qnkomu 33 #41 Отговорено 21 Декември, 2017 Така, след 70 000 км на газ - течна фаза LiquidSi на Vialle отворих капака на клапаните за реглаж и ето какви са резултатите: Всмукателни: 0.18мм (при първото отваряне на капака на клапаните 2015 г, бяха 0.20мм) Изпускателни: 0.30мм(при първото отваряне на капака на клапаните пак бяха 0.30мм) Регулирах всмукателните и ги направих 0.20 мм и с голямо удоволствие затворих капака на клапаните. Като обобщение за първи път карам с газова уредба, при която не се налага да регулирам на всеки 15 000 км клапаните. Има и нещо друго, този мотор R20A2 е с много по-сериозен ресурс по отношение на потъване на клапаните в леглата и самия реглаж дори при обикновен газов инжекцион може да се прави по-рядко. 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1255 #42 Отговорено 21 Декември, 2017 Колега, благодаря за ъпдейта. За 70 000 км имал ли си премеждия с помпата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #43 Отговорено 2 Януари, 2018 Проблеми с помпата не съм имал. Но има едно "Но". При тази система не трябва да се кара на резерва на газ (има червен светодио, който показва, че е достигнато критично ниско ниво на газта в резервоара). Зареждането трябва да става преди светването на резервата, за да не работи помпата на "сухо" и да не прегрява. Освен това в коша имам един клапан за течната фаза преди инжекторите и този клапан е с филтър. Филтъра трябва да се сменя на 10 - 15 хил км. Никой не казва да се прави тази процедура, но филтъра е достачерен и лепкав при смяната. Това са малки съвети за безаварийно каране на течна газ със системите на Виале. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chovek69 9 #44 Отговорено 23 Януари, 2018 Зарибил съм се и аз да слагам Vialle LiquidSi на акорда. Тук в София малкото газаджии, които някога са монтирали такава система, казват, че никога повече няма монтират, понеже помпата била много проблемна с нашата газ. На LiquidSi се слагат два типа помпи PTS-40 (за ДВГ до 125kW) и PTS-70 (за >125kW) . Колега qnkomu, моля да коментираш с коя помпа си и имаш ли филтър закачен преди бутилката (като този). Не говоря за пълначката с филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chovek69 9 #45 Отговорено 23 Януари, 2018 Още нещо. В предходен пост беше писал, че цената при Nitoauto за инсталация варира според това какво ще сложат като компоеннти. Може и да греша, но доколкото ми е известно LiquidSi e еднаква при всички двигатели (с изключение на инжекторите), така че какво може да сложат повече или по-малко ? Благодаря предварително за информацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #46 Отговорено 23 Януари, 2018 Аз чета редовно какво пишат Руснаците.Течната газ не ме интересува много,само за обща култура.Това което съм чел при Руснаците...... За течната газ на Виали,компа и софта са на Te-Gas(Литва).Това преди беше Тамона,те там се разделиха,нароиха.......... Помпите,зависи каква е бутилката.Имало помпи дето са вътре в бутилките и такива дето са външни. Дюзите,имало такива на Сименс и такива дето са Корейски. Абе чети и питай Руснаците,че да си наясно! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #47 Отговорено 24 Януари, 2018 Аз чета редовно какво пишат Руснаците.Течната газ не ме интересува много,само за обща култура.Това което съм чел при Руснаците...... За течната газ на Виали,компа и софта са на Te-Gas(Литва).Това преди беше Тамона,те там се разделиха,нароиха.......... Помпите,зависи каква е бутилката.Имало помпи дето са вътре в бутилките и такива дето са външни. Дюзите,имало такива на Сименс и такива дето са Корейски. Абе чети и питай Руснаците,че да си наясно!Ако имате интерес мога да кажа какви са компонентите при ICOM JTG.Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chovek69 9 #48 Отговорено 24 Януари, 2018 Преди 6 часа, Иво Ленков написа: Ако имате интерес мога да кажа какви са компонентите при ICOM JTG. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Да, въпреки че надхвърля бюджета ми, ще бъде полезно и за други колеги да знаем . Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #49 Отговорено 25 Януари, 2018 Като казвам опции имам предвид как ще се зарежда - къде ще се постави зареждачката, дали ще се монтира филтър за течната фаза или човек ще си купува сам, каква ще бъде и колко голяма ще бъде бутилката . По отношение на инжекторите моите са Сименс. Помпата, която ми е монтирана е PTS-40. По-голямата не ти е необходима при положение, че колата ти е 110kW. Тъй като до момента съм споделял какви са плюсовете на тази система да Ви кажа и какъв е нейния най-голя недостатък. При LiquidSi и при платстмасов всмукателен колектор при падане на температурите когато въздуха е по-влажен се получава замръзване при впръскване на течната газ в смукателния колектор - замръзват водните пари заедно с газта. Този проблем го има основно при пластмасовите всмукателни колектори. Защо се получава това замръзване - icing problem? Защото когато се впръска течната фаза, тя трябва да погълне топлина, за да се разшири. При пластмасовия всмукател няма достатъчно топлина както при металния всмукател и се получава замръзване на LPG + водни пари. Какъв е резултата? След като изгасите колата и я оставите да престои 15-20 мин., замръзналата газ+водни пари се размразява и влиза в смукателя. При опит да запалите след това колата се дави като обезумяла. Пали от 2-ри или 3-ти път. Допълнително проблемът се усилва, ако разпръсквачите не са добре насочени към всмукателния колектор и впръскват някъде встрани по пластмасата. С този проблем се боря от известно време. Монтажниците (без да ми се обижда никой) не влагат капка разум за да се опитат да разберат какъв е проблема. В действителност и аз си мисле първоначално, че инжекторите изпускат и пълнят всмукателя и затова се дави колата, но като се стопли времето и въздуха стане по-сух проблемът изчезва като с вълшебна пръчица. Освин това смених инжекторите и проблемът си остана. Така, че най-големия проблем на тази система е заледяването в смукателя на водни пари + газ, което после дави колата. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #50 Отговорено 25 Януари, 2018 Колега chovek69, филтърът, който си цитирал не го слагат и казват, че нямало смисъл от него, но мисля, че го казват защото по спомен е скъп ... около 100 лв, но аз си купих външен и ползвам него. Не можах да ги накарам да ми сложат такъв филтър. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #51 Отговорено 27 Януари, 2018 На 25.01.2018 г. at 10:35, qnkomu написа: С този проблем се боря от известно време. Монтажниците (без да ми се обижда никой) не влагат капка разум за да се опитат да разберат какъв е проблема. В действителност и аз си мисле първоначално, че инжекторите изпускат и пълнят всмукателя и затова се дави колата, но като се стопли времето и въздуха стане по-сух проблемът изчезва като с вълшебна пръчица. Освин това смених инжекторите и проблемът си остана. Така, че най-големия проблем на тази система е заледяването в смукателя на водни пари + газ, което после дави колата. Проблема според мен не е в материала на колекторите и не е в монтажниците! Отварял съм бутилка пълна с газ при температура 30+ градуса целзии на въздуха и тя се обледенява! Когато течна газ в обем под налягане излезе в по-голям обем,тя се разширява и изпарява.При това изпаряване,температурата и пада и замръзва! Това може да се разбере с обикновен дезодорант.Ако флакона е топъл и си пръснеш на ръката,усещаш студ! А въздуха колкото е по-студен е толкова по-сух!Когато температурата е под 0 градуса,водата не се изпарява и въздуха е сух! Чиста физика! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #52 Отговорено 30 Януари, 2018 Колега ivan_pop тук много грешиш. При разширяването на течната газ се поглъща топлина (пропан-бутана поглъща топлина) от околната среда, за да може пропан-бутана да премине от течна в газообразна фаза. При поглъщане на топлина от околната среда замръзват водните пари, а не пропан-бутана, който поглъща топлината, за да продължи да се разширява. За въздухът обаче си напълно прав - в по-студения въздух влагата е по-малко. Аз не се изказах правилно, в това, което си цитирал. През зимата сиснтетичния всмукателен колектор е много по-студен отколкото лятото. За да се разшири течната фаза при впръскване трябва да по-гълне топлина, а реално няма откъде да я вземе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #53 Отговорено 4 Февруари, 2018 Колеги мислите ли че си заслужава да се слага такава уредба или газ като цяло на к24 мотор при годишен пробег 10-12хил. км (40/60 градско/извънградско) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #54 Отговорено 4 Февруари, 2018 Преди 1 час, isullivan написа: при годишен пробег 10-12хил. км (40/60 градско/извънградско) ? Аз бих карал на бензин при такъв пробег, независимо от марка, модел и т. н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #55 Отговорено 4 Февруари, 2018 Зависи, колко време е плана да се кара Акорда. Конвенционален ГИ, би си върнал парите за около 1 година, а течна фаза за 2 години. Дори да няма голяма икономическа логика, поне още един човек, ще изхвърля по-малко гадости в атмосферата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #56 Отговорено 5 Февруари, 2018 При 10 - 12 хил. км не бих сложил газ. K2x моторите като цяло са доста по-капризни и не толкова устойчиви на влиянието на газта - особено ако горивно-въздушната смес не е настроена добре. Можеш се вкараш във филм, в който не искаш да участваш. Споделям това, защото преди карах K20A и този мотор си има проблем с разпределителните валове ... на газ нещата се влошават още повече. До колкото знам K24 има по-голям ресурс в сравнение с К20, но аз за 10 - 12хил. км на година не бих си правил експеримент. Аз минавам по около 25 хил.км на година, като 80% ми е градско и газта е наложителна при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #57 Отговорено 5 Февруари, 2018 (Редактирано) ...според мен, на много хора във форума ще им е интересно да разкажеш за случките си с К20, до тук имаме 2 регистрирани случая на валове с износване, но без регистриран ремонт - хората продължават да си карат така без проблеми с износените валове. В друга тема разбира се, за да не разводняваме тази. Аз лично предварително благодаря Редактирано 5 Февруари, 2018 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #58 Отговорено 5 Февруари, 2018 Благодаря за съветите, ще я покарам до септември и тогава ще реша дали да я газифицирам. Някой има ли подробна информация за дюзите които слагат на Виалето ? Видях че най-мощната "тъмно кафява" по тяхната си таблица я дават до 47 коня на цилиндър което е точно на ръба при 190 коня и 4 цилиндъра. Това означава ли че няма да могат да смогват дюзите при пълна газ ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #59 Отговорено 5 Февруари, 2018 Преди 3 часа, qnkomu написа: При 10 - 12 хил. км не бих сложил газ. K2x моторите като цяло са доста по-капризни и не толкова устойчиви на влиянието на газта - особено ако горивно-въздушната смес не е настроена добре. Можеш се вкараш във филм, в който не искаш да участваш. Споделям това, защото преди карах K20A и този мотор си има проблем с разпределителните валове ... на газ нещата се влошават още повече. До колкото знам K24 има по-голям ресурс в сравнение с К20, но аз за 10 - 12хил. км на година не бих си правил експеримент. Аз минавам по около 25 хил.км на година, като 80% ми е градско и газта е наложителна при мен. Моля да даваш съвети след като придобиеш личен опит,а не да повтаряш прочетеното тук-там . К20 няма никакъв проблем с газта,К24 още повече. При правилно написване на горивната карта и редовно 20-30к проверяване на клапаните и използване на правилното двигателно масло двигателя не мърда. Моторът страдащ от бедна горивна смес е склонен към натягане на клапаните. Натегнати клапани са склонни към изгаряне.Валовете нямат нищо общо с тази работа. Валовете на на К20 правят язви заради дебели масла и увеличен пробег на маслото. Валовете управляват кобилиците чрез лагери.Чистотата на мотора,правилен вискозитет и правилен маслен филтър са цената ,която трябва да се плати за добрия живот на мотора. За поглъщането на топлина си много прав-това е втория основен недостатък на системите за течно впръскване,само че основния проблем не в замръзването ,а преохлаждането на смукателните клапани.В двигател,който ползва екзотермика това е загуба на КПД. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #60 Отговорено 5 Февруари, 2018 (Редактирано) Случките бяха 2. Ще карам по хронологичен ред: 1. Купих Хонда C-RV Ii 2003, K20Ax (вече не помня последния символ). Покарах го около 500 км (естествено направих пълно обслужване, което не включваше реглаж на клапаните) и в един момент реших да слагам газ. Накарахаме да ида да направя реглаж при официалния представител на Хонда за БГ - за протокола, кракът ви да не стъпва при тези некадърници. След като си взех колата минах 500 м, engine check, колата умря ... съд, дела разправи ... 1.5 години. междувременно си взех нов двигател. Каква беше причината да потънат валовете не мога да кажа ... но видях нечовешко отношение към автомобила ми в онзи сервиз. След това аз се научих да си регулирам клапаните и всичко останало по моя автомобил. Валове никъде не можах да си взема втора употреба, защото бяха изкормени и продадени. 2. Новия (двигател втора употреба) двигател изкара 2 години на газ с газов инжекцион Fobos, и при 3-ти реглаж на клапаните се появи шупла на вала отговорен да отваря изпускателни клапани. С маслата компромис никога не съм правил, карал съм само с пълна синтетика - OpalJet 0W40 и маслото не го е горяло. Продадох колата и си взех C-RV III R20A3. Не твърдя, че само газта е отговорна за появата на шуплата, защото валовете при К20 си имат хронични проблеми по рождение. До колкото знам новия собственик продължава да кара колата на газ и само прави реглаж на клапаните. Ремонт не бих правил поради следните причини: 1. 2 нови вала. 2. Обикновено се вкопават в леглата -> ремонта се усложнява допълнително. 3. Веригата обикновено се разтяга и трябва да се сменя. 4. Сменят се и всички обтегачи. Поради всичко изброено, аз си взех двигател на старо. Проблемът на K20 мотора, е че има фабричен дефект с циментацията на валовете - поне първите ревизии. Може да погледнете в руските сайтове, там има много изписано по темата. Редактирано 5 Февруари, 2018 от qnkomu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #61 Отговорено 5 Февруари, 2018 Колега Markoni, не цитирам нищо, а споделям личен опит с K20. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #62 Отговорено 5 Февруари, 2018 (Редактирано) Колега isullivan, аз сега карам CR-V III R20A2 150 hp и първоначално ми бяха сложили светлокафяви инжектори, което по спецификация на Vialle е до 27 - 33.5 hp на цилиндър. Това не покрива пълния работен диапазон на колата от 150 hp. Обясниха ми, че от Vialle препоръчват да се използват по- малки инжектори и кривата да бъде около и над 1.0 (коефициента на кривата), за да се постига оптимална работа на двигателя. След доста спорове ми смениха инжекторите с бели E20, но не мога да кажа, че това е подобрило кой знае колко работата на двигателя, след поредната настройка. Като обобщение от моя опит мога да ти кажа (това е лично мнение), че няма да имаш никакви проблеми и и с белите инжектори E20, просто трябва да се увеличат времената на газовите инжектори. Ако можеш да сложиш тъмнокафевите E28, ще е оптимално за твоя автомобил, но не забравяй, че едва ли много често ще използваш пълната мощност, с която разполага твоя автомобил. Редактирано 5 Февруари, 2018 от qnkomu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #63 Отговорено 5 Февруари, 2018 преди 35 минути, qnkomu написа: ... Благодаря за споделеното инфо. Само не схващам, защо реши, че газта е проблемът на валовете, след като моторът първия път ти е умрял след само 1000км в твое владение. След това за износването на вала, пак виниш газта, след като ти сам знаеш, че има много мотори с шупли на вала, които не са помирисвали газ. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #64 Отговорено 5 Февруари, 2018 Това е така, но до тази мисъл ме е довело единствено, по-високата работна температура при каране на газ, което допълнително утежнява положението на така проблемните разпределителни валове при К20. Между другото тове беше и причината да се презастраховам със слагането на Vialle LiquidSi на следващия ми автомобил. Може би беше само презастраховка, но пък вървенето на колата на течна фаза е несравнимо с обикновен газов инжекцион. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #65 Отговорено 7 Февруари, 2018 Да, въпреки че надхвърля бюджета ми, ще бъде полезно и за други колеги да знаем . Благодаря.Помпата, която ползват ICOM е американска Walbro, дюзите са както при Виале- Сименс, но не са нискоомни, а нормални 14-15 ома. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #66 Отговорено 15 Февруари, 2018 (Редактирано) Публикувам един документ, който нагледно обяснява проблемите при впръскване на LPG в течна фаза: https://www.degruyter.com/downloadpdf/j/mecdc.2016.14.issue-1/mecdc-2016-0004/mecdc-2016-0004.pdf Основният проблем е обледяването във всмукателни колектор и натрупване на замръзнала газ + водни пари, и в последствие труден старт. Редактирано 15 Февруари, 2018 от qnkomu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #67 Отговорено 21 Февруари, 2018 На 5.02.2018 г. at 13:52, qnkomu написа: Колега Markoni, не цитирам нищо, а споделям личен опит с K20. И аз цитирам личен опит върху твоя и още 100 мотора.Кой избра масло за Волксваген и то 0В-40 и го сипа на К20? Къде на тубата видя сертификат ILSAC? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #68 Отговорено 5 Март, 2018 (Редактирано) На 1/25/2018 at 10:35, qnkomu написа: При LiquidSi и при платстмасов всмукателен колектор при падане на температурите когато въздуха е по-влажен се получава замръзване при впръскване на течната газ в смукателния колектор - замръзват водните пари заедно с газта. При liquidSi се впръсква в смукателния колектор. Някой използва ли директно впръскване през фабричните бензинови инжектори? Въпреки че сме с MPI впръскване. Например Direct LiquiMax-2.0! Редактирано 5 Март, 2018 от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #69 Отговорено 5 Март, 2018 преди 13 минути, darius написа: Някой използва ли директно впръскване през фабричните газови инжектори? Може би невеж въпрос, но да не би да имаш предвид през бензиновите инжектори? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #70 Отговорено 5 Март, 2018 Може да се ползват бензиновите инжектори само ако двигателя е с директно впръскване.Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #71 Отговорено 5 Март, 2018 Като при двигателя GDI на мицубиши с директено впръсвапе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #72 Отговорено 25 Март, 2018 (Редактирано) На 2/15/2018 at 16:42, qnkomu написа: Публикувам един документ, който нагледно обяснява проблемите при впръскване на LPG в течна фаза: https://www.degruyter.com/downloadpdf/j/mecdc.2016.14.issue-1/mecdc-2016-0004/mecdc-2016-0004.pdf Основният проблем е обледяването във всмукателни колектор и натрупване на замръзнала газ + водни пари, и в последствие труден старт. Колега, описания проблем си има лесно решение и то е описано в книжката за ползване .........цитирам по спомени.... при по-голяма надморска височина, за да се улесни паленето натиснете педала на газта докрай , завъртете ключа и при първите симтоми за запалване пуснете газта . Редактирано 25 Март, 2018 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #73 Отговорено 18 Юни, 2018 Здравейте колеги, Да изтупам малко темата. Оказа се, че двигателят R20A2, който е с един разпределителен вал (SOHC) когато работи iVTEC системата (поне при документацията, която гледах се включва и работи при 1000 - 3500 оборота и скорост над 10km/h) и двигателят не е натоварен, iVTEC системат променя времето на затваряне на всмукателните клапани и те се затварят много по-бавно, което позволява част от горивновъздушната смес да се върне обратно в смукателния колектор. Цялата тази гимнастика е направена да се използва само толкова гориво, колкото е необходимо, т.е икономия а и освен това да не се затваря дроселната клапа, с което се повишава ефективноста на работа на двигателя при малки натоварвания. Освен това в смукателния колектор има резонатори, които доставят постоянно количество въздух при различно натоварване на двигателя. И тук идва въпросът ... възможно ли е заради тази система на връщане на въздушногоривната смес обратно в смукателняи колектор, при загасяне на двигателя след по-дълго каране и по-дълга работа на iVTEC системата да остава повече газ (ако евентуално е малко по-богата сместа) и това да води до последващо по-трудно палене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #74 Отговорено 18 Юни, 2018 Я дай някакъв линк,да прочета как така гориво/въздушната смес се връща в смукателния колектор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #75 Отговорено 18 Юни, 2018 Дай и на мен ,че ми стана интересно.. R 20 не се газифицира много лесно ,заради спецификата на пълнителния колектор и работата на пеперудите в пълнителния колектор. Предполагам,че си чел за ЕГР системата и си объркал превода... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #76 Отговорено 19 Юни, 2018 http://asia.vtec.net/Engines/R20A/index.html Колеги това е информацията. Започва от секция iVTEC. Иначе мисля, че не съм сбъркал с превода. Ще очаквам мнения. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #77 Отговорено 19 Юни, 2018 Чел съм статията поне 2 пъти и съм пропуснал тая глупост.Поздрави за вниманието! Превода е верен! Бях бесен заради катализатора и съм пропуснал тези детайли. На въпроса...нямам опит с течната фаза ,тъй като съм стар противник,но когато си газифицирах жипката свалих колекторите и я надупчих като швейцарско сирене ,докато успея да направя адекватно захранване с газ .Това се оказа доста трудна задача именно заради шибаните пеперуди,които правят едно странно завихряне в горната част на колектора.По принцип със всеки нов колектор правя тези експерименти и за пръв път се озорих с монтажа.Пробата се прави с диференциален манометър . Газта се подава там където има постоянно засмукване винаги.В колектора на R2o има пулсации ,които са смърт за газаджията и реших проблема с много дълги разпръсквачи влизащи директно в ножа на смукателните клапани.Това беше единствения начин да не пълня колектора с газ и да запазя динамиката. Имам и снимки естествено ,но те са фирмена тайна.... Ако допуснем ,че технологията заложена в текста работи,трябва да отпусна газовите времена в ниските натоварвания над нормата,но този експеримент ще го направя през отпуската ,че сега ми пуши главата... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #78 Отговорено 19 Юни, 2018 Благодаря колега Markony за информацията. Аз също съм решил да се заиграя с настройките, за да проверя дали мога да постигна нещо, променяйки газовите времена - при мен коефициента, който трябва да манипилирам е 1 и експеримента, поне на прима виста изглежда, че ще по-опростен. Ако съм те разбрал правилно, при по-високи обороти и едновременно по-къси времена на петролните инжектори трябва да намаля малко времената на газовите инжектори? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #79 Отговорено 20 Юни, 2018 Ооо не, системите са коренно различни. Мога да ти пратя 10-на карти на Р20,правени адски прецизно включително и на дино,но всеки мотор е сам за себе си ,като износване и ефективност .Отделно съм взел под внимание стила на каране. Отделно ск,кутия на Акорд и ЦРВ променя коренно нещата. Но това важи за само за изпарена фаза при константен диаметър на разпръсквача.Какво има в твоя колектор един господ знае.Данните трябва да се интерпретират на база налягане,диаметър и коефициент. Ако мислиш ,че можеш да се справиш с тая сложна задача ще ти пратя необходимата информация. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #80 Отговорено 20 Юни, 2018 Благодаря за информацията колега Markony, но явно няма да е сега. Затънал съм в работа и няма да мога да отделя толкова време, а и намирането на инструментите няма да е лесна задача. Отново благодаря за предоставената информация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове