Jump to content
Emicha

Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

Recommended Posts

Не са идентични. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/13/2019 at 1:59 PM, Emicha said:

Не са идентични. 

HAB-018.png

Намерих тази картинка, от която се вижда , че са идентични , не с 12 , а с горния тампон на шенкела - номер 20

Ако не се лъжа номер 20 влиза в щангата от едната страна и ако е същия и от другата , т.е щангата е с два еднакви тампона от двете страни

Правилно ли съм разбрал ?

Говорим за щанга на CRV II - 2002г

Благодаря

 

 

Редактирано от mmiro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В предишното си мнение питаше друго - отговора съм ти го дал.

 

Сега питаш за съвсем друго и отговора ми е:

- като размер са почти еднакви и  би могло да са съвместими (поне според Фебест),  но когато аз ги сменявах, ми се стори, че са различни като вид и изпълнение, но като размер мисля нямаше разлика .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.11.2019 г. at 13:47, mmiro написа:

Ще се радвам на мнения за раздвижени нови щанги

 

Аз купих преди година от немския ибей "Optimal G5-820" - гледам малко са поскъпнали сега, а и твоя вариант ми изглежда сякаш по-солидно...

Интересно, че страшно приличат на снимката на руските щанги, които едни руснаци прават... дали пък не са почнали да продават в ибей?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Накупих всички тампони, отидох на сервиз.

При мен обаче проблемът с разчекването се оказа крив мост

След изправянето нещата са по добре. Не се налагаше смяна на тампони, само на тези, които така или иначе се сваляха заради моста.

Останалите ми тампони ще ги наснимам и ще ги пусна за продажба във форума на малко по ниска цена от закупените , ако някой има нужда да си ги смени

За да взлезна в зеленото при реглаж са ми нужни подсилени пружини от тези, които поръчвате чрез колегата Markony:

Може ли да ми помогнете и да ми кажете как да се сдобия с чифт от тях

Благодаря

 

Редактирано от mmiro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, mmiro написа:

....При мен обаче проблемът с разчекването се оказа крив мост.....

 

Кое му беше кривото и какво си изправял?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа, защото не съм го изправял аз , а в сервиза, само ми казаха че е крив и са го изправяли

Предполагам нещо удар е имало ....

Преди това задната лява гума беше по хлътнала от дясната

Сега са еднакво хлътнали ( горната част на задните гуми)  на около 2 градуса и малко  според реглажа

При повдигането с пружинитетези 2 градуса и малко се надявам  да стане около градус , което е заводското

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.01.2018 г. at 11:39, Dakota написа:

Има препарати "протъв дъжд", може да разгледаш видео клипове и да си избереш някой.

Малко късно се включвам но наскоро взех този:https://www.facebook.com/binanoprotector/

много е добър, но е предназначен за предно стъкло. Буквално над 80 км/ч не са нужни чистачките!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези джанти /оригинални/ от Акорд 7, ЕТ 55, 6,5J ще станат ли на CR-V-то?

846f677245f6873ec63ee29e179b6ee2.thumb.jpg.44a2ba7e50c58262459c7db0c189f249.jpg

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, chavdarbs написа:

Тези джанти /оригинални/ от Акорд 7, ЕТ 55, 6,5J ще станат ли на CR-V-то?

846f677245f6873ec63ee29e179b6ee2.thumb.jpg.44a2ba7e50c58262459c7db0c189f249.jpg

Според мен ще станат. На ЦР-В джантите са с ЕТ 50. Само това е разликата. Централния отвор предполагам Акорд е същия -64,1 мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само една вметка...

На тези джанти е препоръчително да се монтират гуми за леки автомобили.

Стоковите джанти на 2-ри ген са 6,5jj, където профилът на джантата е различен и предназначен за SUV и бусови гуми.

Пак казвам, това е в сферата на добрите пожелания, а не задължително.

Аз лично спазвам това правило, за да съм сигурен, че гумата ще стои на своето място.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ЕТ 50 на ЕТ55 джантата по точно самите спици се доближават до спирачния апарат,и може да опират.

Ето характеристиките на джантите и гуми

http://kolalok.com/gumi-dzhanti/honda/cr-v.html

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Станаха перфектно

D5C47E32-DBB3-460C-BA13-6921ED499C47.thumb.jpeg.dbacd921a5fe5365cbaae84ff3c1c4fe.jpeg

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги извинявам се ако поста не е за тук та искам да попитам. Ориентирал съм се към CRV II 2005-2006 г. ген бензин автомат как е шума в купето примерно при скорост от около 123-130 км/ч на магистралата, защото имах първа генерация и там беше нещо ужасно. 

Благодаря предварително 

Редактирано от Vasil82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре е , но при наличието на хубав саунд и някое активно басче под барчето , не прави впечатление . :-)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Vasil82 said:

Здравейте колеги извинявам се ако поста не е за тук та искам да попитам. Ориентирал съм се към CRV II 2005-2006 г. ген бензин автомат как е шума в купето примерно при скорост от около 123-130 км/ч на магистралата, защото имах първа генерация и там беше нещо ужасно. 

