rollin 463 #1 Публикувано 2 Август, 2015 Задните гуми на колата седят леко под наклон и първоначално мислех, че съм за стенд, но като отидох хората ми казаха че не могат да оправят нещата.Сега вътрешния край на задните гуми се износва по бързо и това ме дразни понеже карам само с нови гуми и се налага на 2 години да ги изхвърлям.Въпроса е: - Някой монтирал ли е камбър кит който да изправи гумите ?Чух че ако се смянт изцяло всички тампони и шарнири по задното окачване вероятно пак ще се оправи колата, но предполагам това е по скъпия и труден вариант. Казват че просто тампоните вече са поомекнали (не разбити) и от там иде грешката.Ето варианти за Камбъри:http://www.ebay.com/itm/03-07-Accord-04-08-TSX-Pilot-Odyssey-MDX-Rear-Upper-Camber-Kit-Control-Arm-/231129216804?fits=Model%3ATSX&hash=item35d05ff724&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/New-Pair-Left-Right-Rear-Camber-Kit-2-00-4-00-Free-Shipping-/181716400855?hash=item2a4f243ad7&vxp=mtr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2 Отговорено 2 Август, 2015 (Редактирано) Ето една полезна тема:https://www.heeltoeauto.com/pitboard/?p=43Може да дискутираме кой какво мисли след като е прочел. И май това е най евтиния вариант за двете задни колела:http://www.ebay.com/itm/03-05-06-07-Accord-04-08-Acura-TL-TSX-REAR-Camber-Kit-/311104132319?hash=item486f4054df&vxp=mtr Редактирано 2 Август, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #3 Отговорено 2 Август, 2015 Колега, не си дал пълна информация.Колата снижена ли е или сток?Колко градуса е камбъра и в каква посока? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #4 Отговорено 2 Август, 2015 (Редактирано) Сток окачване, щом износва вътрешната част на гумите как трябва да е наклонена ?Градуси не помня, но това едва ли е от значение.Проблема е масов при тея коли. Редактирано 2 Август, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #5 Отговорено 2 Август, 2015 Колега няма нужда от сарказъм, въпроса не е хвърлен току така.Градусите всъщност са от значение и този въпрос не е случаен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #6 Отговорено 2 Август, 2015 Колега, тука проблема е по скоро ясен и искам мнение ха хора с такива коли дето са чели за проблема или са монтирали камбър кит.Темата не е за цел диагностициране на проблема, понеже той е ясен.Работата е кой камбър кит да си поръчам от хилядите видове дето се предлагат и има ли файда от най скъпите или и по евтините вършат същата работа.За това съм дал линкове към няколко теми за да се прочете и научи първоизточника на масовия проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #7 Отговорено 2 Август, 2015 Извинете че не притежавам този автомобил, но въпреки това исках да ви помогна. Няма да се повтори. Инфото, което щеше да ви спести парите ще запазя за себе си, приятно пазаруване. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 2 Август, 2015 Кофти обидихте човека и го прогонихте... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #9 Отговорено 3 Август, 2015 (Редактирано) Защо говориш в множествено число след като само аз и въпросния колега сме писали в темата ?Аз зададох конкретни въпроси, проблема е ясен и диагностициран в чужбина много преди ние да разберем за него, както даже попаднах на статии за Хонда Бюлетини в които са връщали колите в сервизите за този проблем.Сега освен и аз да се разсърдя и да спра да пиша и да си търся лесното в чужди форуми щото от много време разбиращите хора не пишат и няма смисъл от питане тука май май...Ни най малко пък се чувствам гузен нито съм обидил нито съм прогонвал колегата, това са си твои изводи. И другото което е, този проблем е за конкретния модел, не съм срещал да го има при останалите. Редактирано 3 Август, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DYNACORD 23 #10 Отговорено 3 Август, 2015 Проблемът не е само при този модел, и сивиците също страдат. При мен задна лява е 1.5, задна дясна 1.9 като не е натоварена. Когато съм с ремаркето е повече, но засега не ми се струва кой знае какъв проблем. Можеш да ги сменяш предни/задни на 3-4000км примерно и ще изкарат повече, пък и на 2 години вече не е нова гума. Ако държиш да слагаш camber kit, на Ingalls като че ли изглежда най-малко китайски. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 54 #11 Отговорено 4 Август, 2015 1.5 е добре, при акордите говорим за порядъка -2.2/-2.6 при граници -0.7/-1.3 , при такъв голям наклон въртенето не помага много много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #12 Отговорено 4 Август, 2015 (Редактирано) Извинявам се значи, не знаех че го има и при сивиците.Моята задна лява все още си е ОК и не я износва но наклона на дясната явно е повече и тя само страда.Но хората казвт че рано или късно тоя наклон ще стане по голям за това мисля да купя и камбъри. Ingalls четох много за тях но тези мисля им правят копия и не виждам какво по зле може да е, освен че са на двойно по ниска цена:http://www.ebay.com/itm/03-05-06-07-Accord-04-08-Acura-TL-TSX-REAR-Camber-Kit-/311104132319?hash=item486f4054df&vxp=mtr Също така се предлагат камбъри с шарнир за горната част и там само с един брой на страна може да се коригира наклона, но масово съветват шарнирите да не се пипат и да се ползват тея щанги долните... Редактирано 4 Август, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #13 Отговорено 4 Август, 2015 Направи си твоите раздвижни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #14 Отговорено 4 Август, 2015 Ами колега не виждам какво толкова може да е зле, освен супер некачествена гума, която би се напукала за отрицателно време, както се казва. Сам си дал линк към темата, по-горе, където ясно пише какъв е проблема с НЕоригиналните. При неоригиналните е рулетка, на каква бройка ще попаднеш, ако изобщо има такива читави бройки. При неоригиналните се залага на бързина на изработката и на количество, при такъв вариант няма как да има качества и гаранция. Драгич може би ще поясни как се правят раздвижни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #15 Отговорено 4 Август, 2015 (Редактирано) Драго сподели моля Редактирано 4 Август, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #16 Отговорено 4 Август, 2015 Копирате тея купешките.....реже се носача,втулка с обратни резби и контра гайки!Общо взето се обсъжда със стругаря 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #17 Отговорено 4 Август, 2015 Да но май по две щанги от страна се сменят и нз дали няма да излезе правенето като на цената на 4бр нови - 90$ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dr_DreaD 1 #18 Отговорено 5 Август, 2015 Копирате тея купешките.....реже се носача,втулка с обратни резби и контра гайки!Общо взето се обсъжда със стругаря Това лято и моята задница мина през тази процедура. Виждаше се на око как са наклонени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #19 Отговорено 5 Август, 2015 Някакви снимки имаш ли от процедурата, коя шанга точно прави и колко ти струваше? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 248 #20 Отговорено 5 Август, 2015 Ба си...и това ли се оказа масов проблем за модела? След като е станал известен, са можели лесно да го отстранят с такива регулируеми щанги във фейслифта поне и резервните части да са такива... То до известна степен е логично да се появи проблем, след като са го измислили толкова сложно- 5 линка на колело... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1803 #21 Отговорено 6 Август, 2015 Ако мислите че това е проблем само при Акорда и Свика, се лъжете. Има го доста и при СРВ-то,а сигурно се среща и при останалите модели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #22 Отговорено 11 Септември, 2015 Проблема е решен.Отидох до един майстор тука в града и ми направи къстъм камбър китове (преправи оригиналните) за 70лв .Сега мога да правя каквито си искам наклони Ето какво представлява: 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1026 #23 Отговорено 11 Септември, 2015 Браво,проблема ти е решен кардинално.Същият проблем го има при ЦРВ-то 2г.,както отбеляза Емича,но там се оправя по друг начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beatport 1 #24 Отговорено 17 Юни, 2016 Rollin може ли да споделиш това в кой сервиз ти го направиха понеже и аз бих искал да реша този проблем. Между другото нали спомена че е по добре на долните щанги а не на горните където е шарнира а пък ти до колкото виждам си го направил на горните. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #25 Отговорено 18 Юни, 2016 Това ми го прави стругар и аз сам си ги сменях.Направих го на горната защото само от една може да се коригира наклона а и трябва само тя да се преработи.Ако решиш да преработваш долните ще трябва да правиш по два фитила на страна и става по скъпо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
A.Bozhinov 0 #26 Отговорено 12 Август, 2017 Rollin, понеже и мен ме сполетя същия проблем, искам да те попитам нещо. Успя ли да регулираш наклона с този къстам камбър кит? Питам те понеже си го направил на стабилизиращата щанга, която е с шарнир в единия край. Шарнира успява ли да натисне така главината за да я изправи и ако успява той самия в какво положение е? Напрегнат ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #27 Отговорено 13 Август, 2017 Всичко е ОК вече над 1 година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #28 Отговорено 14 Август, 2017 @rollin, чертеж случайно да имаш? Не съм много сигурен, че ако отида при някой стругар, мога да му обясня какво искам да направи. С чертеж ще е доста по-лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #29 Отговорено 14 Август, 2017 Не нямам. Само снимки да му покажеш трябва да му стане ясно. Ако не заповядай в Първомай, ще те заведа до човека дето прави моите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #30 Отговорено 5 Декември, 2017 А този проблем има ли го всъщност при комби версията? А при FR-V? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5488 #31 Отговорено 5 Декември, 2017 Моите задни колела си имат необходимия наклон и за сега (26 месеца откак я имам и 11 г. откак е произведена) не е мръднал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
guni7eam 0 #32 Отговорено 19 Ноември, 2018 На 14.08.2017 г. at 17:39, rollin написа: Не нямам. Само снимки да му покажеш трябва да му стане ясно. Ако не заповядай в Първомай, ще те заведа до човека дето прави моите. здравейте може ли да ми дадете по точно местонахождение или телефон на мовека който ми ги е правил в първомай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #33 Отговорено 20 Ноември, 2018 Прави ги най обикновен стругар след като му обясних какво искам да се получи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 911 #34 Отговорено 12 Април, 2019 (Редактирано) Здравейте, При мен се наблюдава неравномерно износване от вътрешната страна на гумата по радиуса. Все едно гумата подскача нагоре, надолу, минимално е, но има шум от гумата! Проверено и потвърдено. Гумаджиите говорят за износени амортесьори, а камбъра е -2.5градуса, което не е ОК. Амортесьорите са ОК на 60% на стенда! Ако не са амортесьори, значи ли че са тампони или пружини. Както знам пружината държи колата изправена, амортисьора гаси трептенията! Камбър -2.5 си е като за рали бегачка! Устойчива е много в завои, нищо че е комби и 1700кг. Редактирано 12 Април, 2019 от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliya Iliev 7 #35 Отговорено 12 Април, 2019 Май проблема е често срещан при този модел, и моята я забелязах че има наклон на задните гуми. Споделете някакво решение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #36 Отговорено 12 Април, 2019 (Редактирано) Ако има изнасяне точно по вътрешната страна на гумата , значи е от страничния наклон. Сменяте горния носач с шарнира на него( говорим за седан) . Фебест ~60 лв, регулируем камбър кит ~90 лв., оригинална примерно ~150 лв от правилното място. И се регулира сходимост задължително, след като се сменят реглажните болтове, понеже обикновено са спекли жестоко. Ако пак не е в спецификации се почват останалите носачи... само по 5 на гума са. Има го и номерът със стругаря... малко по -горе е обяснен. Редактирано 12 Април, 2019 от ivailopp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5488 #37 Отговорено 13 Април, 2019 Работата не е за "на око". Трябва си стенд, с точните параметри за модела и той ще каже има ли отклонение. Колелата на задният мост трябва да имат наклон (разкрачен към земята) - осигуряващ стабилност при завои, и да са затворени (в посока напред) - осигуряваща курсова стабилност. Първото се вижда с просто око, второто не, но и двете трябва да са в допуските, за да осигуряват великолепното пътно поведение (поне на комбито). Двата ъгъла се уравновесяват и поне аз нямам износване на гумите по вътрешния или външния край на протектора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StanislavG 0 #38 Отговорено 25 Септември, 2020 някой има ли готов комплект за продан. че и моята задница се е разчекнала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stosto 17 #39 Отговорено 14 Юни, 2021 Здравейте, някой може ли да ми изпрати актуален линк за поръчка на такива китове,защото тези в темата не се отварят. Ходих днес на стенд и задните гуми на Акорда ми имат отклонение с 1 градус. Предните гуми са добре, както и всичко по окачването на колата и амортисьорите, но този наклон сякаш с годините стана малко повече и бих желал да направя така, че да се регулира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5488 #40 Отговорено 14 Юни, 2021 Вътрешните болтове на долните носачи са на ексцентрик. След реглажа ли не е в допуска, или не е правен? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове