honda_accord1.8 0 #1 Публикувано 28 Март, 2015 Колеги, здравейте! Опитах се да потърся казус като моя сред темите, не успях да намеря, затова пускам, като нова тема/запитване.Отскоро съм собственик на Хонда Акорд 1,8 бензин ( 2000 г. / CH6 / 100kW / 136 hp / hatchback, механична скоростна кутия) и от самото начало установих (поне за мен) проблем с разхода на гориво. По каталог: 11,5 l / 8,6 l / 6,9 l / 100 кm, в реалност обаче нито една от тези цифри не постигам, като разбира се винаги имам предвид един аванс от около 1/1,5 л повече от данните на производителя. Градско 14-14,5 л/100, и по-странното за мен, на дълго, с големи старания да сменям скоростите на 2500-3000 оборота и да поддържам 90-100 км/ч, твърдо 10 л/100 км ! Колите са ми хоби, сменил съм около 10-тина досега (все употребявани), досега такава разлика с данни на производителя не съм срещал!?? Honda карам за 1 път... по повод казуса съм направил първото за което всеки се сеща: Смяна масло (Castrol 5W 30) и филтър, свещи (NGK), въздушен филтър.... и Авто-диагностика в два сервиза (Нефирмени на Хонда) и в двата сервиза уредите им не засичат никаква грешка от типа Ламбда-сонда или каквото и да е... единият механик звънял в сервиз на Хонда и от там го "успокоили", че те Хонди-те горяли малко повече..?!?!.. Колата тежи 1435 кг, не знам дали съществува някаква неуспешна зависимост между тегло/двигател/скоростна кутия точно за този модел, но съм карал и други "тежки" автомобили без такива разлики със заводските данни за разхода и затова се обръщам за съдействие към вас...за съвет, за инфо или някой да потвърди дали това всъщност е реален разход за модела! Ако ли не, идеи какво бих могъл да предприема, или какъв би могъл да е казуса... колата е на малко км (90 000) и е поддържана с редовно попълнена сервизна книжка (ако това има значение..)..Благодаря предварително, колеги! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #2 Отговорено 28 Март, 2015 (Редактирано) Здравей. Имах същия акорд, но с монтиран ГИ. С карането, което описваш извънградско ми даваше под 7,5/100 газ. Така че продължавай да търсиш проблеми. ... единият механик звънял в сервиз на Хонда и от там го "успокоили", че те Хонди-те горяли малко повече..?!?! Това звучи изключително несериозно. Ако цялата си работа са свършили в този дух ... нищо чудно, че не са ти помогнали. Виждам, че си от София. Аз съм доволен от работата на Юбико сервиза на Хонда. Бих те посъветвал да чуеш и тяхното мнение. Редактирано 28 Март, 2015 от chavdu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #3 Отговорено 28 Март, 2015 Колега тази кола е на 15 години и само 90000км.Ако е така не би трябвало даимаш проблем с каквото и да било.Но това на страна,виж на къде са запалителните кабели,палеца,дистрибуторната капачка.Като извади старите свещи,какъв им беше цвета и един и същ ли беше и на 4-те свещи?След това еEGR-клапана и EGR порта(пътя от клапаните до навлизането им в смукателния колектор)Изтегли си http://downloads.hondatech.info/Auto/Manuals/Accord/Ab0VE.Honda%20Accord%20ESM%2098-00_CD_ISO.zip там има информация за всичко -кое,как,колко.След това пиши за резултати.Поздрави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_accord1.8 0 #4 Отговорено 28 Март, 2015 Колеги, благодаря за бързите отговори! Ще проверя всички препоръчани от SpliFF опции, колкото до съвета на Chavdu за Юбико сервиза, ще е трудно засега, понеже не съм в Бг. Мисля, че имам снимки някъде на старите свещи, ще ги потърся да кача тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_accord1.8 0 #5 Отговорено 29 Март, 2015 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #6 Отговорено 29 Март, 2015 Цвета ок,ама тия свещи нови ми изглеждат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_accord1.8 0 #7 Отговорено 29 Март, 2015 Абе, не знам дали нови или стари (уж били "тръгнали" по мнение на запознати), смених ги, като консуматив, но не промениха нещата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #8 Отговорено 30 Март, 2015 (Редактирано) Принципно ако наистина са ползвани,този бял цвят на изолатора говори за бедна смес.