Mr.OFF 539 #41 Отговорено 26 Септември, 2016 6,1 литра е целия капацитет , който може да се смени само със специализирана машина. 2,5 литра е при подмяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #42 Отговорено 27 Септември, 2016 (Редактирано) При смяна(опресняване) от пробката изтича около 2,5л. Необходими са ти 3л масло.А ако искаш да подмениш цялото има вариант с 4 смени поредни ,като процента на свежото мсао след всякак смяна се поакача или другият вариант е смяна чрез машина.Разкачат се тръбите които отиват към радиатора и се вързва машината.Отнема около 2-3 часа. П.с- Сега видях ,че колегата по-горе го е написал. Редактирано 27 Септември, 2016 от SpliFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vilianis 0 #43 Отговорено 27 Септември, 2016 (Редактирано) Благодаря колеги! А кое е за предпочитане подмяна или пълна смяна при положение ,че колата е на 120 000км. Нямам оплаквания от кутията. Редактирано 27 Септември, 2016 от vilianis Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #44 Отговорено 27 Септември, 2016 Въпросът тук опира до възможности. На тези километри една пълна смяна ще й се отрази добре. Но пълната смяна върви с подмяна на филтъра, предполагам, което води до отваряне на кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #45 Отговорено 27 Септември, 2016 На 6, филтъра в кутията ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #46 Отговорено 27 Септември, 2016 Ами разглеждал съм я отвсякъде и филтър не виждам. Мисля, че това черното от 4:24 нататък е филтъра: https://youtu.be/5sDhtqY8Hqg?t=4m24s Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vilianis 0 #47 Отговорено 28 Септември, 2016 Като гледам колко трябва да се разглоби и като знам нивото на автомонтьорите в БГ няма и да си помисля пълна смяна с подмяна на филтъра! Благодаря отново колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #48 Отговорено 28 Септември, 2016 Няма проблем с разглобяването и обслужването на автоматични кутии. В Созопол има сервиз, в който само с това се занимават. Във Варна също има такъв сервиз. И на двете места работят качествено. Въпросът, пак казвам, опира до средства. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #49 Отговорено 25 Октомври, 2016 Пичуви , да Ви отперем един въпросТ по темата с питанките ?! При студена кола , некарана примерно цяла нощ , сабалян кат подадете на контакт чувате ли странно прецъкване/щракане все едно релета включват и изключват от ляво под жабката ?! И така няколко минути даже и по време на движение. Абе се едно ЕКУ-то си прави "некфа самодиагностика" ?!?! Същото нещо съм виждал/чувал и при Американо купе Акорд. .............................. ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #50 Отговорено 25 Октомври, 2016 Довечера ще ти дам отговор при моите акорди как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #51 Отговорено 29 Октомври, 2016 При мен го няма това като дерт. Тя като е студена и замръзнало всичко е възможно. Варианта е, ако е с климатроник да чуваш клапата за топло- студено . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #52 Отговорено 29 Октомври, 2016 М дам , с климатроник е и определено е свързано с клапите или моторче ... лошото е че преди спираше след 4-5 мин. , а сега си ромоли периодично според режима на вентилатора или клапите и ако няма музика е дразнещо ... ше тряя да са разглабя некой ден ... аман ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #53 Отговорено 30 Октомври, 2016 Добро утро и от зимна Полша. Специално си правих тестове три дни, защото беше студено. Нямаме подобен шум в нито един от трите акорда. Не знам защо при теб е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #54 Отговорено 9 Ноември, 2016 Колеги, една година карам акорда и явно още не знам всичко за него. Ръчния режим на автомата го ползвах само като я купувах за проба съвсем за кратко. После изобщо не съм го ползвал тъй като доколкото знам не е за препоръчване джиткането му. Еми да ама вчера реших да видя работи ли туй нещо и кво да установя, че при влизането в ръчния режим на таблото при оборотомера ми светва червен дисплей който инак е тъмен и мислех че не се ползва при мен и който показва на коя предавка съм с големи арабски цифри. Хем съм го виждал в тубата при някои акорди хем се изненадах. Голяма излагация общо взето. При вас как е имате ли такъв дисплей или е въпрос на оборудване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #55 Отговорено 9 Ноември, 2016 Има дисплей, работи си нормално. Какво му е непрепоръчително на ръчния режим? Аз го ползвам често и всичко си работи нормално по кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordingly 26 #56 Отговорено 9 Ноември, 2016 Да задам и аз малко лаишки въпроси - сутрин на студено като запалите, веднага ли тръгвате или изчаквате малко преди да и чукнете D? Когато карам кола с ръчни скорости, не се притеснявам като запаля веднага да вкарам 1-ва и да потегля. При автоматика обаче предпочитам да изчакам малко. Мисля че и в упътването някъде пишеше относно автоматика да не се превключва от P или N на D при различни обороти от тези на празен ход (което аз разбирам като ~800). Само че сутрин моите обороти са малко на 1000 и им трябва малко време докато постепенно спадат до под 1000 като почне да загрява, което мисля че е нормално (така е било при всичките ми Хонди досега), но проблем ли е да се включва на D при 1100-1200 да речем (когато съм го правил оборотите между другото падат веднага надолу до под 1000 преди да се усети тупването на D-то, а ако върна обратно на N, се вдигат отново)?И друго - виждам че има хора които карат в "ръчен режим". Някой знае ли при моята кутия (B7XA) кои позиции мога да сменям в движение освен D3/D4, защото от книжката не можах да разбера напълно? По принцип като ги разцъквам на място между D3 и D4 няма механична смяна, но от D на 2 или 1 се усеща такава. Съответно от 1 към 2 и от 2 към D също, затова не смея да ги превключвам тези варианти в движение. tonywoolf, да това черното е филтъра на кутията. п.с. Относно круза и аз имам усещането че спира по нанадолнище, ако контролира само с дросела е доста странно като усещане. Трябва да пробвам на по-стръмно шосе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #57 Отговорено 9 Ноември, 2016 (Редактирано) На 1 върви само на първа. При 2 превключва само между първа и втора. На D3 скоростите са само до 3-та. Круиз контрола само следи скоростта да не падне под минимално зададената. Preluded, по принцип кутията няма филтър, а само цедки. Това черното, както и мрежичките на соленоидите са само цедки. Истински филтър с филтърна хартия няма. Предполагам, че е свързано по някакъв начин с дебита на помпата и необходимия минимален поток на маслото. Наистина не е добре да се включва от неутрална на директна в движение или при високи обороти на двигателя, тъй като това води до натоварване и износване на пакетите съединители. Никога не съм я чакал да падне до 730 оборота сутрин. Паля, изчаквам да се стабилизират оборотите, включвам и тръгвам. Винаги на студен мотор, обаче, я карам на под 1500 оборота, докато позагрее. П.С. Сега ми предстои смяна на маслото в кутията и смятам да го направя така: Редактирано 9 Ноември, 2016 от tonywoolf 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #58 Отговорено 9 Ноември, 2016 При 2 превключва само между първа и втора. Не се сещам но мисля ,че на позиция 2 колата тръгва директно от 2-ра предавка. Това е много добре за тръгване при хлъзгав терен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #59 Отговорено 10 Ноември, 2016 ^ Да, така е, ако сложиш лоста на позиция 2-автомат колата тръгва на 2-ра и се движи само на 2-ра. Ръчния режим на 6-ицата само съм го тествал и не мога да кажа, че познавам работата му. Виж, 6-ица с круиз контрол съм покарал, обаче с ръчни скорости. Имал съм и Волво с круиз, и ръчни. На не особено натоварена магистрала можеш да забравиш за спирачката. Искаш да намалиш - натискаш "-", искаш да изпревариш - натискаш "+", после само рисетваш на първоначално зададената скорост. При спускане е същото - забравяш за спирачката ако колата е автоматик. При ръчни скорости и голям наклон може (и сигурно ще) се наложи да превключиш на по-ниска предавка. Нямам представа, дали круиза работи само с дросела, но за предимно магистрално каране е приказка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordingly 26 #60 Отговорено 10 Ноември, 2016 (Редактирано) На 1 върви само на първа. При 2 превключва само между първа и втора. На D3 скоростите са само до 3-та. Да, това ми е ясно, с корекция че на 2 тръгваш и караш само на втора. Въпросът ми беше мога ли да сменям от 1 към 2 към D в движение? Редактирано 10 Ноември, 2016 от Preluded Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #61 Отговорено 10 Ноември, 2016 (Редактирано) Не се сещам но мисля ,че на позиция 2 колата тръгва директно от 2-ра предавка. Това е много добре за тръгване при хлъзгав терен. Май са бъркаш със Субаровска кутия , поне при мен на D2 си тръгва на 1 и сменя на 2 по спомен. Относно темпомата при автомата , само един бутон за спирачка ми лиспва на волана и направо са изпъвам и забравям за педалите .... за извъградско шофиране просто е приказка. Мога цял ден да си пърпоря ... и да сляза с усмивка свеж дори и след 500км пробег. ... писали сме заедно Preluded : Въпросът ми беше мога ли да сменям от 1 към 2 към D в движение? Що да не можеш , ако кутията ти позволява значи няма проблем , аз поне на англичанина съм го правил у гората по калпави терени безгрижно. Приципно самата кутия ше има ограничение за дадена манипулация , ако тя и вреди. Изключвам момента с N по инерция .... Редактирано 10 Ноември, 2016 от ROCKONOFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #62 Отговорено 10 Ноември, 2016 (Редактирано) Круиза не ползва спирачката, а по надолнище само отнема газта. При голям наклон автомата си сваля предавките (когато е в авто режим), но ако си задал примерно 120 и стигаш стръмно слизане, няма да свали на трета (за да ползва моторна спирачка) и скоростта ще нарастне. Като го деактивираш (от бутона или спирачката) вече си влиза в стандартния режим и според наклана преценява дали да свали. Ако до тогава си карал спокойно и плавно -пак няма да го направи, понеже се адаптира към стилът на управление до момента. Ако влизайки в същия наклон си шофирал по-драматично ще свали поне една скорост надолу. Същото е и с доускоряването след деактивация по магистралата. Ако си шофирал плавно и си задал след това 120, и настигайки някого намаляваш скоростта с 20-30км/ч, после ще доускорява плавно като най-много да отключи лок-ъп-а. Ако обаче преди това си карал стремглаво, при доускоряване ще свали на 3-та, пак поради тая адаптивност. Понякога това че си "дере ризата" да стигне заветната скорост ме дразнеше и предпочитах да доускорявам с педала и после да го ресет-на, при достигане на преди зададената скорост. Редактирано 10 Ноември, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordingly 26 #63 Отговорено 10 Ноември, 2016 Понякога това че си "дере ризата" да стигне заветната скорост ме дразнеше и предпочитах да доускорявам с педала и после да го ресет-на, при достигане на преди зададената скорост. Да и аз така Май са бъркаш със Субаровска кутия , поне при мен на D2 си тръгва на 1 и сменя на 2 по спомен. При мен тръгва директно на втора при позиция "2", но все пак моята кутия е малко по-различна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #64 Отговорено 10 Ноември, 2016 (Редактирано) Че то D2 има ли? Редактирано 10 Ноември, 2016 от SpliFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #65 Отговорено 10 Ноември, 2016 Да, това ми е ясно, с корекция че на 2 тръгваш и караш само на втора. Въпросът ми беше мога ли да сменям от 1 към 2 към D в движение? Да.Можеш да сменяш. Не се сещам но мисля ,че на позиция 2 колата тръгва директно от 2-ра предавка. Това е много добре за тръгване при хлъзгав терен. Май са бъркаш със Субаровска кутия , поне при мен на D2 си тръгва на 1 и сменя на 2 по спомен. Тука може да поспорим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #66 Отговорено 10 Ноември, 2016 Когато е само цифра, кутията работи само на нея. Когато е D и цифра, колата ползва диапазона от 1-ва до цифрата. В движение между цифрите може да се превключва, а ако параметрите са извън алгоритъма, кутията няма да изпълни командата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #67 Отговорено 10 Ноември, 2016 (Редактирано) Че то D2 има ли? Ся за буквата ли ше се хващаме , позиция "2" ! Може и аз да съм в грешка човешка, уикенда ше барна на жината возилото и ше видиме ко са случва на "2" .... Абе тъй и тъй си лафим за "2" и ,че е подходяща за тръгване на заснежен терен ... я споделете как се държи автомата и като цяло колата на сняг ?! Редактирано 11 Ноември, 2016 от ROCKONOFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #68 Отговорено 10 Ноември, 2016 Ами като цяло аз я карах само "зима" 2014-2015 която не бе нищо особено от към сняг-поне тук в Добрич. Но при падането на сняг първата ми работа е да пробвам 2 "зимна" скорост, която обсъждаме по горе и D4 тръгване от 1 и редене на горе. пробата е на един и същ заледен баир и разликата м/у D4 и 2 е доста голяма в полза на 2.Също така ми направи впечатление ,че при тръгване на хлъзгава настилка авотмата някак си по плавно увеличава въртящият момент в/у колелетата и преплъзват много по-малко. Не съм закъсал в сняг с нея ,но лашкане мисля ,че не е възможно да се прави. Като цяло никакви драми. Аз бях с чисто нови Goodyear и мисля че те са най-важният фактор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #69 Отговорено 11 Ноември, 2016 В сняг колата се държи изключително стабилно с GoodYear Ultragrip. При пресен снеговалеж никога не се е замисляла при тръгване. Често съм ползвал втора скорост и има много положителен ефект. По побеляла магистралата си летя безгрижно с 100 км. При натискане на спирачка рязко (само за тестове), колата продължава да си се движи направо и стабилно. Само че намалява скоростта по бавно разбира се. Никога не съм закъсвал в сняг. Един път само в лед заради една патка. В ситуация при която и предните и задните гуми бяха на баир. Включих си я на втора, слязох от колата и си я лашках напред назад докато тръгна. Винаги ме е радвала зимата как се държи колата. Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #70 Отговорено 12 Ноември, 2016 (Редактирано) 11 зими съм я ползвал и никъде не съм оставал. Въпросната 2-ра съм ползвал само от любопитство. При внимателно боравене с газта си тръгвам и на 1-ва в баир и лед. Една година на едно хълмче след дъжд, който замръзна върху утъпкания сняг на шосето -затворено от полицията, само им се примолих да ме пуснат (синковеца беше бебе), а те с насмешка ми викат: Бе виж ква колона има, как ще качиш баира като е заледено, па аз им викав "глей кво моом" и си тръгнах -плавничко без газ и полека без буксуване, и си минах и заминах. На сняг (пресен и мокър) също поведението е великолепно - в рамките на разумното. Една зимна магистрала с чиста и суха дясна лента в която хората се движеха с 90-100, а за мен беше бавничко, та ги изпреварвах в лявата, която имаше 5-6 см мокър сняг. Само на двама се помолих да намалят малко -щото над 120км вече ми играеше задницата По сух и утъпкан сняг и чисто шосе много плавно и предвидимо се носи, ако на 2-ра или 3-та (в ръчен режим) се играе с волана и се подава и отнема газта по-рязко. Голям кеф е, но все пак си е само с предно. Поднасянето става много меко и плавно и абсолютно предвидимо и лесно контролируемо. Редактирано 12 Ноември, 2016 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #71 Отговорено 13 Ноември, 2016 (Редактирано) Не се сещам но мисля ,че на позиция 2 колата тръгва директно от 2-ра предавка. Това е много добре за тръгване при хлъзгав терен. Май са бъркаш със Субаровска кутия , поне при мен на D2 си тръгва на 1 и сменя на 2 по спомен. Тука може да поспорим. Няма място за спор .. аз съм в тотална заблуда.На "2" си тръгва и си върви само на 2-ра. Нещо друго ... установявам ,че на D3 ми е доста по комфортно да пърпоря из градо , а и самата кутия работи по мазно. Редактирано 13 Ноември, 2016 от ROCKONOFF 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Duch 32 #72 Отговорено 14 Ноември, 2016 Здравейте колеги, малко късно се вклщчвам но да споделя и аз мнение за шумът на студено. И на двата ми акордеона го правеше, като първата ми идея беше че имам някоя пеперуда или нещо такова в парното. Е нямаше. Шумът поне на мен ми напомняше на пърхане на пеперуда в пластмаса, но пък го правеше само на запалена кола. Мислех че е свързано с парното, но при спряно парно също го прави. След доста пипане и чудене какво е, последната теза до която съм стигнал е ECU-то. Точно когато чувам звукът, ако сложа ръка върху него се усещат леки вибрации, сякаш чете от него. Възможно е да си въобразявам, но си заслужава да пробваш. Ти поне знам че си фен на музиките, та лесно можеш да заглушиш проблема, но все пак пробвай и сподели. Иначе ECU-то лесно се напипва като плъзнеш ръка зад средната конзола. Само да не намериш SRS Unit-a. Пробвай и кажи дали оттам е този шум и при теб. Потвърдено от 2 Акорда 1.8. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #73 Отговорено 18 Ноември, 2016 Няма място за спор .. аз съм в тотална заблуда.На "2" си тръгва и си върви само на 2-ра. Нещо друго ... установявам ,че на D3 ми е доста по комфортно да пърпоря из градо , а и самата кутия работи по мазно. Потвърждавам и аз 3 неща: На позиция 2 си тръгва на втора и си остава там. При това тръгва доста добре за разлика от кола с ръчна кутия, вероятно заради по високия въртящ момент на автомата при тръгване при еднакви други условия. Сутрин климатроника ми издава звуци като от електромоторче дори при изключено състояние стига зададената с въртока температура да е по висока от тази в колата. В момента в който врътна въртока до край на студено звуците спират. Вероятно се настройват некви клапи. В града и аз от доста време карам само на D3, като по този начин колата е по динамична и отзивчива и се избягва излишното обикаляне от 4та на 3та и обратно. Дори там където е разрешено с 80 колата е в прилични обороти около 3000 об./мин. с готовност да се изстреля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове