Rensyn_baby 0 #1 Публикувано 3 Март, 2015 Здравейте, колеги. Много се извинявам , ако доблирам някоя от темите, но не успях да намеря във форума нещо подобно на моя проблем. От близо година съм горда собственичка на Honda Jazz 1.2. газов инжекцион(марка eMeR) ,внесена от Италия. Обслужена бе напълно заедно с диагностика на газовата. След няколко месеца започна да прехълцва на газ, светна чек лампата- грешката , която отчете беше "бедна горивна смес".Бяха нагорели две от бобините, които се смениха естествено. Проблема продължи.Ходих на диагностика за газовата уредба в Стара Загора , Хасково и в Пловдив в сервиза на Хонда. В Хонда-сервиза направиха диагностика на колата без газовата като казаха ,че работи безупречно. В крайна сметка се наложи да сменя за 2-ри път свещите, като за кратко време проблема изчезна , до преди 3-4 дни. Пак започна да прехълцва, този път обаче не само на газ, но и на бензин. Бобините се свалиха и се почистиха , нямаше нагорели.В Стара Загора смениха поне 5 софтуера за диагностика на тази газова уредба и нито един не тръгна. Незнам вече какво да правя и къде да я закарам да я погледнат. Никой не ми казва от какво може да е проблема-от самата кола или от газовата. Моля за помощ!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R20 14 #2 Отговорено 4 Март, 2015 Така е като се кара на газ.Един съвет премахнете газовата и си оправете колата. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomir 13 #3 Отговорено 3 Април, 2015 Е не е точно така , има си коли които си варвят на газ с години и нямат проблеми . И моя сивик откакто е на газ веднъж съм сменял свещи и като цяло не е същия както преди , но олекна на джоба което е и идеята. След като е изписало бедна смес , пробваха ли да я повишат .На някои места така я настройват бедна за да дава нисък разход ,което обаче се отразява на свещи и т.н. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #4 Отговорено 3 Април, 2015 (Редактирано) Здравей, газовата с-ма има в повечето случаи два филтър които трябва да се сменят на определ пробег. Също така самите инжектори не са вечни, а щом колата е внесена с газ се предполага че доста е покарана. Възможно е проблема да е иммено от инжекторите. Продължавай да търсиш газаджия който да я закачи и да погледне как са дюзите. Според мен е възможно колата да трупа грешни от газовата с-м, след което да бърка работата и на бензин.Не е лошо да се регулират и клапаните. Това което пиша са разсъждения на Неспециалист. Съвета ми е да намериш читав диагностик.....твърдения от рода на махни газовата и няма да имаш проблем са мека казано несериозни... Поздрави Редактирано 3 Април, 2015 от Mad`Head 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #5 Отговорено 5 Април, 2015 Други джазки на газ във Форума ? Интересува ме за мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zuzozbd 2 #6 Отговорено 7 Май, 2015 аз съм с ZAVOILI и при мен светва чека с грешка - бедна смес , тъста ми е с BRC и при него светва но по рядко колата на газ си върви идеално градско гори около 8 зимата и 7,5 лятото извънградско 6 -6,5 със скорост около 100 км , при по висока се покачва разхода 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #7 Отговорено 20 Май, 2015 Така е като се кара на газ.Един съвет премахнете газовата и си оправете колата. Някакво обяснение за това мнение или работим в Лукойл?.При правилен монтаж и правилна настройка чека не светва.За всичко останало е виновен инсталатора.Хващайте го за ушите да си оправя бакиите.Имам 4 Хонди на газ и чека ми светва само ако скъсам ремък/верига .... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #8 Отговорено 26 Май, 2015 Невъзможен монтаж,но перфектен къс газов път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #9 Отговорено 26 Май, 2015 Ще ме засилиш към Русе да си газифицирам джазката, май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #10 Отговорено 26 Май, 2015 Носи си работни дрехи,че при мен клиента участва в монтажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #11 Отговорено 26 Май, 2015 Markony,това е много крайно изпълнение,да вземеш да я махаш тая газова уредба,както каза колега по-горе! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #12 Отговорено 27 Май, 2015 колеги има приятел който си кара джаза с обикновена газова инжекция на Ланди Ренцо Омегас така е взе внос до момента при всякакви натоварвания никакво светкане на чека и сипва газ от където му падне така че чека говори много за инсталатора колко се е постарал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drumhead 0 #13 Отговорено 24 Август, 2015 Привет колеги, сдобих се с Jazz 1.4-2009 и много бих искал да попадна на читава газова инсталация. Дали можете да ме посъветвате къде мога да намеря сервиз за това в София. За да не ми се налага да пускам подобни теми и аз след време. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #14 Отговорено 28 Август, 2015 Е па ей го човекът Ivo Lenkov в София. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marko86 0 #15 Отговорено 30 Май, 2016 Колеги дайте някой майстот в София, който може да закачи въпросният софт. ЕМЕР и да оправи инжекцион със сходен проблем. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #16 Отговорено 31 Май, 2016 (Редактирано) София като гредам е греда. http://autogasbulgaria.com/index.php?route=information/contact http://www.autogasmarket.com/contacts Това е на първо четене . Обаждаш се и питаш, но това е някаква световно неизвестна за нашите ширини марка като гледам. Варианта, за който се сещам е да се сложи нов инжекцион. Фобос, примерно, като трябва вече монтажника да види и прецени дали само компа да се смени или и рейка и изпарител и ключе... Цена- както се разберете и установите, но при 800лв цена на цяла газ не вярвам да е много. Все пак съм само потребител и нека се изкажат и компетнтните лица. Аз бих изхвърлил тоя ГИ, да не кажа, че изобщо не бих си внесъл или купил кола с газ, но станалото- станало и трябва да се намери изход на ситуацията. Редактирано 31 Май, 2016 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #17 Отговорено 26 Юли, 2016 Тук :Да съживим поредния мъртвец 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
^Niki Iliev^ 6 #18 Отговорено 21 Февруари, 2017 Здравейте на всички! Сега ще ви разкажа как протече газифицирането на моята Honda Jazz L13. След като твърдо бях решил да газифицирам колата, последваха въпросите: Какъв газов инжекцион да избера и защо, и към кого да се обърна за самия монтаж. Когато започнах да търся информация за газифицирането на колата, първоначално останах с убеждението, че собствениците на такива коли не ги газифицират поради обясними причини. Реших да се обадя до няколко сервиза в по- големите градове които монтират газови инжекциони, за да чуя те какво ще ми кажат. Разговорът ми с тях беше кратък, обясниха ми стандартните неща и аз останах с убеждението, че никога не са слагали газов инжекцион на подобна кола. Предварително знаех от мой познат майстор, че монтажът ще бъде по-специфичен от стандартния за повечето коли. Не знам защо, но не се сетих първоначално за форума. В карайна сметка седнах пред компютъра и влязох във форума на Хонда. Започна търсенето и не след дълго попаднах на темата за газифициране. Прочетох цялата тема и отзивите, след което реших да се свържа със Markony, за да ми разясни по-добре как стоят нещата. Вече имаше два безпроблемно газифицирани джаза, така че той беше човека, който търсяех. Обадих му се и той ми разясни всичко в детайли. Останах много доволен от подробното разяснение. Последва оставянето на колата ми в гр.Русе. В замяна аз получих една от Хондите на Markony, с която се прибрах. Монтажът продължи няколко дни, като през цялото време ме държеше в течение със случващото се по колата. Крайният резултат беше точно това което очаквах, отличен монтаж и безупречна работа на колата на газ. Колата има вече 8500км на газ и засега си работи все така безупречно. Единственото, което ми идва на ум, е още един път да благодаря за коректното отношение и професионалното обслужване. 3 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tomi_81 0 #19 Отговорено 24 Февруари, 2017 (Редактирано) Здравейте Колеги, смятам да монтирам газов инжекцион на моя Джаз. И аз, както всички предполагам, започна чуденото къде да стане това. Раззвънях няколко телефона на сервизи в страната и стигнах до извода, че Хондите са по-капризни от другите коли. Намерих един сервиз в Ст.Загора и там момчето ми обясни, на пръв поглед доста начетен беше, че ако сложа нисък клас газова, след 30 000км потъвали клапаните, защото били алумини ли, нещо си.. С две думи, газта ги изяжда, трябвало по-скъпи инжектори или нещо от сорта. Та идеята ми е, ако има някои запознат по темата, ще съм му благодарен, ако сподели. Редактирано 26 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #20 Отговорено 24 Февруари, 2017 (Редактирано) Прочети мнението над твоето. Ако всичко е настроено/направено както трябва, нищо няма да потъва. Редактирано 26 Февруари, 2017 от vesivanova Предходното мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petrucian 1 #21 Отговорено 24 Февруари, 2017 (Редактирано) Колеги, аз съм с Jazz 2005 1.3 83кс, с ел. жило, сложих газов инжекцион на брц в Пловдивското БРЦ, в жк Тракия, за 1450лв. Колата върви перфектно, сервиза беше перфектен. В цената влиза монтаж на бутилката на мястото на бандажната гума, зареждане на газ от мястото за бензина, омасляване на клапаните и най-здравите инжектори. Събраха ми 40л бутилка с работен обем 32л и ми я уплътниха с фибран от долу, и багажника е все едно цял, без някъде нещо да надига. За джазаджиите от Пловдив го препоръчвам БРЦ сервиза за газ. Това е от мен! Редактирано 26 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tomi_81 0 #22 Отговорено 24 Февруари, 2017 (Редактирано) ....Ако всичко е настроено/направено както трябва нищо няма да потъва. Да прочетох я, мисълта ми е трябва ли задължително да се монтирва тази система за омасляване на клапаните, там кадето ще монтирам аз, във вторник, ми казва момчето, че не е необходимо. Инжекторите, които ще ми слага са някави, предпазвали от потъване на клапаните. Звъннах на друго място да питам за таз система за омасляването на клапаните, казаха ми че за джаза трябва да се монтира. Звъня на друго място, пак ми казват, че може без нея. Объркан съм, дайте мнения за системата за омасляване, някои които е на ясно по темата! Благодаря. Редактирано 26 Февруари, 2017 от vesivanova Поне 20 грешки; по-лесно се оправят, отколкото повдигат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #23 Отговорено 24 Февруари, 2017 Няма нищо задължително. Всичко е по желание. Из форума преобладава мнението, че тази с-ма е излишна и не ефективна. Пак казвам, при добра настройка би следвало да нямаш проблеми. За инжектори, които да предпазват клапани не съм чувал. Гледай да е висок клас ГИ, при възможност с ОБД, кадърно монтиран и това е. Важно е колата да е напълно изправна на бензин, за да се получат нещата и на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #24 Отговорено 24 Февруари, 2017 Нямам мнение за LPG Tech. Сега гледам, че заливат пазара. Минус е, че няма ОБД. Полска с-ма, нисък клас. Дано позволява фини настройки. Имай предвид, че след монтажа не е нормално по таблото да светят чек лампи, каквото и да ти разправят. И моля пиши на кирилица, че така е много зор четенето. Все едно да пишеш по стената с ла*на - чете се ама е грозно. Успех с монтажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #25 Отговорено 24 Февруари, 2017 Аз мога да споделя за монтажа на моя акорд 7 2,4. Доверих се на сервиза ланди ренцо в Пловдив, сложих най-високия клас ГИ, с ОБД и ми беше обяснено, че по принцип ГИ е настроен след 4000-5000 оборота да впръсква малко бензин, за да предпазва клапаните, но освен това по мое желание ми монтираха и тази система за мазане на клапаните. По принцип съм много доволен от монтажа, работят много чисто и се стараят да скрият система колкото е възможно. С изключение на един проблем, който имах и няколко пъти посещавах сервиза, но момчето което ми монтира ГИ е много отзивчиво и се стараеше да реши проблема възможно най-бързо. Единствената ми забележка е, че смених здрави бобини, по тяхна препоръка, а не излезна проблема в тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tomi_81 0 #26 Отговорено 24 Февруари, 2017 (Редактирано) Нямам мнение за LPG Tech. Сега гледам, че заливат пазара. Минус е, че няма ОБД. Полска с-ма нисък клас. Дано позволява фини настройки. ....Не бих казал, че е нисък клас, да без обд е, била много прецизна ми казва момчето, нямало да имам никви проглеми. Пък за писането наистина е като лайно, ама като съм свикнал и сега ми дава отражение, като пиша на кирилица, хаха. Ще споделя мнение, след като го монтирам и покарам малко. Редактирано 26 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
daniel-atanasov 179 #27 Отговорено 9 Март, 2017 Никога не бих си купил кола нов внос на газ Като се има предвид разхода на джаза и цената на качествен газов инжекцион + рисковете при монтажа, предпочитам да карам на бензин. Между другото, доста от хондите, внесени от Италия, с газова след време започват да дават дефекти. Вероятно е заради качеството на газта, което не ме учудва. После проблеми с настройката и най-вече липсата на коректен софтуер. Също така е ясно, че за да е газифицирана такава икономична кола е покарана мноооооого километри. Та относно газа и нафтата, хммм........айде няма нужда Не упреквам по никакъв начин хората, избрали да ползват синьото гориво. Всеки сам си прави сметката естествено. Моята кола харчи 8-10 градско бензин (не е джаз) и това не ме притеснява ни най-малко. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodora0991 0 #28 Отговорено 27 Март, 2020 Здравейге.Незнам дали е за тази тема, но някой може ли да ми препоръча добър сервиз за инсталиране на газов инжекцион за Хонда джаз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #29 Отговорено 27 Март, 2020 Сашко търсиш - сервиз Дина 13. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodora0991 0 #30 Отговорено 27 Март, 2020 Този сервиз къде се намира в Монтана ли? На 24.08.2015 г. at 23:41, drumhead написа: Привет колеги, сдобих се с Jazz 1.4-2009 и много бих искал да попадна на читава газова инсталация. Дали можете да ме посъветвате къде мога да намеря сервиз за това в София. За да не ми се налага да пускам подобни теми и аз след време. Благодаря предварително! Здравейте. Бихте ли ми казали евентуално в кой сервиз сте си монтирали газова уредба на хондата и доволни ли сте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodora0991 0 #31 Отговорено 27 Март, 2020 Преди 3 часа, s.s.d.d. написа: Сашко търсиш - сервиз Дина 13. Този сервиз къде се намира в Монтана ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #32 Отговорено 28 Март, 2020 Да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodora0991 0 #33 Отговорено 28 Март, 2020 А някой дали знае добър сервиз за хонда джаз загазови уредби но в София? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chinita1403 2 #34 Отговорено 24 Октомври, 2021 На 27.03.2020 г. at 18:39, s.s.d.d. написа: Сашко търсиш - сервиз Дина 13. Малко стара тема, но сега попадам на нея. Подкрепям с две ръце! Ако го бяхме намерили по-рано нямаше да берем ядовете дето берем все още с ГИ монтирана при " единствения, най-добрия във Враца" ( Елена Газ - при СБА). Прословутия "Кебапчето" в Монтана също вече може пасти да яде пред това момче. Младежът е супер отзивчив, внимателен, не си придава важности, директно казва "Това мога и ще го направя" или най-искрено ти казва " С това не се наемам", по тъмни доби да му звъннеш с проблем винаги подава ръка. И още нещо, съвсем немаловажно, цените му са ПРИЕМЛИВИ, никакви " ама то ся тва трябва да смениш, онова ще ти сменя, онова се счупило". Преглеждат в сервиза на баща му, казва ти какво и що, какви пари и колко време,без шикалкавене. Иначе Сашо само с газовите се занимава и сам си поема отговорността, гаранция и всичко. Яд ме е още, че се набутах с камара пари уж за много качествена ГО във Враца, а се оказа някакъв Франкенщайн, дето после Сашо се хвана за главата как да го оправя без да се налага да почва от нулата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KroGh 17 #35 Отговорено 12 Декември, 2022 Привет, предстои ми да монтирам газова уредба на Джаза, 1.4 83 к.с. Вариантите са два: 1. Полско КМЕ-1200 лв 2. БРЦ- 1600 лв Предварително взех свещи Denso Iridium IK20TT, за да сменя старото NGK, което на 4к километра почна да прави цигании. От сервиза ми казаха, че тези свещи не били за тази кола и да си сложа по каталог. Иридиума също стават за джаза, но не знам дали ще окаже влияние на газовата. Някой кара ли с тези свещи и да каже дали има разлика при газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #36 Отговорено 12 Декември, 2022 Спокойно! Това се едни от твойте свещи. https://www.denso-am.eu/catalog/pv/120218/part/IK20TT Перфектен избор и за газ. Разковничето е да са оригинални! Иначе ще се вкараш в много драматичен филм. Успех! П.П. Все така не мога да проумея, защо още има хора, които слагат газова уредба на такъв икономичен двигател?!? Щетите по двигателчето, на джаз-а, не могат да се "избият" от разликата в цената на горивото... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #37 Отговорено 14 Декември, 2022 @dandilov Сигурен ли си, че не се избиват, щетите. Аз мисля, че и колата се избива, зависи от километрите. Имам познат с Джаз от 8г. на газ, но метан. Сега пък я заменил уредбата на същата кола с пропан/бутан. Има навъртяни 250 000км. за 8-те години. За мен БРЦ си е по-марка, иначе и монтажа е, даже, по-важен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #38 Отговорено 14 Декември, 2022 Off Topic @kvd74 Разбира се, че зависи от километрите, но я го питай колко масло му гори? И сменял ли е клапани? Ремонт првил ли е някакъв по двигателя за това време? И в какво състояние му е двигателят сега? Ама честно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #39 Отговорено 14 Декември, 2022 Off Topic Щетите по двигателчето, на джаз-а, не могат да се "избият" от разликата в цената на горивото... На това ти отговорих по-горе, сам си направи сметка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asen72 3 #40 Отговорено 15 Декември, 2022 Моя Джаз го карам от 2010 г и съм минал на газ около 270000 км . Колата е внесена от Италия с монтиран там ГИ БРЦ . Щети по двигателя нямам . Не гори масло . Мисля , че си заслужава да се сложи газ ако се кара много . 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове