Jump to content
hCivic7

Как да вдигна 20-30hp?

Recommended Posts

Ми то и съветите му за всичко което са дадени са глупави.

пп.Preskototo или както си се кръстил:Първо почети няколко години усърдно.Направи няколко сетъпа и след това почни да даваш акъл кой какво да прави,понеже всичко за което си отговорил са някакви приказки за вълшебници и принцеси.Ако искаш се обиждай ако искаш го проумей тва което ти пиша,но все още си мисля че си някое хлапе което се е запалило скоро по коли и си няма грам понятие от това което пише.

 

пп2.Сега пак някой мод може да ми изтрие мнението,пък ако  много съм сгрешил може и да ме накаже,но точно за такива компетенции като 2-мата герои в тази тема,хората които пишехме и давахме полезни съвети(включвам се и аз който ме познава)намаляхме и само си четем небивалиците които оставяте да се леят тук.Поздрави на всички и без лоши чувства.

Надявам се модовете да не го трият това, защото голяма част от това което си написал е истина. Наистина не съм много голям на 15 съм, но си давам сметка какво пиша. Чета абсолютно всичко което ми падне като инфо и не говоря за top gear и auto build, а книги и наръчници, гледам редовно видеа и от време на време работим с баща ми по фиатката. Нищо сериозно просто сменяме консумативи и от време на време слагаме някои нови части(спирачни дискове например). От 4 години се занимавам(не много, знам)и за това време мисля че съм научил не малко. И в описанието съм си написал, че съм готов да приемам съвети, но не и коментари от рода на "това са глупости", "нищо не разбираш, вижда се".Признавам че в началото написах някои неверни неща но мисля че последните ми предложения са верни. И много се моля на фена и всички готови да се обясняват"значи е някакво хлапе" да се спрат от сега и да си пишат по темата и много им здраве. :)

Редактирано от preskototo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми 5 конски сили. Нищо кой знае какво.

 

 

Аха,но от къде конструктивно се появяват ? каква е разликата в двигателите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ми то и съветите му за всичко което са дадени са глупави.

пп.Preskototo или както си се кръстил:Първо почети няколко години усърдно.Направи няколко сетъпа и след това почни да даваш акъл кой какво да прави,понеже всичко за което си отговорил са някакви приказки за вълшебници и принцеси.Ако искаш се обиждай ако искаш го проумей тва което ти пиша,но все още си мисля че си някое хлапе което се е запалило скоро по коли и си няма грам понятие от това което пише.

 

пп2.Сега пак някой мод може да ми изтрие мнението,пък ако  много съм сгрешил може и да ме накаже,но точно за такива компетенции като 2-мата герои в тази тема,хората които пишехме и давахме полезни съвети(включвам се и аз който ме познава)намаляхме и само си четем небивалиците които оставяте да се леят тук.Поздрави на всички и без лоши чувства.

Надявам се модовете да не го трият това, защото голяма част от това което си написал е истина. Наистина не съм много голям на 15 съм, но си давам сметка какво пиша. Чета абсолютно всичко което ми падне като инфо и не говоря за top gear и auto build, а книги и наръчници, гледам редовно видеа и от време на време работим с баща ми по фиатката. Нищо сериозно просто сменяме консумативи и от време на време слагаме някои нови части(спирачни дискове например). От 4 години се занимавам(не много, знам)и за това време мисля че съм научил не малко. И в описанието съм си написал, че съм готов да приемам съвети, но не и коментари от рода на "това са глупости", "нищо не разбираш, вижда се".Признавам че в началото написах някои неверни неща но мисля че последните ми предложения са верни. И много се моля на фена и всички готови да се обясняват"значи е някакво хлапе" да се спрат от сега и да си пишат по темата и много им здраве. :)

 

Колега и аз съм на 16, но трябва всички да се съобразяваме какво пишем.. Когато не сме сигурни на 100 % че това което го пишем е вярно, или не. Не е само до желание да помогнеш, да това е хубаво, но в повечето случай, трябва да се вслушаме и вземем пример от хората правили това доста преди нас, аз поне така правя за мойта Хонда.Надявам се, няма да се засегнеш нещо..

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,аз имам предложение да има възрастова граница за регистрация.Може би 16 или 18 години.Има деца които още си мислят,че всичко което хвърчи се яде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали говорим за заводски мотори ,каква разлика в генерациите,колекторите и т.н

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесен начин за вдигане на 20-30 коня няма всичко, което става лесно струва повече от нормалното. Лично за мен най-добър вариант е да се направи нова изпускателна система. По всмукателната част един панелен филтър би се отразил добре. От там нататък всяко нещо, може да се окаже излишно и неоправдано. Това е личния ми съвет към автора на темата. Няколко колеги в началото на темата също са дали адекватни отговори, остава автора да си избере кое му е най-изгодно.Към колегата джапанийз: би ли разяснил как се повишава мощност с намаляване на аванс, за да помогнем на автора на темата да си подобри колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Еми 5 конски сили. Нищо кой знае какво.

Аха,но от къде конструктивно се появяват ? каква е разликата в двигателите ?
Не е задължително да има разлика в двугателите. 5 коня се качват с едно от тези неща - вход. колектор, различно настроен ECU и разбира се генерация. Всяка кола на която и се даде предварвнид или закъснение миже да повиши мощността си при определени обороти.

 

Значи двата мотора d16z6 - d16z9 излизат със 100% еднакви дросел, всмукател, глава(отливка), разп. вал, клапани, бутала, к.вал, CR, цилиндров блок(с единствена разлика в щамповката - z6  на хеч, z9 на седан), инжектори/горивна рейка/горивен регулатор/горивна помпа, изпускател, генерация и компютър и ти твърдиш, че имат разлика от 5кс. Моля обясни от къде се появяват тези 5кс? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Japanese ,като толкова ги разбираш двигателите ,може ли да ми кажеш защо на старата ми англичанка 1и6 мотор без витек беше 113 коня ,пък таз новата 7 ген.пак 1и6 обаче витек мотора пък е 110 коня ,но пък повече бяга от англичанката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колкото до скоростите ,на седмата мисля че за дълъг път и липсва 6 скорост както имат осма генерация.Ама по ме интересува как на англичанката без витек  има 113 коня ,пък на тази с втек-а са само 110 коня ,хем по-ново поколение мотор ,няма делко ,всичко по прецизно пък при еднакъв обем на мотора по-малко коне даже и с втек системата?Да допълня ,моторите са d16Y3 и d16V1

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опааа,Фене ,вече си официално признат два поста по-нагоре от Japanese,батка имаш да черпиш да знаеш! :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за спама, ама не се сдържах

... Ама по ме интересува как на англичанката без витек  има 113 коня ,пък на тази с втек-а са само 110 коня , ...

Ми питай японците.Мисълта ми е - взехте го за мезе човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:ppp Не знам японски бе батка :pppИ така кой ще отговори на този въпрос -питам се що така още като взех колата .Ами като не е във витека колко коня е тази кола за която плащам по 200лв данък .Тази година го намалиха с 50 лв и вече е 150лв.На 113 Коньовата англичанка данъка беше 270лв :punch:

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееейй, ама и ти не се спираш :)Е с'а, кат' те почнат с въпроси за маслата ш видиш ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя джапанката с неговите масла направо се олива.

Темата става все по забавна  :tooth:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами както и аз твърдя - напълно еднакви двигатели. Защо AMD се опитва да ги изкара конструктивно различни? А с еднакви ECU ли са? Ако не са - от там идват. И въобще мен не ми е еня да доказвам от къде идват тези 5 коня. Опитвах се да потвърдя, че са еднакви двигатели. Прочети ми предните мнения, за да разбереш.Какво се опитвате да докажете, че и двата са 125 к.с. Ами не ка да са си, пишело на Уикипедия 130 коня - копирал го. Това, което аз твърдя е, че D15B VTEC e 130 коня, пак по данни на Уикипедия. Ако е 125 все ми е тая, но да ми казва fenabg, че бил ненадежден и скъп за производство само, защото се е продавал само в Япония - няма как да приема. Отделно той също е 1:1 със Z6. Това прави ли и Z6 ненадежден и скъп двигател?

