Jump to content
Sign in to follow this  
rollin

Наклон на задните гуми - Accord 7 - Проблема решен

Recommended Posts

Задните гуми на колата седят леко под наклон и първоначално мислех, че съм за стенд,  но като отидох хората ми казаха че не могат да оправят нещата.
Сега вътрешния край на задните гуми се износва по бързо и това ме дразни понеже карам само с нови гуми и се налага на 2 години да ги изхвърлям.
Въпроса е:

- Някой монтирал ли е камбър кит който да изправи гумите ?
Чух че ако се смянт изцяло всички тампони и шарнири по задното окачване вероятно пак ще се оправи колата, но предполагам това е по скъпия и труден вариант. Казват че просто тампоните вече са поомекнали (не разбити) и от там иде грешката.

Ето варианти за Камбъри:
http://www.ebay.com/itm/03-07-Accord-04-08-TSX-Pilot-Odyssey-MDX-Rear-Upper-Camber-Kit-Control-Arm-/231129216804?fits=Model%3ATSX&hash=item35d05ff724&vxp=mtr

 

http://www.ebay.com/itm/New-Pair-Left-Right-Rear-Camber-Kit-2-00-4-00-Free-Shipping-/181716400855?hash=item2a4f243ad7&vxp=mtr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето една полезна тема:
https://www.heeltoeauto.com/pitboard/?p=43

Може да дискутираме кой какво мисли след като е прочел.

 

И май това е най евтиния вариант за двете задни колела:
http://www.ebay.com/itm/03-05-06-07-Accord-04-08-Acura-TL-TSX-REAR-Camber-Kit-/311104132319?hash=item486f4054df&vxp=mtr

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, не си дал пълна информация.
Колата снижена ли е или сток?
Колко градуса е камбъра и в каква посока?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сток окачване, щом износва вътрешната част на гумите как трябва да е наклонена ?
Градуси не помня, но това едва ли е от значение.
Проблема е масов при тея коли.

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега няма нужда от сарказъм, въпроса не е хвърлен току така.
Градусите всъщност са от значение и този въпрос не е случаен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, тука проблема е по скоро ясен и искам мнение ха хора с такива коли дето са чели за проблема или са монтирали камбър кит.
Темата не е за цел диагностициране на проблема, понеже той е ясен.
Работата е кой камбър кит да си поръчам от хилядите видове дето се предлагат и има ли файда от най скъпите или и по евтините вършат същата работа.

За това съм дал линкове към няколко теми за да се прочете и научи първоизточника на масовия проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинете че не притежавам този автомобил, но въпреки това исках да ви помогна. Няма да се повтори.  Инфото, което щеше да ви спести парите ще запазя за себе си, приятно пазаруване.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кофти обидихте човека и го прогонихте...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо говориш в множествено число след като само аз и въпросния колега сме писали в темата ?
Аз зададох конкретни въпроси, проблема е ясен и диагностициран в чужбина много преди ние да разберем за него, както даже попаднах на статии за Хонда Бюлетини в които са връщали колите в сервизите за този проблем.
Сега освен и аз да се разсърдя и да спра да пиша и да си търся лесното в чужди форуми щото от много време разбиращите хора не пишат и няма смисъл от питане тука май май...
Ни най малко пък се чувствам гузен нито съм обидил нито съм прогонвал колегата, това са си твои изводи.

И другото което е, този проблем е за конкретния модел, не съм срещал да го има при останалите.

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблемът не е само при този модел, и сивиците също страдат. При мен задна лява е 1.5, задна дясна 1.9 като не е натоварена. Когато съм с ремаркето е повече, но засега не ми се струва кой знае какъв проблем.

Можеш да ги сменяш предни/задни на 3-4000км примерно и ще изкарат повече, пък и на 2 години вече не е нова гума. 

Ако държиш да слагаш camber kit, на Ingalls като че ли изглежда най-малко китайски. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.5 е добре, при акордите говорим за порядъка -2.2/-2.6 при граници -0.7/-1.3 , при такъв голям наклон въртенето не помага много много.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявам се значи, не знаех че го има и при сивиците.
Моята задна лява все още си е ОК и не я износва но наклона на дясната явно е повече и тя само страда.
Но хората казвт че рано или късно тоя наклон ще стане по голям за това мисля да купя и камбъри.

Ingalls четох много за тях но тези мисля им правят копия и не виждам какво по зле може да е, освен че са на двойно по ниска цена:
http://www.ebay.com/itm/03-05-06-07-Accord-04-08-Acura-TL-TSX-REAR-Camber-Kit-/311104132319?hash=item486f4054df&vxp=mtr

 

Също така се предлагат камбъри с шарнир за горната част и там само с един брой на страна може да се коригира наклона, но масово съветват шарнирите да не се пипат и да се ползват тея щанги долните...

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Направи си твоите раздвижни!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами колега не виждам какво толкова може да е зле, освен супер некачествена гума, която би се напукала за отрицателно време, както се казва. Сам си дал линк към темата, по-горе, където ясно пише какъв е проблема с НЕоригиналните. При неоригиналните е рулетка, на каква бройка ще попаднеш, ако изобщо има такива читави бройки. При неоригиналните се залага на бързина на изработката и на количество, при такъв вариант няма как да има качества и гаранция. Драгич може би ще поясни как се правят раздвижни?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Драго сподели моля :)

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Копирате тея купешките.....реже се носача,втулка с обратни резби и контра гайки!Общо взето се обсъжда със стругаря

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да но май по две щанги от страна се сменят и нз дали няма да излезе правенето като на цената на 4бр нови - 90$

Share this post


Link to post
Share on other sites

Копирате тея купешките.....реже се носача,втулка с обратни резби и контра гайки!Общо взето се обсъжда със стругаря

 

Това лято и моята задница мина през тази процедура. Виждаше се на око как са наклонени. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някакви снимки имаш ли от процедурата, коя шанга точно прави и колко ти струваше?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ба си...и това ли се оказа масов проблем за модела? След като е станал известен, са можели лесно да го отстранят с такива регулируеми щанги във фейслифта поне и резервните части да са такива...

То  до известна степен е логично да се появи проблем, след като са го измислили толкова сложно- 5 линка на колело...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако мислите че това е проблем само при Акорда и Свика, се лъжете.

Има го доста и при СРВ-то,а сигурно се среща и при останалите модели.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема е решен.
Отидох до един майстор тука в града и ми направи къстъм камбър китове (преправи оригиналните) за 70лв .
Сега мога да правя каквито си искам наклони :)
Ето какво представлява:
post-9862-0-76082600-1441974166_thumb.jpg

post-9862-0-59366900-1441974193_thumb.jpg

post-9862-0-95023400-1441974201_thumb.jpg

post-9862-0-14754800-1441974210_thumb.jpg

post-9862-0-79905900-1441974219_thumb.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво,проблема ти е решен кардинално.Същият проблем го има при ЦРВ-то 2г.,както отбеляза Емича,но там се оправя по друг начин :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rollin може ли да споделиш това в кой сервиз ти го направиха понеже и аз бих искал да реша този проблем. Между другото нали спомена че е по добре на долните щанги а не на горните където е шарнира а пък ти до колкото виждам си го направил на горните. Мерси

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това ми го прави стругар и аз сам си ги сменях.
Направих го на горната защото само от една може да се коригира наклона а и трябва само тя да се преработи.
Ако решиш да преработваш долните ще трябва да правиш по два фитила на страна и става по скъпо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rollin, понеже и мен ме сполетя същия проблем, искам да те попитам нещо.

Успя ли да регулираш наклона с този къстам камбър кит?

Питам те понеже си го направил на стабилизиращата щанга, която е с шарнир в единия край. Шарнира успява ли да натисне така главината за да я изправи и ако успява той самия в какво положение е? Напрегнат ли е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всичко е ОК вече над 1 година.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rollin, чертеж случайно да имаш? Не съм много сигурен, че ако отида при някой стругар, мога да му обясня какво искам да направи. С чертеж ще е доста по-лесно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не нямам.

Само снимки да му покажеш трябва да му стане ясно.

Ако не заповядай в Първомай, ще те заведа до човека дето прави моите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А този проблем има ли го всъщност при комби версията? А при FR-V?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моите задни колела си имат необходимия наклон и за сега (26 месеца откак я имам и 11 г. откак е произведена) не е мръднал.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 14.08.2017 г. at 17:39, rollin написа:

Не нямам.

Само снимки да му покажеш трябва да му стане ясно.

Ако не заповядай в Първомай, ще те заведа до човека дето прави моите.

здравейте може ли да ми дадете по точно местонахождение или телефон на мовека който ми ги е правил в първомай 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прави ги най обикновен стругар след като му обясних какво искам да се получи.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Здравейте,

При мен се наблюдава неравномерно износване от вътрешната страна на гумата по радиуса.

Все едно гумата подскача нагоре, надолу, минимално е, но има шум от гумата!

Проверено и потвърдено.

Гумаджиите говорят за износени амортесьори, а камбъра е -2.5градуса, което не е ОК.

Амортесьорите са ОК на 60% на стенда!

 

Ако не са амортесьори, значи ли че са тампони или пружини.

Както знам пружината държи колата изправена, амортисьора гаси трептенията!

 

Камбър -2.5 си е като за рали бегачка!:plane:

Устойчива е много в завои, нищо че е комби и 1700кг.

Edited by darius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Май проблема е често срещан при този модел, и моята я забелязах че има наклон на задните гуми. Споделете някакво решение.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ако има изнасяне точно по вътрешната страна на гумата , значи е от страничния наклон. Сменяте горния носач с шарнира на него( говорим за седан) . Фебест ~60  лв, регулируем камбър кит ~90 лв., оригинална примерно ~150 лв от правилното място. И се регулира сходимост задължително, след като се сменят реглажните болтове, понеже обикновено са спекли жестоко. Ако пак не е в спецификации се почват останалите носачи... само по 5 на гума са. Има го и номерът със стругаря... малко по -горе е обяснен.

Edited by ivailopp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Работата не е за "на око". Трябва си стенд, с точните параметри за модела и той ще каже има ли отклонение. Колелата на задният мост трябва да имат наклон (разкрачен към земята) - осигуряващ стабилност при завои, и да са затворени (в посока напред) - осигуряваща курсова стабилност. Първото се вижда с просто око, второто не, но и двете трябва да са в допуските, за да осигуряват великолепното пътно поведение (поне на комбито). Двата ъгъла се уравновесяват и поне аз нямам износване на гумите по вътрешния или външния край на протектора.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×