preskototo 77 #81 Отговорено 28 Април, 2015 (Редактирано) Ми то и съветите му за всичко което са дадени са глупави. пп.Preskototo или както си се кръстил:Първо почети няколко години усърдно.Направи няколко сетъпа и след това почни да даваш акъл кой какво да прави,понеже всичко за което си отговорил са някакви приказки за вълшебници и принцеси.Ако искаш се обиждай ако искаш го проумей тва което ти пиша,но все още си мисля че си някое хлапе което се е запалило скоро по коли и си няма грам понятие от това което пише. пп2.Сега пак някой мод може да ми изтрие мнението,пък ако много съм сгрешил може и да ме накаже,но точно за такива компетенции като 2-мата герои в тази тема,хората които пишехме и давахме полезни съвети(включвам се и аз който ме познава)намаляхме и само си четем небивалиците които оставяте да се леят тук.Поздрави на всички и без лоши чувства. Надявам се модовете да не го трият това, защото голяма част от това което си написал е истина. Наистина не съм много голям на 15 съм, но си давам сметка какво пиша. Чета абсолютно всичко което ми падне като инфо и не говоря за top gear и auto build, а книги и наръчници, гледам редовно видеа и от време на време работим с баща ми по фиатката. Нищо сериозно просто сменяме консумативи и от време на време слагаме някои нови части(спирачни дискове например). От 4 години се занимавам(не много, знам)и за това време мисля че съм научил не малко. И в описанието съм си написал, че съм готов да приемам съвети, но не и коментари от рода на "това са глупости", "нищо не разбираш, вижда се".Признавам че в началото написах някои неверни неща но мисля че последните ми предложения са верни. И много се моля на фена и всички готови да се обясняват"значи е някакво хлапе" да се спрат от сега и да си пишат по темата и много им здраве. Редактирано 28 Април, 2015 от preskototo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #82 Отговорено 29 Април, 2015 Еми 5 конски сили. Нищо кой знае какво. Аха,но от къде конструктивно се появяват ? каква е разликата в двигателите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #83 Отговорено 29 Април, 2015 (Редактирано) Ми то и съветите му за всичко което са дадени са глупави. пп.Preskototo или както си се кръстил:Първо почети няколко години усърдно.Направи няколко сетъпа и след това почни да даваш акъл кой какво да прави,понеже всичко за което си отговорил са някакви приказки за вълшебници и принцеси.Ако искаш се обиждай ако искаш го проумей тва което ти пиша,но все още си мисля че си някое хлапе което се е запалило скоро по коли и си няма грам понятие от това което пише. пп2.Сега пак някой мод може да ми изтрие мнението,пък ако много съм сгрешил може и да ме накаже,но точно за такива компетенции като 2-мата герои в тази тема,хората които пишехме и давахме полезни съвети(включвам се и аз който ме познава)намаляхме и само си четем небивалиците които оставяте да се леят тук.Поздрави на всички и без лоши чувства. Надявам се модовете да не го трият това, защото голяма част от това което си написал е истина. Наистина не съм много голям на 15 съм, но си давам сметка какво пиша. Чета абсолютно всичко което ми падне като инфо и не говоря за top gear и auto build, а книги и наръчници, гледам редовно видеа и от време на време работим с баща ми по фиатката. Нищо сериозно просто сменяме консумативи и от време на време слагаме някои нови части(спирачни дискове например). От 4 години се занимавам(не много, знам)и за това време мисля че съм научил не малко. И в описанието съм си написал, че съм готов да приемам съвети, но не и коментари от рода на "това са глупости", "нищо не разбираш, вижда се".Признавам че в началото написах някои неверни неща но мисля че последните ми предложения са верни. И много се моля на фена и всички готови да се обясняват"значи е някакво хлапе" да се спрат от сега и да си пишат по темата и много им здраве. Колега и аз съм на 16, но трябва всички да се съобразяваме какво пишем.. Когато не сме сигурни на 100 % че това което го пишем е вярно, или не. Не е само до желание да помогнеш, да това е хубаво, но в повечето случай, трябва да се вслушаме и вземем пример от хората правили това доста преди нас, аз поне така правя за мойта Хонда.Надявам се, няма да се засегнеш нещо.. Редактирано 29 Април, 2015 от B.Pavlov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmw killer 24 #84 Отговорено 29 Април, 2015 Колеги,аз имам предложение да има възрастова граница за регистрация.Може би 16 или 18 години.Има деца които още си мислят,че всичко което хвърчи се яде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #85 Отговорено 29 Април, 2015 Нали говорим за заводски мотори ,каква разлика в генерациите,колекторите и т.н Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #86 Отговорено 29 Април, 2015 Лесен начин за вдигане на 20-30 коня няма всичко, което става лесно струва повече от нормалното. Лично за мен най-добър вариант е да се направи нова изпускателна система. По всмукателната част един панелен филтър би се отразил добре. От там нататък всяко нещо, може да се окаже излишно и неоправдано. Това е личния ми съвет към автора на темата. Няколко колеги в началото на темата също са дали адекватни отговори, остава автора да си избере кое му е най-изгодно.Към колегата джапанийз: би ли разяснил как се повишава мощност с намаляване на аванс, за да помогнем на автора на темата да си подобри колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #87 Отговорено 29 Април, 2015 Еми 5 конски сили. Нищо кой знае какво.Аха,но от къде конструктивно се появяват ? каква е разликата в двигателите ?Не е задължително да има разлика в двугателите. 5 коня се качват с едно от тези неща - вход. колектор, различно настроен ECU и разбира се генерация. Всяка кола на която и се даде предварвнид или закъснение миже да повиши мощността си при определени обороти. Значи двата мотора d16z6 - d16z9 излизат със 100% еднакви дросел, всмукател, глава(отливка), разп. вал, клапани, бутала, к.вал, CR, цилиндров блок(с единствена разлика в щамповката - z6 на хеч, z9 на седан), инжектори/горивна рейка/горивен регулатор/горивна помпа, изпускател, генерация и компютър и ти твърдиш, че имат разлика от 5кс. Моля обясни от къде се появяват тези 5кс? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #88 Отговорено 29 Април, 2015 Japanese ,като толкова ги разбираш двигателите ,може ли да ми кажеш защо на старата ми англичанка 1и6 мотор без витек беше 113 коня ,пък таз новата 7 ген.пак 1и6 обаче витек мотора пък е 110 коня ,но пък повече бяга от англичанката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #89 Отговорено 29 Април, 2015 (Редактирано) Ами колкото до скоростите ,на седмата мисля че за дълъг път и липсва 6 скорост както имат осма генерация.Ама по ме интересува как на англичанката без витек има 113 коня ,пък на тази с втек-а са само 110 коня ,хем по-ново поколение мотор ,няма делко ,всичко по прецизно пък при еднакъв обем на мотора по-малко коне даже и с втек системата?Да допълня ,моторите са d16Y3 и d16V1 Редактирано 29 Април, 2015 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #90 Отговорено 29 Април, 2015 Опааа,Фене ,вече си официално признат два поста по-нагоре от Japanese,батка имаш да черпиш да знаеш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #91 Отговорено 29 Април, 2015 Съжалявам за спама, ама не се сдържах ... Ама по ме интересува как на англичанката без витек има 113 коня ,пък на тази с втек-а са само 110 коня , ...Ми питай японците.Мисълта ми е - взехте го за мезе човека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #92 Отговорено 29 Април, 2015 (Редактирано) Не знам японски бе батка И така кой ще отговори на този въпрос -питам се що така още като взех колата .Ами като не е във витека колко коня е тази кола за която плащам по 200лв данък .Тази година го намалиха с 50 лв и вече е 150лв.На 113 Коньовата англичанка данъка беше 270лв Редактирано 29 Април, 2015 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #93 Отговорено 29 Април, 2015 Еееейй, ама и ти не се спираш Е с'а, кат' те почнат с въпроси за маслата ш видиш ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #94 Отговорено 30 Април, 2015 Тоя джапанката с неговите масла направо се олива. Темата става все по забавна 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #95 Отговорено 30 Април, 2015 Ами както и аз твърдя - напълно еднакви двигатели. Защо AMD се опитва да ги изкара конструктивно различни? А с еднакви ECU ли са? Ако не са - от там идват. И въобще мен не ми е еня да доказвам от къде идват тези 5 коня. Опитвах се да потвърдя, че са еднакви двигатели. Прочети ми предните мнения, за да разбереш.Какво се опитвате да докажете, че и двата са 125 к.с. Ами не ка да са си, пишело на Уикипедия 130 коня - копирал го. Това, което аз твърдя е, че D15B VTEC e 130 коня, пак по данни на Уикипедия. Ако е 125 все ми е тая, но да ми казва fenabg, че бил ненадежден и скъп за производство само, защото се е продавал само в Япония - няма как да приема. Отделно той също е 1:1 със Z6. Това прави ли и Z6 ненадежден и скъп двигател? Къде съм го написал това ,че са различни ? Май не можеш и да четеш май само си пишеш твоите си работи.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #96 Отговорено 30 Април, 2015 (Редактирано) Тази хонда не мога да кажа че харчи по-малко от англичанката,пък и този разход който го дават по документи за 7 ген е за мен абсолютно недостижим ,нито градския ,нито извънградския ,в какъвто и стил да карам лапа си бензина здраво.На по-старите мотори бях забелязал че като е с витек глава мотора и го дават едно 10 коня че и повече от такъв без витек,пък D16V1 къв модел е такъв .Що да не може новите мотори да са по-оптимизирани ,я гледай примерно 1920 година кви двигатели примерно е имало 6 литров двигател пък 20 коня,от тогава насам доста са се развили все в положителна насока -да вдигат мощноста с възможно най-нисък разход. Редактирано 30 Април, 2015 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #97 Отговорено 30 Април, 2015 Момци, аз когато бях на 15 - 16 се занимавах с други неща... Да сте чували, ... случайно, приказката за жабата и гьола... Към боговете - ако може, нека се отвори една тема, ... дето 5 - 6 - 7, ... n - възрастова група, да си пишат, да си бришат... Кой к'во чул, к'во видял, там к'во пишело, тук к'во пишело... п.п. От друга страна е хубаво да има зевзеци, ... че иначе деня минава тегаво. И не върви ракийката, както казва borko п.п. Баси и смеха... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #98 Отговорено 30 Април, 2015 (Редактирано) Ами както и аз твърдя - напълно еднакви двигатели. Защо AMD се опитва да ги изкара конструктивно различни? А с еднакви ECU ли са? Ако не са - от там идват. И въобще мен не ми е еня да доказвам от къде идват тези 5 коня. Опитвах се да потвърдя, че са еднакви двигатели. Прочети ми предните мнения, за да разбереш.Какво се опитвате да докажете, че и двата са 125 к.с. Ами не ка да са си, пишело на Уикипедия 130 коня - копирал го. Това, което аз твърдя е, че D15B VTEC e 130 коня, пак по данни на Уикипедия. Ако е 125 все ми е тая, но да ми казва fenabg, че бил ненадежден и скъп за производство само, защото се е продавал само в Япония - няма как да приема. Отделно той също е 1:1 със Z6. Това прави ли и Z6 ненадежден и скъп двигател?Та кое казваш им е еднаквото на тея двигатели? И да спокоино мога да ти кажа че з6 не е особенно надежден мотор в стоковия си вид еле че върви колко да не тръгне на зад. Редактирано 30 Април, 2015 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #99 Отговорено 30 Април, 2015 Ми то тука не сме учени картуни като от Менса примерно и да си обсъждаме ядрена физика да кажеш,що да не става весело от време на време .Japanese стана силно мой човек и вече нямал да се занимава с мен човека щот се знаем вече .Japanese ,пич ,няма се засягаш кой кво ти писъл ,тука сме се свои хора и това е веселата атмосфера на форума,не приемай всичко на сериозно и буквално,няма кво да се впрягаш и обиждаш -давай го по -весело и ти,пусни примерно някой бъзик и за мене . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #100 Отговорено 30 Април, 2015 (Редактирано) Много ми е мерак да не се затрива темата. Преди години помня от никакъв спор за 24 часа една тема стана 10 страници и беше хем забавна хем полезна.П.п джапанезе е на дискотека днес. Редактирано 30 Април, 2015 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #101 Отговорено 30 Април, 2015 Фен ,кажи ти поне какво мислиш по въпроса с моя мотор дето писах по горе ,що така е само 110коня ,нито харчи малко поне по мои наблюдения ,пък и е с витек .Нали хонда са малкото изкарали от eднолитров мотор 100 коня доколкото съм чувал . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #102 Отговорено 30 Април, 2015 Той Japanese съм сигурен че знае нещо по въпроса ,ама неще да казва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #103 Отговорено 1 Май, 2015 Я като си почнал разкажи нещо и за i-vtec. Щото и аз се прекарах ... даже с 2 такива. Ти мани другото, ами 2-литровия гори почти 2 пъти повече от 1.8-литровия. А да ти кажа, тоя 1.8 гори почти колкото предишния ми i-vtec - 1.3-литров. А 1.3 беше 98 коня, 1.8 е 142, а 2-йката е къде 150 коня. Кви ги мислят тия японци МааМу*еvа, би ли ми казал?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #104 Отговорено 1 Май, 2015 (Редактирано) Неберзаите ся К серия. Бягате да довршим Д. Джапанесе я са давидим дали са еднакви д15б и д16з6.При еднакви цилиндри 75 мм единия е 1500 кубика другия 1600. Как ако са еднакви моторите японеца го е постигнал. Редактирано 1 Май, 2015 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #105 Отговорено 1 Май, 2015 Единия да няма по-голям ход на буталото бе да го ева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #106 Отговорено 1 Май, 2015 Е ако има по голям или малък това ги прави различни- няма логика ако джапанесе е прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #107 Отговорено 1 Май, 2015 Измъкваш се о пишеш глупости кое им е еднаквото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #108 Отговорено 3 Май, 2015 japanese ако двигателите са с еднакъв потенциал защо му е на производителя да влага повече материал в двигател със същите характеристики Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miromoshev 17 #109 Отговорено 4 Май, 2015 (Редактирано) Ако може да ползвам веселата тема и да ви попитам. Какво да направя, ако искам да вдигна малко повече въртящият момент в ниските обороти? Не държа на максимална мощност, няма да се състезавам. Просто ми се иска малко по-добра еластичност. Говорим за Д14А8. Редактирано 4 Май, 2015 от miromoshev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #110 Отговорено 4 Май, 2015 Въртящ момент и хонда 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #111 Отговорено 4 Май, 2015 Ако може да ползвам веселата тема и да ви попитам. Какво да направя, ако искам да вдигна малко повече въртящият момент в ниските обороти? Не държа на максимална мощност, няма да се състезавам. Просто ми се иска малко по-добра еластичност. Говорим за Д14А8. Много е лесно и просто . Продаваш я и си вземаш дизел . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #112 Отговорено 4 Май, 2015 Да ама дизела във високите го няма-таман се набереш хубаво и умира,то и това не е работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #113 Отговорено 4 Май, 2015 Момци, дигнахте ли ги тея 20-30 коня последно? Че съм с един Сивик тука мой набор оригинално с 60 коня, ма кой умрял, кой окуцял, белким дигна и аз та станат 80-90 по да замяса на кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miromoshev 17 #114 Отговорено 4 Май, 2015 Двигателят си е в абсолютно оригинално състояние. Нещото, което ме дразни е това 9:1 степен на сгъстяване и много се замислям на следващата смяна на ремъците, дали да не пусна и една стружка на главата? Мисля си, че при 9,5:1 би трябвало да има разлика. Скоростната кутия на комбито е бая къса и би трябвало, и малко увеличение на въртящият момент да се усети. Някой правил ли го е? Впечатления? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #115 Отговорено 4 Май, 2015 Абеее де да знам то със шлаиф на главата най-много детонации да имаш ама той japanese да каже! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #116 Отговорено 4 Май, 2015 От 9/1 на 9.5/1 няма да прави детонации.Но борко е прав джапанесе ще отсече то за него всички де серии са еднакви щот ги гледа в ютуб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #117 Отговорено 4 Май, 2015 (Редактирано) Ми нали и аз казах че няма да има нищо освен детонации евентуално .Спечелих със шлайфане някооолко коооня ,а дано ама надали! :pppJapanese кой набор си бе човек ,що не си писъл !Ходил ли си в казармата?В нашто поделение много обичаха философи като тебе -без тях щеше да е скучна службата Сега вече няма казарма и доста лигльовци се навъдиха сред младежта-през ден съм давал наряд ,като няма наряд копаеш или друг гърч-така се калява човека,бял ден не видях две години там ама не одобрявам отменянето на казармата! Редактирано 4 Май, 2015 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #118 Отговорено 4 Май, 2015 (Редактирано) Абе малко-голямо ,помни се цял живот ,както сефтето с жена се помни!От казармата имам приятели от други градове дето ей сега да им звънна и идват-ти имаш ли ?Те за казармата не ни питаха дали ни се ходи или не.Постижения е да излезеш мъж от там ,а не дрислю както си влязъл!Затова се ходеше там ! Редактирано 4 Май, 2015 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #119 Отговорено 5 Май, 2015 fever - чо, ... не знам дали се усещаш човек. Май не, защото това е масова черта на вашето поколение - загуба на всякакво чувство за мярка, ... просто не знаете що е това уважение, респект, ... камо ли кога да спрете... Цялата информация ви е в краката, ама сте расли в саксии - те ти го казаха колегите, ама Google няма как да ти отговори на този въпрос. Ужас нали, ко праим ся... Сигурно не си вдигал нещо по - тежко от вилица. Чувал си че, ... колите имали нещо под капака, наречено двигател, ама... Яде ли се, пие ли се. Ако си виждал мотор отвътре - не дай си боже ти да си го отворил или си изцапал ръцете си с друго, освен с кетчуп, ... ще си отрежа топките... Това поне знаеш ли какво е... Топки... Темата не е затворена още, защото колегите ти гледат сеира, ама и това не вдяваш май... Да ти хрумва, случайно, ... че тук има хора, които с това си вадят хляба, ... да не говоря колко много знаят. Мога да пиша цял ден, ама се надявам и малкото да стигне до теб. Не всичко, което хвърчи се яде, ... да знаеш. И не яж от жълтия сняг също - още един безплатен съвет, щото Google не знам к'во пише по въпроса. п.п. Ако се научиш и да пишеш грамотно - ще си идеален. 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #120 Отговорено 5 Май, 2015 То всеки може да пише много неща ,от колко години караш хонда не знам какво означава.Пиши си имената и ще те проверят приятелите кой си що си и от колко години какво караш !Колкото до казармата ,там едно от нещата което се научаваш е да си държиш езика зад зъбите и да не ти знае много устата ,щото почваш полека лека да ги губиш-зъбите де.Там не е като да лаеш и да се криеш зад клавиатурата,вечер като си заминат шапкарите знаеш ли какво става -лошо става ,и търкали сме правили и кво да ти разправям.Това е живота,а той не е Гугъл както ти писа Hunter! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове