Pavel_Pavlov 1029 #121 Отговорено 11 Януари, 2020 Spoiler Важно си е. Аз ги поизтупвам хубаво и двата на няколко месеца, пък веднъж годишно ги сменям. Двигателния може и по-често, зависи колко км въртя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #122 Отговорено 11 Януари, 2020 Преди 5 часа, ceco_accord написа: Покажи скритото съдържание Смятай какво дишате! Нарочно ги снимах, за да се види, щото и други като мен за ДВГ филтъра се сещат, но за този зад жабката по-рядко. 12 месеца и аут Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #123 Отговорено 12 Януари, 2020 Поленовия винаги го сменям на 5-6К км.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #124 Отговорено 12 Януари, 2020 Колега, да сте живи и здрави, ти и колцата ти (един приятел, родом от Лясковец също използва тази дума). Темата ти е интересна, но формира един екзистенциален въпрос у мен: Сигурен ли си, че колата ти е на реални километри? Доколкото разбрах, си я купил от Апостолов и те са гарантирали километрите, но тези ремонти, които описваш, ми се струват твърде много за този пробег. Карал съм доста коли (повечето дизели) - лични и служебни и обикновено при тези километри по мотора нищо не се пипа, а като цяло най-много някоя биалетка или тампон по окачване се сменя. Доколкото съм чувал, Хонда се славят като здрави автомобили и затова ми е малко чудно ... Не ме разбирай погрешно, не искам да ти развалям настроението, просто разсъждавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #125 Отговорено 12 Януари, 2020 Няма как да ми развалиш настроението, защото колата ме радва - каквато си е. Нашенеца най го е страх да не настине и да не се мине. Е, аз не съм от тях. :) Имаше как да проверя пробега и, но какво от това? Аз не купувах него, а моментното и състояние. Разсъждението ти е логично, ако гледаш километрите, но забравяш годините. При еднакъв пробег, кола на 15 години не е като кола на 3 години. 100000 км извънградско не са като същите но градско. За стара кола е важно как е ползвана и гледана, а това не се вижда от документи, а се научава по-късно. С 3 думи - "не ми дреме" за километрите. Това ми е 3-та Хонда и знам от опит че цифровото изражение на пробега не значи нищо и за Хонда не е фактор. :) Каквото съм сменял е защото се е наложило и всичко е в графата "консумативи". Сменено е тук-таме по нещо от "навесното оборудване" - вероятно се бъркаш с нечия друга тема. По екстериора каквото е правено е също от ЕГН-то и, и от моите капризи, щото обичам да ме радва, а не да е зарязана нейде в ъгъла и да се ползва някак и само при необходимост. Преди малко се видях с 1 френд, дето преди 3 години го бях возил с нея и пак се възторгна от визията и състоянието и, а е сменил за тоя период няколко свои. :) Всичко е въпрос на гледна точка, но аз съм доволен и не ми струва прекалено. Все пак е бензинов автомат "мейд ин Джапан", та "со фар, со гуд". :) Желая и на теб същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #126 Отговорено 12 Януари, 2020 преди 26 минути, ceco_accord написа: Всичко е въпрос на гледна точка, но аз съм доволен и не ми струва прекалено. Хаирлия да е! Нали разбираш, че въпросът ми е чисто технически, а не заяждане. Аз също като теб обичам всичко по колата да супер изрядно и както гледам, стилът ми на шофиране и годишният пробег са подобни на твоите. От половин година карам Хонда, вероятно ще я карам още доста годинки и се интересувам какво да очаквам от нея. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #127 Отговорено 12 Януари, 2020 Хаирлия да е! Нали разбираш, че въпросът ми е чисто технически, а не заяждане. Аз също като теб обичам всичко по колата да супер изрядно и както гледам, стилът ми на шофиране и годишният пробег са подобни на твоите. От половин година карам Хонда, вероятно ще я карам още доста годинки и се интересувам какво да очаквам от нея. Поздрави!Радост докато я караш, и тъга след като се разделиш с нея ...