Jump to content
Emicha

Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

Recommended Posts

Би трябвало да е това схемата на пистовия ремък и това му е дължината.

В мнение 148 от тази тема , съм качил със сигурност оригинална схема  и мисля номера на оригиналния номер  , който по спомен беше точно 1785 мм.

За круиза -  може да имаш изгоряла лампа на таблото /в бутона е ясно ,че е изгоряла/ може да ти се ебава бутона, стоп машинката и още други неща , но почни от тези.

Самия круиз сработва, при над 40 км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря! Пак ще го пробваме.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Имам въпрос относно хонда црв 2005 2.0 бензин. Та питането ми е относно демпферната шайба на коляновала... играе малко...дали ако сменя шайбата ще се оправи или проблемът е в самия коляновал? благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено е от шайбата, вала няма как да играе. Сменяй я докато е време че ще ти направи беля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, имам за смяна предни тампони и шарнири на предните носачи.

Някой в течение ли с цените на тези части в Бултрако, че нещо съм се изнервил с ментетата на пазара...

Бих им се обадил директно, но не съм готов със пълния списък части и за това само сондирам за сега.

От досегашния ми опит родните официяли се нервят на такива самодейци като мен. 

Бултрако как се отнасят с клиентите на резервни части?

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бултрако не предлагат само шарнир, а комплект с главината където е набит.

Взимай на CTR и го слагай - вече 50 х. нямам ядове.

Тампоните на носачите съм ги купувал от тях оригинални, но забравих цената /някъде назад в тази тема, може да съм писал за тях/ .

Става с поръчка за 10-на дни и е хубаво да ги вземеш от тях, но после и да ти ги монтират правилно , че предния е особен и има начин на монтаж.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

300 шенкела на задниците им да порастат! :box:

За CTR бях чел, аназад в темите, че брандират шарнири и за лемфьордер... 

Евро 07 са на 20м. от дома. Гледам че имат CTR... само дето не смея от тия даже и филтри да си взема!

Тампоните са ясни. Старите се маркират на носача преди демонтаж.

Благодаря Emicha.

 

Между другото, какво става с Japancars.ru?! 

Нещо сайта им капец от 2-3 дни...

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркирай ги, ама имат и горна и долна страна да знаеш / че си приличат/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мина ми през ум... раздуй де, как се разпознават? :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм информиран ОЕМ тампоните пристигат опаковани с инсталационен лист.

Там пише, че гумените опори в тампона трябва да са на 64°(±3°) спрямо централната ос описане между отворите на преден и заден тампон.

Горната част на тампона е маркирана с цветна точка (жълта или синя), намираща се на една от гумените опори.

Тази цветна точка при монтаж трябва да сочи към конкретна част на всеки от 2-та носача, посочена в инструкцията.

 

Ако липсва точката, резервния парашут не се отвори и джипа го няма длу... е**ти организацията! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че имат точки - имат, имат и цифрички и стрелкички :), ама упътване нямат:D.

Цената преди време, когато ги взех от Бултрако, беше около 35 лв. за бройка - интересно ми е, сега колко ще са ги вдигнали.

И относно монтажа - пак имаше тема тук, точно свързана с тях, даже имаше и снимков материал, ама сигурно е някъде в по-стара тема, надолу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Заявих тампоните на parts-sofia@honda-bg.com

Имат ги налични 34,44 лв./бр. 

Днес ги засилват по Еконт.

Шарнирите ги смених вече. Доверих се на колегата Emicha с CTR-a.

 

Малко омачкана бумагата, но все пак се вижда нещо, ако на някой ще му е от полза...

Installation.thumb.jpg.b24e98f39d4ca773ca12ba6476246801.jpgInstallation2.thumb.jpg.1e2035051330d8006c473b367d26601e.jpg

 

Видело :) 

 

 

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го гледал много отдавна . Горкият ЕЛЕМЕНТ . Много ръждив. Монтьора и той един..... с 2 леви ли , с 2 десни ли...... ?

Като моят майстор който ми сложи моите големите не на 64 градуса а прави спрямо рамото.

Ммммм 5 месеца издържаха. После си купих носачи с фабрично набити и така му ги дадох да ги слага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не... принципно е печен тоя майстор като за америкос. Ама верно на тоя клип е малко балбутест. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да е сменявал ограничителите на вратите, че ми писна да се затварят сами  вратите, дори при минимален наклон.

s-l1600 (1).jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То се ремонтира лесно.Отваряш средната част и слагаш една шайба или стотинка и си готов.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, всички фенове на Honda CR-V .

От скоро съм притежател на Honda CR-V Бензин VTEC EXECUTIVE AUTO.

Колата ми я препоръчаха много приятели купих я Февруари 2019 на 90 000  мили  в  момента съм на 92 000 но от няколко месеца започна нещо да трака по двигателя, като изключим това си върви доста добре не губи мощност или друг видим проблем.

Въпросът ми е какъв може да е проблемът и мога ли сам да разбера ?

  

П.С

Извинете ме за глупавия въпрос, намирам се в UK и тук мисля че ако е сериозно ще ми излезе доста солено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има три варианта, верига за смяна (най доброто), разпределителен вал или най лошото като при мен някой цилиндър или бутало за минало. Сам можеш да отвориш капака на главата и да видиш гърбиците на двата вала. Веригата се вижда дали е разтегната като врътнеш на белег. За цилиндрите най елементарно махаш една по една лулите и палиш ако изчезне шума това е въпросния цилиндър. Дано да се справиш, успех в търсенето на проблема. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много :) днес ще се опитам да разбера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък не и смениш масълцето на колата преди да ровиш из бутала и вериги,ако наистина е на тези километри.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас, ходих на сервиз казаха ми най-лошото верига... масло  филтър 700 паунда,

смениха всичко но проблема остана...…  казаха че трябвало да се наместят клапани....направо ми се реве с тая Хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само веригата ли смениха или целия комплект ,който е от доста части .Почти всичко което се върти и оптяга в него отсега,като се започне от зъбни колела и тн.

Клапаните ако не са регулирани   знаеш ли кога е правено за последно, трябва да се направят,може би от там трябваше да започнеш преди да даваш големите пари. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Parts included

£50.06Engine oils

£4.77Engine oil filter

£138.18Timing chain kit

Subtotal

£192.25Labour

£193.01Parts

Total

£385.26

 

Ами не съм сигурен дали всичко е сменено но поне не дадох 700-900 колкото искаха.

Но майстора каза че звукът не е спрял а екипът му няма опит в това.

Значи сега трябва да намеря кой да ги регулира .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

138 паунда абсурд да е комплект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тотала е 385.26 паунда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, CARPERA написа:

138 паунда абсурд да е комплект.

Защо продължаваш да драскаш във всички теми. Аз тази година смених комплект вериги за 600лв на същия двигател. Твоята единичка е даже с ремък нали? 

Редактирано от vespa
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, goga написа:

Тотала е 385.26 паунда.

Като 1,75 лв. повече са му взели за труда:)

 

п.п. Много тъпо племе.... са , макар че не са ми направили нищо:D...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 hours ago, vespa said:

Защо продължаваш да драскаш във всички теми. Аз тази година смених комплект вериги за 600лв на същия двигател. Твоята единичка е даже с ремък нали? 

Ти защо  пък пишеш абсолютни глупости колкото да напишеш нещо за СПАМ.

Комплект  ако  незнаеш как изглежда е това 

KomplektVeriga.PNG.ea3ff313e35b63adf744f6e7194.thumb.png.a1ddf19c45e9baa9a0f2978d99701dd6.png

Не е точно за този двигател но за 138 паунда за да е всичко това трябва да е нещо супер менте.

Ето го комплекта хубаво виж цената в паунди и е на промоция хубаво гледай,като тук ги няма зъбните колела. 

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-cr-v-2-0-i-vtec-timing-chain-kit-2002-2006/

Според мен  просто са му взели парите от които 192 паунда  са труд, нищо не са свършили,но явно колегата ги е спрял защото са му искали 700-900паунда първоначално. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, CARPERA said:

 

Ето го комплекта хубаво виж цената в паунди и е на промоция хубаво гледай,като тук ги няма зъбните колела. 

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-cr-v-2-0-i-vtec-timing-chain-kit-2002-2006/

 

Малката верига отделно ли се продава, тъй като не я виждам в линка отгоре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Diezz, погледнах няколко обяви, всички са без малка верига. Не знам, защо, и не търсих, дали се предлага отделно.

 

Carpera,

Това на снимката в поста ти, ама без малката верига го има и за £138. Това от линка също.

Англичанина не мож го разбра през монитора и клавиатурата. За всеки влак си има пътници. Има магазини и сервизи, има, и магазини, и сервизи. Тук никой (англичанин) не следва макимата "колкото по-скъпо, толкова по-качествено". Е, намират се и изключения. На който не му пука за парите, плаща, колкото му кажат. На който му пука си намира бюджетен вариант.

