Jump to content

chinita1403

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно chinita1403

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz Facelift 1,4/2006 И Honda Hrv 1,6i/2002/105/4x4
  • Пол
    Женски
  • Място
    En casa... Враца
  • Интереси
    Honda Hrv 1,6i / 2002 /105/4x4
    Honda Jazz 1,4 /2006/ Facelift

Contact Methods

  • Skype
    bulgui1

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Добър ден и "молба за помощ от приятел"! При належаща подмяна на бутални пръстени (залагам си един крак, че си бяха оригиналните от как кола е станало туй), шлайфане на глава, подмяна пръстени на клапани (и т.н), и оглед на всичко останало се наложи и подмяна на биелни лагери (няма наранявания по вала, лагерите не бяха за наложителна смяна, но така и така двигателя е разколачен и тук-там имаше "проблясвания" .. ) ,но видяхме че на разпределителния вал си има следи от износване, респективно и на кобилиците. Нов вал - само оригинална част, стъпва на над 1200 лева, втора ръка - има само един (поне днес) и върви с главата и кобилиците, комплект (а как е вала вътре - никой не знае, според продавача трябва да е по-добре от нов ) Та.. Има ли някакви допустими стойности на износване? Вероятно ли е да се наложи и нови кобилици? Колата (газ/бензин) се обслужва редовно, реглажи, масло и т.н - возя си децата всеки ден и ни е жизнено необходима. Давайте идеи, съвети, моля! Благодаря предварително! P. D. Към професорите : ако имах парите за майстори- дали щях да си купя кола 2002г. и дали жена щеше да легне под колата и да е омазана до шията ? Запазете си "бегай на майстор".
  2. Малко стара тема, но сега попадам на нея. Подкрепям с две ръце! Ако го бяхме намерили по-рано нямаше да берем ядовете дето берем все още с ГИ монтирана при " единствения, най-добрия във Враца" ( Елена Газ - при СБА). Прословутия "Кебапчето" в Монтана също вече може пасти да яде пред това момче. Младежът е супер отзивчив, внимателен, не си придава важности, директно казва "Това мога и ще го направя" или най-искрено ти казва " С това не се наемам", по тъмни доби да му звъннеш с проблем винаги подава ръка. И още нещо, съвсем немаловажно, цените му са ПРИЕМЛИВИ, никакви " ама то ся тва трябва да смениш, онова ще ти сменя, онова се счупило". Преглеждат в сервиза на баща му, казва ти какво и що, какви пари и колко време,без шикалкавене. Иначе Сашо само с газовите се занимава и сам си поема отговорността, гаранция и всичко. Яд ме е още, че се набутах с камара пари уж за много качествена ГО във Враца, а се оказа някакъв Франкенщайн, дето после Сашо се хвана за главата как да го оправя без да се налага да почва от нулата.
  3. Включвам се само , за да благодаря на всички Вас. От скоро сме собственици на още една Хонда (тоя път е Харви 1,6 2002,4х4, 4 врати) у дома и вече си има говорителчета и отзад, благодарение на Вас и на тази тема. Щерките май са най-щастливи от музиката отзад (не ни съвпадат вкусовете за музика) 😂 Наистина благодаря Ви за помощта. P. S : на този автомобил буксите си бяха изкарани под мястото за говорители, вързани в един сноп с останалите кабели. Едната букса едва я намерих, защото беше се скрила под облепката на снопа. Една черна, гадна и лепкаща лента. Изчепване на пръсти е малко, но ако на някой му се случи с друга кола от същия модел, да знае че кабелите са изведени и буксите са там. Говорителите пасват 10см,13см малко зорлем, ама и те мисля, че биха паснали.
×
×
  • Създай нов...