Цецо го е написал !Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #128 Отговорено 12 Януари, 2020 преди 24 минути, inspektora написа: От половин година карам Хонда, вероятно ще я карам още доста годинки и се интересувам какво да очаквам от нея. Очакването е според човека. Не я мисли, ако нещо излезе - тя ще си каже и ще го решаваш. Ако предният я е почитал и ти продължиш в същия дух, ще ти е мъчно да се разделяте. Ако не - следващата, но и тя няма да те направи по-добър. Наслаждавай се на това което сегашната ти дава, местата на които ходиш с нея, и на хората които те придружават или срещаш. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #129 Отговорено 12 Януари, 2020 Ще ме извините, че ви прекъсвам дискусията, но вчера ме подсетихте, че трябва да си сменя филтъра на купето, та да споделя резултат. 7 месеца и 10к километра (горе-долу равно София и извън София). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #130 Отговорено 12 Януари, 2020 преди 7 минути, ceco_accord написа: Ако не - следващата, но и тя няма да те направи по-добър. Никоя кола не може да те направи по-добър, макар че много хора мислят обратното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #131 Отговорено 12 Януари, 2020 Дани - приемливо е състоянието му. Може да го поизтупаш и ако се махне повечето пепеляк, пак да го сложиш - ще изкара още. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #132 Отговорено 12 Януари, 2020 преди 7 минути, inspektora написа: Никоя кола не може да те направи по-добър, макар че много хора мислят обратното. Явно аз съм от "обратните". :) Човек има възможност да се променя към по-добро. Може и да не вярваш, но и "тя душа носи". От теб зависи "дали я усещаш". 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #133 Отговорено 12 Януари, 2020 (Редактирано) преди 7 минути, ceco_accord написа: Човек има възможност да се променя към по-добро. Може и да не вярваш, но и "тя душа носи". От теб зависи "дали я усещаш". Off Topic Друго имах предвид, но както и да е. Редактирано 12 Януари, 2020 от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #134 Отговорено 12 Януари, 2020 Преди 3 часа, ceco_accord написа: Явно аз съм от "обратните". Човек има възможност да се променя към по-добро. Може и да не вярваш, но и "тя душа носи". От теб зависи "дали я усещаш". Off Topic Цецо тоз коментар знаеш, че ще ми хареса макар, че за мен е едно парче желязо не толкова съвършено като стария Аеродек който е в пъти по добър от твоята Стара 6ца. Наздраве с чаша съвършено червено вино, което е домашен Мавруд, много по добър от тукашното италианско вино😀 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #135 Отговорено 7 Февруари, 2020 Ей, "голяма кола" е Акорда. Аз си го знам де, но днес пак се представи достойно. Наложи се да скокна до ВМА-то и си викам - ще мина през Петрохан (110 км), вместо по Хемус (поне 150 км). И 2-та маршрута са ми познати, но не ми се висеше зад тирове вдигащи водна мъгла и пясък, та реших да рискувам с прохода. Тръгнах по тъмно, та да няма трафик, надявайки се че "отворен" на сайта на АПИ, означава почистен и опесъчен. Даа, ама не! Асфалта бе мокър до с. Бързия (25км), а нагоре беше ринато, но не веднага (под рохкия сняг имаше лед), тясно, неопесъчено и до билото имаше още 20км трудни за шофиране. Трафик слаб (кой ще се пробва си викам). Изпреварих когото можах, а нагоре застигнах само 1 Алди кватро и 1 Форестър, но ми дадоха път. Първите 25 "мокри" км разхода беше около 8/100, а снежните бяха бавни и мъчителни, щото тракшъна мигаше постоянно, а за да го гася, където можех - ръгах 4-та, та да укротя тая мощ на маторя. На билото погледнах средния разход - пишеше 13,9/100 (за 45км общо) - ламя, ей. Не ми се смята колко изпи за снежните 20км. Надолу пък не може на скорост да се слиза, щото АВС-а е на спирачките, а не на кутията, но някак се добрах пак до мокрия асфалт от южната страна, а там лесно. Общите 110км ми отнеха 150 