 

За цените. Ще ти цитирам разговора ми с един мой приятел:

Той - Трябва ми ангренаж за Мазда.

Аз - Имаш го - £70 (истинско Конти, не от Румъния :D )

Т - Тва само ремъка ли?

А - Не, целия комплект.

Т - Бегай бе, при нас само ремъка е толкова.

 

Друг разговор, със същия:

 

Т - Искам евтини биалетки за Мазда.

А - Имаш ги, ама не гарантирам качество, защото са от BluePrint.

T - Оооо, на 200% съм сигурен, че и най-голямото менте в Англия е по-качествено от "най-истинското" в България.

 

Не знам, за колко време се сменява верига (мога да питам), ама тия £192 отиват на около 4ч работа. Английският майстор работи по книга. Отваря и гледа - смяна на верига - 4ч. Той го прави за 2.5ч, примерно, ама ти си плащаш 4ч. Английските сервизи също са тарикати, ако те видят, че си балък. Личен пример - вика ме шефа и казва - на тая кола отвън трябва да се смени стъклото на огледалото. Знам, че ще го направиш за 4мин на двора, ама вкарай я в гаража и се мотай поне 15мин, за да му взема половин час работа.

 

Прав е Emicha, мно'о тъпо племе е английското.

 

SiSko, къде в Англия живееш?

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Krasi-mir said:

 

 

Carpera,

Това на снимката в поста ти, ама без малката верига го има и за £138. Това от линка също.

 

 Ок  къде  може да се намери  комплекта   от линка ми,говорим за оригинални неща  за 138 паунда.Така ще помогнем на колеги  които им предстои смяната. 

Иначе да намира се нещо оригиналния  ако е 100лв китайското е за 10лв.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

... говориМ за оригинални неща  за 138 паунда. ...

Ти говориШ, аз не.

Аз говорим, т.е. исках да говорим за коплект, като снимката ти, ама не точно. Ако не съм бил ясен, извинявай.

 

п.п. Докато си говорим ...

Даваш съвет, всъщност не, ти опонираш изказване на човек, живеещ в Англия.

Както казах, или поне се опитах, тук нещата не са същите като ... някъде другаде.

Аз лично, както повечето Англичани, и както повечето Българи, живеещи от години в Англия, когато си купувам ЕВТИНА кола е с идеята "докогато изкара", а не доживот. Тук такава кола не се вкарва веднага в бокса и не се започват едни смени на това-онова-другото-петото за да стане перфектна. Достатъчно условие е да е технически изправна, за да е безопасна за мен и останалите. Никой не може да ме накара да си купя такава кола, да кажем за £1000 и да й сменявам ангренаж за £500. Ми скрапирам я и си търся друга. Тва, ако съм спал и не съм преценил при покупката, че много скоро ще се наложи да сменявам ангренаж.

 

п.п.п. Да повторя, казаното от Vespa - спри да драскаш във всяка тема. Не може да постнеш някаква снимка и първото изречение след нея да е -  "Не е точно за този двигател но за 138 паунда за да е всичко това трябва да е нещо супер менте.". Това, само за да покажеш на някого колко е тъп. Кой ти каза, че не може?

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARPERA как неможе да разбереш, че с твоя приятел гугъла не винаги помагаш а напротив. Аз за разлика от теб имам приятели на които имам пълно доверие. Не знам и не ме интересува каква марка са били частите, ето цена на всичко с някакъв процент отстъпка :

192лв к-т ангренаж, 182лв к-т вериги, 9лв семеринг к. вал, 180лв за труд. И още инфо... 330лв к-т съединител с 160лв за труд. Смених и гарнитурата на капака 57.40лв което ми се вижда много, но може да е оригинална. Всички това в София, майстора е препоръчан от същия приятел. Моля да Не ми отговаряш на поста,защото ставаш трагично смешен. 

п.п.п. Сега виждам, че съм писал заедно с колегата Краси, поста ми не е повлиян от неговия. 

Редактирано от vespa
  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Krasi-mir написа:
Преди 3 часа, CARPERA написа:

... говориМ за оригинални неща  за 138 паунда. ...

Ти говориШ, аз не.

 

Точно това се канех да напиша. 

Ама продължавате да го цитирате и да му отговаряте и не мога да почистя. :)

  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес беше щастлив ден за двойката - смяна на двигателно масло и филтър, смяна на горивния филтър и смяна на маслото на диференциала:D.

Горивния беше прекалено чист, макар че беше на 50х.км. - нямаше никакви боклуци, вода и утайки, е филтриращата "хартия" беше потъмняла, но си е изпълнила предназначението /ако има значение филтъра беше на MAN/.

Маслото на задния диф, беше също прекалено бистро и чисто, дори и леко червеникавия му цвят си се виждаше / след източването му ,ме питаха дали не е сменявано скоро:)/.

Но има и една кофти новина - прясно скъсан маншон на вътрешно каре на лява полуоска.

Поръчах нов оригинален маншон от БТ за 146 лв. - безумна цена , ама си обичам колата:thumbs1:.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Някой знае ли дали актуаторите за централното става от дясна генерация към лява генерация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават да . Просто няма да управлява всички от ключът когато завърташ . С дистанционното ще е ок, но ...... втора употреба = безмислено.  Може да си купиш такива които да не работят вече. Или да откажат след месец , два , година. Реално може да я виждаш че работи като и подадеш ток , но като монтираш , да не работи , защото няма сила , което е основният проблем като цяло.

Редактирано от docev
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/26/2017 at 11:06 PM, Emicha said:

Близо 15 месеца по-късно - малко информация, за това  /-\ разчекване на задницата, което имах и описах в началото на тази тема.

 

Днес ходих на баланс, че от последното балансиране нещо не бях доволен.

След баланса видях, че случайно стенда за реглаж беше свободен и веднага вкарах СРВ-то за профилактична проверка.

Резултата беше повече от добър.

Всички стойности бяха в предписаните заводски норми (не бяха мръднали) , а само една беше на границата ( страничния наклон на задно ляво колело ), заради който всъщност умишлено я вкарах на проверка и бях сигурен , че ще има леко отклонение.

Бях сигурен, защото когато сменявах всички тампони и щангите отзад, не смених на това колело големия тампон ( HAB-003 ) от тази схема:

post-20738-0-71965200-1485463630.png

и самия тампон:

post-20738-0-16453100-1485464745_thumb.jpg

Причината  - просто бях купил само 1 бр. от него, а в деня на ремонта магазина не работеше, а трябваше да събера колата и да я изкарам от сервиза до края на деня.

Предпочетох да сменя  десния, защото проблема беше много по-голям от дясно, тампона беше скъсан и доста омекнал, докато левия изглеждаше доста по-здрав.

Както и да е, на пролет ще го сменя и него.

забравих да снимам данните от проверката на стенда, затова качвам тази стара снимка от предишния реглаж, за да придобиете представа за коя стойност говоря:

post-20738-0-80829000-1485464337_thumb.jpg

Преди беше на -1,40 сега беше мръднало точно на границата на -1,45

Така ,че продължавам да смятам, че лекуването на тази болест е смяна на тампоните.

Относно раздвижните щанги - те са един плюс, за догаждане на перфектни стойности, но трябва да се направят качествено и от правилните материали.

 

 

 

 

Добър ден ,

Имам нужда от малко помощ

Тръгнал съм да изминавам този път на колегата Emicha

Може ли да ме посъветвате откъде да си поръчам раздвижените щанги качествени от правилните материали ?

Дали са на разумна цена ? Намирам по интернет за по 30 паунда, но не мога да преценя дали са качествени

https://www.ebay.co.uk/itm/For-HONDA-CR-V-2002-2007-UPPER-RIGHT-SUSPENSION-WISHBONE-TRACK-CONTROL-ARM-NEW/273631665018?_trkparms=aid%3D555018%26algo%3DPL.SIM%26ao%3D2%26asc%3D20160323102634%26meid%3D17b899b49a1c4c39a251a2c8c0fe89bf%26pid%3D100623%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D133005459959%26itm%3D273631665018%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100623.m-1

На тези раздвижени щанкги възможно ли се да се сменя само тампона ?  Въпросът ми е и за раздвижените и за оригиналните

Също да попитам номер 11 от въпросната схема сменя ли се ? Мисля , че се води планка с тампон

Ако се сменя номер 11 и номер 12 се поръчват по 2 бр , за ляво и дясно нали  ?

 

B__2900.png

 

Благодаря

Редактирано от mmiro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номер 11 е пластмасов капак на рамото и не се сменя. Номер 12 са 2 броя тампони. 

На раздвижване щанги могат да се сменяват тампони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора , тъкмо намерих тампона и аз

За някой ако му е нужно:

HAB-018.png

 

Ще се радвам на мнения за раздвижени нови щанги

Според информация от магазин за части тампонът HAB-018 от въросната щанга е идентичен с тампон 12 от предния ми пост

Възможно ли е да е вярно  ?

Благодаря

 

Редактирано от mmiro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...