Тая ламбда сонда сигурно ли е че е читава,това ,че не ти свти чека незначи че е ок. Ето малко материал за свещите http://www.autoreview.bg/advice/technical_information/read/273/diagnostika-na-dvigatelq-po-systoqnieto-na-zapalitelnite-sveshti/ Преди всичко провери си кабели,палец,капачка-макар че ако има нещо свещите или някой от тях ще са по скоро черни от не добро изгаряне.Иначе колат добре ли ускорява смисъл постоянно без прекъсвания,празни ход стабилен ли е?Ако можеш от някъде да намериш някоя ламбда сонда за проверка,ще е добре. П.с-Губиш ли антифриз? Поздрави. Редактирано 30 Март, 2015 от SpliFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #9 Отговорено 30 Март, 2015 (Редактирано) За мен разхода му е нормален и човека търси под вола теле. Погорват си тези 4 цилиндрови акорди, колко 6 цилиндрови бмв-та, това е истината. Или ги приемаш (аз лично съм) или ако ти е много слагаш газ/метан (както масово се прави) или я продаваш и купуваш друга кола която гори по-малко, това е. Може би единствено извънградския му е една идея по-висок (понеже казва, че е твърдо 10). Но не забравяйте, в момента сме зима. Зимата една кола винаги гори повече (и градско и извън) заради студа и зимните гуми (ако е сложил такива). Пример: Аз карам по-стария модел акорд с 2.0 мотор 131 коня, който зимата градско ми праска 16.6 литра/100км, извън градско в момента съм твърдо 9 (със стандартния за модела размер гуми съм). Колата няма проблем, просто на къси разстояния (палиш, минаваш 2-3 макс. 4км и запираш) няма как да гори каталожните 12. Каталожните данни се правят в идеални условия и с цел реклама (пишат се възможно най-ниските стойности), а студена зима, градски задръствания с несинхронизирани светофари, непрекъснато запри-тръгни я да заобикали човек някоя дупка, я да не згази някой решил да пресича диагонално посред средата на нищото, каране на 15+ годишни коли с незнайно колко пробег и съмнително качество на горивата от сорта "урал"..... не са идеални условия, поне не за мен Още един пример: имах Сивик с д15б2 мотор, който по каталог му дават 8 и нещо - макс. 9 градско, зимата бе нормално да гори тази кола 12 по същия градски маршрут и стил на каране. Като това са разходи градско каране, в малък град (Враца) с нормално, спокойно, без да се прави човек на състезател. Лятото или поне пролетта като се постопли ще падне разхода на Акорда, но аз лично на този акорд който в момента карам или дори на предишния Акорд 6-а ген. Купе с 147коня мотор - не съм успявал под 13.3 да го сваля в града. За извънградското каране.... 10 по принцип е леко висок разход. Казвам "леко", защото по принцип Акорд гори обикновено около 8 - 9 (може и на 7 и нещо да падне, но много зависи от ситуацията), зависи колко се натиска и с какви гуми е. Да попитам човека създал темата: с какви гуми кара ? Размер и шарка (зимна или лятна) имам предвид. И втория въпрос: как го засичаш този разход ? Предполагам "пълно-пълно", а не на око, да гледаш стрелката на нивото на бензина/когато светне лампата, защото ако е по втория начин, то това не е засичане, а догадки. Бих му дал съвет, за извънградското каране: опитай се да сменяваш скоростите на една идея по-високи обороти и самата кола да не я караш в около 2500. В крайна сметка, това не е дизел, а едни такива ниски обороти не означават непременно по-ниска консумация, спрямо това да я караш с 1000 оборота отгоре. На магистрално каране за мен предавките трябва да се сменяват при поне 3500 - 4000 на относително спокойно каране, иначе като превключиш от 4-а на 5-а при 2500.... тя просто не може да ускори и ти само натискаш педала на газта, колата си гори, но нищо не се случва. Не са от най-гъвкавите мотори на тези купета и в такива ниски обороти те не горят по-малко. За мен лично тези коли горят най-оптимално, когато започват да достигат 90% от въртящия си момент, а това е около 3500 оборота. Тогава тези F серия мотори вървят най-спокойно, без да се мъчат и вече имат достатъчно сила и да се натиснат, да ускорят. Отделно за оптимално горене на извънградско/магистрално каране, освен оборотите в които върти един мотор е много важно и до колко тази кола се движи плавно като цяло. В смисъл такъв, ако се движи постоянно една кола с 140-150 с относително леко натиснат педал на газта, то тя съм готов да се обзаложа, че гори по-малко, спрямо това ако се движи непрекъснато на колебания от типа 90-120 с нон стоп натискане на газта или на спирачката. Важно е да се движи колата плавно, спирачки да се натискат в много краен вариант, а убиването на скорост да става като човек се научи да спира на двигателна спирачка, мотора да намалява скоростта сам. Не искам да прозвучи, че едва ли не те уча как да караш и казвам че не можеш, извинявам се ако така го разбереш и се засегнеш, не ми е това целта Просто не знам какъв е стила ти на каране, а съм се нагледал на шофьори, които по принцип карат бавно на магистрала максимум до около 100 - 120 , но начина им на каране е такъв, че непрекъснато е с колебания - или изоставят от колоната която ги изпреварва като карат на неутрална скорост или без причина натискат спирачки на прав път непрекъснато.... или в следващия момент дават газ и ускоряват задминалите ги преди малко и т.н. А един такъв стил на каране, бил той и бавен като средна скорост, в никакъв случай не е икономичен. Редактирано 30 Март, 2015 от ADH-Honda 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rave77 2 #10 Отговорено 30 Март, 2015 това са пълни глупости колега аз карам АКОРД CL7 155 конско сили модел 2005 хондатс на газ ми харчи 11,5 макс 12 а на бензин разхода пада с 30 35 % сиреч 9литра 16 литра гори инфинити на един приятел с 3.5 агрегат 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rave77 2 #11 Отговорено 30 Март, 2015 ако мойта хонда гореше 16 литра щях да я боядисам в синьо и да я пусна в морето никой да не я намери 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #12 Отговорено 30 Март, 2015 Случайно да правиш разлика между твоя акорд и акордите за които говорим в темата ? Няма как да сравняваш като динамика и най-вече разход на гориво К20 с морално остарелите F18/F20 мотори. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6139 #13 Отговорено 30 Март, 2015 Моята (F20В6 автомат), дори когото и бе прецакана предната сонда, на дълъг път си гореше 7,5 - 8, а в града, зиме -колкото при автора на темата, та вероятно е прав в съмненията си че нещо не е както трябва. Принципно обаче за Акорд 6-та ген. се знае че по-малкия мотор не е по-икономичен от 2.0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #14 Отговорено 30 Март, 2015 (Редактирано) ... Колега, без да искам да се заяждам, но аз бих ти се обидил на изказването, че 3/100 от разхода на колегата идва от некадърност. Градският разход е супер относителен, но извънградския е много добър еталон за сравнение на разхода на 2 автомобила. В общия случай (когато пътя е изчистен и няма сняг по него - аз поне в 99% от случаите зимата извънградско карам по такъв), зимата извънградския разход не се увеличава, противно на твърденията ти, дори може и да е малко по-добър ... но няма смисъл да влизаме в тази тема. Щом мога да докарам моята до 7, а човека до твърдо 10, значи нещо не е наред. Много по-вероятно е ... да има проблем с нещо в автомобила отколкото, колегата който пита, да я кара извънградско с дръпната ръчна спирачка. Редактирано 30 Март, 2015 от chavdu 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #15 Отговорено 30 Март, 2015 (Редактирано) Не, не го разбирам като заяждане, споко. Тук сме се събрали да си помагаме, не да се надлъгваме Не че искам да опонирам и държа на своята приказки за меродавност на всяка цена, но нима ще отречеш и ти и другите колеги, че разхода ви не е различен зимата и лятото ? Еднакъв разход с различни гуми - зимни и летни ? Аз от малкия опит който имам на няколко коли, веднага Октомври месец като сложа зимните, разхода се качва и съответно Март обикновено като сложа летните, виждам как намалява. Говоря и за двата типа каране - и градско и извънградско (магистрала). Ей така, само от единия различен грайфер/шарка на гумата се променя разхода. Ако човека създал темата, тези му впечатления са от току що купена кола със зимни гуми, еле пък ако не са стандартния за модела размер 195/60/15 и каране само в студено - зимно време.... аз не виждам кой знае каква драма в случая. Ти споменаваш за твоята, че си я докарвал до 7 - хубаво, не го оспорвам. И аз съм го докарвал до 7 и нещо, но никакъв случай не и сега, в този сезон (в тези мереорологични условия и със зимни гуми). И пак казвам - наблюденията ми са от два Акорда (един 5-а ген. с F20Z1 и един 6-а ген. Купе с F20B5), не е да кажеш една единствена кола и от нея да правя генералния заключения. Егати, Сивик 1.5 с моноинжекция (д15б2 мотор) зимата със зимни гуми размер 155/80/13 на магистралата ми правеше 7 и нещо, близо 8 Редактирано 30 Март, 2015 от ADH-Honda 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #16 Отговорено 30 Март, 2015 (Редактирано) Разлика от профила на гумите, сигурно има, но според мен е пренебрежимо малка. Виж ако се кара с 19ки и гуми 3см по голям диаметър вече ще има осезаема разлика, но човекът би споменал ако кара с такива. Двигателят достигне ли работна температура, и има изправна охладителна система, не се интересува от това колко градуса е навън - той има нужда да се охлажда и при -10 и при +30. Дори студения въздух, би трябвало да съдържа повече кислород в единица обем. Карам сравнително много - по 25-30 000 на година предимно извънградско - до сега не съм забелязал колата ми да качва извънградския разход през зимата. Имам записани всичките ми зареждания от 2008ма насам на 2 сивика, 2 акорда и 1 прелюд в сайтове тип carspending.com и преди това spritmonitor.de Редактирано 30 Март, 2015 от chavdu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6139 #17 Отговорено 30 Март, 2015 Редно е да отбележа че горепосоченият ми разход е с възможно най-добрите гуми, но есента едната я повредих и сега съм изпаднал в голяма чуденка какви да обуя за лятото, но да не са по-зле. Преди карах с Barum Bravuris и освен гръмкия модел другото бе безлично вкл. и малко по-високият разход. После обух Conty Premium Contact 2 и колата стана друга - послушна, тиха, малко по-икономична на дълъг път. Та има си значение какъв е посредника между джантите и асфалта. Лошото е че тоя Континентал вече не се произвежда, а новият "5" е крачка назад според разни тестове, а от Акорд каращите събратя, явно още никои не е имал вземане / даване с тая марка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #18 Отговорено 30 Март, 2015 (Редактирано) Карах ф18а3 след ремонт, в малък град гореше 14 лятото до 19 зимата, газ, на дълго тоталния минимум и беше 9...но пък ме кефеше ,че на извънградско дори душичката и да и вземах не минаваше 12..И за мен няма логика за разлика в извънградско между лято и зима...Имам френд с 18б2 и казва, че трудно я сваля под 8,5 а не е спортист... Редактирано 30 Март, 2015 от bongo789 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #19 Отговорено 30 Март, 2015 Разход от 14-15 градско зимата съм по съгласен,кратки разтояния,двигателят не може да достигне работна температура.Макар ,че пак ми се струва много защото аз съм с 2.0 автоматик и в града през зимата ми дава към 15,а извънградско 7,5 при скорост 100-110,но извънградско 10 за 1.8 при положение ,че автора на темат се стреми да кара икономично е твърде,твърде много.Препоръчвам колегат да си прегледа щателно запалителнат система. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_accord1.8 0 #20 Отговорено 30 Март, 2015 ...Иначе колат добре ли ускорява смисъл постоянно без прекъсвания,празни ход стабилен ли е?Ако можеш от някъде да намериш някоя ламбда сонда за проверка,ще е добре. П.с-Губиш ли антифриз? Поздрави. Колата, както споменах е на 90 000 км закупена (склонен съм да вярвам, 4е наистина е така, тъй като има особени белези на запазен автомобил.....разбира се не на 100% сигурност..) и от самото закупуване до момента няма разлика в усещането при управление. Няма прекъсвания при ускорение, празен ход стабилен (с предишни автомобили съм имал проблем с моторчето за регулиране на обороти на празен ход..), също така не усетих никаква промяна в ускорение на автомобила и след смяна на масло, свещи и въздушния филтър. Също така съм изцяло източил антифриза и съм сложил нов. Мисля, че няма загуби, отоплението работи като по часовник, предполагам и термостата е изправен. Дадоха ми идея за проверка на термостат или температурен датчик в сервиз, все още не съм го направил....ще комбинирам с проверката за която ти даваш идея за дистрибуторна капачка, запалителните кабели и EGR.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_accord1.8 0 #21 Отговорено 30 Март, 2015 .... Зимата една кола винаги гори повече (и градско и извън) заради студа и зимните гуми (ако е сложил такива). Пример: Аз карам по-стария модел акорд с 2.0 мотор 131 коня, който зимата градско ми праска 16.6 литра/100км, извън градско в момента съм твърдо 9 (със стандартния за модела размер гуми съм). Колата няма проблем, просто на къси разстояния (палиш, минаваш 2-3 макс. 4км и запираш) няма как да гори каталожните 12. .... ...Да попитам човека създал темата: с какви гуми кара ? Размер и шарка (зимна или лятна) имам предвид. И втория въпрос: как го засичаш този разход ? Предполагам "пълно-пълно", а не на око, да гледаш стрелката на нивото на бензина/когато светне лампата, защото ако е по втория начин, то това не е засичане, а догадки. Бих му дал съвет, за извънградското каране: опитай се да сменяваш скоростите на една идея по-високи обороти .......... Важно е да се движи колата плавно, спирачки да се натискат в много краен вариант, а убиването на скорост да става като човек се научи да спира на двигателна спирачка, мотора да намалява скоростта сам...... DOT 2014 Стандартни за модела... Акорд-a съм закупил на 4.12.14. Към момента на закупуването беше със летни гуми( http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Uniroyal/Rainsport.htm ), на възраст за смяна. С тях съм карал около месец. Пребивавам в област в Германия (Хесен) в която снегът (за мое голямо учудване разбрах..) е много рядко явление! Т.е. пътуването е по чисти пътища с температурни стойности основно вариращи между: - 5 C - + 8-10 C. Т.е. фактора зиме/лете го имам предвид, но не отдавам всичко на него... По повод останалите идеи/запитвания на ADH-Honda, имам себе си за голям фен на автомобилите, и на потребителско ниво (в частта механика и устройство съм по-слаб..) се считам за по-запознат от средностатистически собственик на автомобил.. Както се изрази един TIR-аджия в една компания веднъж: "Ти туй шуфираниту дан гу мислиш за проста раута ве...дан мислиш, чи саму геврека са върти.... Тряя и да са мисли!!!"....та и аз така, мисля ги нещата..и стила ми на каране може да бъде и само на 6000 rpm....може да бъде и икономичен с въпросната плавност, моторна спирачка и др. за които споменаваш.... Но, както отбеляза Chavdu: " Градският разход е супер относителен, но извънградския е много добър еталон за сравнение на разхода на 2 автомобила..." Ще се съглася, че е прав. Градско наистина карам скапан маршрут ок. 4 км до работа, до бакалията, до някое кафене...все къси разстояния са ми. Та за градския разход в зимни условия със зимни гуми, както казах и в самото начало на темата отчитам 1/1,5 л повечко от каталожните данни на производителя....ОК може.. Умишлено, когато имам свободен ден, правя обиколки на по 50/100 км разстояние..с цел засичане. А самото засичане съм правил и по двата начина. "До горе" и "до светване на резервата"..... Мин. 10/100 км...на дълго... Ми, аз мноо се кефя на 6-те цилиндъра на BMW, ама засия не вземам зарад ей тия твърди 10/100 км на дълго.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_accord1.8 0 #22 Отговорено 30 Март, 2015 Oпп, извинете за сливането на моя отговор с цитата от ADH-Honda... все още ми е нов интерфейса.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #23 Отговорено 1 Април, 2015 (Редактирано) Много пишете не мога да чета (чукчата е писател , не читател) Ама ! Колега ADH-Honda - мнението ти тотално ми се разминава с моето CC7 - F20Z1 преди по-малко от месец (началото на март - зима, зимни гуми 195/65-15 - т.е. малко над сток) тестван (за пореден път) - 140-150-160 (даже бих казал 160 постоянни, но айде) км.ч магистрално (над 600км. пробег - ) под 12 (11,5-11,9) на 100 газ (!) . кротко магистрално до 100 - резонно 9/100 (+/- 0,5) На бензин - стойностите са мааааалко по-малки CG-9 , F20B6 (май това му беше купето и двигатела на 6та генерация 2.0 -147 ) кротко магистрално каране 90-110 от 7,1 -7,9 на 100 (+ клима ... лято)Засичано многократно на дълги пробези . Явно ти е адссски тежък кракът или смени бензиностанцията Редактирано 1 Април, 2015 от cK1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #24 Отговорено 1 Април, 2015 Колега и аз съм със същия акорд но е над 200 000км с ГИ нов на около 1000-1500км и смесено ми дава 12.5, но изобщо не карам икономично от което сутрин я карам студена и на къси разстояния, а извън градското ми е от карането (80%) така че според мен или има проблем с ГИ или нещо по мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #25 Отговорено 1 Април, 2015 (Редактирано) Ами освен и аз да споделя колко ми харчи моята, макар че повечето засичане е на око, рядко зареждам догоре. Акорд F18B2 минавам приблизително 100 километра с 20 лева градско каране, като доста често я вкарвам в лютеницата, не я движа плавно. Разходът ми се движи между 10 и 11, със зимни гуми 195/60/15 съм. На 8 март карах София - Разград - София с 5 човека в колата и климатроник почти през цялото време, по Хемус карах с около 90-100 км/ч, до Разград 120-130 км/ч. Навръщане същата работа. Даде ми 7,25 разход, ако не ме лъже паметта, тогава зареждах догоре. Вчера карах София-Слънчев бряг-София, като в Слънчев я палих и гасих многократно през кратък интервал от време и каране по 1-2 километра. От София до Карнобат я карах със 130, от Карнобат до Бургас - 180-190. Навръщане същата история - от Бургас до СтЗ - 180 км/ч , след това 120-130. На око ми даде около 9 разход, пак бях пълен с хора и с багаж догоре и климатроник. Температурите също бяха високи (между 10 и 15 градуса), а аз все още съм със зимните. С 130 км/ч съм на около 3900 оборота, т.е. малко преди да се включи Втек. Малко след 140 се събужда ламята и почва да яде и пие горивото. Редактирано 1 Април, 2015 от Knoxville Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #26 Отговорено 2 Април, 2015 Ако е изряден ГИ и е настроен както трябва не е нормално да дава такава голяма разлика в разхода между газ/бензин, както и не трябва да се усеща голяма разлика във вървенето. Друг е въпроса ако двигателя не работи добре и на бензин. За да се установи това трябва да се направи диагностика, но не да се гледа дали трупа грешки а как работи двигателя в реално време. Още по-добре е ако може да се види и в движение какво се случва при работа на бензин и газ. Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_accord1.8 0 #27 Отговорено 7 Април, 2015 Момчета, една питаница... (и момичета, ако има сред вас.. ) Тези дни правих за пореден път засичане пълен/пълен резервоар и ми се случи нещо, на което до този момент не съм обръщал особено внимание..( в смисъл не помня как точно съм реагирал в предишни случаи..) След напълване на резервоара до горе ( спиране на пистолета и брояча на колонката) покарах 100-тина км и отидох на същата бензиностанция на същата колонка и пак по същия начин пълня до спиране на пистолета. За 100 км пистолета беше спрял на 7.78 л (за тези 100 км /80 на дълго/20 градско). Супер! Да, но тогава (за да бъда сигурен, че не сънувам :-D , пак натиснах пистолета 2-ри път и се допълни до 8.5 л, след това още веднъж натиснах и се допълни до 9.1 л.....?!!.... сигурно сте го правили, но аз за сефте се усещам......досега винаги съм пълнил до 1то спиране на пистолета ( като в този случай излиза 7.78 л, невероятно адекватен разход!..) Моля споделете, ако някой има опит със бензиновите апарати/колонки...каква всъщност е логиката на работа/ 'чалъм', защото сега на съм сигурен, брояча ли се върти само, въздух ли вкарва (знаете бензина се пени повечко накрая към гърловината.).. аз ли бъркам нещо.. Мерси! Поздрави.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #28 Отговорено 7 Април, 2015 Винаги, когато съм зареждал догоре и съм стоял до човека на колонката, ми е допълвал няколко пъти, след като пистолета спре сам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #29 Отговорено 7 Април, 2015 В Германия, Австрия и т.н. сам си зареждаш и аз винаги доливам около 2 литра след като ми спре за първи път и стрелката ми излиза извън скалата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #30 Отговорено 7 Април, 2015 Колега когато искаш да засечеш колата точно,напълни резервоара до ръба на гърловината да почне да се вижда бензина след клапата,Карай докато ти светне лампата и пак до горе.На тия 100км пробег малко разлика в количеството гориво дава осезаема разлика в разхода.Направи 2-3 пълнения до горе и тогава смятай.При мен след изключване на пистолета до клапата събира още 3-4л в зависимост от колонката. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #31 Отговорено 24 Април, 2015 Един приятел имаше такава и в официозния сервиз му казали да я кара над 3000 оборота защото този двигател бил слаб за това купе и тази мощност била при високи обороти за извън градско. Разхода му паднал но едва ли беше над 2л. не помня добре беше преди доста време. И от личен опит мога да кажа че при прекаляване с ниските обороти разхода се вдига макар и за друга марка. При напъване на двигателя той почва да работи на богата смес и дига разхода 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Duch 32 #32 Отговорено 29 Април, 2015 И двата ми акорда (F18B2) бяха с една и съща газова и дават почти еднакъв разход. На бензин Пловдив градско - около 10, извънградско около 8. Същите условия но на газ - с по 2 литра отгоре, като на газ си се виждам как ми е по тежък крака като знам че е по-евтино Извънградско се кара със 140 по възможност и ако се изпреварва често е на 3-та със всичката газ на света. Разлики във настройките на газ и бензин почти няма - 0 -100 за 10 секунди както и еднаква максимална от около 220. Това всичко се случва със стоковите лети джанти и размер гуми. На скоро правих едно семейно пътуване от Димитровград до Крумовград през Кърджали с 4 човека и щедро багаж - колицата даде среден 9 на газ - като както споделиха коелгите се засича от пълна до пълна бутилка на една и съща газ станция. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #33 Отговорено 8 Май, 2015 Здравей колега, От горните мнения, напълно подкрепям тези на SpliFF, имаме и еднакви коли все пак Може да видиш моя напълно реален разход на 2.0 акорд в carspending сайта(в подписа ми) При мен, градско - около 12(10-14), щото има различно градско... извънградско - 8(7-9) Разхода на 1.8 двигателя не би трябвало при никакви обстоятелства да е по-лош от на 2.0 За мен, определено имаш нещо по запалване/газоразпределения което не е в ред От коя бензиностаниция зареждаш и какъв бенизн ? Аз лично веднъж в годината пълня 100 октана и сипвам добавка за почистване(STP или Liqui Molly), излизам на магистралата и карам поне 10 км на 4-та предавка с около 140 км/ч(на круизконтрол), това са около 4500 оборота ако не се лъжа, ей така за "продухване", смятам че си трябва от време на време... Пиши какво става, когато смениш нещо или имаш наблюдения. Поздрави 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_accord1.8 0 #34 Отговорено 11 Май, 2015 Момчета, здравейте! Как сте? Не пиша напоследък защото засега съм се заел твърдо да правя поне няколко засичанки на пълен-пълен резервоар, за да съм сигурен като някаква осреднена стойност... Получих инфо от предишният собственик, че последните 2 год не е била особено карана колата (повече са си ползвали малка градска кола..), не знам дали не се е отразило твърде толкова сериозно това, че съм сменил свещи, масло и филтри....тръгнах и малко да се `състезавам` по аутобаните ( с цел да я "продухам" уж.....по съвет на един майстор тук...)...та, след каране 500 км(смесен 2/3 към 1/3) ми даде 10 л/100км.....последно засичане правих на 200 км дълго...даде 8 л .... Дано боравя правилно с пистолета, т.е. всеки път еднакво да пълня... сега дойде и топло време, летни гуми....не знам дали е комплексно всичко...дано е верен разхода! Но ще направя още няколко засичанки и на по-дълги и на по-къси, за да съм сигурен че е влязла в релси.. Поздрави, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #35 Отговорено 26 Септември, 2015 Здравей те всички колеги нов съм,макар че чета форумчето от години.Карам въпросния акорд и имах доста проблеми с газта в Пловдив.Ловато,ландиренцо всъщност нищо не става от тях или просто не можеха да я настроят.Имах доста сериозни проблеми докато не сложих брц.Не мога да кажа,че въобще я карам кротко постояно е в червено.На магистралата под 150 не я карам и в най-лошият случай 12 на сто.Когато я карам нормално ми слиза на 8,5-9,само че нормално при мен няма .Доливам до 500 грама на 10-11 хиляди.Карам само с мотул 10w40 6100+ и я докарах лично от Германия на 110 хиляди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #36 Отговорено 28 Септември, 2015 Чудя ти се как може да налееш 10w40 на двигател на 110к. Слагай 5w30/40. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #37 Отговорено 28 Септември, 2015 К'Фо му е на 10W40 - то, ... пък дори и на 15... Всички карат като луди, после пускаме теми - що така... Под 150 не падаме, ... уЖ, ... ама, ... колко да ни гори искаме. Всеки, който е карал голям мотор, ще потвърди, че не гори много, в сравнение с " малкия ". Дори може и по - малко. F22B5, Aerodeck ми даваше 8.5 - 9.0 до морето, трима човека и багаж. Каране - нормално... 130, 140... Това са още 400 куб. над 1.8, а и съм много по - тежък. А - ааа, ... това с обикновена газова Lovato - мразя гЪзовите нЖекции... п.п. Това лято Stream - a ми даде 6.8, ... при 6.5 каталожни... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #38 Отговорено 31 Август, 2019 On 3/29/2015 at 6:38 AM, honda_accord1.8 said: на газ 250 ако не стига нее читава работата😂 On 4/29/2015 at 5:35 PM, Duch said: И двата ми акорда (F18B2) бяха с една и съща газова и дават почти еднакъв разход. На бензин Пловдив градско - около 10, извънградско около 8. Същите условия но на газ - с по 2 литра отгоре, като на газ си се виждам как ми е по тежък крака като знам че е по-евтино Извънградско се кара със 140 по възможност и ако се изпреварва често е на 3-та със всичката газ на света. Разлики във настройките на газ и бензин почти няма - 0 -100 за 10 секунди както и еднаква максимална от около 220. Това всичко се случва със стоковите лети джанти и размер гуми. На скоро правих едно семейно пътуване от Димитровград до Крумовград през Кърджали с 4 човека и щедро багаж - колицата даде среден 9 на газ - като както споделиха коелгите се засича от пълна до пълна бутилка на една и съща газ станция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #39 Отговорено 13 Септември, 2019 On 4/2/2015 at 1:21 AM, Knoxville said: Ами освен и аз да споделя колко ми харчи моята, макар че повечето засичане е на око, рядко зареждам догоре. Акорд F18B2 минавам приблизително 100 километра с 20 лева градско каране, като доста често я вкарвам в лютеницата, не я движа плавно. Разходът ми се движи между 10 и 11, със зимни гуми 195/60/15 съм. На 8 март карах София - Разград - София с 5 човека в колата и климатроник почти през цялото време, по Хемус карах с около 90-100 км/ч, до Разград 120-130 км/ч. Навръщане същата работа. Даде ми 7,25 разход, ако не ме лъже паметта, тогава зареждах догоре. Вчера карах София-Слънчев бряг-София, като в Слънчев я палих и гасих многократно през кратък интервал от време и каране по 1-2 километра. От София до Карнобат я карах със 130, от Карнобат до Бургас - 180-190. Навръщане същата история - от Бургас до СтЗ - 180 км/ч , след това 120-130. На око ми даде около 9 разход, пак бях пълен с хора и с багаж догоре и климатроник. Температурите също бяха високи (между 10 и 15 градуса), а аз все още съм със зимните. С 130 км/ч съм на около 3900 оборота, т.е. малко преди да се включи Втек. Малко след 140 се събужда ламята и почва да яде и пие горивото. на 3900 на F18B2 не се ли събужда геометрията (IAB) при събуден на около 2500-2700 VTEC? Иначе да, над 4000 и 140 км/ч както казва един образ почва да тече като "чушмя бензиня"...))) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове