Jump to content

Recommended Posts

Spoiler

Важно си е. Аз ги поизтупвам хубаво и двата на няколко месеца, пък веднъж годишно ги сменям. Двигателния може и по-често, зависи колко км въртя.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, ceco_accord написа:
  Покажи скритото съдържание

Смятай какво дишате! :(

Нарочно ги снимах, за да се види, щото и други като мен за ДВГ филтъра се сещат, но за този зад жабката по-рядко.

12 месеца и аут ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поленовия винаги го сменям на 5-6К км.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да сте живи и здрави, ти и колцата ти :) (един приятел, родом от Лясковец също използва тази дума). Темата ти е интересна, но формира един екзистенциален въпрос у мен: Сигурен ли си, че колата ти е на реални километри? Доколкото разбрах, си я купил от Апостолов и те са гарантирали километрите, но тези ремонти, които описваш, ми се струват твърде много за този пробег. Карал съм доста коли (повечето дизели) - лични и служебни и обикновено при тези километри по мотора нищо не се пипа, а като цяло най-много някоя биалетка или тампон по окачване се сменя. Доколкото съм чувал, Хонда се славят като здрави автомобили и затова ми е малко чудно ...

Не ме разбирай погрешно, не искам да ти развалям настроението, просто разсъждавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да ми развалиш настроението, защото колата ме радва - каквато си е.

Нашенеца най го е страх да не настине и да не се мине. Е, аз не съм от тях. :) Имаше как да проверя пробега и, но какво от това? Аз не купувах него, а моментното и състояние.

Разсъждението ти е логично, ако гледаш километрите, но забравяш годините.  При еднакъв пробег, кола на 15 години не е като кола на 3 години. 100000 км извънградско не са като същите но градско. За стара кола е важно как е ползвана и гледана, а това не се вижда от документи, а се научава по-късно. С 3 думи - "не ми дреме" за километрите. Това ми е 3-та Хонда и знам от опит че цифровото изражение на пробега не значи нищо и за Хонда не е фактор. :) Каквото съм сменял е защото се е наложило и всичко е в графата "консумативи". Сменено е тук-таме по нещо от "навесното оборудване" - вероятно се бъркаш с нечия друга тема. По екстериора каквото е правено е също от ЕГН-то и, и от моите капризи, щото обичам да ме радва, а не да е зарязана нейде в ъгъла и да се ползва някак и само при необходимост.

Преди малко се видях с 1 френд, дето преди 3 години го бях возил с нея и пак се възторгна от визията и състоянието и, а е сменил за тоя период няколко свои. :) Всичко е въпрос на гледна точка, но аз съм доволен и не ми струва прекалено. Все пак е бензинов автомат "мейд ин Джапан", та "со фар, со гуд". :) Желая и на теб същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, ceco_accord написа:

Всичко е въпрос на гледна точка, но аз съм доволен и не ми струва прекалено.

Хаирлия да е! Нали разбираш, че въпросът ми е чисто технически, а не заяждане. Аз също като теб обичам всичко по колата да супер изрядно и както гледам, стилът ми на шофиране и годишният пробег са подобни на твоите. От половин година карам Хонда, вероятно ще я карам още доста годинки и се интересувам какво да очаквам от нея.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Хаирлия да е! Нали разбираш, че въпросът ми е чисто технически, а не заяждане. Аз също като теб обичам всичко по колата да супер изрядно и както гледам, стилът ми на шофиране и годишният пробег са подобни на твоите. От половин година карам Хонда, вероятно ще я карам още доста годинки и се интересувам какво да очаквам от нея.
Поздрави!


Радост докато я караш, и тъга след като се разделиш с нея ...Цецо го е написал !


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, inspektora написа:

 От половин година карам Хонда, вероятно ще я карам още доста годинки и се интересувам какво да очаквам от нея.

Очакването е според човека. Не я мисли, ако нещо излезе - тя ще си каже и ще го решаваш. Ако предният я е почитал и ти продължиш в същия дух, ще ти е мъчно да се разделяте. Ако не - следващата, но и тя няма да те направи по-добър.

Наслаждавай се на това което сегашната ти дава, местата на които ходиш с нея, и на хората които те придружават или срещаш.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме извините, че ви прекъсвам дискусията, но вчера ме подсетихте, че трябва да си сменя филтъра на купето, та да споделя резултат. 

7 месеца и 10к километра (горе-долу равно София и извън София). 

IMG_20200112_165732.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, ceco_accord написа:

Ако не - следващата, но и тя няма да те направи по-добър.

Никоя кола не може да те направи по-добър, макар че много хора мислят обратното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани - приемливо е състоянието му. Може да го поизтупаш и ако се махне повечето пепеляк, пак да го сложиш - ще изкара още.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, inspektora написа:

Никоя кола не може да те направи по-добър, макар че много хора мислят обратното.

Явно аз съм от "обратните". :)

Човек има възможност да се променя към по-добро. Може и да не вярваш, но и "тя душа носи". От теб зависи "дали я усещаш".

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, ceco_accord написа:

Човек има възможност да се променя към по-добро. Може и да не вярваш, но и "тя душа носи". От теб зависи "дали я усещаш".

Off Topic

Друго имах предвид, но както и да е.

 

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

Явно аз съм от "обратните". :)

Човек има възможност да се променя към по-добро. Може и да не вярваш, но и "тя душа носи". От теб зависи "дали я усещаш".

Off Topic

Цецо тоз коментар знаеш, че ще ми хареса макар, че за мен е едно парче желязо не толкова съвършено като стария Аеродек който е в пъти по добър от твоята Стара 6ца. Наздраве с чаша съвършено червено вино, което е домашен Мавруд, много по добър от тукашното италианско вино😀

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пак го водих до София. Джътках из нея 50км и даде разход 11,2/100 чисто градско - какво повече да искам от него. Прохода Петрохан бе сух, а по завоите - добре опесъчен - истински кеф и адреналин! Сам в колата - кутията на М и "волумето" на 10.

Общият разход за деня - 250км, бе 9,1/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Цецо, много икономична тая твоята. Ако „чисто градско“ не включва по-продължително каране на някой от бързите булеварди, е доста малко за автомат комби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, не познавам София на пръсти и ползвах навито, а то избира предимно широките улици. Влязох от "околомръсното" по бул Сливница - ходих до ВМА, после до Нац. сл. служба, после до Горубляне и обратно през ВМА и по Сливница напуснах. Имаше трафик, а особено около 5 часа следобед по Цариградско беше "пъплене" от 4-ти км до Орлов мост. Наистина има твърде много коли в тая София. Не съм я юркал и ако нямаше задръствания и търсене на място за паркиране, щеше да е и под 10/100, което си е добре за тоя спек на модела. :)

В "наше село" разстоянията са по-къси и под 12/100 - трудна работа.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнено с къде са много колите? ;) Много добър разход на гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Mkilla написа:

Сравнено с къде са много колите? ;) Много добър разход на гориво.

Ами виждал съм трафик по европата, но съм си свикнал с нашенското реалити. За столицата е може би нормална ситуация, макар че като я навестявам август месец си е рахат. В делничен ден обаче е все едно да ида в някой мол по коледа. :)

Очаквах разхода да е по-висок, но пък за преходите из нея моторът не е изстивал, а и не беше за климатик.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен "нищо ново под слънцето", но понеже ще преобладава по тези земи с месеци, разтварям завесите на зимата и изкарвам на сцената летните "актьори". Дано Бог даде да ги ползвам и по шосета тая година, понеже от 2 месеца комбито не е излизало извънградско и не е помирисвало трицифрен спидометър. :(

гуми-зима-лято.gif

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приключваме я тая карантина!

Вчера си погледнах средния разход (13.9/100) за около 3 месеца - чисто градско. Броячът на В е нулиран след връщането ми от София - средата на февруари. От тогава горкият се движи само из Монтана, по общо 5 км на ден (в двете посоки), и то ако е мокро и не става за колело. Статистически разходът е показателен, макар и да е в "тежки условия", щото тъкмо стопли и почва да изстива, а вечерта пак.

При първи потребен случай, ще му "разпаша коневете" на воля!

96215588_926973771095856_2888611144329592832_n.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнаха кпп-тата, редно е да ги пуснеш да потичат. Аз довечера мисля да излезна на Тракия, ако не завали, да ѝ припомня 6-тата скорост за какво се използва :D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера сутринта жената "ми отказа". Слизам при колата - и тя така. :( Бре, тоя ден не отива на добре. Сигурно Господ ме е предпазил от някоя колизия, понеже главният ни ЖП прелез е в ремонт и по другите 2 е гмеж.

Подавам и ключа - на контакт е ОК, на стартер - всичко гасне. Връщам на контакт - таблото - "коледна елха". Не я бях карал 2 седмици.

Връзвам акумулатора към мрежата и "паля" колелото - неговият мотор поне е безотказен.

Вечерта аку-то е заредено и всичко е нормално - няма излишно светещи ламби. Дали е "пътник" не знам - вече е на поне 54 месеца, но поне електрониката е сигурна. Ако има ток, всичко е "жица брат ми".

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От все сърце само радост да ти носи. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита, със здраве да си я караш!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Честито!Много километри  и много приятни моменти с нея!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско и чул Ви Господ!

Но както винаги, има 1 НО - багажникът.

Че е по-малък от трюма на комбито е ясно всекиму, но аз (разглезеният) се наложи отново виртуозно да редя нужното, така че да взема всичко желано. Добре че синковеца порастна, а жената принципно е аскет, така че литрите ми стигат, но формата е неоптимална. Ще му свикна и ще има предварителна селекция - няма как. Като искаме да ни е разточително на седалките, ще се сдържаме в поклажата. :)

Но 5-ата ел. врата е незаменима, а и служи като стряха в дъждовното товарене - ще ми липсва това комби.