Благодаря предварително 

При автомата хубаво е, че при 120 км оборотите са 3к, което е добре и за шума, приемливо е според мен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V 2 определено е по-тихо от CR-V 1. Не знам твоята единичка, каква е, но моята беше авоматик, каквато е и настоящата ми двойка. И двете са със 4-степенна ск.кутия. Значи, сравнявам шум при едни и същи обороти на двг. Не съм се задълбочавал, и не знам, колко по-добре е обезшумена двойката. Аеродинамиката е горе/долу еднаква. Двигателите са различни, К20 е значително по-тих от В20. Гумите с които съм карал и карам също са еснакви по размер, и сходни по шум.

 

п.п. Не съм съгласен с Доцев относно музиката, ама това е много личен въпрос. Аз не слушам музика, докато карам. За мен е безпредметно да заглушавам един шум с още по-голям шум. ;)

Между другото, съпругата ми имаше Civic 9 Black Edition със заводски Premium Sound музика. Имаше 7 високоговорителя, единия от които субууфър в багажника. Много добър звук. Та, тази музика имаше една екстра - силата на звука автоматично се увеличаваше със увеличаване на скоростта. Предвид това, че самата кола беше мнооооого по-безшумна, слушането на музика в нея беше удоволствие.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята беше 2.0 147 ръчка при скорост 130 км беше ужас ,относно варианта с музиката става но трябва да съм сам. Автомата надежден ли е има ли някакви ядове . Колата ще се ползва като семеен автомобил с повече извънградски преходи затова основният критерий е шум = комфорт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата не е просто надежден, задължителен е, за мен лично. :P

Ако набараш и с К24 и круиз контрол ... приказка, за дълги преходи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 4 предавки не са ли му малко и ако няма темпомат може ли да се добави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да се знае - автомат и темпомат вдигат разхода по принцип, но второто е хубава екстра за извънградско, а първото за градско. :D

Ако не се лъжа 5-степенна кутия се намира само при фейслифта. Не помня обаче дали не беше само за северна Америка.

https://owners.honda.com/vehicles/information/2006/CR-V/specs

За темпомата не знам дали някой го е правил, все си мисля, че може да се добави (но на фейслифта, че дроселът е електронен). Жилото от газта влиза в една черна кутия и от там се управлява дросела.

К24 е много добра опция, съответно не се намират много такива. Обикновено са от щатския или канадския пазар. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще е фейс за разхода ще се кара на газ така че литър два отгоре не са проблем, сега карам автомат дизел и мисля че нещата от към разход ще са в положителна посока :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте сега. Не съм казал че бича музиката на макс да заглушавам нещо. Усилване , максимум на 20-22 и ми е силно ( скалата е до 50 или 60 мисля , не се сещам) . Аз дълги преходи постоянни нямам , а без музика на дълго пък ееее ужасТ.  Фабричната музика на 2 ката е кошмар като сложиш премиум СД се пооправят нещата  ама ....... Освен предните пищялки при стъклото другото е радиоточка за мен. 

Намери си наистина една 2.4 автомат фейс (което е по трудно , или беше преди ) и си свиркай . 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, docev написа:

Фабричната музика на 2 ката е кошмар като сложиш премиум СД се пооправят нещата  ама ....... Освен предните пищялки при стъклото другото е радиоточка за мен.

Дам, това се сменя задължително. Отделно смених и колоните във вратите с такива от Акорд 7 уж премиум (някакви Pioneer-ки) за леееко подобрение спрямо стоковите на ЦРВ-то.

 

Иначе

преди 26 минути, docev написа:

Намери си наистина една 2.4 автомат фейс

https://www.cars.bg/offer/5e1470133c300b2dd31d0d72

Имало такова животно. :D

А на останалите цените са паднали с поне хилядарка, време беше.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега, Доцев, не съм казал, че си казал. Казах, каквото казах за мене си. :P

И Мечо Пух го е казал - "Колкото повече, толкова повече!", т.е. , както казах, и ти го каза - 2.4, автомат, круиз. Aаа, и работещ климатик.

Аз казах! 

:D

 

п.п. На 2.4 фейс автомата не е ли вече 5-степенен?! И ако е щатска, или канадска, т'ва круиз, TCS/VSA не са ли по дефолт?

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за насоките а при дизела как стоят нещата май там няма автомат и страдат ли от дюзи. На година ще се минават между 15к и 20к

Редактирано от Vasil82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизела всичко е пей-сърце.

Няма автомат, не ми и трябва,но пък си има и 6-та,което е голям плюс. 

Няма драма с дюзи, или каквото и да било друго - естествено всичко зависи и от конкретния екземпляр.

Сега "газаджиите" ще скочат за съединители,вериги и други Консумативи - които не се отличават много ценово, съпоставени със всички останали съвременни дизели.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за насоките горе долу ми се изясни картинката , вече като минат тия забрани ще се търси по обстойно. 

Весели празници на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво има да се търси , dindin ти е дал насоката към правилният линк. ;-) Сега ако щях да си купувам 2-ка , мятам се на тая и другото ми е ясно и добавям и правя каквото трябва. 🤣

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като каза

На 10.04.2020 г. at 11:19, Emicha написа:

... но пък си има и 6-та, ...

бих искал да попитам (не само теб, а всички, които карат на твърдо гориво). Може и да има писано някъде из темите за CR-V 2 и 3, ама ...

 

Какви са оборотите на N22 при 120км/ч със различните видове ск.кутии - 5-степенна ръчна, 6-степенна ръчна, автоматик?

Има ли разлика в оборотите на i-CTDI и i-DTEC?

 

Просто ми е любопитно, защото при тази скорост оборотите на R18Z4 i-vtec със 6-степенна ръчна (Civic 9) и К20А4 i-vtec със 4-степенен автоматик (CR-V 2) са еднакви.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, абе забравил съм, ама тези дни ще докладвам.

Обаче по спомен, сигурно са около 1000  и то на 2-ра, че аз до 140 не превключвам на 3-та :):D:lol:.

  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.04.2020 г. at 22:45, dindin написа:

Иначе

https://www.cars.bg/offer/5e1470133c300b2dd31d0d72

Имало такова животно. :D

 

 Таблото защо е от преди фейса 🤔

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно щото има и километри и мили на него. :D

Предполагам де, бях на оглед на една американска преди много , ама не си спомням какво беше таблото...

Но определено фейсовото табло е в пъти по-добро. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че понеже е ХАмериканска и за това. Не съм виждал никога 2.4 фейс и не знам как е. Може да са я фейснали.Или като са превъртали киломертажа , да са се оакали и да не са намерили същия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.04.2020 г. at 10:27, Krasi-mir написа:

.....Какви са оборотите на N22 при 120км/ч със различните видове ск.кутии - 5-степенна ръчна, 6-степенна ръчна, автоматик?

Има ли разлика в оборотите на i-CTDI и i-DTEC?....

 

Краси, както обещах:

- за N22  i-CTDI , при 120 км/ч  на 6-та е с - 2250 оборота.

- за  i-DTEC - информация другата седмица.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Emicha написа:

- за N22  i-CTDI , при 120 км/ч  на 6-та е с - 2250 оборота.

Толкова е и при 3-та генерация.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук добре, благодаря!

Сега остава да се изкажат и автоматчиците. :P

 

п.п. Май ще трябва да питам и в останалите моделни подфоруми, за да се разшири броя на читателите, респективно писателите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в цр-в ли те интересува или и за други модели? В този сайт могат да се намерят предавателните числа на всеки модел и да се сметне скоростта на всяка предавка за всички обороти https://www.automobile-catalog.com

 

Формулата е за обръщане километри в час към RPM за дадена предавка е:

 

RPM = Speed [km/h] × Total Gear Ratio / Wheel Circum. [m] × 1000 / 60

 

Последователността на умножението и делението е все едно ги изписвате без скоби в калкулатор или ексел.

 

Където

• RPM са търсените обороти в минута

• Speed е скоростта на колата в км/ч

• Total Gear Ratio е предавателното число на дадената предавка от кутията умножено по final drive-а

• Wheel Circum. е обиколката на колелото в метри (за да са консистентни мерните единици)

• × 1000 / 60 накрая е, за да обърнем обиколката на колелото от метри в километри и минутите от RPM в часове

 

Обиколката на колелото е съответно диаметърът му умножен по пи (π ≈ 3.14). Например диаметърът на колело 205/55 R16 (получен в метри) е: 205 × 0.55 × 2 × 0.001 + 16×0.0254 = 0.6319 м. И обиколката му е 0.6319 × 3.14 = 1.9842м.

 

×0.001 и ×0.0254 е за да обърнем мерните единици.

 

 

Ако не ви се смята, нямам против да пуснете предавателните числа и желаната скорост и ще ги сметна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павеле, много благодаря за предложението.

 

Преди 2 часа, Pavel_Pavlov написа:

Само в цр-в ли те интересува или и за други модели? ...

Не само за CR-V.

 

Обаче, попитах от чисто любопитство.

Нямам намерение да СЕ занимавам и да ТЕ занимавам с изчисления. Ако някой знае, да сподели.

Нямам намерение да доказвам, кой е по-по-най- , автомат или ръчна, дизел или бензин. "Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ...".

 

Публична тайна е :D, че при бензиновите CR-V автоматикът на 4-та поддържа 120км/ч при по ниски обороти, отколкото ръчната на 5-а. Предполагам, че и при другите модели е така.

И ми стана любопитно, каква е ситуацията при дизелите.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...