Къде съм го написал това ,че са различни ? Май не можеш и да четеш май ;) само си пишеш твоите си работи....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази хонда не мога да кажа че харчи по-малко от англичанката,пък и този разход който го дават по документи за 7 ген е за мен абсолютно недостижим ,нито градския ,нито извънградския ,в какъвто и стил да карам лапа си бензина здраво.На по-старите мотори бях забелязал че като е с витек глава мотора и го дават едно 10 коня че и повече от такъв без витек,пък D16V1 къв модел е такъв .Що да не може новите мотори да са по-оптимизирани ,я гледай примерно 1920 година кви двигатели примерно е имало 6 литров двигател пък 20 коня,от тогава насам доста са се развили все в положителна насока -да вдигат мощноста с възможно най-нисък разход.

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, аз когато бях на 15 - 16 се занимавах с други неща...

Да сте чували, ... случайно, приказката за жабата и гьола...

 

Към боговете - ако може, нека се отвори една тема, ... дето 5 - 6 - 7, ... n - възрастова група, да си пишат, да си бришат...

Кой к'во чул, к'во видял, там к'во пишело, тук к'во пишело...

 

п.п. От друга страна е хубаво да има зевзеци, ... че иначе деня минава тегаво.

 

И не върви ракийката, както казва borko  :punk:

 

п.п. Баси и смеха...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами както и аз твърдя - напълно еднакви двигатели. Защо AMD се опитва да ги изкара конструктивно различни? А с еднакви ECU ли са? Ако не са - от там идват. И въобще мен не ми е еня да доказвам от къде идват тези 5 коня. Опитвах се да потвърдя, че са еднакви двигатели. Прочети ми предните мнения, за да разбереш.Какво се опитвате да докажете, че и двата са 125 к.с. Ами не ка да са си, пишело на Уикипедия 130 коня - копирал го. Това, което аз твърдя е, че D15B VTEC e 130 коня, пак по данни на Уикипедия. Ако е 125 все ми е тая, но да ми казва fenabg, че бил ненадежден и скъп за производство само, защото се е продавал само в Япония - няма как да приема. Отделно той също е 1:1 със Z6. Това прави ли и Z6 ненадежден и скъп двигател?

Та кое казваш им е еднаквото на тея двигатели? И да спокоино мога да ти кажа че з6 не е особенно надежден мотор в стоковия си вид еле че върви колко да не тръгне на зад. Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то тука не сме учени картуни като от Менса примерно и да си обсъждаме ядрена физика да кажеш,що да не става весело от време на време :).Japanese стана силно мой човек и вече нямал да се занимава с мен човека щот се знаем вече :tooth:.Japanese ,пич ,няма се засягаш кой кво ти писъл ,тука сме се свои хора и това е веселата атмосфера на форума,не приемай всичко на сериозно и буквално,няма кво да се впрягаш и обиждаш -давай го по -весело и ти,пусни примерно някой бъзик и за мене .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е мерак да не се затрива темата. Преди години помня от никакъв спор за 24 часа една тема стана 10 страници и беше хем забавна хем полезна.П.п джапанезе е на дискотека днес.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен ,кажи ти поне какво мислиш по въпроса с моя мотор дето писах по горе ,що така е само 110коня ,нито харчи малко поне по мои наблюдения ,пък и е с витек .Нали хонда са малкото изкарали от eднолитров мотор 100 коня доколкото съм чувал .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той Japanese съм сигурен че знае нещо по въпроса ,ама неще да казва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я като си почнал разкажи нещо и за i-vtec. Щото и аз се прекарах ... даже с 2 такива. Ти мани другото, ами 2-литровия гори почти 2 пъти повече от 1.8-литровия. А да ти кажа, тоя 1.8 гори почти колкото предишния ми i-vtec - 1.3-литров. А 1.3 беше 98 коня, 1.8 е 142, а 2-йката е къде 150 коня. Кви ги мислят тия японци МааМу*еvа, би ли ми казал?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Неберзаите ся К серия. Бягате да довршим Д. Джапанесе я са давидим дали са еднакви д15б и д16з6.При еднакви цилиндри 75 мм единия е 1500 кубика другия 1600. Как ако са еднакви моторите японеца го е постигнал.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия да няма по-голям ход на буталото бе да го ева :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако има по голям или малък това ги прави различни- няма логика ако джапанесе е прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измъкваш се о пишеш глупости кое им е еднаквото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

japanese ако двигателите са с еднакъв потенциал защо му е на производителя да влага повече материал в двигател със същите характеристики

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако може да ползвам веселата тема и да ви попитам. Какво да направя, ако искам да вдигна малко повече въртящият момент в ниските обороти? Не държа на максимална мощност, няма да се състезавам. Просто ми се иска малко по-добра еластичност.  Говорим за Д14А8.

Редактирано от miromoshev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въртящ момент и хонда :tooth: 

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да ползвам веселата тема и да ви попитам. Какво да направя, ако искам да вдигна малко повече въртящият момент в ниските обороти? Не държа на максимална мощност, няма да се състезавам. Просто ми се иска малко по-добра еластичност.  Говорим за Д14А8.

Много е лесно и просто .

Продаваш я и си вземаш дизел . :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама дизела във високите го няма-таман се набереш хубаво и умира,то и това не е работа :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, дигнахте ли ги тея 20-30 коня последно? Че съм с един Сивик тука мой набор оригинално с 60 коня, ма кой умрял, кой окуцял, белким дигна и аз та станат 80-90 по да замяса на кола :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят си е в абсолютно оригинално състояние. Нещото, което ме дразни е това  9:1 степен на сгъстяване и много се замислям на следващата смяна на ремъците, дали да не пусна и една стружка на главата? Мисля си, че при 9,5:1 би трябвало да има разлика.  Скоростната кутия на комбито е бая къса и би трябвало, и малко увеличение на въртящият момент да се усети.  Някой правил ли го е? Впечатления?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абеее де да знам то със шлаиф на главата  най-много детонации да имаш ама той japanese да каже!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 9/1 на 9.5/1 няма да прави детонации.Но борко е прав джапанесе ще отсече то за него всички де серии са еднакви щот ги гледа в ютуб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ми нали и аз казах че няма да има нищо освен детонации евентуално .Спечелих със шлайфане някооолко коооня ,а дано ама надали! :pppJapanese кой набор си бе човек ,що не си писъл !Ходил ли си в казармата?В нашто поделение много обичаха философи като тебе -без тях щеше да е скучна службата :yes:Сега вече няма казарма и доста лигльовци се навъдиха сред младежта-през ден съм давал наряд ,като няма наряд копаеш или друг гърч-така се калява човека,бял ден не видях две години там ама не одобрявам отменянето на казармата!

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе малко-голямо ,помни се цял живот ,както  сефтето  с жена  се помни!От казармата имам приятели от други градове дето ей сега да им звънна и идват-ти имаш ли ?Те за казармата не ни питаха дали ни се ходи или не.Постижения е да излезеш мъж от там ,а не дрислю както си влязъл!Затова се ходеше там !

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всеки може да пише много неща ,от колко години караш хонда не знам какво означава.Пиши си имената и ще те проверят приятелите кой си що си и от колко години какво караш !Колкото до казармата ,там едно от нещата което се научаваш е да си държиш езика зад зъбите и да не ти знае много устата ,щото почваш полека лека да ги губиш-зъбите де.Там не е като да лаеш и да се криеш зад клавиатурата,вечер като си заминат шапкарите знаеш ли какво става -лошо става ,и търкали сме правили и кво да ти разправям.Това е живота,а той не е Гугъл както ти писа Hunter!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...