Относно колите като цяло - карайте си Акордите докато ги имате, защото седнете ли веднъж в Ледженд, после ще ги усещате като Сивици.

7-мака е направо младежка кола като усещане. Като данни Ледженда е велико по-добър отвсякъде, но Акорд 7 комби е оптимално балансираната Хонда за много и далече.  

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка и от мен!

Много добре изглежда!

И аз съм мераклия от пъвия път като видях такъв Ледженд, преди 3 години. Но ме спират данъците, таксите и разходът.

Та като любопитен, не мога да не задам (типично по нашенски): "Колко гОри т'ва"? :rolleyes:

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си слагай сам спирачки.

Данъкът ми ще е 360лв годишно - тоест под 1 лев на ден. :)

На бензин - колкото и дават по тех. данни, а моето кратко засичане показва около 9 извънградско и 16,8 градско, но това бе просто за експеримент.

Возя се на газ. За отпускарските 1600км - около 11литра на 100км, а и се радвах и бе пълна с хора и багаж, и в тея км са поне 400 магистрални и около 150 градски, така че - не боли много. :) Все пак са 6 буркана и 4х4.

Спрямо Акорда е малко по-тежка, осезаемо по-мощна, а като разход в левове за гориво е доста по-евтино спрямо досегашният му бензинов разход.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сравнение с мойта "убавица", данъкът е 7-8пъти по-голям, а разходът е почти двоен!

Това ми бие контра за сега... :rolleyes:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал ли си го тоя виц?

Спира бай Дончо на бензиностанцията със Жигулката и момчето го пита:

- За 5 лева газ, нали?

- Абе, сипи 95 за 20, веднъж се живее, ей!

Иначе си прав, животът е скъпо удоволствие - докато го има.

 

Относно данъка и разхода и аз се страхувах, като вземах комбито 2.4 АТ, ма ей ма на - оцелял съм и то е живо и здраво - само някой да му се осмели.:)

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каското сложете, данъка е най-малкото. Според мен не е препоръчително а задължително за по-висок клас кола. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Цецо и от мен.

Беше мераклия отдавна. Комбито определено ще ти липсва,сигурен съм,освен ако нямаш и друго в гаража си.

Със смяната на колата смятам,че си направил изпреварваш ход на събитията които стават в световното автомобилостроене.В следващите пет-шест години клиентите на нови коли ще се лутат в избор който няма да имат и ще има пръскане на пари за нещо не доказано и не изпитано.Дори и при Хонда е така,погледни  Acura MDX  на кое място се намира -  https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/naj-loshite-koli-ot-top-proizvoditelite-prez-2020-g-6113885

а това е марка доказала качеството си. В близките няколко години до като производителите не се спрат на едно място и почнат да развиват и усъвършенстват един продукт ще са на проба-грешка но за сметка на клиента.Та в този ред на мисли смятам,че си постъпил изключително правилно да заложиш на сигурното както за теб така и за твоето семейство,всъщност и аз когато купувах Акорда се водих от същото,не,че имах нужда от него (бръмча с другите,просто си направих една застраховка).

Много,много безаварийни!

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Цецо! И пълен напред с парахода 🍻

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Mkilla написа:

И каското сложете, данъка е най-малкото. Според мен не е препоръчително а задължително за по-висок клас кола. 

Малко да го лустросам и ще има. В момента оценката на Ледженда по Швакето е по-висока от пазарната му цена.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Митко Йотов написа:

...освен ако нямаш и друго в гаража си.

 

Винаги има и друго.

Ледженда изглежда вечен, какъвто е бил и замисълът при разработката му.

И за останалото си прав, макар че при мен бе поклон към марката и респект към модела, което си е симпатия и тя няма общо със сметките.

Не ми трябваше, но ме кефи, а това е по-важно от прагматизма (визирайки своя житейски опит). :)

 

IMG_5524.JPG

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер изглежда, да ти е честита.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кратко вкл.

 

Като водих Ледженда на преглед ме предупредиха че наред с многото плюсове има и някои особености.

Моторът при студено палене е нестабилен първите секунди, но след като си провери датчиците и инфото - "заспива". Наистина е така - има минимално претрисане, а после може да се усети само на място, ако е тихо и е на мин обороти и на скорост. Поразителното е че това е само на волана, а по седалката и педалите "няма никой". На скоростният лост се усеща само вибрация от баса на аудиото - доста обезшумен и отделен кокпит от "техническата плънка".

Казаха и че мотора имал известен разход на масло. Проверих го преди ваканцията - 1640км по-късно нивото не е мръднало и 1мм, а и се радвах по аутобана и проходите.

Втори ден се возя отново с комбито, че е самотно горкото - усеща се общото генно инженерство, но разлики бол:

Акорда е по-пъргав на старт (все пак разлика поне 200 кила), но после Локомотива го ... :) Карам го като Сивик, Ледженда е по-релакс и не предразполага към екстремизъм, докато в малкия брат живее спортната нотка, а баткото е просто култивиран тежкоатлет с добри обноски. :)

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...