минути (което си е много), та на връщане следобед не "цепех басма" на никого. Трафик вече имаше, не беше по-разчистено и пак теснотия до шия. Изпреварва се трудно - волана се дърпа, задницата се мята (бях сам), "оня триъгълник" святка, но пък екшъна бе адреналинов. Акорда наред с другите "предноприводни" коли "закачи на колана си скалповете" на 1 Аутбек, 2 Куатрота, 2 ЦРІВ-та, някакъв Форд 4х4, 1 от новите Джимнита, но се спря в 1 Туарег. Ей тва чудо 30 км ме бави, но тоя караше мъжката и не ми даде да го изпреваря. Той се мята, аз след него, а където пък бе право и поразтопено, вдигаше прекалено голяма водна пелена и не ми се набиваше в стоповете му. Евала на немците, научили са тоя тулуп да върви у снега, та се влачих след него, докато не отби в Бързия. Обратният път ми отне точно 120 мин, а общият разход за 220км заспа на 10/100. Снегът не бе замръзнал (иначе не бих препускал така), и купето понесе мъжки неравностите, като потропваше само задната седалка (нали е сложна кинематика) и нещо в багажника (оказа се тубата с теч. за чистачките), но външно е "пълна свинщина". Като стигнах от екшъна нямаше последици, с изключение на някакъв бъг в задната ел.врата. Отваряше се от дистанционното, но не се затваряше от него, а и бутончето и не светеше. След 3 часа (като я прибрах вече в гаража) - всичко си работеше нормално. Сигурно е било нещо от сътресенията по купето, или датчиците в уплътнението и. Да ме прощава милият, но да си знае - карам си го полека, но като му поискам - дава всичко от себе си. Утре ще го черпя 1 мивка, да измия срамът от челото си. 5 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #136 Отговорено 14 Февруари, 2020 Вчера пак го водих до София. Джътках из нея 50км и даде разход 11,2/100 чисто градско - какво повече да искам от него. Прохода Петрохан бе сух, а по завоите - добре опесъчен - истински кеф и адреналин! Сам в колата - кутията на М и "волумето" на 10. Общият разход за деня - 250км, бе 9,1/100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #137 Отговорено 14 Февруари, 2020 Абе Цецо, много икономична тая твоята. Ако „чисто градско“ не включва по-продължително каране на някой от бързите булеварди, е доста малко за автомат комби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #138 Отговорено 15 Февруари, 2020 Ами, не познавам София на пръсти и ползвах навито, а то избира предимно широките улици. Влязох от "околомръсното" по бул Сливница - ходих до ВМА, после до Нац. сл. служба, после до Горубляне и обратно през ВМА и по Сливница напуснах. Имаше трафик, а особено около 5 часа следобед по Цариградско беше "пъплене" от 4-ти км до Орлов мост. Наистина има твърде много коли в тая София. Не съм я юркал и ако нямаше задръствания и търсене на място за паркиране, щеше да е и под 10/100, което си е добре за тоя спек на модела. В "наше село" разстоянията са по-къси и под 12/100 - трудна работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #139 Отговорено 17 Февруари, 2020 Сравнено с къде са много колите? Много добър разход на гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #140 Отговорено 17 Февруари, 2020 Преди 3 часа, Mkilla написа: Сравнено с къде са много колите? Много добър разход на гориво. Ами виждал съм трафик по европата, но съм си свикнал с нашенското реалити. За столицата е може би нормална ситуация, макар че като я навестявам август месец си е рахат. В делничен ден обаче е все едно да ида в някой мол по коледа. Очаквах разхода да е по-висок, но пък за преходите из нея моторът не е изстивал, а и не беше за климатик. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #141 Отговорено 26 Април, 2020 При мен "нищо ново под слънцето", но понеже ще преобладава по тези земи с месеци, разтварям завесите на зимата и изкарвам на сцената летните "актьори". Дано Бог даде да ги ползвам и по шосета тая година, понеже от 2 месеца комбито не е излизало извънградско и не е помирисвало трицифрен спидометър. :( 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #142 Отговорено 6 Май, 2020 Приключваме я тая карантина! Вчера си погледнах средния разход (13.9/100) за около 3 месеца - чисто градско. Броячът на В е нулиран след връщането ми от София - средата на февруари. От тогава горкият се движи само из Монтана, по общо 5 км на ден (в двете посоки), и то ако е мокро и не става за колело. Статистически разходът е показателен, макар и да е в "тежки условия", щото тъкмо стопли и почва да изстива, а вечерта пак. При първи потребен случай, ще му "разпаша коневете" на воля! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #143 Отговорено 6 Май, 2020 Махнаха кпп-тата, редно е да ги пуснеш да потичат. Аз довечера мисля да излезна на Тракия, ако не завали, да ѝ припомня 6-тата скорост за какво се използва 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #144 Отговорено 15 Май, 2020 Вчера сутринта жената "ми отказа". Слизам при колата - и тя така. Бре, тоя ден не отива на добре. Сигурно Господ ме е предпазил от някоя колизия, понеже главният ни ЖП прелез е в ремонт и по другите 2 е гмеж. Подавам и ключа - на контакт е ОК, на стартер - всичко гасне. Връщам на контакт - таблото - "коледна елха". Не я бях карал 2 седмици. Връзвам акумулатора към мрежата и "паля" колелото - неговият мотор поне е безотказен. Вечерта аку-то е заредено и всичко е нормално - няма излишно светещи ламби. Дали е "пътник" не знам - вече е на поне 54 месеца, но поне електрониката е сигурна. Ако има ток, всичко е "жица брат ми". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #145 Отговорено 22 Август, 2020 Еми, това е колеги. Както обещах, да се похваля - от корито, минавам на леген. Стига съм "живял на Акорд" - време ми е "да го давам по-Лежерно". Вероятно ще има "радост и тъга" - сезон 2, понеже сравнението между двете е неминуемо. Поводи за покупката - няколко: 1. След неуспешни и евтини опити за подходящи задни щори за комбито, купих на жената оригинално монтирани, а бонус за мен е останалото. 2. Колкото и да е добро сегашното возило - омръзва. 3. След 2 акули, логичното ъпгреидване е безалтернативно, така че - минах на косатка. 4. Не съм я търсил, но от френд "вносител" изпадна на добра цена, реални км и неудряна + монтиран "еко" бутон. Първи впечатления (след 2500км): Лапа километри "за страх" и не и дреме от нищо. Като се разминавам с насрещните, тея неволно бягат от осевата линия към банкета. Като изпреваря някого, той не просто остава назад, а направо остава в историята - никога повече не го виждам в огледалото. Трябва да внимавам, понеже скоростта не се усеща. Не че на колата и пука, но ако си мисля че се движа като с Акорда на 110 - реално тя е на 150. Пасажерите спят, а аз след няколко часова езда се чувствам по-добре отколкото ако ставам от домашното кресло. Жената нито веднъж не каза че карам бързо, но тя не вижда стрелките - вози се отзад. Легендарно дистанцира от обстановката и околните - пак трябва да внимавам! Ето как каращите големи черни коли неволно се превръщат във вредители. С габаритите се справям, а и не изглежда голяма, понеже черният цвят, заоблените брони и 18-ките я смаляват визуално, та не се набива на очи. Има си парктроник, камера за заден ход и навежда избрано странично огледало, та я събирам успешно по улиците и в гаража. Автомата работи аналогично на Акорда, но излишеството от мощност го е омързеливило. Добре че има перца на волана, но като и свикнах - събуждам го с газта. Доускорението с което съм свикнал при изпреварване с комбито на 3-а, Ледженда го прави на 5-а и дори не отключва локъп-а на трансформатора. Пробвах я боязливо колко вдига. Стигнах до 4500 оборота на мотора на 5-а и се спрях. Бях на ръба да надвиша магистрално разрешената скорост с трицифрена стойност, а тепърва "отвори" VTEC-a. Мотора няма понятие от загуба на мощност при включен климатроник. Не съм ровил в менюто му за настройки - пускам го на AUTO и той сам се опрАа - има датчици за позицията на слънцето спрямо колата и си регулира сила и потоци. Обдухването на седалките е страшна екстра в жегите, но и без него кожата не запарва. Това ми е първата лична кола със завиващи фарове - помагат. Има и адаптивен круиз контрол. Дори изключен, радара не спи и при изпреварване ми светка че съм близо до предното МПС. Не става за ежедневна употреба, а по аутобана пак е изнервящ, понеже много чака преди да ускори (според мен), а и всички карат в лявата лента - некултурна работа - не видат ли че идем. Всичко това и да можете да си го представите, няма как да асимилирате антигравитационното усещане от SH-awd в завоите. Технически колата е "чук" и няма нищо за смяна (освен задни накладки и профилактично спирачна течност), а повърхностна ръжда има само по някои глави на болтове и задния торсион + гранатите на каретата, но това е нормално - половината е алуминиева + карбоновият карданен вал Ще я фотосесна някой ден, но първом ще оправя козметичните забележки. За сега 1 снимка + 1 видео - как се затваря най-ползваната врата на 13 годишен екземпляр. Lenovo_A1000_VID_20200822_134304.mp4 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #146 Отговорено 22 Август, 2020 От все сърце само радост да ти носи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #147 Отговорено 22 Август, 2020 Да ти е честита, със здраве да си я караш! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #148 Отговорено 22 Август, 2020 Честито!Много километри и много приятни моменти с нея! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #149 Отговорено 22 Август, 2020 Благодарско и чул Ви Господ! Но както винаги, има 1 НО - багажникът. Че е по-малък от трюма на комбито е ясно всекиму, но аз (разглезеният) се наложи отново виртуозно да редя нужното, така че да взема всичко желано. Добре че синковеца порастна, а жената принципно е аскет, така че литрите ми стигат, но формата е неоптимална. Ще му свикна и ще има предварителна селекция - няма как. Като искаме да ни е разточително на седалките, ще се сдържаме в поклажата. Но 5-ата ел. врата е незаменима, а и служи като стряха в дъждовното товарене - ще ми липсва това комби. Относно колите като цяло - карайте си Акордите докато ги имате, защото седнете ли веднъж в Ледженд, после ще ги усещате като Сивици. 7-мака е направо младежка кола като усещане. Като данни Ледженда е велико по-добър отвсякъде, но Акорд 7 комби е оптимално балансираната Хонда за много и далече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2825 #150 Отговорено 22 Август, 2020 Честита придобивка и от мен! Много добре изглежда! И аз съм мераклия от пъвия път като видях такъв Ледженд, преди 3 години. Но ме спират данъците, таксите и разходът. Та като любопитен, не мога да не задам (типично по нашенски): "Колко гОри т'ва"? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #151 Отговорено 22 Август, 2020 Не си слагай сам спирачки. Данъкът ми ще е 360лв годишно - тоест под 1 лев на ден. На бензин - колкото и дават по тех. данни, а моето кратко засичане показва около 9 извънградско и 16,8 градско, но това бе просто за експеримент. Возя се на газ. За отпускарските 1600км - около 11литра на 100км, а и се радвах и бе пълна с хора и багаж, и в тея км са поне 400 магистрални и около 150 градски, така че - не боли много. Все пак са 6 буркана и 4х4. Спрямо Акорда е малко по-тежка, осезаемо по-мощна, а като разход в левове за гориво е доста по-евтино спрямо досегашният му бензинов разход. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2825 #152 Отговорено 22 Август, 2020 В сравнение с мойта "убавица", данъкът е 7-8пъти по-голям, а разходът е почти двоен! Това ми бие контра за сега... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #153 Отговорено 22 Август, 2020 Чувал ли си го тоя виц? Спира бай Дончо на бензиностанцията със Жигулката и момчето го пита: - За 5 лева газ, нали? - Абе, сипи 95 за 20, веднъж се живее, ей! Иначе си прав, животът е скъпо удоволствие - докато го има. Относно данъка и разхода и аз се страхувах, като вземах комбито 2.4 АТ, ма ей ма на - оцелял съм и то е живо и здраво - само някой да му се осмели.:) 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #154 Отговорено 22 Август, 2020 И каското сложете, данъка е най-малкото. Според мен не е препоръчително а задължително за по-висок клас кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #155 Отговорено 23 Август, 2020 (Редактирано) Честито Цецо и от мен. Беше мераклия отдавна. Комбито определено ще ти липсва,сигурен съм,освен ако нямаш и друго в гаража си. Със смяната на колата смятам,че си направил изпреварваш ход на събитията които стават в световното автомобилостроене.В следващите пет-шест години клиентите на нови коли ще се лутат в избор който няма да имат и ще има пръскане на пари за нещо не доказано и не изпитано.Дори и при Хонда е така,погледни Acura MDX на кое място се намира - https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/naj-loshite-koli-ot-top-proizvoditelite-prez-2020-g-6113885 а това е марка доказала качеството си. В близките няколко години до като производителите не се спрат на едно място и почнат да развиват и усъвършенстват един продукт ще са на проба-грешка но за сметка на клиента.Та в този ред на мисли смятам,че си постъпил изключително правилно да заложиш на сигурното както за теб така и за твоето семейство,всъщност и аз когато купувах Акорда се водих от същото,не,че имах нужда от него (бръмча с другите,просто си направих една застраховка). Много,много безаварийни! Редактирано 23 Август, 2020 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #156 Отговорено 23 Август, 2020 Честито Цецо! И пълен напред с парахода 🍻 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #157 Отговорено 23 Август, 2020 Преди 11 часа, Mkilla написа: И каското сложете, данъка е най-малкото. Според мен не е препоръчително а задължително за по-висок клас кола. Малко да го лустросам и ще има. В момента оценката на Ледженда по Швакето е по-висока от пазарната му цена. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #158 Отговорено 23 Август, 2020 Преди 4 часа, Митко Йотов написа: ...освен ако нямаш и друго в гаража си. Винаги има и друго. Ледженда изглежда вечен, какъвто е бил и замисълът при разработката му. И за останалото си прав, макар че при мен бе поклон към марката и респект към модела, което си е симпатия и тя няма общо със сметките. Не ми трябваше, но ме кефи, а това е по-важно от прагматизма (визирайки своя житейски опит). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikky 38 #159 Отговорено 23 Август, 2020 Супер изглежда, да ти е честита. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #160 Отговорено 25 Август, 2020 Кратко вкл. Като водих Ледженда на преглед ме предупредиха че наред с многото плюсове има и някои особености. Моторът при студено палене е нестабилен първите секунди, но след като си провери датчиците и инфото - "заспива". Наистина е така - има минимално претрисане, а после може да се усети само на място, ако е тихо и е на мин обороти и на скорост. Поразителното е че това е само на волана, а по седалката и педалите "няма никой". На скоростният лост се усеща само вибрация от баса на аудиото - доста обезшумен и отделен кокпит от "техническата плънка". Казаха и че мотора имал известен разход на масло. Проверих го преди ваканцията - 1640км по-късно нивото не е мръднало и 1мм, а и се радвах по аутобана и проходите. Втори ден се возя отново с комбито, че е самотно горкото - усеща се общото генно инженерство, но разлики бол: Акорда е по-пъргав на старт (все пак разлика поне 200 кила), но после Локомотива го ... Карам го като Сивик, Ледженда е по-релакс и не предразполага към екстремизъм, докато в малкия брат живее спортната нотка, а баткото е просто култивиран тежкоатлет с добри обноски. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове