Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Честита "нова" кола, колега :)

 

И аз като горд собственик на рефлашнат при Боби двигател мога да отправям само суперлативи по негов адрес - професионализъм и много добро отношение като цяло. 

 

Бих искал да напиша за съединителя с маховика 4.5КГ - заводския за сивик тайп р(фейслифт), които смених и в момента карам без никакви проблеми:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/142292198188?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT 

 

Снимка на маховика от CIVIC Type R EP3:post-28412-0-56239100-1496740637_thumb.jpg

 

Снимки на целия сет - заедно със стандартния съединител за този маховик:

post-28412-0-72889900-1496740688_thumb.jpg

post-28412-0-65786900-1496740704_thumb.jpg

 

 

 

Малко ориентировъчни цени:

Втора ръка маховик от ибей - 96лв с всички разходи по доставката до Бг.

Чисто нов съединител Екседи от ибей - 320лв с всички разходи до БГ.

 

Поздрави и успех.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията.

 

Колега, моля да споделиш прочени ли се динамиката на колата по отношение на ускорението след смяна на съединителя. Нашият акордовски маховик е два пъти по тежък от твоя нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт и от мен. Дори с тежкия маховик и пренабито феродо на стоковия съединител + 5.1 с къси скорости и окачване само - Audi S5 3.0 120-240 сме на равно. (Vtec-a на 6000 като се включва е около 210-215).
Мерих я и с Porsche Cayenne не може да ме пипне. Чакам да видя какво ще правя за съединител и изпускател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

честно казано за 80-те километра от сервиза до бояджиите (цялостнот пребоядисване чакам тези дни да приключи), не успях да направя разлика във вървенето от предишния маховик, каквато например имаше още от първия момент след рефлаша. Ще я пробвам на няколко старта за да видя как ускорява (най-доброто време до сега преди всички интервенции 8.5секунди 0-100). С рефлаша и по-лекия сет на съединител и маховик се надявам да са по-добре нещата определено. Ще съобщя резултати в най-скоро време.

 

Поздрави. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обновим темета с нещо интересно :punch:  - преди около три месеца на К24-та монтирах генерация на 63мм изработена от EXTREME TUNING. Генерацията е цяла - колектор, увит с термолента, резонатор, средно гърне и крайни гърнета на 60мм ако не се лъжа (Недко може да каже). Изключително професионална работа на човека. Беше ми обяснено на всеки въпрос за работата му. Всичко е майсторски направено и изглежда много качествено. Та, още със смяна на генерацията колата си подобри значително динамиката. Преди не се усещаше изобщо първият Витек на 4500 об. Сега имаше една идея по-добро ускорение, веднага след достигане на тези обороти. След влизане във вторият Витек вече колата си тръгваше както трябва, за жалост доста кратък сюблимен момент. Е, дойде времето и да рефлашна при Боби. За работата му е писано доста. В допълнение не знам дали мога да кажа нещо ново - определено си разбират от работата, той и сина му. Интересно ми беше какво ще извади колата преди рефлаша само с генерацията - отговорът е 185кс на колелата. Незнам колко е била със стоковата генерация. Съдейки по останалите постове и графики в темата около 10кс. е качила от нея. Сега след около 500км от вчера след рефлаша колата върви страхотно. След около 4800 об. си тръгва много хубаво. Положителните неща, които намирам от рефлаша са по-директния педал на газта, не се налага при 130-140 да сменям на по малка предавка за изпреварване, давам си газ и си отлепя много по-добре от преди. Качвам малко снимки на генерацията и диното. 

 

Генерацията

https://www.dropbox.com/s/2tdq1w93onko60q/Photo%202-24-17%2C%2011%2056%2022.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/9ufo3nywjxpij4w/Photo%202-24-17%2C%2011%2056%2057.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/xtdixuq1tpb0n95/Photo%202-27-17%2C%2015%2054%2049.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/0xvnjdh0vge1jye/Photo%202-27-17%2C%2015%2055%2043.jpg?dl=0

 

Дино графика

https://www.dropbox.com/s/c5k2i66rjoemi7c/accord.jpg?dl=0

 

Ако някой има въпроси с радост ще помогна. 

Колега, дали е възможно да направиш един клип как звучи колата след подобренията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младене,дай ми графиката бензин/газ за личната ми колекция...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко полезна информация за теглото на ОЕМ и афтърмаркет маховиците за К серия
— F1 4518 гр.
— Competition light — 5289 гр
— competition Ultra light — 3995 гр.
— оем к20 RSX-s 6970гр
--- OEM SI 6970 гр
— ОЕМ К20 Euro-r JDM RBC 6 st 6970 гр.
— OEM K20 ITR PRC 6st — 4654 гр.
— Comptech K24 — 4767гр
— ОЕМ k24 8263 гр.
— оем fn2 4610
---fidanza p/n191471 3500 гр
---оем к20z2 155 сил rba ~(7300)
---Exedy HF02 4061 гр. (заявено 3.95 кг)
---Toda K20, 3745 гр. (заявено 3.8 кг)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да обновим темета с нещо интересно :punch:  - преди около три месеца на К24-та монтирах генерация на 63мм изработена от EXTREME TUNING. 

 

Дино графика

https://www.dropbox.com/s/c5k2i66rjoemi7c/accord.jpg?dl=0

 

Ако някой има въпроси с радост ще помогна. 

Колега, дали е възможно да направиш един клип как звучи колата след подобренията ?

 

Колега Младенов, давай звука, че наистина имаш сериозни резултати с тия 190к.с. на колелата!

На мотора излизат около 230к.с. :plane:

Каква е промяната в разхода на бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Тази седмица сложих стоковите джанти от Тайс С, тъй като са доста по леки от предните, с които карах. Това чаках и скоро ще направя видео как звучи и върви колата.

 

Между другото измереното на Дино-то е преди да сложа лекия съединител. След подмяната му колата върви още по-добре - някъде прочетох от един колега , че със лек съединител все едно рефлашваш колата повторно. Допълвам това твърдение, че тази промяна най-много се отрази на динамиката на колата. Предполагам, че ако сега измеря колата на валовете ще отчете още по-добър резултат.

Как от всички промени се промени разхода ми - честно казано никога не съм засичал колата с точност колко ми гори, още повече на пропан-бутан. Може би гори една идея по-малко от стоковото състояние, като критерия ми е напълвам бутилката с газ догоре и карам докато не свърши (при еднакви стилове на шофиране). Но при Сток състояние не я натисках толкова, сега определено карам по-динамично отпреди, така че за разхода на гориво наистина не мога да определя.

За звука - само усмивки слагам :). Като в настъпя реве си доволно. Ако я караш с равна газ и до около 3000-3500 об. нищо не се чува - което бе моето желание, тъй като през повечето време возя две деца отзад.

