-300к тоз "НОВ ВНОС, страхотен автомобил" !!  :tooth: 

Отпред също е имало няква драма .. та ако това ти е бюджета и си склонен на компромиси , отивай я гледай , инак аз лично бих я пропуснал.Успех.

 

п.п...погледнах набърже какво изкача в мобилето с твоя критерий за търсене , само тая ми аресА :

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482091710550406&slink=1ibx73

 

п.п.п...пътьом за Варната можеш да погледнеш тоз червен змей.Регистрация + ГИ за 2900 не е за подценяване.

http://www.cars.bg/c1897789

Edited by ROCKONOFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като съвет, лично аз бих дал автомобилът да е поне с Климатроник, че тези врътки ме връщат назад във вековете, а и ако ще се возят малки дечица в колата си е задължително.

Също СИЛНО препоръчвам да има темпомат. Доста голямо удобство е, честно казано не мисля, че вече мога да имам автомобил без такава екстра.

Разбира се, че е важно колко парички е бюджета и читавите акорди винаги са били КЪТ, но все пак, по възможност аз бих направил компромис с козметични дефекти (като изключим ръжда), пред това да липсват тези две неща.

 

Тази червената, не изглежда много зле и определено си заслужава погледа.

 

За слаби места, определено може да се отблежи хидравличната система. Като е запалена колата, виж дали прави балончета в казанчето за течността. Ако да, може да е нещо лесно като О пръстенче, до мъка като рейка. Хидравлична помпа, маркучи доста често дефектират, особено ако се ползва "някаква" хидравлична течност.

 

Двигателя и окачването са доста силни принципно.

 

По интериора - пробвай дали се заключват и отключват и 4-те врати с централното, и дали дръжките на вратите отвън работят, че се чупят доста.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бюджета ми е 4500 лв. + 1000 лв, като продам сегашната ми хонда (евентуално).

 

Но като цяло имам виждане ,че за кола от 2000 г, повече от 3500 не си стурва, все пак лично мое виждане .

 

Но има и друго ,че тази кола от 2000 г е Хонда, и си заслужава.

 

Благодаря за мненията, ако се сещате още нещо, пишете.

 

Утре ще ходя да ги видя и двете .

 

По принцип има много коли, който не са качени в интернет, така че ще видим.

 

А ако и куца нещо на синята, ще разгледаме.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Горната е достойна и си струва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И освен това, човека я е намалил на 5. Ако може да вдигнеш малко бюджета колега, сивата си заслужава!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само че, намалението е времево лимитирано. Не познавам продавача, но табятлийски гледана кола с история и БГ регистрация си е макс късмет, на който може да се надява купувача. Справка - новия собственик на 6-тицата от подписа ми :).

Edited by vesivanova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само на мен ли ми се струва, че цвета на предната и задната врата от дясно са различни ? Т.е колата е претърпяла лееки или не толкова леки зажулвания и след това не са уцелили боята?

 

едит:видях в описанието, че е споменато това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...