Jump to content

hri100p3n43v

Фен
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About hri100p3n43v

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 09/20/1982

Profile Information

  • Кара
    CR-V RD1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. Напомня ми на моят проблем с Акорд-а при нормално загрял двигател стрелката странно бързо се качваше до максимума, че и над него и без да правя каквото и да е си се връщаше до нормалното положение. Нямаше надути маркучи или каквито и да е признаци на прегряване и затова си карах така известно време. Веднъж когато стрелката скочи пак над максимума инстинктивно ударих таблото над уреда за температурата и тя веднага се върна на нормалната си позиция. В последствие смених уредите и никога повече не се случи това. Имам и клип как бия таблото ако някой иска ще се постарая да го кача.
  2. Аз съм с 1.8 карал съм и 2.0 на приятел и разликата във вървежа не е голяма. Взех я преди 2.5 години за 7000 лв. и до ден днешен никакви ядове и ръжди. Пиша цената, на която съм я закупил за да си свериш часовника малко защото цената на тези коли не е паднала чак толкова много поне не и на читавите. Както ceco_accord е писал, че я е продал с носталгия и на добра цена същото ще кажа и аз когато тръгна да продавам моята. Според мен запазен и гледан автомобил под 4700-4800 лв. в момента не може да се намери с който и от двата мотора да е. В една друга тема колегата Boiski беше описал много от тези коли които се продаваха преди 2-3 месеца. Една основна разлика между двата мотора е наличието на втора ламбда сонда при 2.0 и май някакви ядове при газифициране, но на тази тема нека се изкажат по-запознатите.
  3. Досега на всички коли съм си махал катализаторите и съм минавал ГТП без проблеми на Акорд-а ми F18B2 също го махнах (ненужно) и миналата година си минах преглед, а предполагам и след няколко дена пак ще успея.
  4. Колега ceco_accord изпразни си малко пощата за да ти изпратя нещо.
  5. Здравейте съфорумци! От скоро заглеждам Хонда Стрийм като евентуален мой бъдещ автомобил и естествено съм наясно колко добър е по-големия двигател, но предлагането е предимно с малкия. След като потърсих някаква информация за него в чуждите форуми се оказа, че доста хора с D17 в Сивик 7-ма купе са духнали гарнитура на главата. В интерес на истината не попаднах на такъв проблем в Стрийм, но може и да не съм чел внимателно. Моля по-запознатите да споделят дали този двигател е същия като в Сивик, масов проблем ли е и има ли Стрийм проблем с гарнитурата?
  6. Определено 205/65r15 e най-удачния размер за замяна на оригиналния.
  7. Добра е, но за бус не за HR-V.
  8. Уникален финал и още една купа за Байерн. Да им е честита както и требъла де.
  9. Моята прогноза е, че Нико ще изостане, а Хамилтън, Алонсо и Фетел ще са на подиума. Надявам се Алонсо да е първи.
  10. В предишната си кола намерих малко динамо със дръжка и всякакви накрайници за свързване към различни марки телефони. Накратко въртиш дръжката произвежда се ток и си зареждаш телефона така. Полезна джаджа ама хората са казали от където дошло там отишло и така и стана, продадох колата и забравих да го сваля :)/>
  11. Който и да спечели ще е заслужено. Вярно, че Байерн е по-силния отбор ама те и миналата година на финала бяха по-силни, но накрая плакаха.
  12. В случай, че колата е добре регулирана преди смяната и са монтирани същият размер гуми не мисля, че има нужда от реглаж. Ако не те бърка финансовата част няма нищо лошо да си проверяваш сходимостта при всяка смяна на гуми. Не живея вав Варна, но съм чувал добри отзиви за реглажа в Примекс.
  13. Да изтупаме малко праха от хубавата тема. Честит финал на немските отбори и специални поздрави на колегата "element", с който преди 3 години си признахме, че сме фенове на Байерн
  14. Имам iGO и NDrive, но втората ми допада повече теглил съм я от тук.
×
×
  • Create New...