rollin 463 #241 Отговорено 17 Август, 2015 хммм и аз се чудех кой с такъв акорд още чака, щото Драго ми спомена... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #242 Отговорено 20 Август, 2015 Ето и финалния резултат Над 200км навъртях вече и усещането е: - Много повече сила в ниските обороти в които преди я нямаше ама въобще колата(явно има повишение на нютоните) - Във Втек яко рита, не е като преди да се замисляш и вглеждаш в оборотомера кога ще "влезе" и дали ще го усетиш - Има подобрение в целия работен диапазон, но най съм очарован от силата при ниски обороти.Генерацията е на 76мм като се разклонява на 2х63мм Общо взето изключително доволен останах !Следват още модове - Скоро 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #243 Отговорено 21 Август, 2015 Сподели как генерацията се отрази на шума в/извън колата ? Имам предвид стана ли много шумна на ниски/ високи обороти. Поздрави, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #244 Отговорено 21 Август, 2015 Ами да стана по шумна ама на 76мм проходна няма как да е тиха освен с туинлуп гърне, но аз не исках такива. Общо взето е доста поносим шума щото е много нисък и плътен. Ако се направи генерация на 63мм(стоковата е на около 50мм) с резонатор с камери и две крайни гърнета ще е супер приятна за слушане и няма въобще да шуми. Ама аз се опитвам да изкарам максимума от атмосферния мотор с модовете и за това направих на 76мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #245 Отговорено 22 Август, 2015 Ще може ли да споделиш колко е струвало цялото удоволствие,защото и аз скоро трябва да правя генерация,че моята изгни от газта Също твоята втора сонда премахната ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #246 Отговорено 22 Август, 2015 (Редактирано) Моята едва ли ще е ориентир за цената, първо защото е на 76мм(което ускъпява) също така съм с 2 крайни гърнета от най големия модел(също по скъп вяриант) Иначе стандартна цена за изпускателя е 900лв + 1100 за генерация на 63мм с камерен резонатор след това да продължи на 2 х 50мм с две крайни гърнета. Втората сонда си ми седи но Драго и направи някаквъ специален преход за да не записва грешка след като беше премахнат катализатора. Редактирано 22 Август, 2015 от rollin 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #247 Отговорено 22 Август, 2015 Ето как звучиhttps://www.youtube.com/watch?v=_O3Hq411LXg Секунда и половина е по добро времето за ускорение от 40-190км/ч (от 2-ра до 4-та предавка) на сток мотор.https://www.youtube.com/watch?v=uHsXs7jaYVk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beatport 1 #248 Отговорено 25 Август, 2015 Здрасти. Имам един въпрос, твоя човек, който ти направи генерация той ли изработи и изпускателния колектор? Аз съм с 2.0 двигателя и си търся някой да ми направи цялостна генерация, като твоята. Някакви препоръки къде мога да я направя и горе долу какви пари или е кажи речи същите цени. Между другото аз съм от Бургас. А и още един въпрос някой с 2.0 двигател правил ли е ремап или все още не. Мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #249 Отговорено 26 Август, 2015 Всичко от-до освен меката връзка е изработено от Драго - Екстрийм Тунинг БГ Цените по горе съм ги написал, при тебе вероятно ще е малко по еврино заради това че си само с едно крайно гърне и нямаш разклонения на генерацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #250 Отговорено 26 Август, 2015 Недко успя ли да разбереш колко нютона имаш повече след като направи генерацията? Поздрави, Младен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #251 Отговорено 26 Август, 2015 Не понеже нямаше как да ида на Дино преди да я направя.Иначе със сигурност и нютоните и конете са нагоре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #252 Отговорено 2 Септември, 2015 (Редактирано) Аз съм в процес на избор на ТИГ апарат AC DC за алумин най-вече ,че ще ми трябва покрай ИТБ-тата и още няколко проекта в бъдещето. Пристигнаха и валове,трябваше да избирам между тода а3 и скънк2 тюнер стейдж 3.Препоръчаха ми скънка защото е малко по лифтарски,но мненията са противоречиви.Тодата пък така и не ми хареса как е износена,според мен е била карана на пренатегната глава. Та така,след апарата почвам всмукатела и после ще видим.Въртят ми се едни сценарии да извадя мотора,да си обърна дирекцията,да сглобя мотора с новите части и да го пусна в шаси с ляв волан,че труда с обръщането е сериозен и изисква много време,а аз го нямам на куп. Някой може ли да се изкаже по следния казус : ризите ми са на 86мм,може да се стържат до 87мм и да пусна бутала по размер,но това няма ли да ги отслаби много ? Рисковано ли е,блок гард ще трябва ли и т.н. Редактирано 2 Септември, 2015 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #253 Отговорено 2 Септември, 2015 Не претендирам че мнението ми е много компетентно но според мен 1мм е нищо и спокойно трябва да може да се разстърже.Блок гард за какво ? Май само за турбо ги слагат но пак не съм много сигурен... пп... аз преди малко си сложих леките шайби на UR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maglata75 3 #254 Отговорено 2 Октомври, 2015 Аз съм в процес на избор на ТИГ апарат AC DC за алумин най-вече ,че ще ми трябва покрай ИТБ-тата и още няколко проекта в бъдещето. Пристигнаха и валове,трябваше да избирам между тода а3 и скънк2 тюнер стейдж 3.Препоръчаха ми скънка защото е малко по лифтарски,но мненията са противоречиви.Тодата пък така и не ми хареса как е износена,според мен е била карана на пренатегната глава. Та така,след апарата почвам всмукатела и после ще видим.Въртят ми се едни сценарии да извадя мотора,да си обърна дирекцията,да сглобя мотора с новите части и да го пусна в шаси с ляв волан,че труда с обръщането е сериозен и изисква много време,а аз го нямам на куп. Някой може ли да се изкаже по следния казус : ризите ми са на 86мм,може да се стържат до 87мм и да пусна бутала по размер,но това няма ли да ги отслаби много ? Рисковано ли е,блок гард ще трябва ли и т.н. за заваръчни апарати ,потърси в търсачката :заваръчни апарати Del нямат аналог за парите си ,много са качествени ,монтират се в БГ.. фирмата е Бургаска 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #255 Отговорено 8 Октомври, 2015 (Редактирано) Да повдигна Идва обтегач с двоен блокаж и много здрава пружина за веригата на Hybrid Racing.Целта е да избегнем пляскане и губене на центровка заради големите валове. С обтегача идва и ТИГ апарат от германия с мосфет на тошиба,среден клас е апарата и се надявам да покрие очакванията ми Към веригата ще има допълнителни фиксиращи планки,като смъкна блока и ги изработя ще ги покажа. Все още се колебая дали да е ОЕМ или ТОДА верига. Блока ще се стърже на 86.5 с атърмаркет бутала на супертеч за 12.5 : 1 биели BC LightWeight Sportsman OЕМ гарнитура глава 0.025мм Модифицирана помпа от Ф20Ц за К серия Клапани супер теч FLAT 35.5IN & 30.5 EX +0.5 (тук е под въпрос дали буталото позволява такива размери и съм писал до производителя) пружини за тиквата супертеч 92lb + @40.4mm т.е. за 35мм ще има над 100lb усилие върху седлата водачи супер теч 5.5 порт на глава Като дойде апарата почва дроселите да видим какво ще стане Та това съм замислил Редактирано 8 Октомври, 2015 от Nile 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #256 Отговорено 9 Октомври, 2015 С тоя сетъп какво очакваш като коне на колелата? и по важния въпрос - кой ще ти го мапва (надявам се да кажеш Боби)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #257 Отговорено 9 Октомври, 2015 говорил съм с няколко от най-големите тунинг гаражи в БГ,голям шанс има Боби да мапне колата. Целта е максимално близко до 280 к.с. на гуми Има още неизвестни и още пари ,които трябва да вложа за жалост ,но ще поддържаме пламъка на мечтите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #258 Отговорено 10 Октомври, 2015 говорил съм с няколко от най-големите тунинг гаражи в БГ,голям шанс има Боби да мапне колата. Целта е максимално близко до 280 к.с. на гуми Има още неизвестни и още пари ,които трябва да вложа за жалост ,но ще поддържаме пламъка на мечтите Той има опит с мапването на К24 с такива коне.... Ако мога да ти дам съвет, виж и питай какво още ти трябва няколко пъти преди да започнеш да разглабяш.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #259 Отговорено 19 Октомври, 2015 Информация директно от супертеч за техните бутала 12.5 : 1 Hello, The pistons accept oversized valve and higher lift cams. The clearance we specify on the sheet is 0.08mm, but if you can do a 500km break in, you can do 0.07mm clearance. Best regards. Willy TagliaviniSupertech Performance Inc.3550 Charter Park Dr., San Jose, CA 95136Ph: 408-448-2001Fax:408-448-3700willy@supertechperformance.comwww.supertechperformance.com Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 56 #260 Отговорено 20 Октомври, 2015 http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/26113-290-k-s-670-kg-tova-e-noviiat-ariel-nomad/ Ариела какво постига с нашия двигател - 290 коня без турбина 235 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #261 Отговорено 20 Октомври, 2015 К24А3 на 0.4 бара(свръх сейфти) ще ги направи тези коне че и повече. Имайте на предвид че вероятно се говори за коне на мотора ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #262 Отговорено 24 Октомври, 2015 Най-накрая махнах катализатора! Един ГОЛЯМ +++ за Драго "EXTREME". Направо ме е яд, че не го махнах още преди 100к / сега съм на 190к / Резултата е прекрасен и стабилен празен ход. Осезаемо подобрение при ускорение до 3800 об. След Втек-а кото че ли стига по-бързо до ограничител. Втора сонда без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #263 Отговорено 24 Октомври, 2015 Най-накрая махнах катализатора! Един ГОЛЯМ +++ за Драго "EXTREME". Направо ме е яд, че не го махнах още преди 100к / сега съм на 190к / Резултата е прекрасен и стабилен празен ход. Осезаемо подобрение при ускорение до 3800 об. След Втек-а кото че ли стига по-бързо до ограничител. Втора сонда без проблем. Какво струва цялата процедура и колко време е? Може снимки да видим как изглежда? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #264 Отговорено 25 Октомври, 2015 Не го снимах, но е кото на снимката на rollin Ако искаш ефтино в емкомлект 80-100лв. резонатор + 80-100лв. втулка за втора сонда, но Вътрешната ми информация от там гласи - на 80% светва чек втора сонда и се почват мъките, това било положението при хондите!!!!. Резонатора не изкарва повече от 2 год. а ако си на газ и по-малко. При Драго резонатора е с класи над ширпотребата. Цената е малко повече, а качеството в пъти Времето е: оглед и замерване 10-15 мин. и след 2-3 дни - 2 часа за монтажа при запекла втора сонда, която му загуби поне 30 мин. за да я запази. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #265 Отговорено 25 Октомври, 2015 Интересува ме при теб как излезна. Не искам резонатор от кварталната железария. Карал съм с такъв и е гадна работа, дори не включвам втората сонда в проблема. Искам гърне което не променя звука на колата към дрънчащ и да има положителен ефект, а не отрицателен. Разпитам за да съм що годе готов със сметката, така да се каже. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #266 Отговорено 25 Октомври, 2015 Писах ти на лични да не оспамим темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilko97 2 #267 Отговорено 31 Октомври, 2015 Колеги, изчетох цялата тема, но аз съм с 2.0 мотор и се чудя как мога да го позасиля малко. Някой правил ли е този ремап на този мотор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #268 Отговорено 1 Ноември, 2015 тц... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #269 Отговорено 22 Ноември, 2015 Да вдигнем малко темата Понакупих си някакви нещица малко аС Валове TSX 06-08 Лагери King Race ОЕМ сегменти, гарнитури, гумички на клапани, втек соленоиди цедки и тн... Общо взето се движат нещата бавно и славно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #270 Отговорено 28 Декември, 2015 Шапка си купих за зимните дни Скоро панелния K&N ще е за продажба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