Редактирано от Mladen.Mladenov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно я видях / чух при Бранко. На място и студен мотор е доста "сочно и Гърлено". Като падне на мин. обороти -не се чува. Предполагам в движение ще е "обръща хората", но отвътре ще е "меко и приятно" в нормалните режими, а при мръсна газ, ще е вдъхновяващо" :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца и аз минах през Боби за въпросния рефлаш и мога само положителни неща да кажа (макар че нещо не се бяха разбрали с украинеца и падна голямо чакане и звънене докато го събудят, тъй като от известно време се бил преместил да живее пича в Канада и при него нашата инициатива се падаше по малките часове). Доколкото разбрах, преди мен е минал някой друг колега с К24 автомат, където на диното дал 157 к.с. и ме подготвиха за подобен резултат, в следствие на типа трансмисия. Всички обаче останахме приятно изненадани с моите стокови 166 к.с. и 220 нютона (заключиха, че явно колата на колегата е имала някакъв проблем), а украинеца, след като му пратиха графиката, им вика "търсете турбина!" :D та явно и той остана изненадан от резултата! Единственото подобрение в онзи момент беше премахнатия при Драго катализатор. При свалянето на компа ми, Боби ми обясняваше на колко неподходящо място е монтиран и как често се случва да се мокри от климатика. Оказа се, че и моят беше "наводняван" и беше чист късмет, че се реших на рефлаша, защото е било въпрос на време да изгърмя и да отида на нов или употребяван комп + нов рефлаш. Боби почисти внимателно окислените области и след като извършиха същинския ъпдейт, облепи мястото, където се е мокрил с алуминиево тиксо, така че да предотврати бъдещи проблеми. Контролното замерване отчете 172 к.с. и по-важното - 250 Нм! Някъде по флашките съм забутал графиката и затова цитирам по спомен... Колата определено се съживи и стана по-приятна за каране. Докато чакахме украинеца да се събуди, коментирахме доста неща, свързани с тунинга на нашите Акорди и ми препоръчаха като следващи "първи стъпки в тунинга" подмяна на хартиения въздушен филтър с K&N панелен и нов изпускателен колектор, каквито съвети ми даде и Драго. Филтърът го смених, а онзи ден със смяната на маслото (карам с 5W30 signature series на Amsoil) за първи път сложих и Amsoil-ски маслен филтър, който по лаболаторни тестове постига 99% филтриращи свойства, съпоставено с 68% на оригиналните филтри на Хонда (след смяната навъртях 500 км и колата сякаш подобри една идея вървежа и разхода). Сега ми остана единствено да реша въпроса с изпускателния колектор и реших да се допитам до вас за съвет! Драго, който е доказан специалист ми оферира изработка (ако правилно разбирам ги прави от неръждаема стомана) + термоизолация с лента + монтаж за 1000 лв., но пък из нета намирам на сносни цени такъв, който е с керамично покритие и съответно дава по-добра производителност (поради свойството да задържа топлината и съответно да извежда отработените газове по-ефективно) и по-дълъг експлоатационен живот. Намерих един такъв вариант за около 800 лв.:

http://www.funkypower.com/index.php/dc-sports-4-2-1-exhaust-manifold-k24.html

Какво ще ме посъветвате, като се има предвид, че търся подобрение без осезаемо вдигане на шума, поне до към 3-3500 об.?
  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От неръждаем материал съм виждал как се пукат и ръждясват, ако намеря снимките ще ги добавя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От неръждаем материал съм виждал как се пукат и ръждясват, ако намеря снимките ще ги добавя.

Нашите не са от неръждаема стомана или бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца и аз минах през Боби за въпросния рефлаш и мога само положителни неща да кажа (макар че нещо не се бяха разбрали с украинеца и падна голямо чакане и звънене докато го събудят, тъй като от известно време се бил преместил да живее пича в Канада и при него нашата инициатива се падаше по малките часове). Доколкото разбрах, преди мен е минал някой друг колега с К24 автомат, където на диното дал 157 к.с. и ме подготвиха за подобен резултат, в следствие на типа трансмисия. Всички обаче останахме приятно изненадани с моите стокови 166 к.с. и 220 нютона (заключиха, че явно колата на колегата е имала някакъв проблем), а украинеца, след като му пратиха графиката, им вика "търсете турбина!" :D та явно и той остана изненадан от резултата! Единственото подобрение в онзи момент беше премахнатия при Драго катализатор. При свалянето на компа ми, Боби ми обясняваше на колко неподходящо място е монтиран и как често се случва да се мокри от климатика. Оказа се, че и моят беше "наводняван" и беше чист късмет, че се реших на рефлаша, защото е било въпрос на време да изгърмя и да отида на нов или употребяван комп + нов рефлаш. Боби почисти внимателно окислените области и след като извършиха същинския ъпдейт, облепи мястото, където се е мокрил с алуминиево тиксо, така че да предотврати бъдещи проблеми. Контролното замерване отчете 172 к.с. и по-важното - 250 Нм! Някъде по флашките съм забутал графиката и затова цитирам по спомен... Колата определено се съживи и стана по-приятна за каране. Докато чакахме украинеца да се събуди, коментирахме доста неща, свързани с тунинга на нашите Акорди и ми препоръчаха като следващи "първи стъпки в тунинга" подмяна на хартиения въздушен филтър с K&N панелен и нов изпускателен колектор, каквито съвети ми даде и Драго. Филтърът го смених, а онзи ден със смяната на маслото (карам с 5W30 signature series на Amsoil) за първи път сложих и Amsoil-ски маслен филтър, който по лаболаторни тестове постига 99% филтриращи свойства, съпоставено с 68% на оригиналните филтри на Хонда (след смяната навъртях 500 км и колата сякаш подобри една идея вървежа и разхода). Сега ми остана единствено да реша въпроса с изпускателния колектор и реших да се допитам до вас за съвет! Драго, който е доказан специалист ми оферира изработка (ако правилно разбирам ги прави от неръждаема стомана) + термоизолация с лента + монтаж за 1000 лв., но пък из нета намирам на сносни цени такъв, който е с керамично покритие и съответно дава по-добра производителност (поради свойството да задържа топлината и съответно да извежда отработените газове по-ефективно) и по-дълъг експлоатационен живот. Намерих един такъв вариант за около 800 лв.:

 

http://www.funkypower.com/index.php/dc-sports-4-2-1-exhaust-manifold-k24.html

 

Какво ще ме посъветвате, като се има предвид, че търся подобрение без осезаемо вдигане на шума, поне до към 3-3500 об.?

  

 

При мен ми даде 158 к.с., но аз бях с катализатор и замириса яко на сяра, вътре не се стоеше. Ти си махнал катализатора, точно поради това ти е дало повече коне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах писмо на funkypower.com във връзка с изпускателя на DC Sports. Обясниха ми, че въпреки, че има керамично покритие (оказа се само външно) било хубаво, но не и задължително, да се увива допълнително модула с термо лента. Понеже при ускорение, леките отклонения в позицията на двигателя е възможно във времето да доведат до пукнатини в системата, питах има ли подобна опасност при DC Sports, но ми обясниха, че ако държачите на мотора са здрави, не би трябвало да има проблем, още повече, че въпросния модел има гъвкав сегмент, който ги обира до известна степен. 
Май не съм виждал такъв елемент при сглобките на Драго или се бъркам? Някой имал ли е подобен проблем? Още се чудя на кого да се доверя и от къде да поръчам...
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гъвкавия сегмент е т.нар. мека връзка и аз не съм видял нито един колектор от Драго дето да няма такава.

Иначе има афтърмаркет такива които нямат...
Общо взето цената с монтажа ще стане същата, не знам за какво ти е само разправията, иначе отиваш до Драго оставяш колата и после ходиш си я вземаш готова...
Ти сам прецени как ще ти е най лесно.
Мене лично това DC ми изглежда правено в час по трудово и не бих го сложил ако не е без пари или за много малки пари.

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за коментара, Недко! Както казва поговорката: "Не питай старило, а питай патило!", та затова исках да чуя мнението на някой по-вещ. 
Между другото, някъде след рефлаша при Боби, колата започна осезаемо повече да пуши отзад, като изпаренията миришат доста силно и дори само за малко да се завъртя при багажника при работещ двигател, целия се вмирисвам на изгорели газове, че и в купето влизат и става доста неприятно. Степента намалява естествено като се загрее мотора, но и при вече топъл го има този леко прекомерен кадеж и смрад... Възможно ли е от новите настройки да обогатява повече сместа и това да е причината и може ли нещо да се направи по въпроса?

Мисля да пробвам и с тази добавка, за да не би да е нещо от горивната система:

https://ap1shop.com/bg/products/amsoil-pi-performance-improver-gasoline-additive-22/

Редактирано от Power_Of_Dreams_84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерил съм на дино няколко акорда 2.4 автомат и такива коне на гумите, като споменатите в темата не съм виждал. Вярно, че всички бяха преди фейса, но се съмнявам след фейса да са направили с автоматичната скоростна кутия нещо революционно, че да свали загубите толкова много. Всичките, които съм мерил имаха загуби в трансмисията по около 60 конски сили и даваха на гуми по 130, 130 и няколко коня. Не знам, може и аз да меря грешно, но това са ми наблюденията(172 конски сили за мене са 230+ на мотора на тая кола).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко дино мери различно, по скоро това е разликата а не нещо друго...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само от любопитство: в кой режим на трансмисията, на коя предавка и в какви обороти се мерят Акордите с АТ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде тук има графики, които показват оборотите.

Иначе на 2ра до прекъсвач, за да се види дали е изместен прекъсвача в по-горните обороти, така ми е по спомен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е до прекъсвач, това значи в ръчен режим "М", но пък втората е дълга (свършва някъде на 115км/ч).

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че на ръчен режим, но аз мисля че автоматите се мерят на 3-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде тук има графики, които показват оборотите.

Иначе на 2ра до прекъсвач, за да се види дали е изместен прекъсвача в по-горните обороти, така ми е по спомен.

 

Намерих си графиката на диното:

Преди рефлаш с катализатор: 160 к.с. на гуми при 6944 об. м. / 175 Нм при 4129 об. м.

След рефлаш с катализатор: 166 к.с. на гуми при 6972 об. м / 186 Нм при 4584 об. м.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На втора нищо не може да се измери.Аз ги меря на 4-та автоматите, в ръчен режим. Мери се на максимално висока предавка според колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не са ми го измерили правилно най-вероятно, добре си спомням че със сигурност не беше на 4-та, а 2-ра или 3-та, по-скоро помня да беше 2-ра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На две места съм правил дино тестове, и на девете мериха само на 3-та предавка на автомата (D3), като има лекото неудобство че трябва да се изчака да развърти над обределена скорост за да се нареже до ламарината, защото иначе кикдаун-а връща една предавка надолу ако автомата прецени че може. Резултатите бяха 129 к.с и съответно 148к.с. на второто място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я намачкаш на втора по време на мерене, със сигурност ще приплъзване по валовете на диното. Не е като да не съм пробвал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи данните са абсолютно грешни :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кача и аз графика , червеното е на газ , ама не смогва изsпарителя във vtec. 
Модове: Генерация от Драго пълна,панелен K&N и лек маховик имат значение тук.
Никакъв рефлаш.

k24.jpg

Редактирано от BuRn1nG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер резултат за стоков софтуер !
Това кога е мерено ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, rollin написа:

Супер резултат за стоков софтуер !
Това кога е мерено ?

Вчера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах мама му, тя вади коне като за рефлашната :D
Абе генерацията и колектора определено си казват думата, аз като свалих моите усетих доста разлика в абсолютно целия диапазон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На ‎11‎.‎12‎.‎2017‎ г. at 14:23, BuRn1nG написа:

Да кача и аз графика , червеното е на газ , ама не смогва изsпарителя във vtec. 
Модове: Генерация от Драго пълна,панелен K&N и лек маховик имат значение тук.
Никакъв рефлаш.

k24.jpg

Колега страхотни стойности, без рефлаш си а стойностите са близки с моите. Потвърждаваш мението ми, че от генерацията и лекия маховик се изважда доста по-голям потенциал от колата, отколкото от рефлаша. Само дето нямах възможността да измеря колата след като сложих моя съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младене той е с моята генерация(76мм) и от там вдига още коне.
И ти си с цялостна от Драго ама на 63мм...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12/15/2017 at 17:26, Mladen.Mladenov написа:

Колега страхотни стойности, без рефлаш си а стойностите са близки с моите. Потвърждаваш мението ми, че от генерацията и лекия маховик се изважда доста по-голям потенциал от колата, отколкото от рефлаша. Само дето нямах възможността да измеря колата след като сложих моя съединител.

Да , така е  , но има загуби в Torque-a заради него. Като взема електроника живот и здраве Януари-Февруари ще видим дали ще се вдигне малко от малко.
А тоя "рефлаш"  при Боби с тия 5 коня разлика , не мерси . Предпочитам да дам двойно пари и да има реална промяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена , гледахме с моя майстор настройките на газ/бензин , мога да ви препоръчам да я мерите/карате на писта тази кола на 98+ октана за бензин , компютъра много добре пренастройва Ignition Timing-a спрямо 95. На теория трябва да има до 5% разлика в мощността и някаква икономия , защото използва по-малко въздух.
Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се съотвествията на тези Ходни в САЩ, а именно Акура ТСХ от това време, как са на същите коне и мощност а карат с 91-92...което е премиум?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами просто е, тука горивата са мега НЕ качествени и като сипем 98 все едно си сипал 92...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...