donvini 17 #271 Отговорено 28 Декември, 2015 Тъкмо панелен си търсех пиши на Л.С. ако ще го продаваш. Дайте моля някакви координати на човека който прави рефлаш че отскоро и аз взех Type S и искам да се свържа с него че тоз Vtec след Прелюда хич не мога да го усетя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #272 Отговорено 31 Декември, 2015 (Редактирано) боби - 088 872 5721 ,намира се в софия и е в час човека с К серията. При мен нещата пък са на фаза тотално разглобена кола. Шасито е почти гола черупка и се обръща дирекцията.Най-сложното мина,всичко е паснато ,боядисано и т.н. Таблото и всички конзоли за парното бяха монтирани за да се убедим,че всичко е центрирано правилно преди да се изкърпи. В момента прехвърлям инсталациите между таблото донор и оригинала,че новото ми табло не е от фейс лифт автомобил. Разликите между фейс лифта и преди фейса не се оказаха само външните белези,има конструктивни изменения,което се вижда само като обезкостиш шасито.Дойде ми обтегача на Hybrid Racing с около 1 месец закъснение. Айде весело посрещане на новата година на К серията Тюнери и Тюнерки Редактирано 31 Декември, 2015 от Nile 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1078 #273 Отговорено 1 Януари, 2016 (Редактирано) Леле,то всички е на парче!Операцията е доста трудоемка и за това не ми се захваща с нея.Сметнал ли си какво ще ти стъпи цялата трансформация? Редактирано 1 Януари, 2016 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #274 Отговорено 1 Януари, 2016 (Редактирано) Нова Година - Нов Късмет - скоростна кутия от FN2 Type R SPWM - с надеждата всичко да пасне и да суапна карантията и в моя кожух с моята 6-та предавка само. Редактирано 1 Януари, 2016 от rollin 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #275 Отговорено 20 Март, 2016 Някой има ли представа какви точно са разликите в K24 на 8ма генерация спрямо 7ма? Гледам, че PremierTunning правят ремап на 8ма, но по начало на 8ма генерация V-TEC-а е от 5000об/м, а колата е с 11кс повече. Тоест софтуерът е по начало по-различен - като гледам никой не е ремапвал 8ца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #276 Отговорено 20 Март, 2016 (Редактирано) За какво ти е ремап, нали беше доволен от вървежа? Колко пари е този ремап, и какво ти дава в повече от стоковото състояние? Какво повече ти трябва от 201 коня? Редактирано 20 Март, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #277 Отговорено 20 Март, 2016 Що така му рипаш бе колега, ако загледаш графиката преди рефлаш на к24 ще видиш, че тея 190 или 201 коня са малко странно разпределени и в частност неефективни, след рефлаш нещата се изглаждат, конете и нютоните почти не мърдат, но не това е целта на това начинание...върни 3-4 страници назади ще прочетеш какво променя...При 7-та к24 е осакатен заводски и това го твърдя най-отговорно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #278 Отговорено 20 Март, 2016 Да де, но той пита за 8, а не за 7. Аз за 7 знам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #279 Отговорено 20 Март, 2016 За какво ти е ремап, нали беше доволен от вървежа? Колко пари е този ремап, и какво ти дава в повече от стоковото състояние? Какво повече ти трябва от 201 коня? Доволен съм от вървежа, но аз бях доволен и от вървежа на дизела преди да го ремапна. Ако си може още - ще съм доволен и от повече Иначе (благодаря на бонго за линка на лично) прочетох какво littlebo е писал за 8ма генерация: http://forum.hondaclub.hr/topic/30846-ecu-reflash-chip-tuning-for-7th-gen-cl9-and-8th-gen-cu2/ Особено голямо впечатление ми направи частта за "drive by wire" на педала на газта. И на мен ми правеше впечатление, че натискам педала на половина, а все едно подава доста по-малко газ. Мислех, че е свързано с автоматика нещо (първа Хонда с автоматик ми е, но на баща ми преди 2 години взех Мазда 6 2.0 автомат и там не прави такива неща). Оказа се, че е от софтуера и че тая глупост е корегирана - след ремап да подава толкова газ колкото натискаш. Така че ако за няколко стотин лева мога да бъда по-доволен от поведението на автомобила, може да се окажа първия с ремапната 8ца тук. Но ще е на есен, сега ще трябва да попътувам по работа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #280 Отговорено 21 Март, 2016 Не очаквах и 8 да е осакатена... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове